Тамақ өнімдерін бәсекелік талдау

  • Мақсаты: студенттерге нарықтағы бәсекелестіктің жоғары деңгейі жағдайында Ұйымның дамуының перспективалық бағыты ретінде бәсекелестік талдау әдіснамасы саласында білім беру, қазақстандық бизнесте табысты жұмыс істеу үшін қажетті жаңа басқарушылық ойлау менеджменті саласында болашақ мамандардың қалыптасуына ықпал ету. Бәсекелестік талдау әдіснамасы нарықтағы жоғары бәсекелестік жағдайында ұйымды дамытудың перспективалық бағыты ретінде, қазақстандық бизнесте сәтті жұмыс істеу үшін қажетті жаңа басқарушылық ойлауды басқару. Азық-түлік өндіретін кәсіпорындардың өнімдерін маркетингтегі, коммуникациядағы және жарнамадағы инновациялық тәсіл мен әдіс.
  • Образовательная программа 7M07502 Метрология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top