Мейрамхана-мейманхана бизнесінің стратегиялық менеджменті

  • Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында стратегиялық (ұзақ мерзімді) менеджмент бойынша қызметті іске асыру қабілетін қалыптастыру. Теория, әдістеме, практикалық тәжірибе; терең түсінуді, ұғымдық/теориялық аппаратты, нормативтік/заңдық негіздерді шебер пайдалануды қоса алғанда, жоспарлау/операциялық қызмет; халықаралық, мемлекетаралық, ұлттық, өңірлік, жергілікті әртүрлі ұйымдық деңгейлерде бизнесті дамытудың ұзақ мерзімді міндеттерін шешу үшін стратегиялық менеджменттің әдіснамасын, әдістерін, технологияларын қолдану зерделенетін болады.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top