Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02307 Филология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми, білім беру және әлеуметтік салаларда кәсіби-арнайы міндеттерді шеше алатын тіл білімі магистрлерін дайындау; филология саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, осы бағытта ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Ағылшын-орыс мәдениетаралық қарым-қатынасы
Мақсаты: өзіндік және шетелдік мәдениетті бейнелеу қабілетін дамыту, шетелдік мәдениеттің көріністеріне мейірімділікке дайындық; өзіндік және шетелдік мәдениетте әлеуметтену және өсіру шарттары туралы білім алу. Мазмұны: қазіргі әлемнің мәдени әртүрлілігі және адамдардың қарым-қатынасы. Нақты тарихи жағдайдағы мәдениетаралық коммуникация. Жаңа уақыт-мәдениетаралық өзара әрекеттесудің гүлдену кезеңі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филологияны оқытудағы цифрлық білім беру ресурстары
Мақсаты: студенттерде қолданбалы филологиялық ақпараттық технологияларды пайдалану саласында білім, білік және дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: филология саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері мен негізгі мәселелерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филологиялық зерттеулер әдістемесі
Пәннің мақсаты: лингвистикалық дүниетанымның қалыптасуына үлес қосады. тілдік өмірдің заңдылықтарын түсіну, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын көрсетеді, филология саласындағы ғылыми жұмыс әдіснамасы мен әдіснамасын меңгеруді, заманауи филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: басқару жүйесіндегі басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы психологияның бөлімі ретінде. Басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; бағыныштылардың Қызмет Бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру. Қалыптасқан дағдылар: диагностика, болжау және кеңес беру әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Қалыптасқан дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және орындау, өзіндік зерттеу қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың өзге ғылым салаларымен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмалары. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. БАӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдар құру. ЖОО-ндағы тәрбие жұмыстары. Білім берудегі мененджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникация
Мақсаты: мәдениаралық өзара ықпалдасу негізінде субъектілер (жеке тұлғалар, әлеуметтік топтар, қауымдастықтар, мәдениеттер, өркениеттер) арасындағы байланыстар Мазмұны: Коммуникацияда қатынас стилінің маңыздылығы оның көмегімен түрлі жағдайда түсіністік орнауында: Қалыптасатын құзыреттер: аяси көшбасшылар, мемлекет басшылары, үкіметтік емес ұйымдар көп қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық ілімдердің тарихы
Мақсаты: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі тіл туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; Мазмұны: негізгі лингвистикалық мектептер мен ірі тілтанушылар туралы теориялық мәліметтерді қорыту және жүйелеу; лингвистикалық зерттеудің принциптері мен әдістемесі; қандай да бір мектеп өкілдері алған неғұрлым маңызды нақты жетістіктер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің көркем ерекшеліктері
Мақсаты: қазіргі заманғы қазақ прозасы мен поэзиясының, драматургияның, публицистиканың өзгешелігі туралы түрлі көзқарастар ұсыну, көркем мәтіндерді талдай білу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: Пән бойынша ғылыми және сыни әдебиеттермен танысу, студенттердің шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал ету, әдеби және фольклорлық мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Мақсаты: Мәтінді филологиялық және лингвистикалық талдау әдістемесін меңгеру, студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға және оның кәсіби бағытын күшейтуге ықпал ету. Мазмұны: әдеби шығарманың филологиялық талдауы оған әдеби және лингвистикалық көзқарастардың тығыз байланысын болжайды. Мұндай талдаудың негізгі белгілерінің бірі-ғылыми. Филологиялық талдау: лингвистикалық + лингвостилистикалық + әдеби.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерлингвистика
Мақсаты: қазіргі лингвистикалық парадигманың антропоцентризміне байланысты лингвистика аясында дамып келе жатқан келешегі зор ғылыми бағыттармен танысу, сол арқылы магистранттардың лингвистикалық білімін кеңейту. Мазмұны: Ол 19-20 ғасырларда қалыптасқан дәстүрлі лингвистикалық теориялармен (лингвистикалық структурализм, салыстырмалы тарихи лингвистика және т. этнолингвистика, лингвомәдениеттану, коммуникация-белсенділік теориялары, когнитивтік лингвистика, лингвопрагматика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Мақсаты: технология туралы кез-келген бизнесте, шеберлікте, өнерде қолданылатын әдістердің жиынтығы ретінде түсіну. Мазмұны: педагогикалық технология-бұл студенттер мен мұғалімдер үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша бірлескен оқу және педагогикалық іс-әрекеттің барлық егжей-тегжейлі ойластырылған моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық тілдің фразеологиялық корпусы
Мақсаты: халықтың мәдениеті туралы өзіндік білім көзі болып табылатын ұлттық тілдің фразеологиялық корпусымен таныстыру. Мазмұны: белгілі бір елдің әлемі туралы хабарламалар кодталған тұрақты ауызша кешендердің терең байланыстары. Белгілі бір лингвомәдени қауымдастыққа тән фразеологиялық бірліктің (ФБ) бейнелі негізіндегі денотация мәдениетінің элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдебиеттанудың теориялық парадигмалары
Мақсаты: әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерімен, отандық және шетелдік заманауи әдебиеттану тұжырымдамаларымен таныстыру. Мазмұны: алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдылары мен іскерліктері, белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің поэтикасы
Мақсаты: ұлттық поэтика мәселелерін, қазақ халқының көркемдік тәжірибесіндегі ұлттық және ұлтшылдықтың арақатынасын жарыққа шығару. Мазмұны: ұлттық әдебиеттің әлемдік әдебиет пен мәдениет контекстіндегі рөлі мен маңызы, бұл тек ұлттық поэтика негізінде мүмкін. Ұлттық поэтикалық тіл-қазақ халқының эстетикалық құндылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудағы жаңа бағыттар
Мақсаты: қазіргі әдебиет ғылымының өзекті мәселелерімен, көркем мәтінді зерттеудің әртүрлі тәсілдерімен, соның ішінде қазіргі кезде қолданылып жүрген мәселелермен танысу Мазмұны: дәстүрлі әдістер мен жаңа гипотезалар, көркем әдебиетті талдау әдістері, мәтінді зерттеудегі қазіргі ғылымның әдістері мен әдістемелерін талдау, салыстырмалы әдебиеттану (компаративистика) теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдыларының магистратурасын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психолингвистика теориясы
Мақсаты: психолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, Мазмұны: адамның жадында тілдік материалдың сақталуын қамтамасыз ететін психикалық құрылымдар мен механизмдер туралы жалпы түсінік, сондай-ақ сөйлеу мәлімдемелерін тудыру және сөйлеу әрекетінің барлық басқа түрлері мен формаларын жүзеге асыру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тілдегі плюрицентризм
Мақсаты: орыс тілінің басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысына байланысты өзгеру заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: тілдік жаһандану мен тілдік алшақтыққа байланысты даулы мәселелерді қарастыру; норма, тіл стандарты мәселесін, оның басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысының салдарын талқылау, жекелеген тілдер мен Мәдениеттер шеңберінде этнолингвистикалық бақылаулар жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Поэтикалық мәтінді құрылымдық-семантикалық талдау
Мақсаты: поэтикалық мәтіннің құрылымдық-семантикалық және функционалдық-стилистикалық сипаттамаларына жүйелі талдау жүргізу, оны саяси дискурста қалыптастыру мен іске асырудың белгілі бір шарттарымен шартталған динамикалық коммуникативті бірлік ретінде Мазмұны: мәтіннің құрылымдық-ұйымдастырушылық құрылысын оның негізгі категорияларына негізделген тіл мен сөйлеудің коммуникативті-динамикалық бірлігі ретінде кешенді сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өзінің кәсіби құзыреттілігі саласындағы міндеттерді қою және шешу және "Филология" пәндік саласын, білім беру жүйесі мен түрлі құрылымдардың даму үрдістерін білуге ықпал ететін факторларды анықтай біледі;
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдана білу, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана білу, сондай-ақ академиялық жазу, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейді;
- филологияның дамуындағы жаңа ғылыми идеяларды шығару және оларды кәсіби қызметінде пайдалану;
- ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзетеді;
- тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерін тиімді шешеді;
- филологиялық сараптамалар, аналитикалық есептер жасау, мәтіндерді және филологиялық саланың дамуына ықпал ететін түрлі өнімдерді редакциялау және әзірлейді;
- филология бойынша зерттеудің Талдамалық әдістерін жүргізеді және қолданады;
- филология саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланады;
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ақпаратты талдау және тиісті тұжырымдар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдайды;
- сыни талдау дағдыларын қолданады, қалыптасқан стереотиптерді жеңеді.