Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02184 Режиссура в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнер туындыларын, жаңа кинематографиялық шындықты жасау бойынша қызметті жүзеге асыру үшін режиссура саласында теориялық және практикалық білімді меңгерген, алынған білімді қолдана алатын, экрандық мәдениеттің қазіргі жағдайын бағалай алатын және талдай алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Өнер теориясы мен тарихының негіздері
Бұл пәнді оқу кино және теледидар саласындағы болашақ мамандардың тарихи дәуірлердің эстетикалық құндылықтары контекстінде әр түрлі өнер түрлерінің дамуының тарихи процесі туралы негізгі білімдерін қалыптастыру үшін үлкен маңызға ие. Өнер тарихының бастауы жазу пайда болғанға дейін тарихқа дейінгі дәуірден басталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік театр тарихы
Театрдың шығу тегі. Театр тарихы дәуірде: антикалық, орта ғасыр, Қайта өрлеу дәуірі, классицизм, ағарту дәуірі. Еуропалық театр XIX ғ. Романтизм. Натуризм. XX ғасырдың еуропалық театры. Театрдағы Экспрессионизм. Еуропадағы театр авангард. ТМД халықтарының театры. Шығыс елдерінің дәстүрлі театр өнері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстан мен Орталық Азияның заманауи бейнелеу өнері
Пән студенттерге Орталық Азияның заманауи өнеріндегі жағдай туралы сараптамлық ақпарат береді. Қазіргі заманғы өнердің негізгі қайраткерлерімен таныстырады; тарихи детерминизм және Қазақстан мен Орталық Азиядағы заманауи өнер теориясының көкейтесті мәселелері мен негізгі бағыттары туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бейнелеу өнерінің тарихы
Курс білім алушыларда әлемдік көркем мәдениет жүйесіндегі бейнелеу өнерінің рөлін түсінуді қалыптастырады және өнерді дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінік береді. Курс алғашқы қауымнан ХХ ғасырға дейінгі әлемдік өнер тарихы бойынша дәрістерді қамтиды. Ежелгі әлем өнері. Батыс Еуропа өнерінің стильдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік әдебиеті
Әрбір халықтың әдебиеті - шынайы әлемді игеру саласындағы рухани-адамгершілік ізденістердің көрінісі. Кез - келген мәдениет пен әдебиет - өзгеге ұқсамайтын өзіндік қолтаңбасы бар қайталанбас құбылыс. Әдебиет республикадағы мәдени құрылыс ісіндегі болашақтың іргетасын құрайтын рухани құндылық болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы
Курс студенттерді Шығыс музыкасымен, яғни Азия, Солтүстік Африка, кейбір Океания елдері мен халықтарының музыкалық дәстүрлерімен таныстырады. "Шығыс музыкасы" ұғымының шарттылығы, оның ғасырлар бойы "Шығыс" деген атпен әртүрлі елдерді біріктіргендігімен байланысты. Бұл аймақтардың барлығы өз музыкалық мәдениетін дамытуда белгілі бір дәрежеде тәуелсіздікке ие болуымен ерекшеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сөйлеу мәдениеті
Сөйлеу мәдениеті мен тіл мәдениеті - ауызша және жазбаша тілдің тілдік нормасын меңгеруді біріктіретін ұғым. Сондай-ақ, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында мәнерлі тілдік құралдарды қолдана білу. Тіл мәдениеті – адам дамуының жалпы деңгейін білдіретін ұғым және оның рухани мәдениетінің көрінісі болып табылады. Тіл мәдениеті әр адамда жалпыға бірдей тілдік нормаларды меңгеру, белгілі бір лексика, фонетика және стилистикалық сауатының болуын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссерлік теориясы
"Режиссерлік теориясы" пәні студенттерді күрделі, көп қырлы мамандық әлеміне енгізеді. "Режиссер" түсінігі, өзінің шығармашылық ойларын өз кәсібінің ерекше құралдарының көмегімен жүзеге асыратын және оны уақыт пен кеңістікте жүзеге асыратын, өнердің кеңістіктік-уақыттық түрлерінің туындыларын жасай отырып, маман ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік музыка тарихы
Қазақ және шетелдік музыка өнерінің тарихи дамуындағы алғашқы кезеңен бастап, қазіргі заманға дейінгі негізгі кезеңдер қарастырылады. Музыканың нақты анықтамасы әлем бойынша әрқилы болып келеді, алайда, ол барлық адами қоғамдарға қатысты құбылыс болып саналады. Курсты оқу барысында Батыс, Шығыс, Ресей, Африка және Американың музыкалық шығармашылығының ерекшеліктері зерттеледі. Курстың мазмұндық қисыны-хронологиялық тәртіппен жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі
Актерлерді оқытудың барлық бағдарламаларының ең маңызды құрамдас бөлігі - сахналық тіл. Актердің негізгі мәнерлеу кәсіби құралдарының бірі. Актерлік шеберлікке оқытудың негізгі курсына кіреді. Оқыту кешені тұрмыстық, жеңілдетілген сөйлеу тәжірибесін біртіндеп ауысуды қарастырады. Сахналық тіл – драмалық түрленуді жүзеге асыру құралы. Сөйлеу шеберлігі арқылы актер көрерменге кейіпкердің жан-дүниесі мен тұрмыстық қасиеттерін жеткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сөйлеу техникасы
Сөйлеу мәдениетін дамыту. Нақты практикалық жағдайларда дауыс пен сөйлеуді баптап, тәрбиелеу үшін тренингтерге қатысу. Сөйлеу мәнері және дикциямен жұмыс. Тілдік қарым-қатынастағы интонация заңдылығы. Мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері. Көпшілік алдында сөйлеудің ұтымды дағдыларын тәрбиелеу. Мәтінді түзеу түрлері. Мәтінді талдау және редакторлық тәжірибе.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ әдебиеті
Негізгі әлеуметтік-тарихи, экономикалық процестерге байланысты, сондай-ақ белгілі бір дәуірде дамып келе жатқан философиялық концепцияларға байланысты қазақ әдебиетінің дамуын зерттеу. Қазақ әдебиетінің тарихы бойынша студенттердің арнайы дайындығының теориялық және практикалық базасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көркем аударма және дубляж негіздері I
Актерлік шеберлік техникасының элементтерін меңгеру. Алаңдағы органикалық іс-әрекетті өнімді зейінді игеру біліктілігі ретінде түйсіну. Шығармашылық қиялды дамыту. Кейіпкердің іс-әрекеті мен мінез-құлқының қисындылығына бойлау, оның іс-әрекеттерінің себептерін түйсіну. Көркем аударманың тарихы. Танымдық бағдарламаның мәтінін аудару. Аударманың өзіндік ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректі кино режиссурасының негіздері
Курс деректі кино режиссерлігінің ерекшеліктерін қамтиды. Деректі кино режиссерлігінің, оқу және ғылыми киноның тәсілдері мен дағдыларын зерделейді. Бұл - шынайы өмір фактілерін, оқиғалар мен құбылыстарды түсіруге негізделген қысқаметражды, толықметражды фильмдер мен киножурналдарды қамтитын кино өнерінің бір түрі. Деректі фильмдердегі кинохроника, репортаж, кинопублицистика, оқиға кинохроникасы және т. б. жанрларды ажырата білу керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Телевизия режиссерлігінің негіздері
"Телевизия режиссерлігінің негіздері" курсы телевизиялық және мультимедиялық режиссураның классикалық әдістерін оқытады. Көптеген көрермендер үшін телевизия ақпараттың, ойын-сауық шоуларының немесе білім беру материалдарының негізгі көзі. Технологиялық жаңалықтардың арқасында теледидар қарапайым қолөнерден элиталық өнерге айналды. Теледидарда бірегей, сапалы бағдарламаларға деген сұраныс жоғары. Теледидар әлемінде кез-келген талғамға лайықтап бағдарламалар жасай алатын режиссер маңызды роль атқарады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссура негіздері
"Режиссура негіздері" пәні – режиссердің шығармашылық қызметінің бір саласын қамтиды. Режиссер – шығармашылық тұлға, кинематографиялық ой-идея қойылымының ұйымдастырушысы және жетекшісі. Студенттердің заманауи киноның жаңа және классикалық тәсілдерін зерделеп, меңгеруіне қызмет етеді, тиімді шығармашылық және ұйымдастырушылық жұмыстарға қажетті дағдылар қалыптастырады. Оқу қорытындысында студенттер төмендегідей іскерлік негіздерін меңгеруі тиіс: болашақ шығарманың басты тұжырымдамалық ой-идеясын анықтау; көру, тыңдау және таңдау қабілетін ұштау; киноөндіріс технологиясының күрделілігін түйсініп, меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актерлік шеберлік
К.С.Станиславскийдің ілімі. К.С.Станиславский жүйесінің элементтері: қиял, зейін, қатынас, фактіні бағалау, ұсынылған жағдайлар, сахналық әрекет, міндет, мақсат, ахуал, физикалық көңіл-күй, қақтығыс, оқиға және т.б. Актерлік шеберліктің америкалық мектебі. Киноактер шығармашылығының ерекшеліктері. Актердің эпизод пен кадрдағы жұмысы. Адам бейнелері (кейіпкерлері) немесе рөлдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік кино тарихы
Кинематографтың тууы. Ағайынды Люмьерлердің Париждегі тұңғыш кино көрсетілімі. Алғашқы ақ-қара түсті фильмдер. Дыбыссыз кино. Еуропа киносының көркемдік бағыттары: француз авангарды, сюрреализм, поэтикалық реализм, неореализм, "жаңа толқын", постмодернизм. Телевизия, ғаламтор және кинематограф дамуының заманауи үрдістері. Әлемдік кино классиктері: Феллини, Бергман, Бунюэль және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахналық қозғалыс негіздері
Сахналық қозғалыс негіздері: бұлшық еттердің еркін қимылы, серпінділік, күш-қуат, икемділік, ептілік, тепе-теңдік, үйлесімділік, мәнерлілік; сахналық гимнастика; акробатика; қарусыз сахналық шайқас; жонглерлік және ұшқырлық негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жапон киносының тарихы
Жапон киносы ағайынды Люмьерлер өздерінің алғашқы фильмін түсіргеннен бір жыл өткен соң, 1895 жылы пайда болды. Жапония киносының дамуы: бейнекөріністі және көркем фильмдерден бастап, Кабуки театрының таспаға түсірілген алғашқы қойылымдарына дейін. Жапонияның көркем киносы екі бағытта дамыды: "гэндайгэки" - қазіргі заман туралы фильмдер (Токиодағы өндіріс орталығы) және "дзидайгэки" - тарих және фольклор материалына негізделген фильмдер. Прокаттық көрсетілімге шыққан немесе интернетте таралған анимэ стиліндегі мультфильмдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем анимациясының тарихы
Аталған пән - сиқырлы шамнан бастап, компьютерлік технологияларға дейінгі анимация дамуының техникалық кезеңдерін де, анимацияның негізін қалаушылар Э.Рейно, Э.Коль, В.Стахевич бастаған анимацияның шығармашылық жолын да зерделейді. Индустрия алыптары – АҚШ, КСРО, Франция, Германия және Жапония анимацияларының даму кезеңдері егжей-тегжейлі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Телевизия тарихы
Телевизия тарихы. АҚШ пен Батыс Еуропада тұрақты телехабар тарату элементтері мен ашылуы. Кеңес теледидарының тәжірибелік кезеңі (20-30-шы жылдар). Американдық ТВ жүйесінің қалыптасуы мен дамуы. Батыс Еуропадағы ТВ қалыптасуы мен дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Визуалды антропологияның арнайы курсы
Пән - кино және теледидардағы әлеуметтік-мәдени қызметтің көрініс табуының коммуникативті формаларын зерделеу бағытындағы заманауи көзқарасты білдіреді. Визуалды антропология - мәдениетаралық зерттеулерді қамтитын ғылым және бейнелеу өнерінің бір саласы іспетті. Курстың жаңалығы мен өзіндік ерекшелігі - отандық материалды көрсетуге, түсіруге, талдауға баса мән беріледі. Дәстүрге құрметпен қарауды және әр мәдениеттің ерекшеліктерін түйсінуді қалыптастырады, аудиовизуалды материалдар мысалында қоғамның әртүрлі құбылыстарының ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ анимацияның тарихы
Курс отандық анимация тарихы туралы көлемді шолуды ұсынады. Курс студенттерді қазақ анимациялық киносының пайда болуымен, дамуымен және қазіргі жағдайымен таныстырады. Қазақ анимациясының даму кезеңдері кинематографтың тарихи қалыптасқан ерекше түрі ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кинодағы сценарий жазу шеберлігі
Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Диалог және драмалық форма. Кинотеледраматургия - әдеби шығармашылықтың бір саласы және экран арқылы жүзеге асырылатын әдебиеттің жаңа түрі; сценарий формасының негізгі кезеңдері; сценарий және фильм; киносценарий композициясы; сахна және эпизод. Көзге көрінетін және көрінбейтін іс-әрекеттер. Қақтығыс түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ киносының тарихы
Қазақстандағы кино өнерінің пайда болуы мен қалыптасу кезеңі. Қазақ киносының ерекшелігі, оның қазіргі қоғам мен замандағы қызметі, сабақтас өнер түрлерімен өзара байланыстылығы. Қазақстандағы кино үдерістер дамуының іргелі мәселелері. Кинематографиялық тәжірибенің дамуын талдау. Киножурналдар, алғашқы қысқаметражды және толықметражды деректі фильмдерді шығару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректі жобаның құрылымдық элементтері
Сценарий – деректі фильмнің негізі. Тақырыптық жобаларды ойластыру мен дайындау шеберлігі. Деректі жобаның құрылымдық элементтері. Драмалық оқиға, тарих, балама фактор. Экрандық өнімнің сценарийлік-режиссерлік жобасын дайындау. Драмалық тосын өзгерістер және рухани тазару. Ынта мен кедергілер тудыру. Тапсырыс берушінің немесе телеарнаның тапсырысына сәйкес сценарий, ұран, логотип, PR - акция ойлап табу мүмкіндігі. Еуропа және АҚШ киносындағы сценарийдің көркемдік бағыттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Телевизия режиссерлігі I
Бұқаралық мәдениет жүйесіндегі теледидардың орны мен рөлі. Телевизия режиссерлігі. Телевизия түрлері, формалары және жанры. Ақпараттық-публицистикалық бағдарламалар. Ақпарат-жазба, есеп, сөз сөйлеу, репортаж. Ақпараттық публицистика-сюжет, репортаж, сұхбат, очерк.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Телевизиялық жобаларға сценарий жазу шеберлігі
Режиссердің әдеби сценариймен жұмыс істеу ерекшелігі. Сценарий жазу барысында режиссердің кинотеледраматургпен ынтымақтастығы. Топ құрамындағы сценаристің режиссерлік сценарий бойынша жұмысы. Сценарий жазушы маманның телефильмдер, телехикаялар, әлеуметтік хабарлар, шоу-бағдарламалар өндірісіндегі жұмыс ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректі кино режиссурасы I
Ойын емес кино режиссурасына деректі, ғылыми, визуалды антропология режиссурасының ерекшеліктерін зерттеу кіреді; әр жанрдың режиссура тұрғысынан өзіндік ерекшелігі бар; пән осы әдістерді зерттеуге, ойын емес режиссураның дағдыларын меңгеруге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кино режиссерлігі I
"Кино режиссерлігі I" пәні шығармашылық маманды вербалды және пластикалық ақпаратпен, визуалды және вербалды адам қабылдауының ерекшеліктерімен, сценарийдің әдеби негізімен, әдеби шығарманың құрылымымен, режиссерлік оқумен және тұтас шығарманы ұғынумен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ телевизиясының тарихы
Қазақстандағы телевизияның дүниеге келуі, қалыптасуы мен тұрақты бейне хабарлардың таратыла бастауы. Алғашқы ақпараттық, сараптамалық және думанды-музыкалық шоу бағдарламалар. Қазіргі заманғы қазақ телевизиясы дамуының шығармашылық-технологиялық үрдістері. Жаңа форматтар мен телеарналар. Ұлттық құндылықтардың насихатталуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Азия киносының тарихы
Жапон кинематографының ерекшеліктері. Театр философиясының және эстетикасының әсері. Феодал-самурайлардың ерліктерін паш ететін костюмді-тарихи фильмдер. Әлемдік киноның классиктері: Куросава, Мидзогути, Такеши Китано т.б. Оңтүстік Корея киносы. Кинорежиссер Ким-Ки-Дук. Оның үздік фильмдері шынайы бейнелілігімен, ұлттық көркем формалар іздеудегі табыстарымен сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тележурналистика
Журналистің шығармашылық қызметі. Ақпаратты жинау және ұсыну әдістері. Телевизиядағы материалдар мен жанрларды ұйымдастыру формалары. Телевизиялық журналистиканың басты ерекшелігі-оның көрнекілігі. Осындай бейнекөрініс-теледидардың негізгі элементі болып табылады. Мұндағы бейне әрқашан маңыздылығы бойынша бірінші орында, ал мәтін содан кейінгі кезекте. Бұл экрандық шығармашылықтың басты ережесі. Тележурналистің шығармашылық қызметі. Теледидардағы материалдар мен жанрларды ұйымдастыру формалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Телевизия режиссерлігі II
Бұқаралық мәдениет жүйесіндегі теледидардың орны мен рөлі. Телевизия дамуының қазіргі кезеңіндегі режиссер мамандығы және көркем фильмдер мен телехикаялар өндірісі. Телевизия режиссерлігі және заманауи үрдістер. Телевизия түрлері, формалары және жанрлары. Ақпараттық-публицистикалық бағдарламалар. Ақпарат-жазба, есеп, сөз сөйлеу, репортаж. Ақпараттық публицистика-сюжет, сараптама, репортаж, сұхбат, очерк. Медиа саладағы жаңа технологиялар және басқа да ақпараттық қызметтер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Монтаж негіздері
Кадраралық және кадрішілік монтаждау. Мизанкадр. Монтаждық формалар мен стильдердің эволюциясы. Дыбыстық монтаж. Түс пен жарық бойынша монтаж. Ассоциативті монтаж. Л.Кулешовтың, С.Эйзенштейннің, В.Пудовкиннің, А.Тарковскийдің зерттеулері. Желілік емес компьютерлік монтаждың жаңа мүмкіндіктері. Телевизияда пайдаланылатын монтаж түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректі кино режиссерлігі II
Деректі фильмнің жалпы құрамының негізгі мәселелері. Режиссердің сценаристпен және оператормен жұмысының ерекшеліктері. Деректі фильмдегі түс пен жарықтың драмалық рөлі. Операторлық жұмыс. Көркем емес фильмде жұмыс істеу ерекшеліктері. Деректі фильмдегі Музыка мен дыбыс. Кинодағы музыканың эстетикалық функциялары. Ырғақ тақырыпты жалпылау шегі ретінде. Ойын-сауық тілінің негізгі элементтері. Деректі фильмдегі декорация мен бутафорияның рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Кино режиссерлігі II
"Кино режиссерлігі II" пәні – кино режиссерлігі мамандығын зерделеудің кезекті кезеңі болып табылады. Фильмнің бейнелеу және дыбыстық шешімдерінің арақатынасы. Көркем бейнелер. Монтаж және фильмнің композициялық құрылымы. Аталған пән - шығармашылық маманды вербалды және пластикалық ақпаратпен, адамның визуалды және вербалды қабылдау ерекшеліктерімен, сценарийдің әдеби негізімен, әдеби туындының құрылымымен, туындының тұтастығын ой елегінен өткізу ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері
«Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері» біріктірілген курсы төтенше жағдайларда адамның қауіпсіздігі мен қорғалуын қарастырады; салауатты өмір салтының негіздері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері; экологиялық проблемаларды, тірі организмдердің, оның ішінде адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, адам қоғамының қоршаған ортаға әсерінің ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толық бейтараптандыру мүмкіндігін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Зияткерлік меншік
Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік нысандарын құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Монтаж теориясы
Монтаж жеке түсірілген кадрларды біртұтас идеялық-көркемдік тұтастыққа біріктірудің технологиялық және шығармашылық процесі ретінде. Фильм кинематографиялық бейнені жасайтын экрандық құралдардың нақты экспрессивтілік жүйесі ретінде. Монтаж теориясы және оның режиссурамен байланысы. Идея және оны монтаждау арқылы жүзеге асыру. Шығармашылық тапсырмаға дайындық. Монтаждау түсірілімінің негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссура өнері
Аудиовизуалдық саладағы режиссерлік өнердің дамуы және фильмнің көрілімдік қыры. Режиссерлік өнерінің дыбыстау-бейнелеу саласындағы дамуы. Фильмдердің көріністік қатары және оның актерлік шығармашылық ұжымның өнерімен байланыстылығы. Драматургияны актерлік іс-әрекеттермен, бейнелеу және сәулет өнерімен, музыкамен және этнографиямен үйлестіре білу шеберлігі. Бұл барлық кино жасаушылардың күш-жігерін біріктіретін және ұйымдастыратын шығармашылық қызмет саласы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Телевизияның этикасы мен эстетикасы
Курста телевизиялық бағдарламаларды, жүргізушілерді даярлаудағы режиссердің шеберлігі қарастырылады. Пәнді оқу барысында режиссердің эфирге жарайтын кейіп пен дауысты, бет әлпетті таңдау, түсірілім алаңын ұйымдастыру, эфирге сай кейіпкерлер мен түсірілім тобын іріктеу және басқа да осы сынды қабілеттері айшықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері
Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімді қалыптастырады. Бұл курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қалыптасу заңдылықтары, Негізгі Заң туралы ұғымдардың анықтамасы, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Деректі кино өнері саласы
Деректі кино өнері саласы деректі киноның дәстүрлі түрлерін, сондай-ақ қазіргі заманғы сандық медиа форматымен жасалған жаңа түрлерін іс жүзінде игеруді көздейді. Болашақ фильмді сценаридің тақырыптық-поэтикалық мазмұнын экран мүмкіндігі арқылы аша отырып, көре білу. Көркемдік құралдардың мол мүмкіндігін пайдалану. Өмір ақиқатын, оны өзгертіп жатқан адамдар арқылы экрандық образдардың көмегімен ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Телевизиялық фильмнің бейнелеу шешімі
Суретшінің телевизиядағы қызмет аясы. Суретші жұмысының әр түрлілігі. Фильм суретшісі - телевизиялық бағдарламаларының идеялық-көркемдік ойының авторларының бірі. Бейнефильмдер мен телефильмдердің біртұтас бейнесін жасау. Түсірілім алаңында атқарылатын суретші мен декоратор жұмысының ерекшеліктері. Телевизиялық фильмнің материалдық ортасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фильмнің бейнелеу шешімі
Фильмнің көркемдік бейнесін жасау. Режиссердің қоюшы-суретшінің тобымен жұмысы. Декорациялар, костюмдер, грим эскиздерін әзірлеу. Бұл фильмнің сыртқы сипатын жобалау және құру, бастапқы тұжырымдаманы жасау, көріністер құру, костюмдер дайындау, макияж жасау және визуалды эффектілер тобымен жұмыс істеу. Ең соңында, бұл атқарылған жұмыстардың жиынтығы фильмнің эмоционалдық әсерін күшейтуге ықпал етпек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректі фильмнің бейнелеу шешімі
Деректі фильмнің бейнелеу шешімін құру үдерісі. Көркемдік ойды жүзеге асыру кезеңдері. Сценарий дайындау, графикалық кадрларға бөлу, түстің рөлі және оның деректі фильмнің бейнелік шешімінің қалыптастырудағы маңызы. Деректі фильмнің эстетикасы мен көркемдеу мүмкіндіктері. Деректі фильмдегі шынайылық пен мазмұнның арасалмағы. Деректілік табиғаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Монтаждың дәстүрлі техникасы
Режиссер мен монтаждау маманының фильмді монтаждау кезеңіндегі бірлескен жұмысы. Кино-техниканың одан әрі даму болашағы. Қазіргі кезеңдегі кино технологиясы. Аналогтық және сандық киноөнімдер. Желілік және желілік емес монтаждау. Арнайы кинематографикалық әсерлер. Киноның техникалық тәсілдері мен көркем-мәнерлеу құралдарын қатар дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Курс барысында білім алушылар өздерінің қабілеттерін іске асыруға және қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған инновациялық тәсіл негізінде өндіріс факторларын ұтымды біріктіруде көрінетін жеке тұлғаның қабілеттерін іске асыру ретінде кәсіпкерлік қызметті зерттейді. Курстың мақсаты-жаңадан бастаған жеке кәсіпкердің практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кинодағы операторлық өнер
Кинооператорлық шеберлік, кино үшін ерекше көркем шығармашылық саласы. Операторлық өнер және кескіндеме, графика, фотосурет дәстүрлері; драматургиялық материалды және режиссерлік ойды пластикалық іске асыруда қоюшы оператордың рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Телевизия режиссерінің шеберлігі
Телевизиядағы режиссер өнерінің нәтижесі бағдарламаның қаншалықты қызғылықты жасалғанымен бағаланады. Телебағдарлама дайындаудың креативтік тәсілдері. Әдеби-драмалық бағдарламалар. Музыкалық-ойын-сауық бағдарламалары және клиптер. Ток-шоу. Спорттық бағдарламалар. Трансляция. Бағдарламааралық кеңістік (жарнама, арнаның промоушнасы). Арнаның құрылымы және форматы. Теледидар этикасы мен эстетикасы. Фильмнің бейнелеу шешімін қалыптастыруда теориялық және практикалық білімді, жаңа технологиялар саласындағы дағдыларды және телевизияда режиссерлік шеберлік қағидаттарын пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кинорежиссер шеберлігі
Драматургияны актерлік іс-әрекетпен, кескіндемемен, музыкамен, сәулетпен және этнографиямен үйлестіре білу. "Кинорежиссер шеберлігі І" пәні студенттерді режиссерлік сценарийді жазу, режиссерлік экспликацияны құрастыру, режиссердің түсірілімге қатысуы, монтаждық-өңдеу жұмыстары аяқталғанға дейінгі режиссердің шығармашылық қызметті атқару кезеңдеріндегі жұмыстарымен таныстырады. Болашақ режиссерлердің және онымен сабақтас мамандықтар өкілдерінің шығармашылық ойлау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Телевизиядағы операторлық өнер
Операторлық өнердің негізгі көркемдеу құралдары: жарық тоналды және колористік композиция, көріністің ірілігі, ракурс, камераның қозғалысы; тақырып таңдау, сценариймен жұмыс, бейнелеудің арнайы эффектілері; кинооператор шеберлігі. «Бақылау» жанрындағы түсірілім. Кадрды жарықтандыру сипаты. Режиссермен шығармашылық бірлік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Телевизиялық өнім өндіру технологиясы
Телевизиялық өнім өндіру технологиясы - телебағдарламаларды, фильмдерді, жарнамаларды және аудиовизуалды материалдардың басқа да түрлерін дайындау үдерісін зерттейтін кешенді пән болып табылады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер теледидар өндірісінің бастапқы кезеңіннен бастап, дайын өнімді таратуға дейінгі әртүрлі қырларымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнер саласындағы менеджмент
Курс өнер саласындағы басқару негіздерін және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, мәдениет саласындағы ұйымдарды басқарудың практикалық дағдыларын, мәдени қызметтің қазіргі жағдайларымен танысуды, сонымен қатар өнер индустриясының негізгі басқару ерекшеліктерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректі кинодағы операторлық өнер
Алынған материалды қосымша өңдеу. Super-8 камерасымен түсірілген фильмдерді бейнеге қайта жазу. Диапозитивті бейнеге аудару. Түрлі операторлық құралдарды қолдана отырып, кеңістіктің жарық тоналды шешімін қалыптастыру. Жарықтың түрлері. Жарық эффектілері және оларды жасау. Декорацияларға жарық қою.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Монтаж тәжірибесі
Фильмді монтаждау кезеңіндегі режиссер мен монтажердың бірлескен жұмысы. Монтаждың екі түрі. Кадрішілік монтаждау және оның көркемдеу құралдары – ракурс, бейне ауқымы, кадр ұзындығы, камера қозғалысы, түсі, дыбысы, актерлік орындау құралдары, декорациялық және музыкалық шешімдер. Қоюшы-режиссер мен қоюшы-оператордың монтаждау үдерісіне қатысуы. Монтаждау кезеңінде қоюшы-оператордың қатысуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Телевизиялық монтаж тәжірибесі
Тележобада оқиғаны кадрларға бөле білу шеберлігі. Бейнемонтаж қағидаттары. Желілік емес монтаждау тәсілі. Электронды монтаж. Технология және электронды монтаж түрлері. Бейнетүсіру платалары, аппараттық және бағдарламалық кодектер. Нүктелік және векторлық графика. Adobe Photoshop бағдарламасы. Бағдарламада альфа-канал құру. Электрондық монтаж.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Деректі кино режиссерінің шеберлігі
Сценарийдің тақырыптық мазмұнын экран мүмкіндіктеріне сай ашу; көкейтесті тақырыпқа түсініктеме, шолу, сараптама, пікірталас. Көркем-публицистикалық фильм, деректі телефильм, оқу-ағарту бағытындағы бейнефильм. Виртуалды кеңістіктің қоғамдағы орны мен рөлі. Виртуалды кеңістіктегі бәсекелестік орта (рейтингтер мен есептегіштер). Жаңа ақпараттық технологиялардың заманауи даму құбылыстары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Деректi кинодағы монтаждау ерекшелігі
Деректі фильмді монтаждау ерекшелігі - белгілі бір білім мен таланттылықты талап ететін шығармашылық үдеріс. Компьютерлік графика, музыка, күрделі дыбыспен көркемдеу арқылы фильмнің соңғы нұсқасын жасау. Дыбысталған таза желілік монтаж. Фонограммамен жұмыс. Айтылған ойларға қарап монтаждау. Камерамен бейберекет түсірілген кадрлардан мазмұнына қарай отырып, қажетті материал іріктеу. Кәсіби емес актерлермен кадрдағы жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кинодағы грим
Кинодағы суретші-гримдеушінің грим мен пастиж құралдарын қолдана отырып, кейіпкердің сыртқы кескін-келбеті мен көркемдік бейнесін жасаудағы ролі. Стилистика, гримнің телевизиядағы, театрдағы, кинодағы ерекшеліктері. Режиссердің гримдеуші маманмен жұмысы. Қоюшы-режиссермен бірге әр актердің портреттік сипаттамасын анықтау. Макияждың көркемдік сапасын, бейнекадрларда портреттік сипаттаманың біртұтастығын сақтауды, белгіленген мерзімде макияж жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз етуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссердің атқарушылармен және режиссерлік-қойылымдық топпен жұмысы
Бұл пән – болашақ режиссерді фильм түсіру барысындағы командалық жоғары кәсіби деңгейде жұмыс жүргізу жүйесімен таныстырады. Түсіру тобында қызмет атқаратын қоюшы-оператор, қоюшы-суретші, дыбыс операторы, топ директоры, екінші режиссер және т.б. мамандардың режиссермен өзара ынтымақтаса жұмыс істеуі және оның фильмнің көркемдік-бейнелеу шешімін қалыптастырудағы маңыздылығы. Сценарий бойынша режиссерлік жұмыс және телевизиялық өнім өндіру негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем аударма және дубляж негіздері II
Сөз - телевизиядағы негізгі мағыналық және мазмұндық дыбыс: кейіпкерлердің сөзі, дикторлық және авторлық мәтін. Аудармада дикторлық мәтіндердің өзіндік ерекшеліктерін көрсету. Көркем аударма – шығармашылық үдерістің бір бөлігі. Көркем фильмдердегі монологтар мен диалогтар аудармасы. Шетел фильмдері мәтіндерін аударудың қағидаттары мен тәсілдері. Субтитрлерді аудару. Судоаударма мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Деректi фильмнің дыбыстық шешімі
Деректі фильмнің дыбыстық шешімін қалыптастыру ерекшеліктері (дыбыстар, музыка, арнайы әсерлер, шулар және т.б.). Құрама музыкалық шешімді әзірлеу. Өзіндік ерекшелігі бар музыкалық шешімді әзірлеу. Дыбыс режиссері және композитормен жұмыс. Шу және деректі фильмдегі шынайылық көріністері. Деректі кинодағы дәстүрлі музыканың көркемдеу мүмкіндіктері және шу-дыбыспен мәнерлеу тәсілдерінің «қиылысуы».
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ТВ хикая кейіпкерлерінің бейнелік сипаты
Макияж стилі, телевизия мен кинодағы макияж ерекшеліктері. Грим арқылы фильм кейіпкерлерінің сыртқы бейнесін жасау. Портреттік сипаттаманың біртұтастыығын сақтау. Гример-суретші макияж бен гримге арналған барлық қажетті бұйымдар мен материалдарын анықтайды. Гримдеуші суретші шашты, мұртты, стикерлерді және т.б. жасау бойынша жұмысты басқарады. Жоғары деңгейдегі көркем портреттер мен бейнелерді құру схемаларын жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Телевизиядағы арнайы көрнекі әсерлер
Қазіргі теледидар индустриясында қолданылатын арнайы көрнекі әсерлер. Әр түрлі жанрлар мен форматтарда қолданылу ерекшеліктері. Көрнекі әсерлер мен көрермен. Көрнекі әсерлердің өндірістік шектеулерімен «күресі» және бюджет шығындарын азайтудағы маңызы. Теледидардағы көрнекі арнайы әсерлер. 3D, 2D және 2.5D; визуалды эффектілердің технологиялары. Компьютерлік нысандарды кадрға енгізуден бастап, кадрдың композициясына дейін анимация қосылған компьютерлік графика әдістерін қолданудың тиімділігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көрнекі әсерлер
«Көрнекі әсерлер» ұғымы және жоқ көріністерді жасау үшін кинематографта қолданылатын тәсілдер. Көрнекі әсерлердің екі түрі: оптикалық әсерлер: түсіру комбинациясы (хромокей) арқылы алынатын; 3D-анимация қосылған әдістерімен жасалатын компьютерлік графика. Дыбыс эффектілері және олардың визуалды әсерлермен қосындысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көрнекі графика
Көрнекі эффектілер мен графика. Графиканың түрлері. Көрнекі эффектілердің үш негізгі жұмыс түрі: түсірілген бейнені басқа да элементтермен біріктіру, компьютердің көмегімен жасалған бейне, анимациялық графика/дизайн. Олардың өзіндік ерекшеліктері. Оптикалық иллюзиялар мен трюктер. Компьютерлік графика тәсілдерімен декорация дайындау. Визуалды және механикалық арнайы эффектілер. Физикалық арнайы эффектілер жасау технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фильмнің дыбыстық шешімі
Әр түрлі музыкалық құрамнан тұратын дыбыс жазу ерекшеліктері. Партитурамен жұмыс. Композитор, дирижер, орындаушылармен бірлескен іс-қимыл. Орындаушылармен акустикалық дайындық. Түрлі оркестрлер мен жеке аспаптарды жазу кезінде микрофондарды орналастыру технологиясы. Табиғи музыкалық теңгерім. Оптикалық әсерлер. Фильмнің жалпы көркемдік ой- идеяларға сәйкес дыбыстық шешімі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Режиссердың материалмен, нысандармен және кейіпкерлермен жұмысы
Аудиовизуалды шығарманың жоғары көркемдік ой-идеясын жүзеге асыруға негізделген кәсіби шығармашылық топ құру. Режиссердің әдеби материалмен, табиғи ортада түсірілетін нысандармен жұмысы, актерлік құрамды таңдау. Кинодағы дыбыстың драматургиялық ролі. Режиссердің түсірілім алаңындағы камералар, түс және жарықтандыру мәселелерімен шұғылдануы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кино үдерісінің негіздері
Экрандық шығарманы шығару төрт кезеңді қамтиды: идеяны дайындау, дайындық кезеңі, түсірілім кезеңі, монтаждау. Олардың әрқайсысы өзіндік ерекшеліктерімен: технологияларды қолдану, ұйымдастырушылық белгілерімен сипатталады. Бұл кезеңдер фильмдер өндірісі барысында мейлінше толық көрініс береді. Басқа экрандық өнімдерді (телевизия, бейнефильмдер үшін) жасауда да осындай технологиялар мен әдістерді кеңінен қолдануға болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кадрды ұйымдастыру техникасы мен технологиясы
Кинодағы әртүрлі объектілердің кадрдағы өзара орналасуы композиция деп аталады. Бұл қалыптасқан пропорциялар мен формалары бар өнер түрі. Кинотеатр көрерменге объектілердің визуалды көрінісін ғана емес, сонымен қатар қандай да бір ой-идея мен оқиғаны ұсынуы тиіс. Сондықтан актерлерді, кадрдағы заттарды композиция талаптарына сәйкес орналастыра білу және жарықтандыру жабдығын дұрыс орнату – кадрдағы маңызды нысандарға баса назар аударып, фильмнің көрерменге эмоционалдық әсерін күшейте түседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Телевизиядағы сандық технологиялар
Телевизия саласының қазіргі даму кезеңі сандық технологиялардың енгізілуіне байланысты. Цифрлық телехабар таратудың пайда болуымен телевизия бұқаралық ақпарат құралдары мен ойын-сауық құралы ғана емес, сонымен қатар кез-келген ақпаратты таратудың ең жетілдірілген, ауқымды мультимедиялық интерактивті құралына айналуда. Телевизия саласының сандық трансформациясы еліміздің бүкіл телевизиялық кеңістігін түбегейлі өзгертіп, жаңа телевизиялық нарықты, цифрлық бейнеконтентті өндірудің инновациялық технологиялық тәсілдерін қалыптастыруда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректі киноның заманауи форматы
Ағындық (стримингтік) қызметтер, фестивальдер, әлеуметтік желілер және деректі кинотеатрға деген қызығушылықтың артуы. Өнімді сатудың жаңа алаңдары. Фото, кино және теледидарға арналған кадр форматы. Көлденең және тік сызықтар, «үшінші бөліктің ережесі». Бейненің тереңдігі. Түстің «плакаттылығы». Атауды, титрлерді және субтитрлерді безендіру. Планшет, телефон немесе ноутбук экрандарында көрсету үшін интерактивті деректі кино жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Костюмге көзқарастың заманауи үрдістері
Костюмнің этникалық, жанрлық ерекшеліктерін көне заманнан бастап бүгінгі күнге дейін зерделеу. Кинодағы киім стилистикасның заманауи тенденциялары. Театр костюмы - телеспектакльді безендіру элементі. Кейіпкер мен қойылым костюмі – салт-дәстүрлік және фольклорлық үлгілерден, қазіргі замандағығы экран өнеріндегі көркемдеу тәжірибесіне дейін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Режиссердің қойылым тобымен жұмысы
Түсірілім тобын жасақтау. Режиссерлік топпен жұмыс. Оператормен жұмыс. Автормен жұмыс. Монтажермен жұмыс. Дыбыс инженерімен жұмыс. Суретшілермен жұмыс: декорация, костюмдер және макияж. Әкімшілік топпен жұмыс. Ассистенттік және әкімшілік топтарға міндеттер қою. Сахналау процесін басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Телевизиялық жобаны дипломдық жобалау
Телевизиялық жобаны дипломдық жобалаудың шығармашылық мәні мен түпкі нәтижесі - өмірлік құндылықтардың экрандағы телеөнім ретінде көрініс табуы болып табылады. Студенттің өзіндік жұмысы, оның оқу бітіргенде дайындаған біліктілік жұмысы (дипломдық жоба) - оқу жоспарында қарастырылған пәндерді оқу кезінде алынған білім мен біліктілік деңгейін нақты көрсететін қорытынды «материал» болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дипломдық зерттеуді жобалау
Дипломдық зерттеушілік жобалау - бұл адамның графика, фотосурет, кинематография саласындағы ойлау қызметі және объективті ақиқат көріністері туралы ақпаратты алу және пысықтау нәтижесі. Дипломдық жұмыс – мамандық бойынша белгілі бір өзекті тақырыпты теориялық немесе эксперименттік тұрғыдан зерттеу жүргізу болып табылады. Сонымен қатар дипломдық жұмыс – нақты бір мақсатқа қол жеткізу немесе жобалау - конструкторлық есеп-қисап жүргізу арқылы белгілі бір проблеманың шешімін табу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректі кино жанрларындағы режиссердің жұмысы
Деректі фильмде дәуірдің көркемдік сипаттамасының, қоғамдық өмірдің субъективті көрінісін қолдану элементтерінің бірі - костюм болып табылады. Киім үлгілері деректі драманың тарихи тұрғыдағы жанрлық сипаттамасын айқындайды. Бейнелеу баяны және бүкіл фильмнің стильдік шешімінің біртұтастығы, қойылым ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Курс ғылыми танымдар саласынан бағдар береді. Студенттерде зерттелетін мәселелердің теориялық аспектілерінің түсінігін қалыптастыратын материалдар зерттеледі. Тақырыптық таңдау, заманауи өзектілік, мәселе қою қажеттілігі, зерттеу әдістері және т.б. түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кинодағы костюм стилистикасы
Кинодағы костюм стилі ұғымы. Стиль - форма категориясы. Костюм стильдерінің жіктелуі. Костюмдегі стиль және дәуірдің көркемдік сипаттамасы, жеке және қоғамдық өмірдің нақты бейнесі, заманауи сән үрдістерін субъективті түрде бейнелеудің көркемдік көрінісі. Кинодағы стильдік ерекшеліктерді қалыптастыру тәсілдері. Костюмнің кинодағы кейіпкер бейнесін, тарихи уақыт ақиқатын ашудағы фильмнің кқркемдік шешімін қалыптастырудағы ықпалы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Деректі фильм режиссерлігі
Деректі фильм режиссерлігінің функциялары. Шығармашылық ойлау тәсілі ретінде монтаждау. Мизансцена, режиссерлік ойдың бейнелі көрінісі және әрекетті жоспарлау негізі. Фильмді көркемдік және мазмұндық тұрғыдан ұйымдастыру және бейнелі тұтастық. Оның негізінде жатқан шынайы оқиғалар, нақты кейіпкерлер мен нысандар, шынайылық деректері мен құбылыстары, соның ішінде, драмалық идея, операторлық жұмыс, фильмнің визуалды шешімі, фильмнің дыбыстық, музыкалық шешімі, фильмнің бірыңғай композициясын монтаждау сияқты көркемдік-бейнелеу құралдары мен көріністер. Әдеби сценарийді түсіндіру, Деректі фильмнің көркемдік және ғылыми деңгейі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректi кинодағы мәтін
Мәтінді беру, деректі кинода синхронды. Өрнек және интонация. Оқиғалардағы бағдар және бақыланатын хабарламаның бір немесе басқа түріне ауысу-теледидар жанры. "Суретке" қарағанда сөздің өзі сенімділіктен төмен. Тіпті ауызекі сөйлеген кездің өзінде кейіпкердің келбеті, оның сөйлеу тәсілі сөйлеу мазмұнына қарағанда маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
БАҚ тілі мен стилi
Кино мен телевизиядағы тіл мен стиль ұғымдары кез - келген кинотуынды мен теледидар бағдарламасында сөздер мен бейнелердің үйлесімділігін білдіреді. Ол - үйлесімділік заңдарына бағынады. Оны орындау техникасы музыкантқа да, тележүргізушіге де, журналиске де қажет. Оны меңгеру үшін студенттер практикалық сабақтарға қатысып, телевизиялық студиялармен тұрақты ынтымақтастық орнатуы керек. Телевизиялық мәтінді жазу қағидаттары. Орфоэпия. Телебағдарламадағы тіл мен негізгі қарым-қатынас ережелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық телевизияның дамуы барысындағы режиссураның ерекшелігі
Ақпараттық сюжетті фото және бейнеге түсіру. Шығармашылық топ құру. Тапсырыс жазу, операторды, камераларды, жарықты, дыбысты таңдау. Ақпараттық бағдарламалардағы жаңалықтар, репортаждар, оқиғалар және эфирде жұмыс жүргізу ерекшеліктері. Қазақстандық және шетелдердегі теледидардың публицистикалық-ақпараттық бағдарламаларын талдау. Әлемде және Қазақстанда цифрлық теледидардың қалыптасуы мен дамуы. Сандық телевизияның жаңадан пайда бола бастаған үрдістері. Сандық телевизияның дамуына сәйкес қалыптасатын режиссерлік шығармашылықтың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кинотілінің дамуы
Кинематографтың дамуы. Еуропа киносының көркемдік бағыттары, Француз авангарды, сюрреализм, поэтикалық реализм, неореализм, «жаңа толқын», постмодернизм. Заманауи кинематографтың даму үрдістері. Компьютерлік технологиялардың кино тілінің дамуына әсер етуі. Әлемдік кино классикасы: Феллини, Бергман, Бунюэль және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аудиомәтін докторингі
Негізгі мәтін мен қосалқы мәтінді қарастыру. Диалогтың мазмұнды және көркемдік функцияларын, сондай-ақ экран өнеріндегі диалог ұзақтығын ашып көрсету. Оның ішінде, үнсіздік драматургиясын зерделейді. Тақырыпты таңдау, оны жүзеге асыру, қатар жүретін іс-қимылдарды іске асыру мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фильмнің композициялық шешімі
Композиция ұғымы. Кадр композициясы. Эпизод құрамы. Сахнаның композициясы. Фильмнің композициясы. Фильмнің фабулалық және сюжеттік желісі. Фильмнің визуалды палитрамен ерекшеленуі. Әр фильм түпнұсқа ой-идея мен сценарийдің басқа да түсіндірмесін ұсынады. Әңгімелердің мазмұны - визуалды ахуалдың жалпы көркемдік дизайнына сәйкес келетін жобаның мәні.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Телевизиядағы продюсерлік
Түрлі жанрдағы, нысандар мен түрлердегі бейне және телевизиялық фильмдер мен телевизиялық бағдарламалар шығаруға продюсерлік жасау; дыбыс-бейнелік өнімдердің осы түрлерін өндіру және тарату процесіндегі продюсердің функциялары. Телевизиялық жобаның өндірістік күрделілігін бағалау; өндіріс параметрлерін анықтау және оларды оңтайландыру; телевизиялық жоба және продюсердің рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссердің актермен жұмысы
Кәсіби-шығармашылық қызметтің бағыттары. Фильмнің режиссерлік тұжырымдамасына сәйкес, сценарийлік драматургия негізінде кейіпкерлердің іске кірісуі. Кинодағы актер жұмысының кәсіби және эстетикалық сипаты. Әлемдік кинематографтағы актер ойынының стильдері мен бағыттары. Актердің шығармашылық ойлары мен армандары, оның көркемдік ой-жоспарлары мен мақсаттары, ойлары мен сезімдері, актерлік қарым – қатынас, сахналық іс – қимыл және сахналық бояулар-осының бәрін режиссердің шығармашылығын ширататын материалдар ретінде қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кинорежиссерліктегі заманауи үрдістер
Таңдалған кино түсіру бағытына байланысты студенттермен өткізілетін тәжірибелік сабақтар. Адамның екі сезімінің әсерімен толықтырылған үш өлшемді шындық: кеңістіктегі қозғалыс және фильм сюжетіне толық ену әсерін тудыратын жаңа арнайы эффектілердің үйлесімі. Студенттер түсірген фильмдердің сценарийлерін әзірлеу және талқылау. Дипломдық жұмыстардың сценарийлерімен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Фильм өндірісі және продюсерлік
Фильм өндірісін ұйымдастырудың негізгі құрылымы. Қойылым үдерісін басқару. Түсірудің шығармашылық және технологиялық үдерістерін білу. Фильмдерді өндіру және прокаттаудың оңтайлы тактикасын жасау және продюсерлік. Кинотелеөндірістің теориялық негіздері, сондай-ақ режиссердің шығармашылық жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін қажетті іскерлік факторлар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркемдік ойды жүзеге асырудың тиімділігі
Кино және телеөндіріс үдерісіндегі продюсердің ұстанымы. Креативті шешімдер элементтері. Көркем ойдың орындалу тиімділігі. Шығармашылық және өндірістік үдерістің барысы. Жоба басталғаннан кейінгі жарнамалық акциялар. Продюсерлік көзқарас. Продюсерлік институты: қазіргі кезеңдегі түсініктер мен даму тенденциялары. Әлемде қалыптасқан продюсерлік мектеп және оның ұлттық кинематографияның дамуына ықпалы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Редакторлық жұмыс негіздері
Фильм мен телеөнімдерді редакциялау. Редакциялау тәсілдері мен құралдары. Редакциялаудың тілдік-стилистикалық қырлары. Редакциялаудың негізгі кезеңдері. Редакциялаудың психологиялық алғышарттары. Редактордың жұмысын адам қызметінің күрделі формаларының жалпы схемасы тұрғысынан талдау. Бейнемен жұмыс істеу ерекшеліктері. Бейне мен мәтін үйлесімділігі. Мәтіндегі тілдік қателіктер. Электрондық техника және нақты репликация кезінде мәтінді қатесіз ойнату. Кадрдағы мәтіндер мен субтитрлерді түзету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Режиссердің актермен және кәсіби емес актермен жұмысы
Актерлік шеберлік әдістеріне кіріспе. Студенттің шығармашылық даралығын анықтау. Актерлік шеберлік техникасының элементтерін меңгеру. Алаңдағы органикалық мінез-құлық пен іс-әрекетті, зейін қоя игеру. Шығармашылық қиялды дамыту. Актердің көркемдік құралдары кешенінің біртұтастығы. Импровизациялық ойлау. Сахналық қарым-қатынастың табиғатын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Телевизиялық фильм режиссерлігі
Телесериалдардың пайда болу тарихы мен алғышарттары. Телехикаялар драматургиясының ерекшеліктері. Телесериалдардың даму тенденциялары. Телесериалдарды түсірудің көп камералы тәсілдері. Телевизиялық фильмдердің режиссерлігі. Көрермендердің белгілі бір эмоцияларын, тәжірибелері мен сана-сезімдерін қандай жолмен, қандай комбинациялар мен дәйектілікпен тудыруға болатындығы ескерілу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Телевизиядағы режиссерлік тәжірибесі
Режиссерліктің тәжірибелік аспектілері. Көп камералы түсірілім. Түсіру кезеңін жоспарлау. Смета және бюджет. Шығармашылық топты таңдау. Оператормен және суретшімен жұмыс. Дыбыс режиссері және композитормен жұмыс. Кейіпкермен жұмыс. Түсіру алаңында жұмыс істеу. Жарық және жарықтандырғыштар. Эпизодтық және жаппай көріністердің актерлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Телевизиялық өнім режиссерлігі
Телевизиялық өнімдері дайындаудың барлық элементтерінің ерекшелігі. Шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыруға қажетті практикалық іскерлік пен дағдылар. Ақпараттық бағдарламалардағы жұмыс істеу ерекшелігі (жаңалықтар, репортаждар, оқиғалар, эфир). Отандық және шетелдік телевизиялық ақпараттық бағдарламаларына сараптама жасау. Жарнама - телеарналар мен телевизиялық жобаларды қаржыландырудың негізгі көзі. Продакшн-студиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссердің түсірілім тобымен жұмысы
Режиссердің негізгі жұмысы, көп жағдайда, шығармашылық үдерістің басқа қатысушыларына өз ойлары мен фильмнің көркемдік шешімін қалыптастыру тәсілдеріне байланысты көзқарастарын оңай жеткізе алу қабылетіне келіп тіреледі. Бірақ, іс жүзінде не ойлағаныңызды түсіндіру оңай емес. Оның сыртында ұжымды өнімді шығармашылық-өндірістік қызметке жұмылдырып, түсірілім тобы мүшелерінің қарым-қабілетін жоғары көркемдік түпкі нәтижеге жету мақсатында ұтымды пайдалана білу де, режиссердің кәсіби міндеттерінің аясына кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеуге дайындық жұмысы
Деректі фильмдерінде негізгі редакторлық кезеңдер фильм немесе телехабарлар форматына тәуелді болады. Баяндау мәтіні құрылымының басты сипаты. Статикалық және динамикалық баяндау. Мұндай материалдарды беру үшін туындыны дайындаудың барлық кезеңдерінде жалғасып жататын, зерттеуге дайындық жұмыстарын атқару қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректі кинодағы өндіріс үдерісі
Жасырын камера, арандатушылық жағдайлар. Табиғи орта және студия. Табиғи, су астында, тауларда, арнайы айла-бұйымдардың көмегімен түсіру студиясы. Ресми бағдарламалар. Камераларды орналастыру. Шынайы жанды дауыспен жұмыс. Фонограммамен жұмыс. Өндіріс үдерісі. Деректі фильмдегі жұмыс дағдысы және түрлі шектеулер жағдайында мүмкін болатын ең жоғары деңгейге жету үшін бірнеше келісімге келу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Телевизиялық өнімнің форматы
Телевизиялық фильмге, телебағдарламаларға, ток-шоуларға режиссерлік етудің өзіндік ерекшеліктері. Телевизия өнімінің форматы. Телевизия өнімдерін жасау бойынша жұмыс кезеңдері. Команданы таңдап, іріктеу. Телевизиялық публицистикамен және ток – шоумен - әлеуметтік мәселелердің айнасы ретінде жұмыс істеу. Тақырыптың өзектілігі және оның әлеуметтік компоненті. Оның телевизиядағы орны мен маңызы. Көрермендер аудиториясы мен телебағдарлама арасындағы қарым-қатынастың сипаты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фильм мен хабарлардың дыбыстық шешімі
Әр түрлі музыкалық композицияларды жазудың ерекшеліктері. Дирижермен, композитормен, дыбыс инженерімен, режиссермен және жазушымен орындаушылармен өзара тығыз байланыста жұмыс жасау. Дыбысты, музыканы фильмдерге және шулы текстураларға жазу. Орындаушылармен акустикалық дайындық. Әр түрлі оркестрлер мен жеке аспаптарды жазу кезінде микрофондарды орналастыру. Табиғи музыкалық тепе-теңдік. Қазіргі эфир кеңістігінің дыбыстық ортасы. Телевизия, радио және кинодағы тақырыптық, фондық және байланыстырушы музыка.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Деректі кинодағы композиция және ырғақ
Аналогты және сандық дыбыс жазу технологиясы. Әңгімені жазу, киномузыка, шу текстураларын жазу. Бейнеге музыка таңдау. Репликалар мен шулардың дыбысы. Шу фонограммаларын құрастыру. Түсініктемелер қолданылатын синхрондау (сұхбат, кейіпкердің монологы). Синхронды кадрдың пластикасы мен экспрессивтілігі. Дайын жобаны тапсыру. Дыбысты, музыканы фильмдерге және шулы текстураларға жазу. Түпнұсқа магниттік жазбаны дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Телевизиядағы компьютерлік дизайн
Заманауи компьютерлік бағдарламалар. Компьютерде фильм жасау технологиясы. Бағдарламалар: Maya, Toon Boom, Moho, Animo. Композитинг: Adobe After Effects. Дыбысты, арнайы әсерлерді, түсті түзету мен компьютерлік монтаждау (Adobe Premier). Тележобаларды компьютер көмегімен көркемдеу. Бағдарламааралық безендіру: шапкалар, плашкалар, субтитрлер, титрлер. Инфографика. Қосарланған экспозиция. Арнайы әсер - эффектілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Саунддизайн және саундтрек
Дыбыс - фильмнің басты элементтерінің бірі. Кинодағы дыбыс жазу кезеңі. Дыбыстың бейнелілігі және олардың кинодағы кейбір функциялары. Синхронды авторлық және дикторлық мәтіндер, шулар, музыка, дыбыстық арнайы әсерлер. Дыбыс режиссерімен жұмыстың негізгі кезеңдері. Дыбыстық экспликация жасау, жазу, дыбыстау, фонограммаларды таңдау, қайта жазу, арнайы электрондық шулар және дыбыстық әсерлер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұрағатпен жұмыс жасау
Мұрағаттық құжат - объективті ақиқат заттары туралы және адамның ойлау қызметінің нәтижелері туралы ақпараттарды тарих үшін жазу, графика, фотосуреттер, таспалар немесе кез - келген электронды тасығыштардағы басқа да әдіс-тәсілдер арқылы бекітіп, қаттап, сақтап қоятын құндылық. Мұрағат материалдарын сақтау мерзімін анықтау. Мемлекеттіқ мұрағаттың алтын қоры. Мұрағат материалдарын болашақта түсірілетін кинофильмдерде пайдалану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссердің түсіру кезеңінен кейінгі жұмысы
Режиссердің түсірілім жұмыстары аяқталғаннан кейінгі кезеңдегі жұмысы. Постпродакшн. Түсірілген материалдардың алғашқы нұсқасын монтаждау. Түпкілікті нұсқаны монтаждау. Фильмді дыбыстау. Музыкасын жазу. Барлық дыбыстарды жинақтап, қайта көшіру. Кино-бейне өндірісі кезінде қайта жазу технологиясы. Қайта жазу үшін дыбысты цифрлық өңдеу құрылғыларының негізгі түрлері. Қайта жазу үшін арнайы құрылғыларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Замануи технологиялар мен форматтар
Кино-бейне өндірісі кезіндегі қайта жазу технологиясы. Қайта жазуға арналған дыбысты цифрлық өңдеу құрылғыларының негізгі түрлері. Қайта жазу үшін арнайы құрылғыларды қолдану. Кино мен телевизия өндірісінде қайталап жазуға арналған заманауи технологиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениет нысандарын мұрағаттау
Мәдени мұраны электрондық түрде сақтау. Мәдени мұра ұғымы және оны болашақ ұрпақ үшін сандық форматтағы технологияға көшіру. Дәстүрлі мәдени мұра; электрондық ақпарат және оған қол жеткізу тәртібі. Электрондық ақпаратты сақтау және оған қол жеткізуді қамтамасыз ету мәселесі. Деректі кадрлардағы уақыт кеңістігі. Мұрағат материалдарының тарихи құжатық құндылығы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыс және мұрағатпен жұмыс
Сандық деректер қорын құру. Жаңа буын цифрлы кітапханаларында құжаттарды мұрағаттау және сақтау. Деректі кино үшін мұрағаттық қор жинау. Уақыт. Оқиғалар және олардың елдің болашағы үшін маңызы. Мұрағат үшін деректі фильм кинокадрларын жасау. Мұрағаттағы деректі кадрлардың сапасын бағалау. Арнайы шу және акустикалық кітапханалар құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссердің демеушілермен жұмысы
Режиссердің демеушілермен жұмысының өндірістік және ұйымдастырушылық құрылымы. Кино және телевизияның тауарлық өнімдері. Түсірілген кино мен телеөнімдердің құнын жоспарлап, белгілеу. Демеушімен өзара ынтымақтастық. Фандрайзинг. Инвестициялау. Демеушілік және қаржылық-материалдық донорлық көмек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Режиссура бойынша арнайы курс
Таңдалған қызметтік бағыттарға байланысты студенттермен кино мен телевизия салаларына қатысты тәжірибелік сабақтар өткізу. Студенттер тарапынан дайындалған сценарийлер мен фильмдерді талқылау. Кино-тележобаның қойылымдық күрделілігін бағалау; қойылым параметрлерін анықтау және оларды оңтайландыру; ойын-сауықтық бағдарламалары тілінің негізгі элементтері. Декорация мен бутафория. Жасырын камера. Менеджмент және продюсерлік жүйе. Заманауи кинофестивальдар мен қазақстандық кинематограф.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Бейіні бойынша арнайы курс
Таңдалған мамандыққа байланысты түсініктер ауқымын кеңейту. Шығармашылық тренинг, сынақ сабақтарын өткізу. Кино және телевизия режиссерлігі бойынша шығармашылық тапсырмаларды орындауға байланысты кеңестер беру. Ғылыми-танымдық фильмдер жасау. Тарихи фильмдер. Білім беру-ағарту салаларына арналған фильмдер түсіру. Телевизиядағы әдебиет және өнер. Жануарлар және табиғат туралы фильмдер. Фильм-саяхат.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік және шеттілдерін де ауызша және жазбаша түрдегі гуманитарлық білім және көптілді дайындық негіздерін меңгеру.
- Кәсіби қызметте өнер саласындағы теориялық және тарихи білімді қолдану.
- Көркемдік мәнерліліктің түрлі құралдарын қолдана отырып, режиссура мен сценарийлік шеберліктің практикалық дағдыларын меңгеру.
- Драматургиялық негізді әзірлеу, экрандық мәдениеттің түрлі қойылымдық формаларында режиссерлік сценарийді жазу дағдысын меңгеру.
- Көркем-шығармашылық жұмыс процесінде кәсіби терминологияны еркін пайдалану.
- Кино-телефильмнің барлық авторлық ұжымдарымен бірлесіп, жұмыстың толық циклын мақсаткерлікпен жоғары көркемдік деңгейде жүзеге асыра білу.
- Режиссерді кәсіби дайындау тәсілдерін қолдану, сахналық-қойылым құралдарын пайдалана отырып, фильмнің бейнелеу шешімін жасау.
- Ұйымдастыру және продюсерлік-әкімшілік машықтарды меңгеру.
- Шығармашылық-өндірістік қызметтің сапалы нәтижелеріне бірлесіп қол жеткізу үшін шығармашылық ұжымда жұмыс істей білу.
- Ұлттық мәдениеттің рухани құндылықтарын қалыптастыру мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру.