Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Пән маркетингке кіріспе ретінде және оның кәсіпорындар мен ұйымдарға тигізетін әсері қызмет етеді Ол Маркетинг теориясы мен принциптерінің тиісті негіздерімен, соның ішінде маркетинг микстегі жарнама мен маркетингтік коммуникациялардың орны, сондай-ақ осы пәнге әсер ететін сыртқы факторлармен таныстырады. Пән сонымен қатар маркетологтардың негізгі дағдыларын, соның ішінде зерттеу, деректерді талдау, бюджеттеу және шығармашылық, сонымен қатар зерттеу, кітапхананы пайдалану, сыни ойлау; есептер жазу; эссе жазу; бизнес-жоспарлар жазу; командадағы ынтымақтастық сияқты академиялық дағдыларды қамтиды.
-
Образовательная программа 6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
-
Несиелер 15
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1