Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнама мен коммуникация негіздері/
-
Бұл модуль жарнама мен коммуникацияның негіздерін теорияда да, практикада да қарастырады, сонымен қатар осы пәндердің кең әлеммен өзара әрекеттесуін зерттейді. Модуль жарнаманың, брендтердің және коммуникациялардың бизнес ортадағы рөлін зерттейді, сонымен қатар олардың тұтынушыларға әсерін бағалайды. Модуль аясында студенттер маркетингтік коммуникация құралдарымен танысады, арналар мен тактикалардың кең спектрін және олардың әрқайсысын пайдалану тәсілдерін сипаттайды. Сонымен, студенттерге алған білімдерін практикалық дағдыларын нығайтып, болашақ мансабына дайындала отырып, өздерінің жеке брендингіне қолдану ұсынылады.
-
Образовательная программа 6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
-
Несиелер 15
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1