Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әлеуметтік медиа және ықпалды маркетинг
-
Бұл модуль тұтынушылардың мінез-құлқы мен бизнес ортасын өзгертетін Әлеуметтік және мобильді технологиялардың әлеуметтік, мәдени және технологиялық әсерін сыни тұрғыдан қарастырумен қатар, әлеуметтік медиа мен әсер ету маркетингінің эволюциясы мен практикасын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл модуль интернеттегі қауымдастықтардағы құндылық бірлігі және сәтті іздеу маркетингі мен әсер ету стратегиясының негізгі элементі ретінде мазмұнның орталық рөлін көрсетеді. Практикалық семинарлар "бренд-журналистиканың" негізгі дағдыларын дамытады, өйткені студенттер белгілі бір маркетингтік мақсаттарға сәйкес әртүрлі аудиториялар үшін сенімді мазмұнды құрудың принциптері мен практикалық аспектілерін үйренеді. Студенттер әртүрлі әлеуметтік медиа платформаларға сәйкес келетін мазмұнның форматын, тонын және стилін түсінуді дамытады. Сондай-ақ, бірқатар тиісті әсер етушілермен зерттеу, анықтау және келіссөздер жүргізу мүмкіндігі қосылады. Аудиторияның қажеттіліктерін талдаумен, жазбаша материалдарды зерттеумен және әзірлеумен байланысты негізгі практикалық дағдыларды дамыту кескіндердің, бейнелердің және интерактивті қосымшалардың құндылығын бағалаумен қатар атап өтіледі.
-
Образовательная программа 6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
-
Несиелер 10
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2