Тұтынушыға бағытталған тағам өнімдерін жобалау

  • Мақсат: тамақ өнімдерін жобалау технологиясын, инновациялық өнімді, креативті өнімді және модульдік жобалауды, әзірленіп жатқан тамақ өнімінің тұжырымдамасын жасауды, қорытынды тұжырымдаманы талдауды, бағалауды және таңдауды, қорытынды тұжырымдама шеңберінде тұтынушылардың талаптарына басымдық беру деректері негізінде тамақ өнімінің негізгі техникалық сипаттамаларын айқындауды және құрылымдауды зерделеу Тағам дизайны. Инновациялық өнім. Шығармашылық өнім. Өнімді жобалаудың себептері. Азық-түлік бизнесінің стратегиясы. ЖЖЖ қажеттілігінің себептері. Тағамдарды жобалаудың ғылыми әдістерін қолдану. Азық-түлік өнімдерін қайта өңдеу. Мақсатты аудитория мен тұтынушылардан сауалнамалар мен сұхбаттар. Тәуекелдік жағдайдың деңгейі мен ықтималдығы. Азық-түлік тауарларының мақсатты нарығын анықтау және оның құрылымын бағалау, бәсекелестікті талдау және бәсекеге қабілеттілікті бағалау, тұтынушылардың талаптарын анықтау, тұтынушылық және техникалық салыстыру жүргізу, өнімді жылжыту, шығаруды ұлғайту, сапаны жақсарту. Модульдік дизайн.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top