Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02309 Шетел филологиясы в Орталық Қазақстан академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел тілдерінің практикалық білімі, шет тілдері мұғалімдері және шетел әдебиеті мұғалімдері, аудармашылар, газеттер мен журналдардың редакциясы негізінде лингвистикалық мамандарды іргелі лингвистикалық және әдеби білімдермен дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Орталық Қазақстан академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Практикалық грамматика
Курстың мақсаты - әртүрлі сөйлеу әрекеттерінде қолданылатын синтаксистік бірліктердің құрылымдық, семантикалық және коммуникативті әртүрлілігін және олардың қызметін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән тілдің мәнін, тіл мен ойлаудың өзара байланысын, тілдің пайда болуын, тілдердің жіктелуін зерттеуге бағытталған, сөйлеуді жазбаша бекітудің әртүрлі формаларының дамуы мен қалыптасуына, тілмен жұмыс істеудің заманауи лингвистикалық тұжырымдамалары мен әдістерін игеруге қатысты фонетика, лексикология және грамматика мәселелерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Латын тілі
Латын тілі-бұл студенттердің жалпы лингвистикалық көкжиегін кеңейтуге арналған, сонымен қатар қазіргі заманғы шет тіліне ғылыми көзқарасты дамытуға ықпал ететін арнайы лингвистикалық пән. Бұл пәнді зерделеу лингвистикалық, коммуникативтік, лингво-өлкетану және кәсіби-адаптивті құзыреттерді қалыптастыруды, зерттелетін қазіргі заманғы шет тілінің грамматикасымен және қажетті лексикалық минимуммен салыстырғанда латын грамматикасы жүйесін меңгеруді көздейді. Латын тілінің ең тұтынушылық сөздерін қамтиды, сонымен бірге қазіргі шетелдік сөздердің сөздік құрамын қалыптастыруда және "халықаралық" терминологияда ерекше нәтижелі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономикалық теорияның негіздері
Нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдары, жеке шаруашылық субъектілері - фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде де, тұтас ұлттық экономиканың деңгейінде де нарықтық үдерістерді зерттеу; экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен түсініктердің мазмұнын ашып көрсету. Бұл пәнді оқып-үйренудің негізгі міндеті студенттердің заманауи экономикалық талдаудың негізгі принциптеріне қарқынды оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдебиеттануға кіріспе
Студенттерді әдебиеттану, оның тақырыбы мен құрылымымен таныстыру; терминология, әдебиеттануға ғылыми көзқарастар жүйесі бар . Әдеби құбылыстарды зерттеу үшін тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратты қалыптастыру; кəсіби қызметтің мəселелерін шешу үшін осы білімді қалай қолдануға болатынын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы қоғамтану тұжырымдамалары
Пән экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экологияны дамытуға және өмір сүру қауіпсіздігі, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдылар, көшбасшылық, инновацияларға бейімділік, ғылыми зерттеу әдістер саласын қарастырады, әлемдік объективті фактілердің және әлеуметтік-саяси және экономикалық өзгерістердің тұжырымдамалары мен заңдылықтарының қалыптасуын зерттейді, қазіргі заманғы қоғамтану тұжырымдамалар қоғамның талаптары мен қажеттіліктеріне жауап беретін құқықтық, экономикалық, ғылыми, медиа және ақпараттық мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық және қазіргі заманғы әдебиет
Шығу тегі, ішкі эволюциясы, тарихи және мәдени дәуірдің сабақтастығы, идеологиялық, көркемдік және эстетикалық ерекшелік; әдеби қозғалыстардың, үрдістердің, мектептердің генезисі, эволюциясы, үздіксіздігі мен өзгеруін түсіну арқылы шетел әдебиетін дамыту (Батыс Еуропа мен Америка елдері); Орта ғасырлардағы және Ренессанс әдеби даму ерекшеліктері. Көрнекті ежелгі және батыстық еуропалық жазушылар шығармашылығы, олардың көркем эволюциясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші тілдің негізгі негіздері (A1)
Пәнді оқу студенттерді екі бағытта қарым-қатынасқа дайындауды қамтиды: әлеуметтік және әлеуметтік және мәдени. Қарым-қатынастың әрбір саласы өз тақырыптары мен ішкі тақырыптар жиынтығын, сондай-ақ типтік жағдайларды ұсынады. Пәннің мазмұны: екінші шет тілін үйренудің базалық деңгейіндегі негізгі грамматикалық және лексикалық тақырыптар (А1 деңгейі), сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздері, екінші шет тілінде негізгі айтылу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мән-мәтініндегі базалық шетел тілі
Пән білім алушылардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге, фондық білімді тереңдетуге және оқыту мазмұны мен қалыптасқан коммуникативті дағдылардың жалпы мәдени компоненті шеңберінде олардың мәдени, елтану көкжиегін кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дәуір әдебиеті
Қазақ елінің тарихы қазіргі түркі тілдес халықтардың қоғамдық, әлеуметтік және рухани өмірімен, тұрмыс –тіршілігімен бұрынғы замандардан бері өзара тығыз байланысты болғандығы туралы және бүкіл түркі тілді халықтарға ортақ әдебиет туралы толық мағұлмат беру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің морфологиясы
Курстың мақсаты - ағылшын тілінің морфологиясы, грамматикалық құрылымы туралы білімді меңгеру, қарым-қатынас шарттары мен мақсаттарына, сондай-ақ сөйлеушінің коммуникативті ниетіне байланысты белгілі бір грамматикалық құрылымдарды пайдалануды көздейтін оның ауыспалы мәнін білу; студенттердің ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын құрайтын бірліктер мен құралдардың формальды және семантикалық құрылымы, олардың қызметі туралы ғылыми түсінігін қалыптастыру және дамытуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курстың мақсаты - педагогика туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: Педагогиканың пәні және әдістемелік негіздері. Жеке тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық процестің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие теориясы. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбиенің құралдары, формалары мен әдістері. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактиканың жалпы түсінігі және оның негізгі категориялары. Оқытудың заңдылықтары, заңдылықтары мен принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы-бағытталған шетел тілі
Пән ресми тілдік білімді, сондай-ақ лексикалық-грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қамтитын шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға және кеңейтуге бағытталған, бұл тіл жүйесін коммуникация мақсаттары үшін пайдалануға мүмкіндік береді (лексикалық, грамматикалық, семантикалық және фонологиялық компонент), білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінде ағылшын тілін сәтті пайдалану мақсатында тілдік және коммуникативтік құзыреттілікке ие болуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімдерінің тарихы
Ежелгі дәуірден бастап қазіргі заманға дейінгі тілдің ғылым дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық мектептер мен негізгі тіл мамандары туралы теориялық ақпаратты жалпылау және жүйелеу ; лингвистикалық зерттеулердің принциптері мен әдістері; белгілі бір мектептің өкілдері алған ең маңызды нақты жетістіктер; болашақ ағылшын тілі оқытушысының филологиялық көкжиегін кеңейту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің тарихы
Ағылшын халқының тарихы мен ағылшын тілі тарихының байланысын қарастыру; - оқушылардың белгілі бір тілдік құбылыстарды ғылыми негіздеу және олардың арасындағы тарихи байланыстарды орнату қабілетін дамыту; - ескі ағылшын және орта ағылшын мәтіндерімен жұмыс істеу дағдыларына үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға қабылдау ұтымды қаржылық шешімдер, қаржылық мәселелерді шешу және қаржылық алаяқтықты уақтылы тану. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы білім алуға және басқару саласындағы дағдылар жеке қаржы. Курстың мақсаты-ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру соның ішінде Цифрлық технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің синтаксисі
Курстың мақсаты - шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа, сөйлеу әрекетінің төрт түрінде коммуникативті дағдыларға қол жеткізу, бұл шет тілін тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдалануды қамтамасыз етеді. Курстың мақсаты - студенттерге заманауи ағылшын тілінің синтаксисі бойынша жүйелі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Курстың мақсаты - шет тілін оқытудың және ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу. Курстың тақырыптары ағылшын тілінің халықаралық қарым-қатынас тілі ретіндегі рөлінен шет тілін оқыту процесінде нақты әдістерді қолдануға дейін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші тілдің негізгі негіздері (A2)
Курстың мақсаты - студенттердің дұрыс айтылуын және кәсіптік бағдарлану дағдыларын дамыту, олардың ой-пікірлерін шет тілінде дәл және грамматикалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдау қабілетін дамыту. Бұл пән студенттердің екінші шет тілі мен сөйлеудің фонетикалық және грамматикалық жүйесі туралы білімін кеңейтуге арналған. Артикуляциялық аспектілерді жетілдіру және оларды дұрыс пайдалану мақсаты сөздің мақсаттарына сәйкес келеді, сондай-ақ функционалдық ерекшеліктер шеңберінде қазіргі шет тілінің грамматикалық құрылымының морфологиялық және синтаксистік ерекшеліктерін зерттеу оқушылардың шет тілінбілу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Риторика
Бұл пән шешендік өнерге оның теориялық және қолданбалы аспектілерінің бірлігінде тұтас көзқарас алуға бағытталған, оның мақсаты риторикалық білім негіздерімен таныстыру, мәтінді (хабарламаларды) құру және қабылдауда риторикалық дағдыларды меңгеру, алған білімдері мен дағдыларын теориялық және тәжірибелік сөйлеуде қолдану, қоғамдық қарым-қатынастарды немесе нақты салада кәсіби және тәжірибелік негізде құру, қазіргі кездегі өзіндік және белгілі ғылыми нәтижелер, пікірталас жүргізу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және тәжірибелік фонетика
Пән білім алушылардың лингвофилософиялық дүниетанымын қалыптастыруға, тілдің қоғам өміріндегі рөлін, оның дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын түсінуге, ағылшын тілінің фонетикалық құрылымы туралы оның тілдің негізгі функцияларын жүзеге асыру механизмін қалыптастырудағы рөлі туралы, ағылшын тілінің айтылу білімін және дағдыларын дамытуға арналған, лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуге қажетті теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елтану
Пән маңызды принциптер, заңдар, елтану категориялары, оның негізгі мәселелері мен құндылықтары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, елтану ғылымының әртүрлі қырлары қарастырылады: физика-географиялық, экологиялық, тарихи-мәдени, этно-конфессиялық, лингвистикалық, әлеуметтік-экономикалық және саяси.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің стилистикасы
Пән білім алушыларды тілдің жалпы теориясы мен негізгі зерттелетін тіл теориясы саласындағы ережелер мен тұжырымдамалар негізінде стилистиканың негізгі ұғымдарымен, мәселелерімен және негізгі терминологиясымен таныстыруға, жеке тілдік бірліктердің функционалдық стильдері, белгілері мен стилистикалық қасиеттері саласындағы теориялық білімді тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқылатын тіл елдерінің әдебиеті
Пән студенттердің зерттелетін тіл елінің әдеби процесінің дамуы туралы білімді қалыптастыруға, әдебиеттанудың негізгі ұғымдарымен, идеяларымен және терминдерімен және әдеби талдау негіздерімен, қазіргі ғылымның негізгі мәселелерімен алғашқы танысуға, тарихи-әдеби процестің жекелеген кезеңдеріне тән әдебиеттің негізгі жанрларының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқыту психологиясы
Курстың мақсаты - шет тілдерін оқытудың теорияларын, әдістері мен тәсілдерін, отандық және шетелдік психологтардың еңбектерін таныстыру және талдау; тиісті терминологияны оқу, шет тілдерін оқытудың психологиялық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің грамматикасы
Курс грамматикалық құрылымның, морфологияның және синтаксистің элементарлы принциптері сияқты тақырыптарды зерттейді. Уақыт формаларын зерттеу. Сөйлемдегі сөзжасам, сөз тәртібі. Ұсыныс түрлері. Сөйлеудің негізгі және қосалқы бөліктері. Мақала туралы түсінік. Бірлік. Күрделі толықтауыш. Субъекті. Пассивті конструкциялар. Модальды етістіктерді, етістіктің тұлғалық емес формаларын, райларын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шет тілі В1 (неміс, француз)
Пән В1 деңгейінде екінші шет тілінің шет тілдік коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, зерттелетін тіл елдерінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін, сөйлеу және сөйлеу емес мінез-құлық ережелерін ескере отырып, шет тілдік сөйлеу қызметін жүзеге асыруға дайын болуға, әртүрлі типтегі дәйекті және логикалық мәлімдемелер мен жазбаша мәтіндерді шығаруға және тіл мен сөйлеу нормаларын басшылыққа ала отырып, басқалардың мәлімдемелері мен мәтіндерінің мағынасын түсінуге бағытталған және коммуникативті мәселені шешудің тиімді стратегияларын таңдауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лексикология
Пән білім алушыларды қазіргі ағылшын тілінің лексикалық жүйесінің іргелі негіздерімен және негізгі лингвистикалық ұғымдармен таныстыруға, қазіргі ағылшын тілінің сөздік құрамы мен фразеологизмі туралы теориялық мәліметтерді жалпылауға және жүйелеуге, лингвистикалық білім саласы ретінде лексикологияның теориялық мәселелерінің мазмұны туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру негіздері
Баланың психологиялық-педагогикалық мәселелері. Депрессия. Аурухана. Инклюзивті білімнің теориялық негіздері. Білім беруді ұйымдастыруда мүгедектігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пән білім берудің мәдениетаралық және кәсіптік бағытын жетілдіруге, қарым-қатынастың кәсіптік саласында коммуникация дағдыларын қалыптастыруға, шет тілінде кәсіптік-маңызды ақпаратты іздеу және ауызша және жазбаша беру дағдылары мен сөздік қорын дамытуға, тілдік даярлықтың жалпыға бірдей танылған жалпы ғылыми және кәсіптік деңгейіне қол жеткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық грамматика
Пән білім алушыларды қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы туралы ғылыми-теориялық идеяны басқа тілдік деңгейлермен өзара байланысты және тілдің өзіндік ерекшелігін анықтайтын бірқатар ерекшеліктерге ие жүйе ретінде қалыптастыруға, ағылшын грамматикалық жүйесінің даму тенденцияларымен, ғылыми шешімді қажет ететін грамматиканың теориялық мәселелерімен, грамматика саласына қолданылатын лингвистикалық талдау әдістерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілінің лингвистикалық елтану
Пән білім алушыларды оқытылатын тіл елінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне үйретуге, мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыруды және екінші шет тілі елінің тарихы мен мәдениеті саласында білім алуды қамтамасыз етуге, олардың тұлға ретінде дамуына, олардың дүниетанымын, сезімдері мен эмоцияларын, эстетикалық көзқарастарын, ойлауын, есте сақтауын, рухани мәдениетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі В2 (неміс, француз)
Пән екінші шет тілін білетін мамандарды одан әрі әмбебап және кәсіптік типтегі жағдайларда қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін көлемде даярлауға бағытталған, бұл шет тілін меңгеру құзыреттіліктерінің жалпыеуропалық сыныптамасындағы В2 деңгейіне сәйкес келеді, осы тілді кәсіптік оқытуға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызекі шетел тілі
Пән білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгеру деңгейін арттыруға және шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шет тілі
Пән коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті дамыту негізінде шет тілдік сөйлеу ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға және екінші оқытылатын тілдің мәдени контекстіндегі ойлау стереотиптері мен сөйлеу мінез-құлық үлгілерін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған тіл
Пән білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға және білім алушылардың кәсіби қызмет шеңберінде әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруге, шынайы әдеби көздермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге, ғылыми, іскерлік және кәсіби ағылшын тілінің терминологиясын зерделеуді жалғастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиетті мектепте оқыту әдістемесі
Курс студенттің әдеби дамуын, әдебиеттерді оқыту әдістерінің тарихи өзгерістерін, оқушылардың өнер туындыларын оқып-үйренудің сипатын, жанр мен жанрдың ерекшелігін, әдебиет теориясын, әдебиет теориясын, студенттердің сөйлеу белсенділігін және олардың шығармашылығын зерттеумен айналысатын әдеби шығармаларды оқып үйрену әдістері мен қағидалары туралы идея қалыптастыруға бағытталған. сабақтардың өзгермелілігі және оқытудың басқа ұйымдық формалары;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсатқа арналған тіл: сыни оқу және академиялық жазу
Пән жалпы қарым-қатынас және академиялық қарым-қатынас ұғымдарын, сондай-ақ қарым-қатынастың негізгі параметрлері мен академиялық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге, академиялық қарым-қатынас мәдениеті туралы идеяны қалыптастыруға бағытталған: сөйлеу этикеті, академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігі, білім алушылардың тәжірибелік білімін, ғылыми стильдің әртүрлі жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ түпнұсқа оқу және ғылыми мәтіндерді жазуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы лингвистика
Пәннің мақсаты: студенттер арасында қолданбалы лингвистиканы дамытудың практикалық қолданысы мен келешегін жүйелі түрде қалыптастыру . Әртүрлі деңгейдегі автоматты мәтінді өңдеу принциптері жалпы теориялық идеяларға айтарлықтай әсер ететін тілдің формализациясының жоғары деңгейін білдіреді. Көптеген лингвистикалық зерттеулер бүгінгі күні үлкен көлемдегі деректерді кең ауқымды талдаудың қатысуынсыз мүмкін емес. Заманауи маман лингвистикалық білімді қажет ететін кез-келген салада өзінің теориялық және тәжірибелік тәжірибесінің қолданылуын түсінуі керек .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде қолданыңыз және іскерлік қарым-қатынас этикасына және мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдеріндегі іскерлік хат алмасу ережелеріне сәйкес сауатты ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарын жүзеге асыратын сөйлеу қызметінің барлық түрлерін меңгеріңіз.
- Әңгімелесушілердің әртүрлі топтарына, соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға сындарлы қарым-қатынас жасау және ақпарат беру қабілетін көрсету.
- Тіл білімінің тарихы, бағыттары, мектептері, теориялық мәселелері бойынша білімдерін кәсіби қызметке біріктіру; классикалық шетел жазушыларының шығармашылығы мен өмірбаяндарын, олардың әлемдік әдебиетке қосқан үлесін талдау.
- Өлкетану, тарихи-мәдени лингвостилистикалық және әдеби шындықтардың жиынтығы ретінде мәтінді бағалау дағдыларын меңгеру.
- Лексикалық, грамматикалық, фонетикалық, синтаксистік және стилистикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, диалог арқылы қарым-қатынас жасау.
- Филологиялық зерттеулерді лингвистикалық және әдеби талдау әдістерін қолдана отырып, тарихи-мәдени дәуірге, әдеби бағытқа, ағымға қатыстылығы тұрғысынан диагностикалау.
- Шет тілін үйренушілердің психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оны үйренудің әдістемелік мәселелерін зерттеу дағдыларын меңгеру.
- Экономикалық, құқықтық, мәдени, экологиялық өзін-өзі қамтамасыз ету бағытында республиканы жаңғырту кезеңінде қазақстандық даму моделін қалыптастыруда алған икемді дағдыларын қолдану; мемлекеттік, орыс, ағылшын, латын графикасын пайдалана отырып, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер дағдыларын, кәсіби мәселелерді шешу.
- Коммуникациялық стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен әдістерді әзірлеу, оларды бұқаралық ақпарат құралдарында жаңалықтарды өңдеу, журналдар мен мерзімді басылымдарға материалдар дайындау процесінде пайдалану; көпмәдениетті көпконфессиялы қоғамда сындарлы қарым-қатынас дағдыларын қолдану.