Маркетинг негіздері

  • Пән маркетингке кіріспе ретінде және оның кәсіпорындар мен ұйымдарға тигізетін әсері қызмет етеді Ол Маркетинг теориясы мен принциптерінің тиісті негіздерімен, соның ішінде маркетинг микстегі жарнама мен маркетингтік коммуникациялардың орны, сондай-ақ осы пәнге әсер ететін сыртқы факторлармен таныстырады. Пән сонымен қатар маркетологтардың негізгі дағдыларын, соның ішінде зерттеу, деректерді талдау, бюджеттеу және шығармашылық, сонымен қатар зерттеу, кітапхананы пайдалану, сыни ойлау; есептер жазу; эссе жазу; бизнес-жоспарлар жазу; командадағы ынтымақтастық сияқты академиялық дағдыларды қамтиды.
  • Несиелер 15
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top