Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ең озық әдістемелер мен бағдарламалар негізінде біз ХХІ ғасыр педагогтерін даярлаймыз. Біздің түлектер қазіргі заманғы мектеп оқушыларының тез өзгеретін қажеттіліктерін болжауға дайын мамандар. Біздің корпоративтік мәдениетіміз бен инфрақұрылымымыз студенттердің әлеуетін толық ашуға септігін тигізеді
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім мен өнердегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты: көркемдік білім мен практикадағы цифрлық технологиялар мен АИ рөлі мен маңызын зерттеу Мазмұны: цифрлық технологиялар, жасанды интеллект, цифрлық білім беру кеңістігі, цифрлық өнердің заманауи тенденциялары және оның білімге әсері, цифрлық білім беру технологиялары Қалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім берудің әртүрлі деңгейлерінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті әзірлеу және пайдалану қабілеті
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем білім беру теориясы мен практикасындағы пәнаралық зерттеулер
Пәннің мақсаты: көркемдік білім беру саласындағы пәнаралық зерттеулердің мәселелерін зерттеу Мазмұны: көркемдік білім беру дискурстары мен тәжірибелеріндегі эстетикалық, әлеуметтік және мәдени аспектілер; өнерге негізделген зерттеулер, өнерге негізделген оқу бағдарламалары, педагогикалық білім, көркемдік білім беру тарихы, мультикультурализм, мұражай білімі, заманауи өнер мен кураторлық тәжірибені зерттеу, студиялық тәжірибелер, технологиялар және визуалды мәдениет, теория мен практиканың өзара байланысы және гендерлік зерттеулер, білім мен өнердегі жасанды интеллект Қалыптасатын дағдылар: пәнаралық әдіснамалар мен мазмұнға бағытталған зерттеулер жүргізу мүмкіндігі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Academic writing (Академиялық жазу)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы көркем білім берудің зерттеу әдістемесі және мазмұны
Пәннің мақсаты: зерттеу әдіснамасын зерттеу және қазіргі заманғы көркем білім беру практикасы Мазмұны: көркем білім берудің әдіснамасы, дискурстары мен практикасы, өнер саласындағы қолданыстағы оқыту бағдарламаларын сыни талдау, көркемдік білім беруді зерттеудің өзекті зерттеу міндеттері мен траекторияларын тұжырымдау Қалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім беру мәселелері бойынша идеяларды сыни талқылау дағдыларын қалыптастыру және зерттеу міндеттерін тұжырымдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- көркемдік білім беру саласындағы отандық нормативтік-құқықтық актілерге және халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің қазіргі заманғы үрдістерін біледі және өзінің педагогикалық қызметінде пайдаланады;
- көркем білім берудің теориясы мен әдіснамасы саласында, сондай-ақ көркем білім беру саласына арт-жобаларды бейімдеу әдістері мен тәсілдерін қоса алғанда, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін тұтас және жүйелі білімі бар;
- көркемдік білім беру саласындағы пәнаралық сипаттағы жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және синтездейді, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық өзіндік зерттеулерімен үлес қосады;
- академиялық жазу дағдылары мен біліктерін көрсетеді, сондай-ақ әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа көркемдік білім берудің теориясы мен әдіснамасы саласындағы өз жетістіктерін сауатты көрсете алады;
- көркем білім беру арқылы материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеудің, сақтаудың және ілгерілетудің негізгі тәсілдерімен, үрдістерімен, оның барлық өзіндік заңдылықтарымен, өнер көріністерінің алуан түрлілігін зерделеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолданады;
- көркем білім беру және соған байланысты гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми, шығармашылық, білім беру және әлеуметтік міндеттерді ажыратады және шешеді (өнер семиотикасы, өнер тарихы мен теориясы және т.б.).барлық кәсіби функцияларды толыққанды іске асырады;
- білім культіне негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге жәрдемдесу;
- өзінің педагогикалық және ғылыми қызметі аясында өмір бойы өздігінен білім алу қабілетін, сондай-ақ өз студенттерінің дамуының аналитикалық траекториясын құру қабілетін көрсетеді.