Қоғаммен байланыс

  • Бұл модуль қазіргі коммуникациялық ортадағы қоғамдық қатынастардың әртүрлі рөлдерін зерттеу болып табылады. Модуль PR-дың негізгі теорияларын, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс, демеушілік, іс-шаралар, әлеуметтік медиа, әсер етушілердің маркетингі, бренд мақсаттары және дағдарыстық коммуникацияларды қамтитын элементтерді қамтиды. Модульге сонымен қатар копирайтинг, жаңалықтар бұрышын анықтау және идеяны ұсыну (БАҚ және Клиент) сияқты PR дағдылары кіреді. Біз студенттерге осы салада нақты тәжірибе беру үшін жергілікті агенттіктермен және шақырылған спикерлермен жұмыс жасаймыз.
  • Несиелер 10
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top