7M02107 Өнертану в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: хореография тарихы мен теориясы және балет сыны саласында жалпы мәдени, терең кәсіби, ғылыми құзыреттерге ие, Қазақстан қоғамының сұранысына сәйкес келетін және оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті өнертану ғылымдарының магистрлерін дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M034 Өнертану
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Ғылыми мақала жазудың тәсілдері мен әдістері
Пән магистрантты рецензияланатын және жоғары рейтингті шетелдік басылымдарда жариялау үшін ғылыми мақала жазу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді жүзеге асыру барысында ғылыми мәтінді жазу және рәсімдеу нормаларына, сондай-ақ ғылыми мақала жазуға қажетті ғылыми талдау дағдыларын меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Курс магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, бұл білім алушылардың жоғары мектеп педагогикасын ғылыми білім саласы ретінде дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруды, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған проблемаларды түсінуді, жоғары білім берудің заманауи тәжірибелерін жүзеге асыру тәжірибесін меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі өнертану әдіснамасы
Қазіргі өнертану әдіснамасы» курсы қазіргі өнертануды зерттеу және талдауда ғылыми тәсілді меңгерген қазіргі заманғы өнертану саласындағы білім алушының ғылыми-әдістемелік дайындық деңгейін қамтамасыз етеді. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі әдістерін үйрету, хореографиялық өнер саласындағы болашақ маманның әдіснамалық дайындығының, атап айтқанда ғылыми-педагогикалық, қойылымдық, тарихи-теориялық қызметінің дағдыларын қалыптастыруды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиядағы ғылыми зерттеу әдістемесі
«Хореографиядағы ғылыми зерттеу әдіснамасы» курсы теориялық пәндерді оқытудың заманауи әдістемесін, режиссер-хореографтардың, балетмейстерлердің, театр және балет сыншыларының шығармашылық қызметін зерттеу мен талдауда ғылыми тәсілді меңгерген хореография өнері (хореография педагогикасы, режиссурасы) саласында жас ғалым дайындаудың ғылыми-әдістемелік деңгейін қамтамасыз етеді. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі әдістерін үйрету, хореографиялық өнер саласында, атап айтқанда ғылыми-педагогикалық, қойылымдық, тарихи-теориялық қызмет саласында болашақ маманның әдіснамалық дайындығының дағдыларын қалыптастыруды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс шет тілінде білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін минималды-жеткілікті (А2) және жеткілікті деңгейде (1,2) қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық журналдарда ғылыми мақалаларды жариялау
Бұл пән магистрантты рецензияланатын және жоғары рейтингті шетелдік басылымдарда ғылыми мақала жариялау үшін жазу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандану дәуіріндегі мәдениет пен өнер
Пән білім алушылардың мәдениет мәселелеріне қызығушылығын, мәдениеттің тарихи түрлерін, оның бірлігі мен алуан түрлілігін, оның дамуының қарама-қайшылықтарын зерттеуге, мәдени-философиялық ойдың негізгі идеяларын меңгеруге ықпал етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік музыка мәдениеті
Әлемдік музыкалық мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі дамуының тарихи процестерін зерттеу және талдау. Музыкалық мәдениеттің жалпы мәдени процеспен байланысын ұғыну; неғұрлым маңызды шығармалардың көркемдік құндылығын, олардың жанрлық, стильдік және драматургиялық ерекшеліктерін анықтау; көрнекті шетелдік, орыс және отандық композиторлардың шығармашылық жазбаларын зерттеу. Тарихи контексте әлемдік музыкалық мәдениеттің дамуын, оның ішінде өнер мен әдебиеттің басқа түрлерінің дамуына, гуманитарлық білімнің жалпы дамуына, нақты тарихи кезеңнің діни, философиялық, эстетикалық идеяларына байланысты ұғыну
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы заманауи идеялармен таныстыруға бағытталған. Басқару процестері мен институттарының психологиялық компонентін зерттеу, басқарудың психологиялық өлшемі, мәдениет пен өнер саласындағы басқару мәселелерін шешудің заманауи психологиялық технологиялары мен тәсілдерінің сипаты мен басқару жүйелері қызметінің тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық заңдылықтар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балет тарихының деректануы
Білім алушыларды өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты алуға болатын әртүрлі тарихи дереккөздермен және анықтамалық басылымдармен таныстыру. Мысалы, кітапхана каталогтары мен картотекалардың түрлері, карточкалар жүйесі және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация және өнер мәселесі
Пән бизнес тарапынан мәдени жобаларды материалдық, қаржылық және ақпараттық қолдау жағдайын зерттейді. Мәдениет және өнер саласындағы жобалардың мүмкіндіктері. Әлеуметтік-мәдени саланы қолдау нысандары бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бағдарламасының бір бөлігі болып табылады. Коммерциялық компаниялар мен мәдени, білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеу және магистрлік диссертация жазуды ұйымдастыру әдістемесі
Пән магистрантты диссертациялық жұмысты жазу кезіндегі негізгі үрдістермен және кезеңдермен таныстыруға бағытталған, ол магистранттардың өзіндік ғылыми жұмысының қалыптасуының қорытынды кезеңі болып табылады және әзірленетін тақырып шегінде жеке зерттеу нәтижелерін көрсетуі тиіс. Қорытынды аттестаттау жұмысының тақырыбы магистрант таңдаған «Өнертану» бағыты бойынша магистранттарды дайындау бағытына сәйкес келуі және ғылыми және практикалық қатынаста өзекті болуы тиіс. Магистранттар гуманитарлық бейіндегі диссертацияны жазу тәжірибесін, сондай-ақ өнертануды ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін білуді меңгеруі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік мәдени саясат негіздері
Қазақстан мәдениетін реттеудің құқықтық негіздері. Мәдениетті құқықтық реттеу: негізгі түрлері мен типтері. Заңнама бойынша мәдени ұйымдардың құрылымы. Мемлекеттің мәдениет саласындағы міндеттері. Мәдени-шығармашылық қызметтің құқықтық негіздері. Мәдени ұйымдардағы PR және жарнаманың құқықтық негіздері. Авторлық және сабақтас құқықтарды құқықтық қорға
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Пән бизнес тарапынан мәдени жобаларды материалдық, қаржылық және ақпараттық қолдау жағдайын зерттейді. Мәдениет және өнер саласындағы жобалардың мүмкіндіктері. Әлеуметтік-мәдени саланы қолдау нысандары бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бағдарламасының бір бөлігі болып табылады. Коммерциялық компаниялар мен мәдени, білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер мен көркем тілдер синтезі
«Өнер мен көркем тілдер синтезі» курсы аясында магистранттар өнер синтезін әртүрлі өнер түрлерінің мәнерлілік құралдарының бірлігі ретінде зерттейді. Өнер синтезі проблемасы – өнертану теориясындағы, көркем және театр тәжірибесіндегі ең өзекті мәселелердің бірі. Дербес міндеттері және әр түрлі міндеттері бар шығармашылықтың түрлі түрлерін біріктіру тайталас факторларды еңсеруді талап етеді, сондай-ақ оның жолында пайда болатын жағдайларды теориялық ұғынуды қажет етеді. Осы мақсатта пластикалық өнер синтезінің функциялары мен ерекшеліктері, сахна өнерінің синтезі, кинематографиядағы өнер синтезі, балеттегі өнер синтезі зерттелетін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік хореография өнерінің даму үрдістері
Пән магистранттарда хореографиялық стильдердің даму үрдістерін қалыптастыруға, әлемдік маңызы бар қазіргі хореографиядағы стильдерді іздеу және қалыптастыруға, хореографиялық өнердің магистральды бағыттары, кезеңдері мен негізгі фигуралары, театр және балет өнеріндегі режиссура негіздері мен шығармашылық процесс; әлемдік балеттегі негізгі теориялар, реформалар; әлемдік аты бар аса көрнекті хореографтардың аттары мен стильдік ерекшеліктерін білуге бағытталған. Бұл пәнді тереңдете оқу магистранттарға ғылыми-зерттеу жұмыстарын меңгеруге көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының биінің генезисі мен философиясы
Жеке бидің көркемдік формасының философиялық маңыздылығын талдай отырып, әлем халықтарының әртүрлі би мәдениеттерінің типологиялық ерекшеліктерін зерттеу, хореографиядағы эстетикалық және стиль бағыттарының классификацияларын жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән аясында ғылыми теориялардың дамуының негізгі кезеңдері, зерттеу әдістері, сондай-ақ ғылымның философиялық тұжырымдамалары зерттеледі. Ғылыми білімнің мәселелері, оның ішінде ғылыми шындықтың табиғаты, ғылым мен қоғамның арақатынасы, ғылымның мәдениеттегі рөлі туралы мәселелер қарастырылады. Осылайша, пән магистранттардың зерттеуші ретіндегі дағдыларын қалыптастырады және білімнің әртүрлі салаларындағы әртүрлі тәсілдерді, көзқарастарды, ғылыми мектептерді білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы театр
Пән магистранттарды ХХ ғасырдың екінші жартысында театрдағы Постмодернизм кезеңі деп аталатын театр өнерінде пайда болған негізгі есімдермен, фактілермен және құбылыстармен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік хореография режиссурасының үрдістері мен бағыттары
Балет театрының би кеңістігінде қалыптасқан жалпы үрдістерді талдау арқылы әлемдік хореографиялық режиссураның негізгі үрдістері мен даму бағыттарын және бидің жаңа мәнерлі құралдарын анықтау. Магистранттарды хореографиядағы жаңа мәнерлі құралдардың дамуының және әлемдік жетекші балетмейстерлердің балет спектакльдерінде жаңа би идеяларын түсіндірудің негізгі үрдістерімен таныстыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореографиялық формаларды талдау
Магистранттарды әртүрлі үлгідегі хореографиялық формалар мен балет спектакльдерінің композицияларын талдаудың негізгі принциптерімен таныстыру. Балет спектаклінің тарихи, дәстүрлі (типтік) және қазіргі заманғы құрылымын зерттеу; классикалық және қазіргі хореографиялық құрылымдардың антологиясын зерттеу; магистранттардың әртүрлі спектакльдердің түрлері мен формаларын талдау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнердегі интерактивті платформалар
«Өнердегі интерактивті платформалар» пәні өнер саласындағы интерактивті жобаларды құру әдістері мен технологияларын зерттейді. Магистранттар мультимедиялық жобаларды құру әдістері мен технологияларын, сондай-ақ интерактивті элементтерді өнер туындыларына біріктіру тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи медиадизайн технологиялары
Курс заманауи мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, сандық материалдарды жасауға және өңдеуге бағытталған. Білім алушылар нақты білім беру міндеттерін шешу үшін қажетті мультимедиялық технологияларды таңдауды, заманауи технологиялар негізінде оқытудың өзіндік мультимедиялық құралдарын құруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балет спектаклінің сценографиясы және көркемдік кеңістігі
Балет спектакліндегі сценографияның міндеттері мен мақсаттары. Ғылыми-өнертанушылық талдау. Балет спектаклін декорациялау, сахналық ортаны, драмалық жағдайды құру, спектакльдің мағынасын анықтау және режиссерлік концепцияны білдіру. Драмалық, музыкалық театрдағы сценография мен көркем кеңістіктің ғылыми-әдістемелік негіздері және салыстырмалы талдауы. Қазіргі балет спектакліндегі Сценография және көркем процесс функцияларының эволюциясы. Қазіргі балет спектакліндегі сценография және көркемдік процесс функцияларының эволюциясы. Балет спектакліндегі қазіргі сценография және көркемдік кеңістіктің процессуалдығы. Сценография және көркемдік кеңістік балет спектаклінің мағыналық қалыптастырушы факторлары ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі хореографиялық драматургияның мәселелері
Бұл курс магистранттарды белгілі балет спектакльдерін талдау арқылы заманауи хореографиялық драматургия мәселелерімен таныстыруға, сондай-ақ Қазақстан хореографиялық ұжымдарының репертуарын зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнердегі көркем шығарманы интерпретациялау
«Өнердегі көркем шығарманы интерпретациялау» пәнінің сипаттамасы. «Өнердегі көркем шығарманы интерпретациялау» курсы аясында магистранттарға өнердің әр түрінде көркем шығармаларды интерпретациялау бойынша білім мен дағдылар беріледі. Бастапқы мәтінмен және оның басқа өнер түрлеріндегі өкілдерімен жұмыс жасауда, әсіресе балет өнеріне, оның экспрессивтілік құралдарын және авторлық идеяны қайта құру мүмкіндіктерін және де мәнерлілігін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балет және театр қойылымдарындағы орындаушылық өнерді талдау
Магистранттарды балет және театр спектакльдерінде орындаушылық өнерді балеттанулық талдаудың негізгі принциптерімен таныстыру. Орындаушылық өнер-көркемдік-шығармашылық қызметтің бір түрі, онда "бастапқы" Шығармашылық деп аталатын туындылар белгілі бір белгілер жүйесі түрінде материалданады және белгілі бір материалға аударуға арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын тарих пен философияның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдау, ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.
- Жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметте алған білімдерін жалпылау, педагогика және басқару психологиясы саласындағы заманауи зерттеулер бағытының негізгі теорияларын салыстыру.
- Магистратура деңгейінде алынған білімдер мен түсініктерді көрсету, олар ғылыми зерттеулердің контекстінде идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылады – өнертану.
- Әр түрлі жанрдағы театр өнері туралы ғылыми мақалалар жазу барысында өз ойларыңызды талқылау және ғылыми тұрғыдан жалпылау, эстетика туралы сөйлесуді ғана емес, сонымен қатар мәдени және әлеуметтанулық ойлауды қамтитын театр туралы проблемалық және көп бөлімді ойлау дағдыларын көрсету.
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде жалпы өнер тарихы мен отандық өнер тарихы бойынша зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін қолдану. Шетелдік және отандық өнертанудағы зерттеулердің жаңа әдістемелерінің негізінде қорытынды шығару.
- Хореографиялық шығарманы көркем-эстетикалық талдау негізінде көркем сынның әртүрлі жанрларында авторлық туынды жасау, ғылыми кеңесші немесе редактор ретінде өнер туындыларын жасауға және қайта құруға қатысу.
- Кәсіби мәселелерді шешуде әртүрлі және қызықты тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық іс-әрекеттің нәтижелерінде жеке тұлғаның, шығармашылық ойлаудың және эстетикалық идеалдарды қолдана алу және жүзеге асыра білу.
- Магистрлік диссертацияның таңдалған тақырыбын ғылыми негіздеу, мақсат қою, оларға қол жеткізу әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларына ие болу
- Белгілі бір биді бейнелеудің көркемдік формасының философиялық мәнін талдай отырып, әлем халықтарының әртүрлі би мәдениеттерінің типологиялық ерекшеліктерін түсіну, хореографиядағы эстетикалық және стильдік бағыттардың классификациясын жасау.
- Заманауи мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, сандық мазмұнды құру және өңдеу дағдыларын қолдану. Электрондық платформаларды құру, мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу мүмкіндігі.