Қонақжайлылық индустриясындағы іскери әкімшілік

  • Мақсаты: қызмет көрсету саласында іскерлік әкімшілендіру саласында құзыреттер кешенін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласындағы тиімді және кәсіби және іскерлік қарым-қатынастың психологиялық механизмдерін, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларындағы адамның мінез-құлқының ерекшеліктерін, қарым-қатынас серіктестеріне әсер етудің нәтижелі әдістерін көрсетуді, психологиялық педагогикалық және басқарушылық ғылым жүргізген заманауи зерттеулердің қорытындылары мен ұсынымдарын зерттейді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top