8D01515 География в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында іргелі білімі бар, оқыту бейініне сәйкес келетін кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жаратылыстану-ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан үздіксіз кәсіби дамуға құзыретті және дайын философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі географиялық білім берудегі инновациялар
Мақсаты: қазіргі білім берудегі инновациялардың теориялық-әдістемелік негіздерін оқыту. Мазмұны: Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялар. Білім беруде заманауи сандық технологияларды дамыту. ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жаңартудың инновациялық жолдары. Қазіргі географиялық білім берудегі инновациялар. ҚР мектептегі географиялық білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер. Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі географиялық білім берудегі инновацияларды қорытындылай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба (ағылшын тілінде)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География ғылымының қазіргі парадигмасы
Мақсаты: география ғылымдарының жаңа парадигмасын зерделеу. Мазмұны: География ғылымдарының жүйелік парадигмасы. Инновациялық-синергетикалық парадигма. Географиядағы эволюциялық парадигма. География ғылымдарын кіріктіру парадигмасы. География ғылымдарының аймақтық және салалық парадигмасы. Географиядағы іс-әрекеттік-кеңістіктік тәсіл. География ғылымдарын ізгілендірудің дамуы. География ғылымдарын трансформациялаудың негізгі бағыты. Қалыптасатын құзіреттіліктер: география ғылымдары жетістіктерін шығармашылықпен қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бәсекеге қабілеттілік және адами әлеует
Мақсаты: бәсекеге қабілеттілік пен адам ресурстарының дамуын зерделеу. Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілік теориясы. Ғаламдық бәсекеге қабілеттілік индексі. Адами потенциалды дамыту тұжырымдамасы. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың рөлі. Білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциал проблемалары мен болашағы. Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылымдағы бәсекеге қабілеттілік пен адами потенциалдың проблемалары мен болашағына талдау жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- географиялық білім берудің қазіргі жай-күйі мен оның даму ерекшеліктерін талдау негізінде жаңа тұжырымдар жасай алады;
- оқу және ғылыми мақсаттарға жету үшін жаңа идеяларды, әдістемелерді көрсете отырып, халықаралық тәжірибе ұстанымдарына сәйкес географияның білім беру үрдісін жүзеге асырады;
- қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми, оның ішінде географиялық білім берудің ерекшеліктері мен даму үрдістерін жүйелейді және жинақтайды;
- жүйелі алған білімдерін жобаларды әзірлеу және олардың инновациялық құраушыларын күшейту үшін пайдаланады;
- географиялық білім берудің өзекті бағыттары бойынша алған жаңа білімі немесе практикалық іс-әрекеті арқылы жобаларды тұжырымдау, даярлау және жүзеге асырудағы жалпы қабілетін көрсетеді;
- географиялық білім берудегі міндеттерді жүйелі түрде шешуге бағытталған ғылыми зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновацияларды қолданады;
- ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытындылайды және оларды кәсіби ортада негіздеп дәлелдей алады;
- оқу және ғылыми іс-әрекетте заманауи техникалық құралдарды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қолданбалы бағдарламалармен қамтамасыз етуді пайдаланады;
- географиялық білім беруді дамытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары деңгейде дайындалған теориялық және/немесе қолданбалы ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады;
- мәдени сауатты және жоғары деңгейлі тілдік дайындығы бар, жоғары оқу орындарында география пәндерін қазақ және шет тілдерінде оқытуды жүзеге асырады;
- жаратылыстану, соның ішінде география ғылымдарының жетістіктерін шығармашылықпен пайдаланады және ҒЗЖ нәтижелерін өз бетінше қорытындылай алады.