Туризм индустриясындағы Стратегиялық менеджмент

  • Мақсаты: туристік индустрияда стратегиялық (ұзақ мерзімді) менеджмент қызметін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Зерделенетін болады: теория, әдістеме, практикалық тәжірибе; жоспарлау/операциялық қызмет, оның ішінде терең түсіну, тұжырымдамалық/теориялық аппаратты, нормативтік/құқықтық негіздерді шебер пайдалану; әртүрлі ұйымдық деңгейлерде туризмді дамытудың ұзақ мерзімді міндеттерін шешу үшін стратегиялық менеджменттің әдіснамасын, әдістерін, технологияларын қолдану: халықаралық, мемлекетаралық, ұлттық, аймақтық, жергілікті.
  • Образовательная программа 7M11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top