Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04125 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Нархоз Университеті

Пәндер

  • Қолданбалы математика негіздері

    Математикалық модельдер құру, программалық қамтамасыз етуді қолдану және смарт технологиялармен байланысты практикалық міндеттерді шешудің заманауи әдістерін оқып үйренуге арналған математикалық логика мен математикалық модельдеу, статистика, ықтималдылық теориясы, қаржылық математика негіздерінен тұрады. Өмірдің барлық салаларына қатысты міндеттерді шешуге арналған программалық өнімдермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конституциялық және әкімшілік құқық

    Студенттер конституциялық және әкімшілік құқық нормаларын меңгере отырып, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесін, азаматтық қоғам мен мемлекет арасындағы қарым-қатынасты, әкімшілік құқық субъектілерінің құқықтық мәртебесін, атқарушы билікті жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін, мемлекеттік басқарудағы жауапкершілікті, іс жүргізу әрекеттерін орындау әдістерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік басқару теориясы

    Курста мемлекеттік және жергілікті басқарудағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін басқарудың түрлі құралдарын қолдануға мүмкіндік беретін менеджменттің функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамалар, парадигмалар оқытылады.Қазіргі заманғы мемлекеттік экономикалық саясаттың негізгі үрдістерін бағалау мемлекеттік басқарудың классикалық және қазіргі заманғы мектебіне, республикада және шетелде мемлекеттік басқаруды ұйымдастырудың принциптері, әдістеріне салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикаға кіріспе

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновация

    Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі пәні

    Курс барлық тілдік және коммуникативтік дағдыларды қиындық деңгейіне сәйкес интенсивті қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған. Курс міндеті: студенттердің тәуелсіз және бірлесе оқу дағдыларын және шығармашылық, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Курс мазмұнында гуманитарлық-әлеуметтік ғылымдар, бизнес пен технологиялар саласына прагматикалық-кәсіби және типтік жағдаяттар мен практикалық кейстермен топтық және жеке жұмыс жүргізу қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 10
  • Адам құқықтары және мемлекеттік басқару

    Курс адам құқықтарының философиялық, құқықтық және әлеуметтік негіздерін, оның ішінде құқықтың әртүрлі буындары мен оларды қолданудың аймақтық тәсілдерін зерделеуді қамтиды. Пән мемлекеттік органдар, азаматтық қоғам, халықаралық ұйымдар қатысатын адам құқығына қатысты түрлі процестерді талдауды көздейді. Тарихи алғышарттар мен адам құқықтарын қорғаудың қазіргі заманғы жүйесі білімі мен түсінігін білетін мамандарды дайындауға ықпал етеді, осы саладағы халықаралық стандарттар мен нормаларды ескере отырып, саясаттарды қалыптастырудың практикалық дағдыларын дамытады. Студенттер адам құқықтарына байланысты үдерістерге әлеуметтік-құқықтық баға беріп, құқықтар мен бостандықтарды қорғау стандарттарын ескере отырып, ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Курс мемлекеттік реттеу құралдары негізінде ұлттық экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі үрдістерін талдауды қарастырады. Ситуациялық есептерді шешу экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі әдістері мен тетіктерін, нормативтік және басқа да базаны пайдалана отырып, студенттерге қазіргі заманғы мемлекеттік экономикалық саясатты түсіндіруге, бағалауға және студент таңдаған экономика/өңірдегі стратегиялық, аймақтық және салалық бағдарламалардың интеллект - картасын дайындауға мүмкіндік береді. Қонақ дәрістерін өткізу үшін мемлекеттік қайраткерлер мен экономистерді шақыру қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің мемлекеттік саясаты

    Пәндерді оқу барысында студенттер БҰҰ, ЕҚЫҰ, ЮНЕСКО, ИЫҰ, ТҮРКСОЙ, АӨСШК; ШЫҰ; НАТО; ҰҚШҰ, «Белдеу және жол» жобасындағы Қазақстанның рөлін; азық-түлік, ақпарат, басқа да қауіпсіздік түрлері үшін оңтайлы параметрлерді әзірлеуде мемлекеттік органдардың және халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін, ұлттық қауіпсіздік шараларының тиімділігін бағалайды. Студенттер геосаяси және экономикалық өзгерістер тұрғысында ұлттық қауіпсіздік тұжырымдамасы мен стратегиясын талдауға қатысты пікірсайыстар өткізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару

    Жергілікті мемлекеттік басқару мен өзін-өзі басқарудың даму тарихы, шетелдік тәжірибе, ерекшеліктері мен мүмкіндіктері зерделенетін болады. Мемлекеттік құрылымдардың, бизнестің және үкіметтік емес ұйымдардың өзара іс-қимыл мәселелерін анықтау мақсатында мемлекеттік жергілікті басқару институтын дамыту мәселелері бойынша ахуалдық мәселелер берілетін болады. Оқыту студенттердің өздері әзірлеген ситуациялық есепті шешу бойынша презентация дайындаумен және оларды топта талқылаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат

    Курста қазіргі заманғы мемлекеттік қызметті қалыптастыруға, іске асыру тетігіне, мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін салыстырмалы талдау мәселелері оқытылады. ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы қаласы бойынша департаменті қызметкерлерінің қонақ дәрістері, мемлекеттік қызметке түсу кезінде конкурсқа қатысу үшін қажетті заңдар бойынша алдын ала онлайн тестілеу, мемлекеттік органдарға барып танысу қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалық шаруашылықты басқару

    Курс студенттердің қала экономикасын басқарудағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға, қалада тұратын халықтың ұжымдық, әлеуметтік және рухани қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қала әкімшілігінің қарамағындағы кәсіпорындардың өзара іс-қимылын ұйымдастыруға бағытталған. Жағдаяттық есептер мен кейстерді шешу арқылы студенттер қала экономикасын және оның ресурстарын басқару механизмін меңгереді. Курсты аяқтау – оның экономикасын және құрылымдық құрамдас бөліктерін дамытудың стратегиялық жоспарларын әзірлеу үшін қала экономикасының жағдайын бағалаумен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттің баға саясаты

    Курстың мақсаты студенттерге мемлекеттің баға саясатының ерекшеліктерін, мемлекеттік қызмет көрсететін монополист-кәсіпорындардың қызметін реттейтін заңдардың негізгі нормаларын меңгеру болып табылады. Баға заңнамасының нормаларын қолдану арқылы студенттер нормашығармашылық үдерісін және құқық қолдану тәжірибесін түсінеді; Сондай-ақ монополияға қарсы және баға белгілеу заңнамасын бұзған жағдайда ықпал ету шараларын қолдана отырып, студенттер нарықты талдайды, үстем субъектілерді, табиғи монополия субъектілерін және оларды реттеу құралдарын анықтайды. Курс мемлекеттің баға саясатын жүзеге асыру механизмін талдау және бағалау бойынша кейстерді шешумен және эссе жазумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық үкімет

    Әлемдегі қолданыстағы цифрлық технологиялардың негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары оқытылады. Халыққа қызмет көрсету орталығына бару, бағдарламаларымен танысу электрондық үкімет қызметін алуға мүмкіндік береді. Студенттерге тұтынушылар үшін электрондық қызметтер, электрондық цифрлық қолтаңба, ұйымның консультациялық қызметі туралы мәлімет береді. Курсты аяқтау барысында цифрлық мемлекеттік басқару мүмкіндіктері бойынша панельдік сессияны өткізу және оның тиімділігін арттыру бойынша білім алынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: кәсіпкердің кім екені; бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалайды және де топтағы жобалау жұмысы арқылы нақты қызмет жасайтын бизнестегі стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік басқарудағы дағдарыс- менеджмент

    Курстың мақсаты- дағдарыс менеджментінің нысандары мен әдістерін игеру, дағдарыстық жағдайлардың жағдайы мен пайда болу шеңберінде кросс-секторлық міндеттерді шеше білу. Студенттер тәуекелге бағытталған басқару әдістерімен танысады: яғни, COSO ERM, Gao Risk Management Framework, ISO 31000 стандарттары. Студенттердің тәуекелдерді имитациялық модельдеу бойынша топтық жұмысы тәуекелдерді бағалау, дағдыларын бекітуге, мемлекеттік органдардың ішкі және сыртқы тәуекелдерін стратегиялық басқару бағыттарын негіздеуге және белгісіздік жағдайында олардың қызметін болжауға бағытталған. Ситуациялық тапсырмаларды шешу бойынша жеке тапсырмаларды орындау көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқарудағы зерттеу әдістері

    Курс эмпирикалық зерттеу жүргізу туралы идеяны қалыптастыруға, ақпаратты жинау және талдау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ зерттеу жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге бағытталған. Студенттер түпнұсқа авторлық мәтіндерге сыни талдау жүргізеді, сандық (статистикалық, нормативтік) және сапалық (пікірталас, байқау) талдау әдістері негізінде даярлау бағыты бойынша салалар дамуының әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтардың өндіргіш күштерін орналастыру

    Курс табиғи факторларға байланысты өндіргіш күштердің салалық және аумақтық бөлінуінің тиімділігін анықтауға бағытталған. Студенттер кейстерді шеше отырып, өңірлерде өнімді ресурстарды орналастырудың заңдылықтары мен ғылыми негіздемелеріне сүйене отырып, аумақтардың/елдің тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізудің әлеуметтік-экономикалық алғышарттарын талдайды. Курс өңірдің өнімді ресурстарын орналастыру тиімділігін бағалау бойынша эссемен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қаржы және бюджеттеу

    Курс елдің әлеуметтік-экономикалық дамуын қамтамасыз етудегі мемлекеттік қаржының рөлін, мемлекеттік қаржы жүйесінің құрамын, оның элементтерінің ерекшеліктері мен функцияларын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ республикалық және аймақтық деңгейдегі бюджет процесінің ерекшеліктері, республикалық және жергілікті бюджеттерді жоспарлау, бекіту, атқару және бақылау үрдістері, бюджеттік сыныптаманы қолдану тәжірибесі зерттеледі. Оқыту барысында студенттер кейстерді шешу, республикалық және жергілікті бюджеттердің есеп көрсеткіштерімен талдау жұмыстарын орындау, іскерлік ойындар сияқты оқыту технологияларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік бюджет

    Пәнді оқу барысында студенттер бюджеттік жүйені, мемлекеттік сатып алу тетігін түсіне алады, мемлекеттік сатып алуды жоспарлайды және қаржыны мемлекеттік басқарудың әдістері мен құралдарын (кірістер мен шығыстарды қалыптастыру, макро - және мезо деңгейіндегі бюджет процесі және т.б.) қолдана отырып, шет елдердің бюджеттік жүйесінің тәжірибесін зерделей алады. Оқыту технологиясы: кейстер, практикалық тапсырмалар, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пән топтау, орташа шамалар, вариация көрсеткіштері және деректерді талдаудың басқа әдістері сияқты қоғамның экономикалық, әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық деректерді өңдеу және зерттеу әдіснамасын қамтиды. Студенттер жеке немесе топтық зерттеулер негізінде нақты статистикалық деректерді жинап, талдап, әрі қарай шешім қабылдау мақсатында нәтижелерді жоба түрінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылдық аумақтарды басқару

    Пән ауылдың экономикалық потенциалының жоғарылауына әсер ететін негізгі факторларды талқылаудан тұрады. Case-study әдістемесін қолдану арқылы негізгі тұжырымдамалар мен оларды дамыту бағдарламаларын пайдалана отырып, республикада және шетелде ауылдық аумақтарды басқаруды талдау мысалдары беріледі. Курс ауылдық терриорияларды басқару мәселелері бойынша мемлекеттік басқару органдары жүйесінің өкілеттіктері мен функцияларын бөле отырып эссе жазумен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТКШ басқару және қаланы абаттандыру

    Пәнді оқу коммуналдық объектілердің стратегиялық дамуын, қаланы абаттандыру бағыттарын негіздеу үшін ТКШ және қаланы абаттандыру жүйесін дамыту жағдайын салыстырмалы талдау мен бағалауды қолдануды көздейді. Аумақтарды абаттандырумен және ТКШ саласында айналысатын субъектілердің қызметін реттеу дағдыларын алу үшін ситуациялық міндеттер мен кейстерді шешу ұсыныстар дайындауға және өз пікірін пікірталас-дәрістерінде дәлелді түрде қорғауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық экономика және ресурстарды басқару

    Пән аймақтардың даму ерекшеліктерін және олардың экономикалық жағдайын зерттеуге, сондай-ақ аймақтың экономикалық және ресурстық базасының жай-күйін талдауға және бағалауға, экономиканың әртүрлі салаларындағы ресурстарды реттеу механизмін анықтауға бағытталған. Жағдаяттық есептер мен кейстерді шешу студенттерге ресурстарды тиімді пайдалану мақсатымен оларды басқарудың оңтайлы әдістерін анықтауға және пайдалану тиімділігін есептеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық емес және квазимемлекеттік ұйымдар

    Курстың мақсаты коммерциялық емес және квазимемлекеттік ұйымдардың, ҚР ұлттық компанияларының нысандары мен түрлерін, сондай-ақ олардың мемлекеттік құрылымдармен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін зерделеу. Курс квазимемлекеттік сектордың коммерциялық емес және мекемелердің басқару мәселелері мен ерекшеліктерін, осы секторларды басқарудың негізгі функцияларын, дамуын, зерттейді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер осы ұйымдарда менеджменттің формалары мен мәселелерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу, іске асыру және бағалау

    Курстың мақсаты-ұлттық жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу, іске асыру және бағалау рәсімдерін зерделеу болып табылады. Курс шеңберінде студенттер ағымдағы жағдайды бастау, талдау, ақпарат жинау, нәтижелерді анықтау және бағалау, бағдарламалық құжаттарды талдау мен әзірлеудің әртүрлі түрлерін жүргізу, мониторинг нысандарын игеру, жобалық менеджмент әдістерін игеру, бағдарламалық құжаттарды бағалаудың негізгі әдістерін игеру рәсімдерін зерделейді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаларды талдау, құрастыру және ұсыну және оларды бағалау қабілеттерін көрсетуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін басқару

    Курс ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мен арттырудың теориялық негіздерін, басқару деңгейінде экономиканың бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістерін, аймақ пен елдің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс саланың/өңірдің/ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету және арттыру стратегиялық моделін әзірлеумен аяқталады, оған қол жеткізудің ұйымдық-экономикалық механизмін негіздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттің әлеуметтік саясаты

    Республикада әлеуметтік саясат объектілерін дамыту стратегиясын әзірлеу үшін әлеуметтік саланың қазіргі жай-күйіне салыстырмалы талдау және бағалау берілетін болады. Ситуациялық есептер, кейстерді шешу әлеуметтік саясат/іс-шаралар және әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру тетігін ұйымдастыру мен басқару дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттер басқару еңбегін ұйымдастыру және оның жұмыс істеу механизмін, негізгі бағыттары мен басымдықтарын бағалау саласындағы мәселелерді дәлелді шешуді ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік сатып алулар

    Пәнді оқу шеңберінде студенттер қатысуға дайындалған сәттен бастап актіні тапсырғанға дейін мемлекеттік сатып алу рәсімдерін, құралдарын, электрондық сауда алаңдарын және сатып алу процесін ілеспе құқықтық нормаларды жіктеу, жүзеге асыру бойынша дағдылар мен дағдыларды меңгереді. сатып алушыға қызмет көрсету. Сондай-ақ, студенттер халықтың осал сөзіне мемлекеттік тапсырыстың қаржылық және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекеттік тапсырыстардың техникалық ерекшелігін қалыптастыруға дайын болады. Пән шеңберінде мемлекеттік тапсырыстың негізгі субъектілері болып табылатын мемлекеттік және квазимемлекеттік қоғамдық ұйымдардың сарапшыларын және мемлекеттік және халықаралық тендерлер мен конкурстарға қатысуда айтарлықтай тәжірибесі бар ҮЕҰ сарапшыларын тарту күтілуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттің инвестициялық стратегиясы

    Пәнді оқу елдегі инвестициялық климаттың жағдайын бағалауды, тиімді инвестициялық ұсынысты таңдау мүмкіндігі үшін инвестициялық жобалардың тәуекел дәрежесі мен тиімділігіне талдау жасауды және бағалауды жүргізуді көздейді. Ситуациялық есептер мен кейстерді шешу студенттерге инвестициялық жобалардың бизнес-жоспарын жасауға және әртүрлі деңгейдегі субъектілердің инвестициялық қызметінің жай-күйіне дәлелді баға беруге мүмкіндік береді. Пән ағылшын тілінде жүргізіледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән келесілерді қамтиды: компанияның стратегиялық көзқарастарын құру үшін басқару функцияларының өзара қарым-қатынасы, миссия мен мақсат құру, сыртқы және ішкі орта жөнінде деректерді жинау мен талдау, стратегияны қалыптастырудың жүйелік және үдерістік тәсілдері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік негізіндегі функционалдық, бәсекелік және корпоративтік стратегия түрлері. Кейс стади мен тапсырмалар арқылы ұйым үдерістерін үлгілеуді қолдану негізінде студенттер ұйым стратегиясын әзірлеу мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын мемлекеттік басқару

    Курс адами капиталдың тұрақты дамуының мақсаттарын қарастыруға бағытталған. Адами капиталдың негізін азаматтардың, оның ішінде мемлекеттік қызметкерлердің білімі мен денсаулығы құрайды. Оқу барысында персоналды ынталандырудың жаңа ережелерімен танысу үшін әртүрлі ұйымдар мен мемлекеттік органдардың кадр бөлімшелерінің қызметін зерделеу жүзеге асырылады. Курс мемлекеттік қызметшілерге өз қабілеттерін көрсету, кәсіби өсуін ынталандыру, қызметін жақсарту үшін қолайлы жағдайлар мен кепілдіктер жасау бойынша ұсынымдар әзірлеумен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - психологиялық білім негізінде басқарушылық міндеттерді шешу саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамыту. Курс басқару қызметінің психологиялық теорияларын; көшбасшылық пен басшылықтың психологиялық теорияларын, ұйымдағы коммуникацияның психологиялық негіздерін; менеджер психологиясын; персоналды басқарудың психологиялық аспектілерін қамтиды. Студенттер басқару жүйелерінің тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық механизмдерді игереді, басқару процестерін талдауды және жоспарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік-жекешелік әріптестік

    Пән мемлекеттік-жекешелік әріптестік мәселелерін және оларды құқықтық реттеуді оқытады.Студенттер жағдайлық міндеттерді шешетін болады, әріптестікті құқықтық сүйемелдеуді үйренеді; мемлекеттік келісім-шарттар жасайды. Дөңгелек үстел, пікірталас форматында студенттер жалға алу қатынастары, лизинг, мемлекеттік-жеке меншік кәсіпорындар, концессиялық келісімдер, сондай-ақ мемлекет пен жеке сектор арасындағы ынтымақтастықтың басқа да нысандары бойынша өз көзқарасын ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мемлекеттің монополияға қарсы саясаты

    Монополистік процестерді, монополияға қарсы реттеу тетігі мәселелері қаралатын болады. Курс бәсекелестік ортаның жай-күйін талдау бойынша ситуациялық есептерді шешуді, субъектілердің қызметіне мемлекетті бақылауды, орталық және жергілікті атқарушы билік органдарының өкілеттіктерін зерделеуді қамтиды. Курс аяқталғанда мемлекеттік реттеудің қажетті шараларын айқындай отырып, тауар нарықтарындағы бәсекелестік ортаның жағдайын (экономикалық көрсеткіштерді есептеу) талдау бойынша презентация қорғалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік органдарда жобаларды басқару

    Пәнді оқу өмірлік циклмен және жобаны/өнімді басқару жүйесімен танысуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында студенттер жобалық басқару тәжірибесін алу және шешім қабылдайтын тұлғалардың іс-әрекеті мен мінез-құлқына әсер ету үшін ішкі міндеттерді шешу үшін мемлекеттік органдардың/үдерістердің іс-әрекеті мысалында жобаны әзірлеп, қорғайтын болады. Студенттер үшін PMI сертификатталған тренерлердің мастер-классын өткізу қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызметкерлердің кәсіби дамуы

    Курста кәсіби дамудың міндеттері, әдістері мен шарттары, Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызмет орнын анықтау тәсілдері және мемлекеттік қызметшінің кәсіби дамуын басқарудың ұйымдастырушылық-функционалдық моделін қамтиды. Кейстерді шеше отырып, студенттер әлеуметтік қорғауға қатысты жүйелі және құзыреттілік тәсілдерді көрсетеді және мемлекеттік кадрлардың кәсіптік білім берудің инновациялық мазмұны мен қолданбалы бағыттылығын күшейту қажеттілігін негіздейді, сондай-ақ кәсіптік даму қажеттілігін анықтай отырып, жеке кәсіби траекториялардың жобаларын жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік басқару қағидаттары мен әлеуметтік-ұйымдастырушылық міндеттердің басымдылығын, әлеуметтік, корпоративтік және құқықтық жауапкершілік мәселелерін, зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени дәстүрлер мен қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, олардың салдарын сыни бағалайды
  • Мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру мақсатында әкімшілендірудің барлық кезеңдерінде Талдамалық, цифрлық технологиялар мен құралдарды қолданады
  • Шешім қабылдаушылардың, сондай-ақ басқа да мүдделі тараптардың (стейкхолдерлердің) іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді, этикалық салдарды назарға алады, дәлелдерді сенімді тұжырымдайды және фактілер мен зерттеулерге сүйенеді, сондай-ақ командада жұмыс істей білуді көрсетеді
  • Мемлекеттік реттеудің нарықтық тепе-теңдікке әсерін сыни тұрғыдан бағалайды, өз пікірлерін қалыптастырады және экономикалық субъектілерді басқару және қолдау функцияларын жүзеге асырады
  • Академиялық жазылым мен көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын көрсете отырып, мемлекеттік қызметтерді тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін құқықтық, қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Экономикалық талдау әдістерін, талдамалық әдістерді және өз зерттеулерінің нәтижелерін қолдана отырып, ұлттық экономика секторларының әлеуетін арттыруға әсер ететін елдің әлеуметтік-экономикалық даму бағыттарын болжайды
  • Көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді және жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін кәсіби саладағы озық білімге негізделген дербес оқытуды қолданады
  • Тұрақты даму мақсаттарына және мемлекеттің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу процесінде оларды қолдану үшін мемлекеттік басқарудағы үздік халықаралық тәжірибелер мен стандарттарды біріктіреді
  • Стратегиялық, өңірлік және салалық даму бағдарламаларын, нормативтік-құқықтық актілерді түсіндіреді, халықпен, бизнес-құрылымдармен, азаматтық қоғам ұйымдарымен диалог құра отырып, клиентке бағдарлану және икемділік қағидаттарын қолданады
  • Өзгерістерге бейімделеді, әр түрлі адамдармен және топтармен тиімді жұмыс істейді, аджайл әдістерін қолдана отырып, қарама-қарсы пікірлерді түсінеді және қабылдайды
  • Тәуекелдерді ескере отырып, мемлекеттік құрылымдардың, бизнестің және үкіметтік емес ұйымдардың ұлттық және жергілікті деңгейлердегі өзара іс-қимыл проблемаларын анықтайды
  • Волонтерлік бағдарламаларды қоса алғанда, бағдарламалар мен жобаларды іске асыруға әлеуетті қатысушылар мен мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді тұтынушыларды тарту құралдарын пайдаланады
  • Мемлекеттік және жергілікті басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету, бағдарламаларды/жобаларды іске асыру, мемлекеттік органдардың ашық қызметі және іс жүргізу үшін қажетті құжаттарды жасайды
  • Мемлекеттік саясаттың әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, орнықты даму мақсаттарына қол жеткізуді және ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ете отырып, сондай-ақ, процестерді басқарудың әртүрлі технологияларын қолдана отырып, қалалар мен басқа да аумақтық бірліктердің ресурстарын басқаруға қатысады
Top