Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04125 HR- менеджмент в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғамның өзара байланысыт уралы қазіргі түсініктерді қалыптастыру. Экология ұғымдары мен заңдарын; нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер етудің рөлін; экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін; экологиялық мәдениетті және білім алушылар тұлғасының жаңа экологиялық санасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
    Несиелер: 3

    Пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік формалары мен заңды аспектілерін, баға құру механизмдерін қарастырады. Шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлі сипатталған. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек. Экономиканы зерттеу керек, өйткені біздің өміріміз табиғат заңдарынан кем емес экономикалық заңдарға байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мамандыққа кіріспе" курсының мазмұндық ерекшелігін ескере отырып, студенттерді негізгі білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыруға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті қалыптастыру; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету, құқық бұзушылық фактілерін ашу және алдын алу; Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясына сәйкес заңдар мен өзге де мемлекеттік шешімдердің орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбек қарым-қатынасы
    Несиелер: 5

    Осы оқу курсын оқытудың нормативтік негізі еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің шаруашылық жүргізудің нарықтық типтері жағдайында кәсіпорынның қызмет етуінің экономикалық механизмін зерттеу негізінде экономикалық ойлауын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық саясат
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің экономикалық саясатты қалыптастырудың жалпы заңдылықтарын, ережелерін және принциптерін меңгеруін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаңа тауардың идеяларын іздеуден бастап тұтынушының осы тауарды пайдалануына дейінгі маркетинг процесімен қамтылған нарықты қарастырады және зерттейді. Қазіргі уақытта нарық бойынша терең білім және оған қалыптасқан жағдайға әсер етудің қазіргі заманғы құралдарын шебер қолдану қабілеті маңызды. Мұндай құралдардың жиынтығы және маркетингтік зерттеулердің негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есепті зерттеудің негізгі мақсаты субъектінің нарықтағы мінез-құлқын анықтау, ішкі және сыртқы резервтерді анықтау, ресурстарды ұтымды пайдалану, бәсекелестермен, жеткізушілермен, мердігерлермен тұрақты өзара қарым-қатынас жасау үшін әр түрлі деңгейлерде басқарушылық шешімдер қабылдауды негіздеу үшін қажетті субъектінің қаржылық және шаруашылық қызметі туралы сапалы және уақтылы ақпаратты қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: студенттердің жеке тұлға психологиясы туралы түсініктерін қалыптастыру – адамның Табиғатта, қоғамда және жеке өмірлік жолында тұлғаның қалыпты және аномалды дамуының заңдылықтарын зерттеуге бағытталған адам білімінің теориялық және практикалық саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Діни және этникалық толеранттық негіздері
    Несиелер: 5

    діни және этникалық толеранттылық саласында білім жүйесін қалыптастыру, діни және этникалық тарихты игеру бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру, мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасау жүзеге асырылады, әлемдік дін канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    "Қазақстан Республикасының Еңбек құқығы" пәнінің мақсаты, оның мамандарды дайындаудағы рөлі мен маңызы, сондай-ақ оның Оқу процесіндегі орны. Қазақстан Республикасының нарықтық экономикаға көшуімен Еңбек ресурстарын пайдалануға және практикаға байланысты бірқатар проблемалар пайда болды еңбек заңнамасын қолдану. Пәнді оқытудың міндеттері: еңбек құқығының категориялары мен ұғымдарын оқу; еңбек құқығының негізгі принциптері мен нормаларын оқу; еңбек құқығының қажетті көздерімен студенттерді таныстыру; еңбек құқығының маңызды салаларымен студенттерді таныстыру. Курстың қысқаша мазмұны: Қазақстан Республикасының Еңбек құқығы - студенттердің оқуы үшін қарастырылған құқықтың маңы��ды салаларының бірі жоғары оқу орындарының. Құзыреттіліктер: типтік әдістемелер мен қолданыстағы нормативтік-құқықтық база негізінде шаруашылық субъектілерінің қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеуді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еңбек экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің еңбек қатынастарын дамытудың принциптері мен заңдылықтары туралы, еңбек қызметін жоспарлау және басқару әдістері туралы, оның тиімділігін арттыру мақсатында кешенді білім алуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде берік теориялық білімдер мен практикалық дағдысы түрлі психологиялық проблемаларды ұдайы процесінде пайда болатын басқарушылық қызмет. Курстың мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық ғылымның даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру; ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік қызметпен табысты айналысуға мүмкіндік беретін тұлғаның психологиялық ерекшеліктері туралы ақпаратты қамтиды. Пәнді оқу барысында тыңдаушылар шығармашылық және бизнес-идеялардың пайда болу және іске асыру кезеңдерімен танысады, күйзелісті басқару дағдыларын меңгереді, ұжымды басқарудың психологиялық аспектілерімен танысады. Құзыреттіліктер: басқару қызметінің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін; менеджмент психологиясының теориясы мен практикасын; п��рсоналды басқарудың психологиялық аспектілерін; ұжымның ерекшелігіне байланысты басқару психологиясының ерекшеліктерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еңбек нарығының экономикасы
    Несиелер: 5

    "Еңбек нарығының экономикасы" пәнін игерудің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы еңбек экономикасын құрайтын негізгі теориялық концепциялармен, сонымен қатар еңбек нарығында болып жатқан үрдістерді талдаудың методологиясы мен құралдарымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • HR менеджментінің шетелдік модельдері
    Несиелер: 5

    Персоналды басқару жүйесін жетілдіру әдістерін зерттеу. Персоналды басқару саласындағы алдыңғы қатарлы шетелдік тәжірибені талдау. Шетелде адам ресурстарын басқару жүйесінің құрылымын ашу. Американдық және жапон менеджментінің негізгі мектептерін қарастыру. АҚШ-та персоналды басқару жүйесін дамытудағы негізгі үрдістерді анықтау. Жапониядағы және басқа да дамыған елдердегі адам ресурстарын басқару саласындағы негізгі проблемаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    "Жалпы психология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен категориялары, оның негізгі мәселелері, принциптері мен әдістері, психиканың қызмет ету механизмі мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалардағы бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің есеп пен есептілікте ерекшеліктері бар әртүрлі салаларда бухгалтерлік есепті жүргізу білімін қалыптастыру. Пәннің міндеттері әр түрлі салалардағы қызмет түрімен, технологиялық ерекшеліктерімен байланысты ерекшеліктерді оқу, ауылшаруашылық, құрылыс, сауда кәсіпорындарының қызметін реттейтін заңнамалық-нормативтік актілерді оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саудадағы бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің сауда саласындағы бухгалтерлік есепті ұйымдастыру негіздерін меңгеру, көтерме, ұсақ көтерме сауда компанияларында, бөлшек сауда және қоғамдық тамақтану ұйымдарында оны жүргізудің дағдылары мен техникасын білу, қолданыстағы бухгалтерлік есептің стандарттары мен принциптеріне, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент-өнім өндіруді, жұмыстарды орындау мен қызметтерді көрсетуді басқару, кәсіпорынды басқару функциясының маңызды құрамдас бөлігі. Қазіргі заманғы мамандардың бәсекеге қабілеттілігі менеджменттің негізгі қағидаттары мен әдістерін білумен, маңызды техникалық-экономикалық көрсеткіштерді және оларды есептеу тәсілдерін түсінумен және кәсіпорынның кез келген қызмет түріне, ұйымның кез келген түріне қатысты оңтайлы шешімді дайындаумен анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР еңбек заңнамасы
    Несиелер: 5

    Оқу курсын оқытудың мақсаты-студенттердің Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы заңнамасы, негізгі теориялық ережелер саласында білімдерін меңгеру, заңнамалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, практикада пайда болатын күрделі жағдайларда бағдарлай білу, алынған білімді қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік мекемелердегі есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты бюджеттік мекемелерде шығыстарды қаржыландыру жоспарын орындау бойынша бухгалтерлік есепті жүргізу тәртібі, нарықтық экономика жағдайында мемлекеттік бюджетте ұсталатын ұйымдардың жұмысына қойылатын талаптарға сәйкес оның әдістемесі мен ұйымдары туралы білімді меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік сатып алудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде аукциондар теориясы мен ойындар теориясының қолдануының сәтті саласы болып табылатын мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың қазіргі принциптері туралы және теориялық қорытындыларды тестілеу үшін түсініктерді қалыптастыру. • Мемлекеттік сатып алу жүйесінің қалай жұмыс істейтінін білу • Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде туындайтын мәселелерді талдау үшін зерделенген теориялық тұжырымдамаларды қолдана білу * Нақты феномендерді түсіндіру және зерттелген құрал-саймандардың көмегімен қойылған проблемаларды шешудің балама нұсқаларын талдау дағдысы болу (т��жірибе алу) Құзыреттер: * Сандық және сапалық ақпаратты іздеу және талдай білу * Экономикалық талдау саласындағы ағылшын тіліндегі ғылыми мақалалармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік аудит
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында мемлекеттік аудитті енгізу және қалыптастыру. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау түсінігі, мақсаттары мен принциптері. Мемлекеттік аудиттің жіктелуі, міндеттері және көрсеткіштері. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының жүйесі. Мемлекеттік аудит типтерінің жіктелуі. Мемлекеттік аудиттің заңнамалық базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік-жеке меншік әріптестік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты "Мемлекеттік- "жеке серіктестік" студенттердің қазіргі жағдайы, даму тенденциялары және ҚР-дағы мемлекеттік экономикалық саясаттың құралы ретінде мемлекеттік-жеке меншік әріптестіктің мәселелері туралы түсінігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұнды бөлімі: мемлекеттік-жеке меншік серіктестік теориясы және оның экономикалық және саяси ғылымдар жүйесіндегі орны. Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік-жеке меншік серіктестіктің орны. Мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің модельдері мен нысандары. ҚР-да мемлекеттік-жеке меншік әріптестікті қолданудың негізгі салалары. Мемлекеттік-жеке меншік серіктестік бойынша заңнама. ҚР Мемлекеттік-жеке меншік әріптестікті дамыту мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұйымның HR саясатын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    "Ұйымның HR саясатын қалыптастыру" курсының міндеті менеджменттің теориялық ережелеріне және практикалық тәжірибені жинақтауға сүйене отырып, қазіргі жағдайда ұйымның HR саясатын қалыптастырудағы жұмыстың мазмұнын, ұйымдастыру нысандарын ашу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – мамандық тілін есепке алу негізінде қазақ тілінде оқитын топ студенттерінің орыс тілінде кәсіби қарым-қатынас құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Профессионально-ориентированный иностранный язык
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға қабілеттілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен ұғымдық аппаратын оқу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетинг элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Курстың мақсаты мен міндеттері келесі сауалнамалар бойынша білімді зерттеу және жүйелеу болып табылады• * маркетингтің теориялық негіздері мен концепциялары; * маркетингтік орта; * маркетингтік ақпарат және зерттеулер жүйесі; * нарықтағы тұтынушылық мінез-құлық негіздері; * нарықты сегменттеу және тауарды позициялау әдістемелік негіздері; * тауар саясаты• * баға белгілеу және баға стратегиясы; * тарату және тауар қозғалысы жүйесі• * тауарлар мен қызметтерді жылжыту; * маркетингті басқару, жоспарлау және бақылау процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ми шабуылы
    Несиелер: 5

    Ми шабуылында, қатысушылар сынсыз кез келген идеялар мен мәселені шешу жолдарын, оның ішінде ең фантастикалық. Содан кейін айтылған идеялардың жалпы санынан практикада қолданылуы мүмкін ең үздік іріктейді. Сараптамалық бағалау кезеңін қамтиды. Дамыған түрде қатысушылардың іс-әрекеттерін олар танитын бағаланатын процестің схемасына (үлгісіне) сәйкес синхрондауды болжайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының өңірлік экономикасы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-еліміздің шаруашылық кешенінің аймақтық деңгейде қызмет етуінің экономикалық механизмін қалыптастыру жолдарын кешенді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқып үйрену Статистика пәнін, әдісін, міндеттерін, статистикалық ақпарат көздерін, статистикалық көрсеткіштерді, ақпаратты зерттеу әдістерін, динамикалық қатарларды, индекстік талдауды, өзара байланысты талдаудың статистикалық әдістерін, әлеуметтік-экономикалық статистиканың негіздерін, ұлттық шоттар жүйесін, СЭС көрсеткіштерінің жүйесін, халық және еңбек ресурстары статистикасын, ұлттық байлық статистикасын, Негізгі капиталды АҒЖ бойынша жіктеуді, АҒЖ бойынша тауарлар мен қызметтерді өндірудің макроэкономикалық көрсеткіштерін есептеу әдістемесін қарастырады.; өндіріс тиімділігінің статистикасы;халықтың тұрмыс деңгейінің статистикасы; салааралық теңгерімнің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық тәжірибе
    Несиелер: 5

    Дамыта оқыту теориялары саласындағы негізгі үрдістер, даму, оқыту және тәрбие арақатынасының заңдылықтары, дамыта оқыту принциптері; - тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыру әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басшы тұлғасының психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді теориялық біліммен қамтамасыз ету.: - олардың психологиялық дайындығын күшейту; - басшы тұлғасының психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздерін тереңдете оқыту; - психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыста мамандарды даярлауды жетілдіру үшін практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың міндеттері: - ғылым ретінде Конфликтология туралы, сондай-ақ халықаралық мәселелерді шешу бойынша әлемдегі бар ғылыми және практикалық тәсілдер туралы түсінік беру; - студенттерде табиғатты жан-жақты және терең түсінуді қалыптастыру, әртүрлі қызмет саласындағы қақтығыстардың мәнін және оларды шешу әдістерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға қабілеттілік

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өңірлік саясат және даму
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: - жалпы аймақтық саясат және мемлекеттік саясат туралы, атап айтқанда, қоғам өміріндегі осы саясаттың рөлі туралы; - Саяси ғылыммен байланысты мәселелер туралы түсінікке ие болуы керек. - елдегі ғылыми-техникалық, инновациялық, инвестициялық, өнеркәсіптік және басқа да қызмет салаларындағы мемлекеттік саясат туралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі Медиация
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: - пәнді оқытудың міндеттері студенттердің азаматтық сот ісін жүргізу шеңберінен тыс заңдық маңызы бар істерді шешу саласында кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруды анықтауға болады. Оған сұрақтар қойылды лекциялық және семинарлық сабақтар өткізу, белгілі бір тақырыптар бойынша тестілеу, іскерлік ойындар өткізу. Құзыреттіліктер: - студенттердің құқық қорғаудың соттан тыс нысанындағы институттары туралы берік білім алуы; - арнайы органдардың қызметін реттеу принциптерін зерделеу - аралық және төрелік соттар, нотариат; - осындай қызметті реттейтін тәжірибемен, құжаттармен, нормативтік көздермен танысу және зерделеу; -азаматтық-��ұқықтық даулар мен жағдайларды шешу кезінде практикада туындайтын проблемаларды зерттеу; - конституциялық құқықтың даму үрдісін анықтау; азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен мүдделерін қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан экономикасын басқару
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: тактикалық және стратегиялық процестерде экономикалық тетіктердің кең спектрін пайдалана отырып, бағалауды жүзеге асыру қабілетін көрсету. Студент аймақтық экономиканың теориялық негіздерін меңгеруі керек .ҚР экономикасын мемлекеттік реттеуге сәйкес дұрыс тұжырымдар мен ұсыныстар жасай білу, мемлекеттің экономикаға әсер ету формалары, әдістері мен механизмдерінің өзгеру үрдістерін талдау және болжау саласында білім алу. Дағды: басқарушылық шешімдерді дайындау және негіздеу үшін қажетті ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау, мемлекеттік саясатты әзірлеу, сондай-ақ Экономиканы мемлекеттік реттеу саласындағы проблемаларды талдау және оларды шешу бойынша ұсыныстар дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдағы мансаптық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: төменгі курс студенттеріне оқу процесіне және практикалық қызметке белсенді қатысуға, жоғары оқу орнында оқу кезінде беделді жұмыс алуға мүмкіндік беретін өзіндік кәсіби мансабын басқару технологиясын оқып үйрену . Өз қабілеттері мен уақытын тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы технологияларға, ұйымдағы өз мансабын және еңбек тәртібін басқаруға ерекше көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік тілде іс жүргізу Студенттер үшін өте маңызды пән болып табылады, өйткені бұл пән құжаттарды мемлекеттік тілде жасауға, ресімдеуге үйретеді, құжаттарды өз бетінше құрастыруға, қазақ тіліне аударуға практикалық дағдыларды және іскерлікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаның психологиялық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: психологиялық диагностика дербес психологиялық ғылыми пән, тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін ғылым жүйесінде көрнекті орын алады. Бұл пәнді оқыту нысаны ҚР Мемстандартының талаптарына сәйкес жоғары психологиялық білім беру процесі болып табылады. Пәннің мазмұнын оқу әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау әдісі, қызмет өнімдерін зерттеу тәсілдері, диалогтық техника, деректерді математикалық-статистикалық талдау әдістері және сапалы сипаттау т. б.: - олардың психологиялық дайындығын күшейту; - тұлғаның психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздерін тереңдете оқыту; - психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыста мамандарды даярлауды жетілдіру үшін практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжат айналымын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: коммуникацияға қабілетін көрсету. Студент қоғамдық өмірде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас теориясын, экономикалық үдерістер механизмін, қазіргі экономикалық жағдайларда экономикадағы басқару және маркетинг негіздерін меңгеруі, теориялық-мәдениеттанулық білімді қолдануы және кәсіби қызметте және әлеуметтік тәжірибеде Мәдениет туралы қазіргі заманғы ғылым әдістерін сын тұрғысынан пайдалануы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс (PR)
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: бұл курстың мақсаты қоғамның әртүрлі салаларында қоғаммен байланыс бойынша болашақ мамандардың құқықтық және адамгершілік мәдениетін қалыптастыру және арттыру болып табылады. Негізгі міндеттері курс болып табылады: - PR-да кәсіби этика, оның жұмыс істеу принциптері туралы түсінік беру; - қазіргі кезеңде PR этикасын дамыту туралы түсінік қалыптастыру; - PR этикасының қалыптасу тарихымен және кәсіби мінез-құлық және этика кодекстерімен таныстыру; - студенттердің пиар-этика саласындағы жұмыс дағдылары мен іскерлігін жетілдіру; - өз қызметінде қоғаммен байланыс саласындағы реттеудің бейресми тәсілдерін түсіну және қолдануды үйрену; - өз кәсіби позиция��ын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • HR брендті басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты серіктестердің, әлеуетті қызметкерлердің және басқа да негізгі стейкхолдерлердің көз алдында ұйымның имиджін басқару. Пәнді оқу нәтижесінде студент: Іскерлік қарым-қатынас негіздерін, іскерлік коммуникацияларды ұйымдастыру принциптері мен әдістерін білу. Меңгеруі керек: - қарым-қатынастың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, келіссөздер үдерісін ұйымдастыру; - келіссөздер жүргізудің тиімді стратегиясы мен тактикасын іс жүзінде қолдана білу; - іскерлік коммуникацияның хаттамалық талаптарына бағдарлай білу. Дағды: іскерлік коммуникация дағдыларын; қарым-қатынас теориясы, этика және психология саласындағы білімнің міндетті минимумын меңгеру. іскерлік қарым-қатынастың дағдысы мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әкімшілік менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты әр түрлі деңгейдегі менеджерлердің басқару принциптері мен құралдарын дұрыс қолдануының арқасында ұйымдастыру құрылымдарын басқарудың тиімділігін арттыру, кәсіпорынды әкімшілік басқарудың біртұтас жүйесін құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - PR менеджменті саласында арнайы білім алу және оларды одан әрі оқыту, кәсіби қалыптасу және даму процесінде пайдалану мүмкіндігі. Пәннің міндеттері – студенттерді қоғаммен байланыс саласының пәндік өрісімен таныстыру; – қазіргі заманғы өркениетті нарықтық механизмнің маңызды элементтерінің бірі ретінде PR концепциясын оқу; – PR құралдарын, презентацияларды, дөңгелек үстелдерді, баспасөз конференцияларын практикалық қолданудың оңтайлы формаларын таңдау.; - тыңдаушылардың жеке әлеуетін, сондай-ақ олардың қоғаммен байланыс саласы мамандарының кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталға�� тұлғалық өсуді және терең жұмысты оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фирманың іскерлік беделін басқару
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты іскерлік беделді басқарудағы PR құралдарын зерттеу, талдау және іздеу болып табылады. Мақсат міндеттерді шешу арқылы қол жеткізіледі: 1. "Ұялы оператор" ұғымын коммерциялық кәсіпорын ретінде қарастыру. 2. "Іскерлік бедел" ұғымын және іскерлік беделді басқару кезеңдерін қарастыру. 3. Іскерлік беделді басқару үшін ұялы оператор пайдаланатын жарнамалық және PR-құралдарды анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға қабілеттілік

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобаларды басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайында жобалау қызметін басқарудың ғылыми негіздері мен практикалық әдістері бойынша білім кешенін қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері: - инвестициялық жобаларды табысты іске асыру үшін практикалық қызметте қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру; - жобаларды басқарудың тиісті үдерістерін, жүйелері мен кіші жүйелерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кадрлық консалтинг және аутсорсинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды клиенттердің сұраныстарына/қажеттіліктеріне сәйкес консалтингтік жобалар түрінде ұсынылған Адам ресурстарын басқару саласында консультациялық көмек көрсетуге үйрету. Міндеттері: HR-маркетингтік зерттеулер жүргізуді үйрену, клиенттермен, консалтингтік ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау, кәсіби қоғамдастықтармен кеңес беру. Курстың қысқаша мазмұны: білім алушыларды адам ресурстарын басқару мәселелері бойынша басқару консалтингі саласында кеңес беруге үйрету (HR). Құзыреттіліктер: консалтингтік қызметтер нарығының мониторингін жүргізе білу және HR-кеңесшілердің қызметтеріне ең маңызды, танымал сұраныстарды бөле білу; әлеуетті клиенттерді іздеу, олардың өзекті мәселелерін талдау; клиенттерді қызықтыра алатын кеңес беру бойынша ұсыныстар пакетін әзірлеу, қызметтерді сату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйым қызметінің тиімділігін бағалау
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша мазмұны: кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау компания қол жеткізген нәтижелердің және осы үшін қажетті шығындардың арақатынасының шекарасын анықтауға көмектеседі. Осы талдау негізінде тиімділікті арттырудың ең жақсы тәсілі таңдалады. Кәсіпорынның тиімділігін бағалау-Бұл бизнес (компания) құнын немесе оның үлесін айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім. Мұндай іс-шараға әр түрлі жағдайларда қатысады, сондықтан компания қызметінің тиімділігін бағалау қажеттілігі туралы мәселе оны басқарушылардың алдында кезең-кезеңмен тұрады. Қызметтің тиімділігін бағалау белгілі бір міндеттерді шешуді болжайды: Компанияның барлық мүлкін қамтитын бағалау рәсімі жүргізіледі. Жер меншігі, жабдықтар, көлік құралдары, әртүрлі құрылыстар, ғимараттар, желілер, коммуникациялар және т.б. ұсынылған ұйымның активтері ескеріледі.,

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқарушылық консалтинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты кеңес беру қызметін көрсетуде, консалтингтік ұйымдарды таңдауда және кеңес беру шарттарын жасасуда дұрыс бағдар беру үшін қажетті басқарушылық кеңес беруді ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша теориялық білім алу және практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобаларды талдау
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: туралы түсінікке ие болу: - жобалық қызметті басқарудың әдістемелік негіздері мен практикалық әдістері; - жобаларды бастау рәсімі; білуге: - жобаларды тиімді жоспарлау негіздері; - жобаларды орындау, бақылау және аяқтау тәртібі; білу: - жобаны іске асыру уақытын басқару; - жобаның құны мен сапасын басқару; дағдысы: - жобаның сатып алуларын, жеткізілімдерін және ресурстарын басқаруда; - іске асырылатын жобаның өзгерістерін басқаруда; құзыретті болу: - жобаның тәуекелдерін басқаруда; - жоба коммуникацияларын басқаруда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаржы-экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: практикалық жұмыста қажетті ұйымның қаржылық-шаруашылық қызметін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру және әдіснамалық негіздерді меңгеру арқылы аналитикалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру. Экономикалық талдаудың негізгі тапсырмасы өткен жылғы немесе бүгінгі күні одан әрі даму болжамдарын әзірлеу, орындалмаған жағдайлар мен факторларды жою жөніндегі, қолайсыз процестер мен салдарларды еңсеру жөніндегі іс-шаралардың негізделген шешімдерін айқындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік коммуникация
    Несиелер: 5

    "Іскерлік қарым-қатынас" пәнінің мақсаты студенттердің теориялық білім алуы, сонымен қатар оларды басқару қызметін жүзеге асыруда практикалық қолдану іскерліктері болып табылады. Курсты зерделеп, студенттер коммуникациялардың қазіргі заманғы ұйымдарға белсенділікке жаңа серпін беретінін, нарықтық ортаның динамикалық процестеріне бейімделу қабілетін, нарық конъюнктурасына және бәсекелестік жағдайына сезімтал әрекет ету мүмкіндігін білуі тиіс. Сондай-ақ бұл курс тиімді басқару шешімдерін қабылдау, нақты жағдайларға талдау және бағалау жүргізу, кәсіпорынның (фирманың) даму стратегиясын әзірлеу бойынша дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аутстаффинг
    Несиелер: 5

    Бұл қызметкерлерді жалдау нысаны, онда олар тапсырыс беруші компанияның штатына енгізілмейді, бірақ бұл ретте ол үшін еңбек функцияларын орындайды. Қызметкерлері ресми түрде ресімделуі компания штаты орындаушы. Қызмет көрсететін ұйым кадрлық және әлеуметтік мәселелер үшін жауапкершілікті өзіне алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-тыңдаушыны стратегиялық басқарудың табысы экономикалық білімділікке, өз күш-жігеріне, жағдайды талдай білуге, қабылданатын шешімдердің ұзақ мерзімді салдарын болжай білуге байланысты деген ойда бекіту. Пәннің міндеттері - стратегиялық басқарудың мәнін, оның мазмұнын түсінуді қалыптастыру; - фирманың стратегиясы, оны әзірлеу әдістері туралы білімді қалыптастыру; - фирманың экономикалық стратегиясы, фирманың қалыптасқан және қабылданған стратегияға бейімделу әдістері туралы түсінік қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сапа менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге сапаны басқару жүйесінің даму тарихы туралы, бұйымдардың техникалық және функционалдық сапасы туралы, бұйымның өмірлік циклінің кезеңдері және оларды қолдау қажеттілігі туралы, 9000 жанұясының ИСО ХС өндіріске енгізу қажеттілігі туралы; СМЖ және СМЖ моделін құрудың жалпы принциптері мен тәсілдері туралы; СМЖ құрудың принциптері мен тәсілдері туралы (ИСО 9000:2000 бойынша сегіз қағида), СМЖ құрудағы үдерістік және жүйелік тәсілдер туралы; СМЖ құжаттамасы туралы; сапа саласындағы кәсіпорындардың саясаты мен мақсаттары туралы; СМЖ; сапа менеджменті туралы (TQM); сапаны қамтамасыз ету туралы; сапаны басқару әдістері туралы, СМЖ сертификаттау және аудиті туралы; ұйымдық жобалаудың технологиялық жүйелері және кәсіпорын процестерін басқару туралы; СМЖ ақпараттық қамтамасыз ету туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • HR-аналитика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды деректер негізінде тиімді және салмақты шешімдер қабылдау үшін HR-мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау процесін басқару, жоспарлау және үйлестіру негіздерін үйрету. Міндеттер: деректерді жинау мен талдауды жүргізу қажет HR-көрсеткіштер тізбесін анықтауды үйрену, басшылықпен және барлық мүдделі тараптармен HR - көрсеткіштер тізбесін келісу, сондай - ақ таңдалған HR-көрсеткіштер бойынша есеп жүргізу үшін деректер көздерін анықтау. Курстың қысқаша мазмұны: тиімді және өлшенген бизнес-шешімдерді қабылдау үшін құрылымдалған процесс пен HR-деректерді талдау құралдарының жиынтығын қолдану. Құзыреттіліктер: HR-талдауды жоспарлау және жүргізе білу: диагностикалық және болжамды талдау; HR-талдау мәселелері бойынша басшыларға, қызметкерлерге кеңес беру және оқыту, мәліметтер негізінде шешім қабылдау тәсілдерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға қабілеттілік

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұйымдардағы қызметкерлердің іскерлік этикеті
    Несиелер: 5

    Курстың / пәннің мазмұны: пәнді оқу пәні іскерлік этикет және іскерлік хаттама болып табылады. Курс этикеттің әр түрлі формасындағы тарихы бойынша негізгі мәліметтерден тұрады (дипломатиялық, шығармашылық, іскерлік, қызметтік, жалпы азаматтық); басқару саласындағы этикеттің құқықтық және адамгершілік аспектілерін қарастырады. Сөйлеу және жазбаша этикет нормаларын, сондай-ақ визит карточкаларын, киім нысанын, сыйлықтар мен шақыруларды қоса алғанда, хаттамалық іс-шаралар кезінде өзін-өзі ұстау ережелерін білуді іс жүзінде қолдануға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес және еңбек үдерістерін талдау
    Несиелер: 5

    Бизнес-аналитика деректерге негізделген шешімдер қабылдауға ұмтылатын компаниялар пайдаланады. Компаниялар өз деректерін корпоративтік актив ретінде қарастырады және оларды бәсекелестік артықшылыққа айналдыру тәсілдерін белсенді іздейді. Табысты БА деректер сапасына, технологиялар мен бизнесте түсінетін тәжірибелі талдаушыларға және бизнес шешімдер қабылдауға көмектесетін ақпарат алу үшін деректерді пайдалануды ұйымдастыру бейімділігіне байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Team building
    Несиелер: 5

    Бұл пән басқару мазмұнын қарастырады және зерделейді және командалық жұмыс негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді, командаларды басқару принциптері, функциялары мен процестері туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару жүйелерін талдау және командалық жұмыста басқару қызметінің түрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын қалыптастырады. Бұл курсты оқып үйренудің мақсаты команда құрудағы қазіргі заманғы тәсілдерді практикалық қолдану дағдыларын меңгеру және танысу болып табылады. Осы пәнді оқу міндеттері:: 1. Заманауи ұйымда командаларды қалыптастыру теориясы мен әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдылары. 2. Студенттерді командалық білім беру саласындағы қазіргі заманғы психологиялық түсініктердің негізгі түсініктері мен даму үрдістерімен таныстыру; 3. Студенттердің мінез-құлқының ерекшеліктері мен себептерін талдауға үйрету. 4. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту; командалардың жұмыс істеуінің психологиялық заңдылықтарымен таныстыру. 5. Команда құру процесінде туындайтын мәселелер мен қақтығыстарды табысты шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Персонал қызметінің тиімділік әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді теориялық білім негіздерімен және ұйымның нәтижелі қызметін арттыру үшін жеке тұлға мен топтың мінез-құлқын басқарудың қазіргі формалары мен әдістері бойынша тәжірибелік дағдылар кешендерімен қаруландыру. Пәннің негізгі міндеттері: теориялық білімді бекіту; ұйымның адами әлеуетін басқарудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру; көшбасшылықтың оңтайлы стилін таңдау принциптерін меңгеру; ұйымдастырушылық мәдениеттің пайда болу жолдары мен көздерін зерделеу; персоналды уәждемелеу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; топтық ұйымшылдық және психологиялық үйлесімділік факторларын есепке ала отырып, жұмыс тобын дұрыс ��алыптастыру үшін қажетті білім алу; командаларды қалыптастыру кезінде жеке тұлғаның типологиялық бейіндерін қолдану.; жанжалды жағдайларды басқару дағдыларын меңгеру; жаһандану жағдайында көпұлтты ұжымда жұмыс істеу үшін менеджерге қажетті білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этикет және іскерлік қатынастар
    Несиелер: 5

    Курстың өзектілігі объективті және субъективті факторлардың жиынтығымен байланысты. Ең алдымен, нарықтық қатынастар жағдайында кәсіпкерлік қызмет этикасының мәселелері терең философиялық пайымдамаға ие болған жоқ. Ғылыми талдау нарықтық қатынастардың дамуымен талап етілетін қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық және саяси-құқықтық қатынастардың өзгеруін талап етеді. Қоғамның табысты дамуының жаңа экономикалық парадигмасының феномені ретінде кәсіпкерлік мәдениеті мен әдіснамасы сияқты философияның түйіскен жерінде жеткілікті білімнің болмауынан қажеттілік туындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • HR-процестерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Рекрутинг және HR автоматтандыру: 1. BambooHR Персоналды басқару үшін кешенді шешімдерді ұсынатын HR-мамандарға арналған жүйе. Өсіп келе жатқан, шағын және орта компаниялар үшін жақсы. Bamboohr Мүмкіндіктері: үміткерлерді іздеу және бақылау жүйесі; сыйақыларды қадағалау жүйесі; басқа құралдармен интеграциялау (Zapier, Okta, OneLogin, Indeed, Greenhouse) және егжей-тегжейлі талдау; кірістірілген Оқиғалар күнтізбесі; қызметкерлерді оқытуды басқару және мониторинг; толық құжаттама (FAQ); мобильді платформалар арқылы қол жеткізу. 2. Hurma System Жақында нарықта пайда болған шешім, ол рекрутинг процестерін біріктіреді, HR және OKR (Objectives and Key Results). Жүйеде әртүрлі көлемдегі компаниялар үшін пакеттер бар, өсіп келе жатқан командалар үшін де, ірі компаниялар үшін де қолайлы. Hurma System Мүмкіндіктері: қызметкерлердің көңіл-күйін мониторингілеу; ағаш түрінде компания құрылымын ұйымдастыру; Google күнтізбесімен синхрондау, компания оқиғалары туралы хабарламалар; әрбір қызметкер үшін жеке кабинет; түйіндеме парсинг;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Персоналды басқару жөніндегі талдау
    Несиелер: 5

    Пән пәні – ұйымның кадрларына қосымшадағы басқару принциптері мен әдістері, персоналды басқару жүйесін әзірлеудің теориялық және практикалық мәселелері, кадр саясатын іске асыру жолдары, нақты жағдайға қатысты кадрлық жұмыстың неғұрлым тиімді технологиясын, құралдары мен әдістерін таңдау, ұйымдағы персоналды басқару жүйесін жүзеге асырудың ұйымдастырушылық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызметтік қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды мораль және адамгершілік туралы ғылым ретіндегі этиканы қазіргі ғылыми түсіністікпен таныстыру; білім алушыларда дүниетанымның этикалық аспектісінің принциптерін қалыптастыру; этикалық тұжырымдамалардың алуан түрлілігін және оның өмірдің нақты жағдайларымен шарттасуын көрсету. Міндеттер: -іскерлік қарым-қатынастың психологиялық табиғаты мен этикалық аспектілері; іскерлік қарым-қатынастың табиғаты мен мәні; қызметтік қарым-қатынастардағы психологиялық-этикалық құндылықтар мен бағдарлар жүйесі; іскерлік қарым-қатынастардағы кәсіби мінез-құлықтың этикалық аспектілері;; - ұжыммен жұмыс істеу, іскерлік келіссөздер мен кездесулерді ұйымдастыру, қызметтік серіктестік технологияларын меңгеру;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: құжат айналымы талаптарына сәйкес қызметтік құжаттарды құрастыру, есепке алу, сақтау, қорғау, беру туралы түсінікке ие болады. ойлау мәдениеті мен ой-өрісі кең жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық, тарихи) пәндер саласында базалық білімдерді меңгеру; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; іскерлік этика нормаларын сақтау, этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын меңгеру; кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру; таным әдістері мен құралдарын, оқыту мен өзін-өзі бақылаудың әртүрлі нысандары мен әдістерін, өзінің зияткерлік дамуы мен мәдени деңгейін арттыру үшін жаңа білім беру технологияларын қолдана білу; алған білімдері мен дағдыларын ауызша және жазбаша түрде, кәсіби және кәсіби-бағдарлы тілдерде сауатты және нақты баяндай білу.

  • Код ON2

    Осы бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы: әлеуметтік, саяси, экономикалық заңдылықтар мен үрдістерді анықтауды, әлеуметтік өзгерістер жобаларын әзірлей білуді, қабылданатын мемлекеттік бағдарламалардың экономикалық, әлеуметтік және саяси жағдайлары мен салдарын қалай бағалау керектігін түсінуді, қазақ және орыс тілдерінде кәсіби жазбаша және ауызша коммуникацияға қабілетті болуды; кәсіптік міндеттерді орындау үшін қажетті деңгейде шет тілін білуді;; ғылыми ұстанымдардағы дүниетанымдық мәселелерді талдай білу және түсіну, еңбек нарығын, Еңбек және өндірісті ұйымдастыру нормалары мен нормативтерін, еңбек психологиясы мен менеджментін және еңбек қатынастарын өз бетінше меңгеру; кәсіби қызметтегі экономикалық мүмкіндіктерді анықтау және бағалай білу және жобалық мақсаттарды қалыптастыру; Еңбек және өндірістің сапалы нәтижелерін уақытында алуға бағытталған экономикалық жобалардың қазіргі заманғы әдістерін қолдану; экономикалық, әлеуметтік, саяси жағдайларды және олардың салдарын (нәтижелерін) және математикалық, экономикалық модельдер негізінде мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыруды қалай бағалауды білу.

  • Код ON3

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: деректер базасын құру үшін ақпаратты талдай, қорыта және жүйелей алады, басқару жүйесін бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын меңгереді, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы және билік органдарының қызметі мәселелері бойынша ақпараттық-әдістемелік материалдарды әзірлей алады, кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана алады. нормативтік және нормативтік емес құқықтық актілердің жобаларын әзірлей білу, нормативтік құқықтық актілерге қорытынды дайындау; - философиялық ойлаудың жалпы заңдылықтары негізінде нарықтық қатынастар жағдайында әлеуметтік, саяси, экономикалық заңдылықтарды және үрдістерді анықтай білу; - деректер базасын құру үшін ақпаратты жинақтау және жүйелеу, басқару жүйелерін талдау және моделдеудің бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын меңгеру.;

  • Код ON4

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: білу және істей алу. Ұйымның бизнес стратегиясы мен даму жоспарларын талдау; 2. Әлеуметтік - психологиялық климатты, оқыту дәрежесін және қызметкерлердің оқуға дайындығын талдау; 3. Ұйымның ағымдағы персоналының даму деңгейін және кәсіби біліктілігін талдау (оның ішінде қызметтің тиімділігін бағалау/ аттестаттау нәтижелеріне сүйене отырып)); 4. Анықтау алшақтықты междутребованиями лауазымдарына ұйымдастыру және қолданыстағы деңгейі бар қызметкерлер; 5. Қызметкерлерді оқыту жоспарының ұйымның бизнес-қажеттіліктерімен сәйкестігін талдау; 6. Әр түрлі ұйымдарда қызметкерлерді оқыту мен дамытудың үздік тәжірибесін талдау; 7. Оқытудың құралдары мен тәсілдерін әзірлеу; 8. Қызметкерлерді оқыту және дамыту процесінің стратегиялық көзқарасы мен мақсаттарын, қағидаттарын қалыптастыру; 9. Ұйымда оқыту мәдениетін, қызметкерлерді оқыту үшін қолайлы ортаны қалыптастыру; 10. Оқытудың даму жүйесінің тұтастығын, үздіксіздігін және жүйелілігін қамтамасыз ету; 11. Тараптардың процесіне қатысатын жауапкершілікті бөлу; 12. Персоналды оқыту және дамыту процесінің тиімділігін, нәтижелілігін анықтау үшін HR-метрик анықтау; Қызметкерлерді оқыту және дамыту үдерісі бойынша мүдделі тараптарға кеңес беру..

  • Код ON5

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Персоналды оқыту және дамыту саласындағы үздік тәжірибелер мен әдістер бойынша бенчмарк жинау; 2. Оқыту және дамыту тұжырымдамасын, оқыту қағидаттары мен тәсілдерін әзірлеу; 3. Қызметкерлерді үздіксіз және тұрақты оқыту және дамыту үшін жүйелерді, цифрлық сервистерді құруды және тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету; 4. Оқыту іс-шаралары мен ұйымның мақсатты корпоративтік мәдениеті арасындағы байланысты қамтамасыз ету; 5. Персоналды оқыту және дамыту процесін басқару бойынша тәсілдер мен рәсімдерді әзірлеу; 6. Оқыту бағдарламаларының, ішкі жаттықтырушылар пулының, әдістемелік құралдардың жоспарын әзірлеу; 7. Оқыту іс-шаралар жоспарын іске асыру үшін бюджетті қалыптастыру, келісу; 8. Қызметкерлерді оқыту және дамыту мәселелері бойынша мүдделі тараптарға кеңес беру; 9. Сатып алу, контрагенттер, персоналды оқыту және дамыту саласындағы бюджеттер мәселелері бойынша бақылауды, мониторинг пен сараптаманы жүзеге асыру; Компанияның жетілу деңгейіне сәйкес оқыту мен дамытудың озық әдістерін, құралдарын енгізу және оқыту мен дамыту процесін автоматтандыруға және білім базасын құруға қатысу.

  • Код ON6

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: қызметтік мінез-құлыққа этикалық талаптарға сәйкес кәсіптік қызмет барысында өзара іс-қимыл жасау қабілеті туралы білімі болуы; командада жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, жаңа шешімдер ұсынуға қабілетті болуы; компромиссерді таба білуі, өз пікірін ұжымның пікірімен байланыстыра білуі, кәсіби және жеке өсуге ұмтылуы; басқарудың нақты міндеттеріне Негізгі математикалық, экономикалық, статистикалық модельдерді білуі тиіс.; мемлекеттік билік органдарында әкімшілік үрдістер мен процедураларды модельдеуді, кәсіби және халықаралық қызмет саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды олардың өзара байланысы мен пайдалану перспективаларын көрсете отырып қолдана білу.

  • Код ON7

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Процестің тиімділігін бағалау әдістерін әзірлеу; 2. Жүргізілген оқыту қорытындысы бойынша қызметкерлерден кері байланыс жинау әдістерін анықтау; 3. HR аналитика және HR метрикаларды қолдану арқылы оқыту тиімділігін талдау; 4. Қызметкерлердің кері байланыс нәтижелері бойынша қызметкерлерді оқыту және дамыту процесінің тиімділігін арттыру және оқытумен қанағаттануды бағалау; 5. Персоналды оқыту және дамыту процесінің тұрақсыздыққа, мотивацияға, ROI көрсеткішіне (инвестицияны қайтару), компанияның өнімділігіне, қызметкерлердің құзыретін дамытуға әсерін анықтау; Персоналды оқыту және дамыту үдерісі бойынша жақсартушы іс-шаралар жоспарын қалыптастыру..

  • Код ON8

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Ұйымдардың бизнес / стратегиялық мақсаттарын талдау; 2. Еңбек нарығындағы жиынтық сыйақыны және жиынтық сыйақының даму үрдістерін басқару бойынша HR практикасын талдау; 3. Жиынтық сыйақыны басқарудағы HR-тәуекелдерді талдау және бағалау; 4. Метрикаларды (кадрлардың тұрақтамауы, персоналды іздеу және жалдау көрсеткіштері, біліктілік талаптарына сәйкестігі, тартылу дәрежесі және т. б.) есепке ала отырып жағдайды болжау); 5. Ұйымның даму стратегиясын ескере отырып, жиынтық сыйақы / сыйақы Философиясы бойынша стратегиялық пайымды қалыптастыру; 6. Ұйымның жиынтық сыйақы стратегиясын әзірлеу үшін еңбек нарығы бойынша HR-метрик, HR-талдаушылар және шолу деректерін пайдалану; 7. ҚР еңбек заңнамасының нормаларын және еңбекақы төлеуді реттеуге байланысты өзге де нормативтік құқықтық актілерді қолдана отырып және жиынтық сыйақы жүйесін құру принциптерін сақтай отырып, ұйымның бизнес-стратегиясына, операциялық моделі мен корпоративтік мәдениетіне сәйкес келетін жиынтық сыйақы жүйесін әзірлеу; 8. Ұйымның жиынтық сыйақы бойынша бюджет шығыстарын жоспарлау және бақылау; 9. Әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл; 10. Ұйымның мүдделі тараптарына жиынтық сыйақыны басқару мәселелері бойынша кеңес беру, кері байланыс беру; Жиынтық сыйақыларды басқару бойынша процестерді автоматтандыруға қатысу, ақпараттық жүйелермен, HR сандық платформаларымен және деректер базаларымен жұмыс істеу..

  • Код ON9

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Жиынтық көтермелеу/сыйақы (монетарлық және монетарлық емес) жүйесін енгізу жоспарын әзірлеу); 2. Жиынтық сыйақы жүйесінің бағдарламалары мен принциптерін енгізуді басқару; 3. Өзгерістерді басқару, тәуекелдерді басқару, стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл; 4. Бизнес менеджментімен, қызметкерлер өкілдерімен және өзге де стейкхолдерлермен әріптестік қарым-қатынас құру; 5. Стратегия және жиынтық сыйақы жүйесі мәселелері бойынша мүдделі тұлғаларға кеңес беру және оқыту; 6. HR жиынтық сыйақыны басқару процестерінің аудиті; 7. Жиынтық сыйақы жүйесін реттейтін нормативтік актілерді стандарттарға сәйкестігіне талдау; 8. HR-метрик зерттеуі (қызметкерлердің тартылу дәрежесі, қызметкерлердің HR қызметімен қанағаттану деңгейі, кадрлардың тұрақтамау себептері және т. б.), HR-аналитикасын жүргізу; 9. Оңтайлы басқару шешімдерін таңдау мақсатында тәуекелдердің туындауына әсер ететін факторларды талдау; 10. Еңбек жанжалдарының алдын алу бойынша алдын алу шараларын ұйымдастыру және өткізу; 11. Басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қолданыстағы немесе әлеуетті проблемаларды, HR-тәуекелдерді басшылыққа жеткізу; Жиынтық сыйақыны басқару бойынша шығыстарды бюджеттеуді мониторингілеу және бақылау.

  • Код ON10

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Қысқа/орта/ұзақ мерзімді перспективада таланттарды дайындауда, тартуда және ұстауда бизнестің қажеттілігі мен түйінді проблемаларын зерттеу; 2. Жаһандық және / немесе елдік еңбек нарығындағы сұраныс пен ұсынысты талдау; 3. Бенчмарк жинау және таланттарды басқару бойынша негізгі үрдістер мен үздік тәжірибелерді зерттеу; 4. Ұйымдағы таланттарды басқарудың ағымдағы тәжірибесі мен тәсілдерін талдау және оларды жақсарту үшін мүмкіндіктерді анықтау; 5. Таланттарды басқару процесінің негізгі мүдделі тараптарын анықтау; 6. Бизнестің қажеттілігін барынша қанағаттандыратын ұйымда таланттарды басқару тәсілін қалыптастыру; 7. Үздік HR тәжірибелері мен бизнес қажеттіліктеріне сүйене отырып, ұйымдағы таланттарды басқару процесін әзірлеу; 8. Талант басқару процесінің HR-метрик талдауы; 9. Ұйымның даму стратегиясын ескере отырып, қысқа/орта/ұзақ мерзімді перспективада бизнес үшін негізгі / сыни позицияларды айқындау әдіснамасын әзірлеу; 10. Ұйымда әр түрлі рөлдерге қажетті орта/ ұзақ мерзімді перспективада бизнес үшін стратегиялық дағдылар картасын әзірлеуге қатысу; 11. Тиімділікті жыл сайынғы бағалау шеңберінде бизнес үшін маңызды мамандарды / жоғары әлеуетті қызметкерлерді анықтау тәсілін енгізу мақсатында Персоналдың тиімділігін жыл сайынғы бағалау процесін әзірлеуге қатысу; 12. Қызметкерлердің тұрақты өзін-өзі дамытуға, сондай-ақ өз мансабын дербес басқаруға ұмтылысын қолдайтын ұйымның мәдениетін қалыптастыруға қатысу; 13. Мүдделі тараптарға таланттарды басқару үдерісі мәселелері бойынша кеңес беру; Қазіргі автоматтандырылған сервистерді, таланттарды басқару бойынша модульдерді талдау және процесті автоматтандыру үшін ұсыныстарды қалыптастыру.

  • Код ON11

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы 1 болады. Бизнесті дамыту стратегиясын талдау, компанияның даму стратегиясын ескере отырып, қысқа / орта / ұзақ мерзімді перспективада бизнес үшін маңызды/күрделі позициялардың тізбесін болжау және айқындау; 2. Қысқа/орта / ұзақ мерзімді перспективада ұйымның негізгі позициясын алмастыру үшін бизнес үшін маңызды мамандарға/ әлеуетті мұрагерлерге ағымдағы қамтамасыз етілуін және болашақ қажеттілігін талдау; 3. Орта/ ұзақ мерзімді перспективада құзыреттілік, Білім және дағдылар бойынша талаптарды әзірлеуді қоса алғанда, негізгі позицияларға лауазым бейінін жасау; 4. Өсу талаптары мен перспективаларын сипаттай отырып, позиция матрицасын қалыптастыру; 5. Ұжымдар мен басшылардың тиімділігін және кері байланысын жыл сайынғы бағалау нәтижелері бойынша ұйымда таланттарға аудит жүргізу; 6. Негізгі мамандардың/ әлеуетті мұрагерлердің пулын қалыптастыру, жынысы, жасы, т. б. аспектілер бойынша әртүрлілік мәніне талдау; 7. Негізгі маманның/ жоғары әлеуетті қызметкердің ішкі уәждемесін ескере отырып, мансапты жоспарлау және қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді мансап карталарын жасау; 8. Негізгі мамандар/ жоғары әлеуетті қызметкерлер үшін алшақтықты анықтау және оқыту мен дамытудың жеке жоспарларын, тағылымдамаларды, ротацияларды жасау; 9. Дамудың қажетті құралдарын таңдау, оқыту мен дамытуды ұйымдастыру және жоспарлау үшін барлық мүдделі тараптармен қажетті келіссөздер жүргізу; 10. Негізгі маманның/ жоғары әлеуетті қызметкердің орнын ауыстыру процесін және оның жаңа рөлге бейімделуін ұйымдастыру.

  • Код ON12

    Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін талдау (еңбекті ұйымдастыруды бағалау, жұмыс орындарындағы жағдай, қызметкерлердің әлеуметтік көңіл-күйі және т. б.), еңбек қатынастарымен байланысты әлеуетті HR-тәуекел; 2. Жұмысқа орналасуға және қатынастарды қалыптастыруға әсер ететін факторларды талдау; 3. Құндылықтар мен мінез-құлық нормаларына, заңнама мен Халықаралық еңбек стандарттарының, еңбек нормаларының талаптарына сәйкес өзара қарым-қатынастарды басқару мәселелерін реттейтін тәсілдер мен рәсімдерді әзірлеу; 4. Ұйымда ұйымдастыру мәдениеті мен климаты бойынша ұсынымдар беру; 5. Еңбек қатынастарын реттеу, Әлеуметтік әріптестік мәселелері бойынша қызметкерлер өкілдерімен келіссөздер жүргізу; 6. Ұжымдық келіссөздерге, әлеуметтік әріптестік бойынша үшжақты комиссияларға қатысу; 7. Стратегиялық мақсаттарды орындау үшін лауазымдар рөлдерін, міндеттер мен жауапкершілікті, өзара тиімді өзара іс-қимылды бөлу; 8. Функционалдық бөлімшелердің/топтардың оңтайлы санын анықтау; 9. Персоналдың нысаналы құрамын қамтамасыз ету (Сандық, сапалық)); 10. Жоспарға сәйкес қызметкерлердің қажетті құзыреттерін дамытуға жәрдемдесу; 11. Инновацияларды енгізу негізінде еңбек процестерін жаңғыртуға жәрдемдесу, нормалар сапасын арттыру; 12. Қызметкерлердің еңбек қызметін жақсарту және ұйымның бизнес-шешімдерін қолдау үшін HR-метрикаларды, өзекті HR-талдауларды және әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалану; 13. Қалыптастыру жөніндегі іс-қимыл жоспарын жақсарту, еңбек қызметі, қызметкерлердің әлеуметтік ахуалын.

Top