Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Аспаптық орындаушылық в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Мамандық

    Курс концерттік орындаушылар ретінде өз бетінше қызмет етуге қабілетті, көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық меңгеру. Аспаптың барлық орындау әдістерінің, соққыларының және тембрлік дыбысының мәнерлі мағынасын түсіну. Әр түрлі концерттік репертуарды игеру. Орындау сапасын талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Гармония

    Курс гармоникалық есептерді шешу үшін практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға, көп дауысты презентацияның негізгі заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Музыкадағы үйлесімділіктің мәнерлі және қалыптастырушы рөлі. Негізгі-кіші ладогармоникалық жүйенің қалыптасуы. Классикалық үйлесімділік негіздері, аккордтардың құрылымы, функционалды заңдылықтар. Модуляцияның жалпы теориясы, байланысты кілттердегі модуляциялар. Секвенциялар, олардың түрлері.түрлері. Әуендерді гармонизациялау. Бұл пәнді оқу кезінде оқытудың белсенді әдістері қолданылады: шешім қабылдау дағдыларын оқыту әдісі, тренингтер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Курс студенттердің орындаушылық өнердің тарихы мен дамуы, түрлі дәуірлер мен бағыттардың музыкалық стильдері бойынша кәсіби білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Орындаушылық мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Әр түрлі орындаушылық стильдердің байланысы. Көрнекті Орындаушы музыканттардың шығармаларды интерпретациялауын салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастыру. Пианизм тарихы шетелдік орындаушылық өнердің тарихы. Қазақстандық орындаушылық мектептің қалыптасуы. Орындаудың жаңа нысандарын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әуенді гармонизациялау негіздері

    Курс гармоникалық есептерді шешу үшін практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға, көп дауысты презентацияның негізгі заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Музыкадағы үйлесімділіктің мәнерлі және қалыптастырушы рөлі. Негізгі-кіші ладогармоникалық жүйенің қалыптасуы. Классикалық үйлесімділік негіздері, аккордтардың құрылымы, функционалды заңдылықтар. Модуляцияның жалпы теориясы, байланысты кілттердегі модуляциялар. Секвенциялар, олардың түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сольфеджио

    Курс білім алушының музыкалық есту қабілетін, есте сақтау қабілетін, метроритм сезімін дамытуға бағытталған білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Музыкалық мысалдарды сольфеджирлеу. Гармоникалық тізбектерді есту талдауы. Музыкалық диктанттарды жазыңыз. Музыкалық мысалдың жанрлық және стилистикалық ерекшеліктеріне байланысты ішкі дауыстарды немесе қосымша дауыстарды құрастыру. Алынған оқу материалын логикалық түсіну, музыкалық ақпаратты практикалық игеру әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор сольфеджиосы

    Курс табысты кәсіби қызмет үшін қажетті кәсіби музыкалық есту қабілетін жан-жақты дамытуға бағытталған. Нақты бағдарлауды, нақтымаақ сезімін тәрбиелеу. Музыкалық диктантта көп дауысты музыканы есту талдауының дағдыларын бекіту. Музыкалық мысалдың жанрлық ерекшеліктеріне байланысты қосалқы дауыстарды немесе қосымша дауыстарды құрастыру. Бұл пәнді оқу кезінде оқытудың белсенді әдістері қолданылады: алынған оқу материалын логикалық түсіну, музыкалық ақпаратты практикалық игеру әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап

    Курс студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін Аспаптық орындау саласында алған базалық білімдері, біліктері мен дағдылары негізінде дамытуға бағытталған. Студенттердің таңдаған мамандығы бойынша дербес практикалық қызмет үшін қажетті аспапта ойнаудың музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Музыкалық шығармадағы өзіндік жұмыс. Аспапта ойнаудың орындаушылық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Фортепиано

    Курс студенттердің өзіндік практикалық іс-әрекеттері үшін қажетті музыкалық-орындаушылық фортепиано дағдыларын дамытуға бағытталған. Фортепиано дағдыларын практикалық қалыптастыру. Техникалық дағдыларды жетілдіру. Музыкалық шығармадағы өзіндік жұмыс. Фортепианода ойнаудың орындаушылық әдістері. Әлемдік музыкалық мәдениет туындыларының стилі, жанры мен бағыты бойынша әр түрлі зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жоба 1

    Курс ғылыми зерттеу әдістемесі, дербес ғылыми зерттеу жүргізу, жеке ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Алдыңғы жұмыстарға әдеби шолу және талдау. Зерттеу әдістемесі. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу және қорытындылар. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Камералық оркестр

    Курс студенттерді оркестр әртістері және әр түрлі ансамбльдер ретінде практикалық қызметке дайындауға бағытталған. Оркестрлік орындау негіздерін Практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру. Орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Оркестрдің әр түрлі құрамындағы дайындық процесі мен концерттік орындау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Оркестрлік класы.

    Курс студенттерді оркестр әртістері және әртүрлі аспаптық ансамбльдер ретінде практикалық қызметке дайындауға бағытталған. Оркестрлік музыка негіздерін Практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру. Орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Оркестр құрамында репетициялық процесс және концерттік орындау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Орындаушылық шеберлігі

    Курс жеке аспаптық бағдарламаны кәсіби, техникалық және стилистикалық тұрғыдан дәл орындау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Техникалық және орындаушылық дағдыларды жетілдіру. Көркемдік талғамға тәрбиелеу. Музыкалық шығарманың көркемдік идеясын, оның мазмұнын, формасын, стилін анықтай білу және оларды өз орындауында шығармашылықпен жүзеге асыру. Орындаушылық міндеттерді шешудің ұтымды жолдарын табыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қосымша аспап және синтезаторда ойнау

    Курс синтезаторда ойнау дағдыларын игеруге, шығарманы тембрлік қабылдауды қалыптастыруға және дамытуға және синтезатордың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, аранжировка дағдыларын дамытуға бағытталған. Синтезатордың негізгі экспрессивті мүмкіндіктері. Әр түрлі тембрлерге ие болу. Жазу және көп жолды синтезатор секвенсерімен музыкалық дыбысты өңдеудің әртүрлі мүмкіндіктері. Adobe Audition, Cubase синтезаторы және музыкалық редакторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Аспапта ойнау шеберлігі

    Курс направлен на формирование умения профессионально, технически и стилистически точно исполнить сольную инструментальную программу. Совершенствование технических и исполнительских навыков. Воспитание художественного вкуса. Умение определять художественную идею музыкального произведения, его содержание, форму, стиль и творчески воплотить их в своем исполнении. Находить рациональные пути решения исполнительских задач.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Синтезаторда ойнау негіздері

    Курс синтезаторда ойнау дағдыларын игеруге, шығарманы тембрлік қабылдауды қалыптастыруға және дамытуға және синтезатордың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, аранжировка дағдыларын дамытуға бағытталған. Синтезатордың негізгі экспрессивті мүмкіндіктері. Әр түрлі тембрлерге ие болу. Жазу және көп жолды синтезатор секвенсерімен музыкалық дыбысты өңдеудің әртүрлі мүмкіндіктері. Adobe Audition, Cubase синтезаторы және музыкалық редакторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Әлемдік көркем мәдениеті

    Курс студенттерде әлемдік көркем мұра және қазіргі әлемдік мәдени кеңістік саласындағы ғылыми білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Әр түрлі өнер түрлерінде көрсетілген алғашқы құрылыстан қазіргі заманғы өнерге дейінгі мәдени-тарихи дәуірлер. Ежелгі Египеттің көркем мәдениеті. Ежелгі Грецияның көркем мәдениеті. Ежелгі Римнің көркем мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік-мәдени негіздері. XVII-XVIII ғасырлар дәуірінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері.қазіргі әлемдік өнердің ерекшеліктері мен даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Курс музыкант-орындаушының кәсіби қызметіне қажетті Қазақ музыкасының тарихы бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Қазақ музыкалық мәдениетінің ерте кезеңдерден қазіргі заманға дейінгі тарихи даму процесі. Музыкалық дәстүрлердің жұмыс істеуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерттеу; салт-дәстүрлер мен фольклор. Персоналды және жеке композиторлық стильдерді зерттеу. Қазақ музыкасындағы классикалық музыкалық мұраның жанрлық түрлері (опера, симфония, камералық-аспаптық, камералық-вокалдық).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Курс ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістерін қолдана отырып, кәсіби мәселелердің шешімдерін дайындауға, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін зерттеуге, эксперименттерді жоспарлау әдістерін және нәтижелерді өңдеу әдістерін игеруге бағытталған. Білімнің әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулерде қолданылатын жалпы әдістерді игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс Кәсіпкерлік құқық ұғымын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Бұл оқу пәні білім алушыларға ҚР Кәсіпкерлік құқық институттары мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама ережелерінің жалпы тұжырымдамасын түсінуге, Кәсіпкерлік кодексінің нормаларын кәсіпкерлік қызмет саласындағы басқа НҚА нормаларымен салыстыруға үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Многоголосие негіздері

    Курс музыканың көркемдік және экспрессивті форма құраушы құралы ретінде полифониялық презентация заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Көп дауысты Текстураның типологиясы. Вокалды Полифонияның жанрлары мен формалары. Қатаң жазудың әуені. Еліктеу теориясы. Канон. Қарама-қарсы және имитациялық полифония. Вокалдық шығармаларды талдау. Шешім қабылдау дағдыларын оқыту әдістері, тренингтер. Музыканы қалыптастырудың маңызды көркемдік және экспрессивті құралы ретінде вокалды презентацияның негізгі заңдылықтары туралы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға, қоғамдағы сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін сипаттау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастыру.құқық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заң. ҚР Мемлекеттік басқару. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. Азаматтық және отбасылық құқық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға; Төтенше жағдайлар кезінде Құзыретті шешімдерді болжауға және қабылдауға; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық жүргізуші объектілерді ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғауға және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдануға; жойылу салдарын жоюға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Полифония

    Курс музыканың көркемдік және экспрессивті форма құраушы құралы ретінде полифониялық презентация заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Көп дауысты Текстураның типологиясы. Қатаң жазудың полифониясы. Вокалды Полифонияның жанрлары мен формалары. Қатаң жазудың әуені. Қарапайым және күрделі қарсы нүкте. Еліктеу теориясы. Канон. Еркін жазу полифониясы. Қарама-қарсы және имитациялық полифония. Полифониялық жұмыстарды талдау. Бұл пәнді оқу кезінде оқытудың белсенді әдістері қолданылады: шешім қабылдау дағдыларын оқыту әдісі, тренингтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экологиялық менеджмент

    Курс экологиялық менеджмент туралы тұрақты білімді қалыптастыруға бағытталған білімнің ең маңызды заманауи салаларының бірі, оның ішінде теориялық компонент, сонымен қатар сұрақтарға жүйелік және кешенді тәсілдің практикалық қосымшалары қоршаған ортаны қорғау. Табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқару шешімдерін енгізу, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Курс кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыруға, нарықтық жүйе туралы білімді және оның жұмыс істеу механизмін игеруге бағытталған. Кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық Нысандар, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың кірісі, өндіріс факторларының нарықтары (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құндылық ұсынысы, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен түрлері, бизнесті жоспарлау және басқару, Кәсіпкерлік қызмет маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экономика және бизнес негіздері

    Курс нарықтық басқару түріндегі кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде экономикалық ойлаудың қалыптасуын зерттеуге бағытталған. Кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ студенттердің кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру саласында практикалық дағдыларды алуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері

    Курс экология саласындағы теориялық білімді игеруге, студенттердің экологиялық сауаттылығын арттыруға, экологиялық ойлауды қалыптастыруға және білімді кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. БиоСфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфера мен гидросфераның ластану көздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалауға және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ішекті квартет

    Курс ішекті квартет құрамындағы ансамбльдік ойын дағдыларын игеруге, шығарманың көркемдік мазмұнын, стилін, формасын түсінуге бағытталған. Квартеттік ойын дағдыларын қалыптастыру. Орындаушылық шеберлікті дамыту. Шығармашылық ұжымда бірыңғай дыбыс шығару. Әр түрлі стильдер мен жанрлардағы музыкалық шығармаларды концерттік орындауға өзіндік дайындық. Орындаушылық шешімдерді іздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыкалық педагогика мен психология

    Курс Музыкалық педагогика мен психологияның теориясы мен тарихының негіздері туралы білімді қалыптастыруға, студенттердің кәсіби педагогикалық қызметтің ерекшелігі, педагогикалық ғылым, тәрбие мен оқыту процестері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Музыкалық-педагогикалық білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін меңгеру. Әдебиетпен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды меңгеру. Отандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектеріндегі прогрессивті тенденциялар, музыкалық-педагогикалық жүйелер және Музыкалық білім беру тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Аспаптану

    Курс оркестр аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктері, олардың оркестрдегі рөлі туралы білімді игеруге бағытталған. Құралдардың шығу тарихы, сорттары және техникалық сипаттамалары туралы түсінік. Аспаптану негіздері. Аспаптардың құрылымдық ерекшеліктері мен музыкалық-экспрессивті мүмкіндіктері. Оркестрлердегі музыкалық аспаптар мен жеке топтардың функционалдық рөлі. Оркестрдің әр түрлі партитуралары. Оркестрлік ұпайларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шетел музыкасының тарихы

    Курс студенттердің біртұтас мәдени-көркемдік процесс аясында шетелдік музыканың тарихи дамуы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Классикалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік кондиционерінің тарихи заңдылықтары. Батыс пен Шығыстың музыкалық мәдениеттері. Музыкадағы Классицизм. Вена классиктерінің стильдерінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы Романтизм. XIX-XX ғасырдың басындағы еуропалық музыкадағы романтизм дәстүрлері. Музыкалық импрессионизм.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Курс направлен на приобретение практических навыков по разработке инвестиционно-инновационных Startup проектов. Startup проекты как инструмент современного бизнес-предпринимательства. Методика построения алгоритма разработки стартап-проекта. Бизнес-моделирование. Оценка инвестиционных затрат в основной капитал предприятия. Оценка инвестиционных затрат в оборотный капитал. Оценка инвестиционных затрат в формирование HR-ресурсов предприятия. Экономическое обоснования издержек, себестоимости и расходов периода. Ценообразование. Финансовое планирование. Инвестиционный анализ стартап-проекта. Защита стартап-проекта.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыкадағы Дидактика және шығармашылық

    Курс музыкалық өнердің негіздерін меңгеру арқылы шығармашылық өзін-өзі көрсетуге қабілетті білім алушының музыкалық даралығын дамытуға бағытталған; Дидактиканың анықтамасы. Дидактика принциптері. Музыкада дидактикалық әдістерді қолдану. Өнердегі Дидактика. Дидактикалық өнер "таза өнер"ретінде. Дидактикадағы көркем шығармашылықтың рөлі. Ағартушылық, зейінділік, өнегелілік көркем шығарманың элементі ретінде. Қазіргі әлемдегі дидактиканың маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазіргі музыкалық өнер

    The course is aimed at obtaining a comprehensive understanding of trends, trends and directions in modern music, developing a complete understanding of the process of evolution of musical thought in the XX-XXI centuries. Modern musical art in the XX-XXI centuries. Classification of modern musical styles. The style of the genre. The style of the musical direction. National style. Country folk music. The blues. Pop music. Jazz. Rock and roll. Rock music. Reggae. Electronic music.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Парақтан оқу

    Курс парақтан оқу дағдыларын қалыптастыруға, алған дағдыларын кәсіби қызметте қолдана білуге бағытталған. Ноталарды, соққыларды, ритақты суреттерді жылдам оқу қабілетін дамыту. Музыкалық-орындаушылық Дағдылар мен дағдылар кешенін игеруге мотивацияны қалыптастыру. Музыкалық мәтінмен жұмыс жасауда тәуелсіздікті ынталандыру. Музыкалық композицияны стильдік талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заман музыкасы

    Курс направленна на получение комплексного представления о тенденциях, течениях и направлениях в современной музыке, выработка цельного представления о процессе эволюции музыкальной мысли в XX-XXI-вв. Современное музыкальное искусство в XX-XXI-вв. Классификация современных музыкальных стилей. Стиль жанра. Стиль музыкального направления. Национальный стиль. Народная музыка Кантри. Блюз. Поп музыка. Джаз. Рок-н-ролл. Рок музыка. Регги. Электронная музыка.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Оркестр партитураларың оқу

    Курс болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті оркестрлік партитураларды оқудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Парақтан оқу және оркестрлік партитураны транспозициялау. Балдың құрылымы. Партитуралық нотация жүйесі, оның терминологиясы. Оркестрлік партитурада шарлау. Транспозициялық құралдардың құрылысын анықтау. Оркестрдің әр түрлі құрамдарының ұпайларын өз бетінше оқу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Туыстас аспаптар

    Курс маманға өзінің болашақ кәсіби орындаушылық қызметінде қажетті құралда ойнаудың білімін, дағдыларын және дағдыларын игеруге бағытталған. Орындау дағдылары мен дағдылары. Жеке сөйлеу тәжірибесін игеру. Музыкалық есте сақтауды, ойлауды, қабылдауды, эмоционалды-еріктік қасиеттерді дамыту. Музыкалық материалды аудиторияға жеткізе білу. Музыкалық шығармаларды дұрыс түсіндіріңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Инструментовка

    Курс студенттердің әр түрлі ансамбльдер, оркестрлер, вокалдық немесе аспаптық шығармаларды сүйемелдеу дағдыларын игеруге бағытталған. Оркестрлік ойлау заңдылықтары. Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік мазмұнын анықтау. Негізгі әуезді үлгіні дамытуда аспаптардың тембрлерін ұтымды бөлу. Авторлық ниетке сәйкес келетін оркестрлік функциялардың даму заңдылықтарын анықтау. Гармоникалық дауыс беру. Аспаптағы текстуралы элементтердің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Музыкалық нысаны

    Курс студенттердің музыкалық формалар туралы білімдерін қалыптастыруға, музыкалық шығармалар құрылымының принциптерін түсінуге бағытталған. Музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптері. Пішін мен жанрдың байланысы. Пішіндердің жіктелуі. Қарапайым және күрделі пішіндер. Рондоның Вариациялық формалары мен формалары. Соната және циклдік формалар. Вокалдық формалар. Барокко, классицизм, романтизмнің музыкалық стилінің негізгі белгілері. ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық шығармаларды қалыптастыру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Аспапта ойнауды оқыту әдістемесі

    Курс маманға өзінің болашақ кәсіби орындаушылық қызметінде қажетті музыкалық аспапта ойнау дағдылары мен дағдыларын игеруге бағытталған. Орындау дағдылары мен дағдылары. Жеке сөйлеу тәжірибесін игеру. Музыкалық есте сақтауды, бейнелі ойлауды, көркемдік қабылдауды, эмоционалды-еріктік қасиеттерді дамыту. Музыкалық материалды аудиторияға жеткізе білу. Музыкалық шығармаларды дұрыс түсіндіріңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Курс студенттердің музыкалық формаларды талдау, музыкалық шығармалар құрылымының принциптерін түсіну бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптері. Пішін мен жанрдың байланысы. Пішіндердің жіктелуі. Қарапайым және күрделі пішіндер. Рондоның Вариациялық формалары мен формалары. Соната және циклдік формалар. Вокалдық формалар. ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық шығармаларды қалыптастыру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Курс болашақ музыкалық-педагогикалық қызмет үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Педагогикалық жұмыс дағдыларын теориялық және практикалық игеру. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық практиканы талдау. Музыка мектебіндегі педагогикалық практиканың ерекшелігі. Педагогикалық қызметті оңтайландыру. Оқу процесін ұйымдастыру. Оқу құжаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Камералық ансамбль

    Курс концерттік орындаушы-ансамбльдің дербес қызметі үшін қажетті көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар мамандарды даярлауға бағытталған. Ансамбльдік орындау дағдыларын меңгеру.Көркемдік дизайнның, техникалық әдістер мен музыкалық құралдардың бірлігіне қол жеткізу.Әр түрлі стильдегі, жанрдағы және дәуірдегі шығармаларды игеру.Есту қабілетін бақылау және орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті

    Курс қазақстандық композитор-әншілердің – Павлодар Ертіс өңірі өкілдерінің шығармашылығы туралы негізгі білім мен түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Павлодар Ертіс өңірінің көрнекті композитор-әншілерінің шығармашылығы мысалында мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан халық музыкалық шығармашылығының барлық алуан түрлілігіндегі неғұрлым типтік құбылыстарды жүйелі түрде жарықтандыру. Майра Шамсутдинова, Естай Беркімбаев, Жаяу Мұса Байжанов, Иса Байзақов және т. б. ән мұрасының стильдік ерекшеліктерін зерттеу және салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Музыкалық редактормен жұмыс

    Курс заманауи музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға және оларды кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Заманауи бағдарламалардағы музыкалық мәтіннің компьютерлік жиынтығы. Музыкалық редакторлар. Нота материалын теру және редакциялау технологиялары. Аудио редакторлар. Сандық аудио өңдеу бағдарламалары. Компьютердегі сандық дыбысты жазудың, өңдеудің және ақпараттандырудың заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Оркестрмен дирижерлау

    Курс студенттердің оркестрлік дирижерлеу техникасын меңгеруіне, оркестрлік ойлау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Дирижерлік аппарат және оның қойылымы. Оркестрдің дирижерлік техникасы. Шығармаларды баяу және жылдам қарқынмен, қарапайым және күрделі метрлермен, динамиканың қарама-қарсы сәйкестігі бар әртүрлі схемалармен жүргізу тәжірибесі. Кіріспені көрсету, әртүрлі әдептілік үлестеріне алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Курс болашақ музыкалық-педагогикалық қызмет үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Педагогикалық жұмыс дағдыларын теориялық және практикалық игеру. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық практиканы талдау. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесінің мәселелері. Педагогикалық қызметті оңтайландыру. Оқу процесін ұйымдастыру. Оқу құжаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Джаз суырып салма

    The course is aimed at developing the skills of creative transformation of musical material and creating your own processing of musical text in a variety of jazz styles and genres. Formation of students' motivation to find creative solutions in the development of musical material. Improving the mechanisms of musical memory and creative imagination. Techniques for the development of the topic under development. The main patterns of variation of the melodic line.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Импровизация өнері

    Курс музыкалық аспапта импровизацияның негізгі дағдыларын меңгерген, музыканың әртүрлі бағыттарының стилін сезінетін музыканттарды тәрбиелеуге бағытталған. Аккорд дыбыстарынан әуен сызығын құру. Диатоникалық және хроматикалық ноталар. Тәсілдер, сипаттама және ұстау. Ноталарды тәсілдерге ритақты орналастыру. Әр түрлі сападағы аккордтарға пентатоникалық қабаттасу. Ауыстыру аккордының қабаттасуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Музыкалық-компьютерлік технологияларды меңгеру

    Курс заманауи музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға және оларды кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Заманауи бағдарламалардағы музыкалық мәтіннің компьютерлік жиынтығы. Музыкалық редакторлар. Нота материалын теру және редакциялау технологиялары. Аудио редакторлар. Сандық аудио өңдеу бағдарламалары. Компьютердегі сандық дыбысты жазудың, өңдеудің және ақпараттандырудың заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Концертмейстерлік класс

    Курс кәсіби қызмет үшін қажетті концертмейстерлік Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ансамбльдік орындау қағидаттарына сәйкес концертмейстерлік жұмыстың кәсіби практикалық дағдылары. Үрмелі және ішекті аспаптардың, әншілік дауыстар мен хорлардың ерекшеліктеріне сәйкес сүйемелдеу дыбысының ерекшелігін білу, аспаптық концерттердегі оркестрлік сүйемелдеудің сипатын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Концертмейстер өнері

    Курс музыкалық орындаушылық саласындағы алған білімдері, дағдылары мен дағдылары негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Музыкалық орындау саласында білім алушылардың бірлескен шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық (тыныс алу, фразалау) және скрипкалық (баптау, тембрлік бояу) орындаушылық ерекшеліктері туралы білім алу. Бірлескен шығармашылық қызмет тәжірибесін және көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау, Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау туралы білімі бар.
  • Байқау қабілеті, түсіндіру, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, шығармашылық қабілеті, өзін-өзі дамытуға қабілетті.
  • Азаматтық және патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, өңірлік, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және оған қатысу кезінде Қазақстанның Үшінші жаңғыруы негізінде көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді.
  • Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерге экономикалық бағалау жүргізеді.
  • Кәсіпкерлік қызмет, кәсіпкердің құқықтық мәртебесі, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғау және шаруашылық дауларды шешу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама туралы білімі бар.
  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін музыка ғылымдары саласындағы білімді қолданады.
  • Әлем халықтарының музыкалық мәдениетіне төзімділікті көрсетеді, мәдени-тарихи контексте рухани құндылықтарды насихаттайды.
  • Мәдениет және өнер саласындағы білім беру мекемелерінде музыкалық аспап бойынша (түрлері бойынша) оқытушы ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Концерттік процесті жоспарлау, концерттік бағдарламаларды құрастыру, Орындаушының серіктестермен өзара іс-қимылының әртүрлі тәсілдерін меңгеру бойынша білімді пайдаланады.
  • Орындаушылық қызметте білім мен дағдыларды қолданады, орындалатын шығармаларды шығармашылық түсіндіру міндеттерін шешеді, орындаушылық міндеттерді неғұрлым тиімді шешудің нұсқаларын таңдайды.
  • Сахналық мәдениет пен музыкалық-орындаушылық шеберліктің жоғары деңгейін, орындаушылық аспаптық ұжымның әртісі ретінде саналы, ұжымдық тәртіпті көрсетеді.
  • Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологияларды қолданады.
  • Ең көп таралғанмоақты-интонациялық формациялар, типтік гармоникалық айналымдар, типтік техникалық формалардың элементтері, көлденең және тігінен музыкалық сөйлеу құрылымын қабылдау туралы білімді қолданады.
  • Музыкалық аспаптардың ерекшелігін, ауқымын, орындаушылық мүмкіндіктерін біледі.
Top