Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04125 HR- менеджмент в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: құжат айналымы талаптарына сәйкес қызметтік құжаттарды құрастыру, есепке алу, сақтау, қорғау, беру туралы түсінікке ие болады. ойлау мәдениеті мен ой-өрісі кең жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық, тарихи) пәндер саласында базалық білімдерді меңгеру; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; іскерлік этика нормаларын сақтау, этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын меңгеру; кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру; таным әдістері мен құралдарын, оқыту мен өзін-өзі бақылаудың әртүрлі нысандары мен әдістерін, өзінің зияткерлік дамуы мен мәдени деңгейін арттыру үшін жаңа білім беру технологияларын қолдана білу; алған білімдері мен дағдыларын ауызша және жазбаша түрде, кәсіби және кәсіби-бағдарлы тілдерде сауатты және нақты баяндай білу.
  • Осы бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы: әлеуметтік, саяси, экономикалық заңдылықтар мен үрдістерді анықтауды, әлеуметтік өзгерістер жобаларын әзірлей білуді, қабылданатын мемлекеттік бағдарламалардың экономикалық, әлеуметтік және саяси жағдайлары мен салдарын қалай бағалау керектігін түсінуді, қазақ және орыс тілдерінде кәсіби жазбаша және ауызша коммуникацияға қабілетті болуды; кәсіптік міндеттерді орындау үшін қажетті деңгейде шет тілін білуді;; ғылыми ұстанымдардағы дүниетанымдық мәселелерді талдай білу және түсіну, еңбек нарығын, Еңбек және өндірісті ұйымдастыру нормалары мен нормативтерін, еңбек психологиясы мен менеджментін және еңбек қатынастарын өз бетінше меңгеру; кәсіби қызметтегі экономикалық мүмкіндіктерді анықтау және бағалай білу және жобалық мақсаттарды қалыптастыру; Еңбек және өндірістің сапалы нәтижелерін уақытында алуға бағытталған экономикалық жобалардың қазіргі заманғы әдістерін қолдану; экономикалық, әлеуметтік, саяси жағдайларды және олардың салдарын (нәтижелерін) және математикалық, экономикалық модельдер негізінде мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыруды қалай бағалауды білу.
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: деректер базасын құру үшін ақпаратты талдай, қорыта және жүйелей алады, басқару жүйесін бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын меңгереді, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы және билік органдарының қызметі мәселелері бойынша ақпараттық-әдістемелік материалдарды әзірлей алады, кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана алады. нормативтік және нормативтік емес құқықтық актілердің жобаларын әзірлей білу, нормативтік құқықтық актілерге қорытынды дайындау; - философиялық ойлаудың жалпы заңдылықтары негізінде нарықтық қатынастар жағдайында әлеуметтік, саяси, экономикалық заңдылықтарды және үрдістерді анықтай білу; - деректер базасын құру үшін ақпаратты жинақтау және жүйелеу, басқару жүйелерін талдау және моделдеудің бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын меңгеру.;
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: білу және істей алу. Ұйымның бизнес стратегиясы мен даму жоспарларын талдау; 2. Әлеуметтік - психологиялық климатты, оқыту дәрежесін және қызметкерлердің оқуға дайындығын талдау; 3. Ұйымның ағымдағы персоналының даму деңгейін және кәсіби біліктілігін талдау (оның ішінде қызметтің тиімділігін бағалау/ аттестаттау нәтижелеріне сүйене отырып)); 4. Анықтау алшақтықты междутребованиями лауазымдарына ұйымдастыру және қолданыстағы деңгейі бар қызметкерлер; 5. Қызметкерлерді оқыту жоспарының ұйымның бизнес-қажеттіліктерімен сәйкестігін талдау; 6. Әр түрлі ұйымдарда қызметкерлерді оқыту мен дамытудың үздік тәжірибесін талдау; 7. Оқытудың құралдары мен тәсілдерін әзірлеу; 8. Қызметкерлерді оқыту және дамыту процесінің стратегиялық көзқарасы мен мақсаттарын, қағидаттарын қалыптастыру; 9. Ұйымда оқыту мәдениетін, қызметкерлерді оқыту үшін қолайлы ортаны қалыптастыру; 10. Оқытудың даму жүйесінің тұтастығын, үздіксіздігін және жүйелілігін қамтамасыз ету; 11. Тараптардың процесіне қатысатын жауапкершілікті бөлу; 12. Персоналды оқыту және дамыту процесінің тиімділігін, нәтижелілігін анықтау үшін HR-метрик анықтау; Қызметкерлерді оқыту және дамыту үдерісі бойынша мүдделі тараптарға кеңес беру..
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Персоналды оқыту және дамыту саласындағы үздік тәжірибелер мен әдістер бойынша бенчмарк жинау; 2. Оқыту және дамыту тұжырымдамасын, оқыту қағидаттары мен тәсілдерін әзірлеу; 3. Қызметкерлерді үздіксіз және тұрақты оқыту және дамыту үшін жүйелерді, цифрлық сервистерді құруды және тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету; 4. Оқыту іс-шаралары мен ұйымның мақсатты корпоративтік мәдениеті арасындағы байланысты қамтамасыз ету; 5. Персоналды оқыту және дамыту процесін басқару бойынша тәсілдер мен рәсімдерді әзірлеу; 6. Оқыту бағдарламаларының, ішкі жаттықтырушылар пулының, әдістемелік құралдардың жоспарын әзірлеу; 7. Оқыту іс-шаралар жоспарын іске асыру үшін бюджетті қалыптастыру, келісу; 8. Қызметкерлерді оқыту және дамыту мәселелері бойынша мүдделі тараптарға кеңес беру; 9. Сатып алу, контрагенттер, персоналды оқыту және дамыту саласындағы бюджеттер мәселелері бойынша бақылауды, мониторинг пен сараптаманы жүзеге асыру; Компанияның жетілу деңгейіне сәйкес оқыту мен дамытудың озық әдістерін, құралдарын енгізу және оқыту мен дамыту процесін автоматтандыруға және білім базасын құруға қатысу.
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: қызметтік мінез-құлыққа этикалық талаптарға сәйкес кәсіптік қызмет барысында өзара іс-қимыл жасау қабілеті туралы білімі болуы; командада жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, жаңа шешімдер ұсынуға қабілетті болуы; компромиссерді таба білуі, өз пікірін ұжымның пікірімен байланыстыра білуі, кәсіби және жеке өсуге ұмтылуы; басқарудың нақты міндеттеріне Негізгі математикалық, экономикалық, статистикалық модельдерді білуі тиіс.; мемлекеттік билік органдарында әкімшілік үрдістер мен процедураларды модельдеуді, кәсіби және халықаралық қызмет саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды олардың өзара байланысы мен пайдалану перспективаларын көрсете отырып қолдана білу.
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Процестің тиімділігін бағалау әдістерін әзірлеу; 2. Жүргізілген оқыту қорытындысы бойынша қызметкерлерден кері байланыс жинау әдістерін анықтау; 3. HR аналитика және HR метрикаларды қолдану арқылы оқыту тиімділігін талдау; 4. Қызметкерлердің кері байланыс нәтижелері бойынша қызметкерлерді оқыту және дамыту процесінің тиімділігін арттыру және оқытумен қанағаттануды бағалау; 5. Персоналды оқыту және дамыту процесінің тұрақсыздыққа, мотивацияға, ROI көрсеткішіне (инвестицияны қайтару), компанияның өнімділігіне, қызметкерлердің құзыретін дамытуға әсерін анықтау; Персоналды оқыту және дамыту үдерісі бойынша жақсартушы іс-шаралар жоспарын қалыптастыру..
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Ұйымдардың бизнес / стратегиялық мақсаттарын талдау; 2. Еңбек нарығындағы жиынтық сыйақыны және жиынтық сыйақының даму үрдістерін басқару бойынша HR практикасын талдау; 3. Жиынтық сыйақыны басқарудағы HR-тәуекелдерді талдау және бағалау; 4. Метрикаларды (кадрлардың тұрақтамауы, персоналды іздеу және жалдау көрсеткіштері, біліктілік талаптарына сәйкестігі, тартылу дәрежесі және т. б.) есепке ала отырып жағдайды болжау); 5. Ұйымның даму стратегиясын ескере отырып, жиынтық сыйақы / сыйақы Философиясы бойынша стратегиялық пайымды қалыптастыру; 6. Ұйымның жиынтық сыйақы стратегиясын әзірлеу үшін еңбек нарығы бойынша HR-метрик, HR-талдаушылар және шолу деректерін пайдалану; 7. ҚР еңбек заңнамасының нормаларын және еңбекақы төлеуді реттеуге байланысты өзге де нормативтік құқықтық актілерді қолдана отырып және жиынтық сыйақы жүйесін құру принциптерін сақтай отырып, ұйымның бизнес-стратегиясына, операциялық моделі мен корпоративтік мәдениетіне сәйкес келетін жиынтық сыйақы жүйесін әзірлеу; 8. Ұйымның жиынтық сыйақы бойынша бюджет шығыстарын жоспарлау және бақылау; 9. Әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл; 10. Ұйымның мүдделі тараптарына жиынтық сыйақыны басқару мәселелері бойынша кеңес беру, кері байланыс беру; Жиынтық сыйақыларды басқару бойынша процестерді автоматтандыруға қатысу, ақпараттық жүйелермен, HR сандық платформаларымен және деректер базаларымен жұмыс істеу..
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Жиынтық көтермелеу/сыйақы (монетарлық және монетарлық емес) жүйесін енгізу жоспарын әзірлеу); 2. Жиынтық сыйақы жүйесінің бағдарламалары мен принциптерін енгізуді басқару; 3. Өзгерістерді басқару, тәуекелдерді басқару, стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл; 4. Бизнес менеджментімен, қызметкерлер өкілдерімен және өзге де стейкхолдерлермен әріптестік қарым-қатынас құру; 5. Стратегия және жиынтық сыйақы жүйесі мәселелері бойынша мүдделі тұлғаларға кеңес беру және оқыту; 6. HR жиынтық сыйақыны басқару процестерінің аудиті; 7. Жиынтық сыйақы жүйесін реттейтін нормативтік актілерді стандарттарға сәйкестігіне талдау; 8. HR-метрик зерттеуі (қызметкерлердің тартылу дәрежесі, қызметкерлердің HR қызметімен қанағаттану деңгейі, кадрлардың тұрақтамау себептері және т. б.), HR-аналитикасын жүргізу; 9. Оңтайлы басқару шешімдерін таңдау мақсатында тәуекелдердің туындауына әсер ететін факторларды талдау; 10. Еңбек жанжалдарының алдын алу бойынша алдын алу шараларын ұйымдастыру және өткізу; 11. Басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қолданыстағы немесе әлеуетті проблемаларды, HR-тәуекелдерді басшылыққа жеткізу; Жиынтық сыйақыны басқару бойынша шығыстарды бюджеттеуді мониторингілеу және бақылау.
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Қысқа/орта/ұзақ мерзімді перспективада таланттарды дайындауда, тартуда және ұстауда бизнестің қажеттілігі мен түйінді проблемаларын зерттеу; 2. Жаһандық және / немесе елдік еңбек нарығындағы сұраныс пен ұсынысты талдау; 3. Бенчмарк жинау және таланттарды басқару бойынша негізгі үрдістер мен үздік тәжірибелерді зерттеу; 4. Ұйымдағы таланттарды басқарудың ағымдағы тәжірибесі мен тәсілдерін талдау және оларды жақсарту үшін мүмкіндіктерді анықтау; 5. Таланттарды басқару процесінің негізгі мүдделі тараптарын анықтау; 6. Бизнестің қажеттілігін барынша қанағаттандыратын ұйымда таланттарды басқару тәсілін қалыптастыру; 7. Үздік HR тәжірибелері мен бизнес қажеттіліктеріне сүйене отырып, ұйымдағы таланттарды басқару процесін әзірлеу; 8. Талант басқару процесінің HR-метрик талдауы; 9. Ұйымның даму стратегиясын ескере отырып, қысқа/орта/ұзақ мерзімді перспективада бизнес үшін негізгі / сыни позицияларды айқындау әдіснамасын әзірлеу; 10. Ұйымда әр түрлі рөлдерге қажетті орта/ ұзақ мерзімді перспективада бизнес үшін стратегиялық дағдылар картасын әзірлеуге қатысу; 11. Тиімділікті жыл сайынғы бағалау шеңберінде бизнес үшін маңызды мамандарды / жоғары әлеуетті қызметкерлерді анықтау тәсілін енгізу мақсатында Персоналдың тиімділігін жыл сайынғы бағалау процесін әзірлеуге қатысу; 12. Қызметкерлердің тұрақты өзін-өзі дамытуға, сондай-ақ өз мансабын дербес басқаруға ұмтылысын қолдайтын ұйымның мәдениетін қалыптастыруға қатысу; 13. Мүдделі тараптарға таланттарды басқару үдерісі мәселелері бойынша кеңес беру; Қазіргі автоматтандырылған сервистерді, таланттарды басқару бойынша модульдерді талдау және процесті автоматтандыру үшін ұсыныстарды қалыптастыру.
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы 1 болады. Бизнесті дамыту стратегиясын талдау, компанияның даму стратегиясын ескере отырып, қысқа / орта / ұзақ мерзімді перспективада бизнес үшін маңызды/күрделі позициялардың тізбесін болжау және айқындау; 2. Қысқа/орта / ұзақ мерзімді перспективада ұйымның негізгі позициясын алмастыру үшін бизнес үшін маңызды мамандарға/ әлеуетті мұрагерлерге ағымдағы қамтамасыз етілуін және болашақ қажеттілігін талдау; 3. Орта/ ұзақ мерзімді перспективада құзыреттілік, Білім және дағдылар бойынша талаптарды әзірлеуді қоса алғанда, негізгі позицияларға лауазым бейінін жасау; 4. Өсу талаптары мен перспективаларын сипаттай отырып, позиция матрицасын қалыптастыру; 5. Ұжымдар мен басшылардың тиімділігін және кері байланысын жыл сайынғы бағалау нәтижелері бойынша ұйымда таланттарға аудит жүргізу; 6. Негізгі мамандардың/ әлеуетті мұрагерлердің пулын қалыптастыру, жынысы, жасы, т. б. аспектілер бойынша әртүрлілік мәніне талдау; 7. Негізгі маманның/ жоғары әлеуетті қызметкердің ішкі уәждемесін ескере отырып, мансапты жоспарлау және қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді мансап карталарын жасау; 8. Негізгі мамандар/ жоғары әлеуетті қызметкерлер үшін алшақтықты анықтау және оқыту мен дамытудың жеке жоспарларын, тағылымдамаларды, ротацияларды жасау; 9. Дамудың қажетті құралдарын таңдау, оқыту мен дамытуды ұйымдастыру және жоспарлау үшін барлық мүдделі тараптармен қажетті келіссөздер жүргізу; 10. Негізгі маманның/ жоғары әлеуетті қызметкердің орнын ауыстыру процесін және оның жаңа рөлге бейімделуін ұйымдастыру.
  • Осы бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы: 1. Әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін талдау (еңбекті ұйымдастыруды бағалау, жұмыс орындарындағы жағдай, қызметкерлердің әлеуметтік көңіл-күйі және т. б.), еңбек қатынастарымен байланысты әлеуетті HR-тәуекел; 2. Жұмысқа орналасуға және қатынастарды қалыптастыруға әсер ететін факторларды талдау; 3. Құндылықтар мен мінез-құлық нормаларына, заңнама мен Халықаралық еңбек стандарттарының, еңбек нормаларының талаптарына сәйкес өзара қарым-қатынастарды басқару мәселелерін реттейтін тәсілдер мен рәсімдерді әзірлеу; 4. Ұйымда ұйымдастыру мәдениеті мен климаты бойынша ұсынымдар беру; 5. Еңбек қатынастарын реттеу, Әлеуметтік әріптестік мәселелері бойынша қызметкерлер өкілдерімен келіссөздер жүргізу; 6. Ұжымдық келіссөздерге, әлеуметтік әріптестік бойынша үшжақты комиссияларға қатысу; 7. Стратегиялық мақсаттарды орындау үшін лауазымдар рөлдерін, міндеттер мен жауапкершілікті, өзара тиімді өзара іс-қимылды бөлу; 8. Функционалдық бөлімшелердің/топтардың оңтайлы санын анықтау; 9. Персоналдың нысаналы құрамын қамтамасыз ету (Сандық, сапалық)); 10. Жоспарға сәйкес қызметкерлердің қажетті құзыреттерін дамытуға жәрдемдесу; 11. Инновацияларды енгізу негізінде еңбек процестерін жаңғыртуға жәрдемдесу, нормалар сапасын арттыру; 12. Қызметкерлердің еңбек қызметін жақсарту және ұйымның бизнес-шешімдерін қолдау үшін HR-метрикаларды, өзекті HR-талдауларды және әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалану; 13. Қалыптастыру жөніндегі іс-қимыл жоспарын жақсарту, еңбек қызметі, қызметкерлердің әлеуметтік ахуалын.
Top