Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02111 Балетмейстер өнері в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстандық қоғамның және халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінің сұраныстарына сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерге ие балетмейстерлік өнердің бәсекеге қабілетті білікті кадрларын қалыптастыру. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерделеу және хореографиялық өнерді танымал ету үшін пәнаралық білімді пайдалану арқылы танымға, дамуға ынталандыру үшін жағдай жасау; ұйымдастырушылық-басқарушылық, шығармашылық-қойылымдық қызметке тез бейімделу қабілеті. Білім беру бағдарламасы түлектің заманауи қазақстандық қоғам мен еңбек нарығының талаптарына сай болуына, ұлттық би мәдениетін сақтап, насихаттауға, білімдері мен шеберліктерін меңгеруге, халықаралық танымал болуға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Классикалық би композициясының негіздері

    Курс үш бөлімді формадағы қыздар, ерлер вариациялары түрінде композициялар қою дағдыларын меңгеруге бағытталған: классикалық би туралы білім; қозғалыстарды дамыту негізінде, «қарапайымнан күрделіге» принципі бойынша комбинацияларды, этюдтерді музыкалық шығарманың сипаты бойынша (музыкалық өлшем, темпо-ритм, тоналдылық) құрастыру; шығармашылық ойлау принциптері; музыкалық материалды тыңдау және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық хореографияны қою негіздері

    Курс ҚР ЖОО-да хореография бойынша режиссура бакалаврларын дайындау процесінде базалық пән болып табылады. Оқу барысында студенттер классикалық биді қою негіздері бойынша білімдерін дамытады, орындаушылармен сауатты практикалық көрсету және жұмыс істеу, музыкалық материалды таңдау және талдау, калссикалық вариацияларды қою дағдыларын меңгереді. Сабақтар студенттердің қажетті кәсіби қасиеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер негізі хореографиялық қойылымдар

    "Бұл пән студенттерге келесі дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді: - күрделі кеңейтілген комбинациялардан «жеке-этюд» хореографиялық формасына дейінгі хореографиялық лексиканың шығармалары; - музыкалық екпіндерді анықтау; - сахна кеңістігінде қозғалуды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орындаушылық кызметiнiң практикумы I

    Курс би қойылымдарын үйрету процесінде оның суреттемесін орналастыра отырып, музыкалық материалдар мен образды бере білу және бидің көңіл-күйін жеткізу құралдарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахналық практика I

    Пән стилі мен мәнерін, қимыл-қозғалысты орындау техникасы мен сипаты сынды басты ұғымдарды меңгертуге бағытталған. Білім алу процесінде білім алушылар терминдерді меңгерумен қатар көріп қабылдау түсінігі мен кеңістік ұғымы дами түседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы I

    Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Батыс Еуропа, Орыс хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық би композициясы І

    Пән «Классикалық би композициясы І» курсын оқып үйрену кезінде әзірленген білім мен дағдыларға негізделген. Pas-de-deux (екеудің биі) формасының композициялық құрылымын дамытуда драматургия заңдарын қолданады. Дайындық процесінде орындаушылық шеберлік пысықталып, орындаушының шығармашылық әлеуеті анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы мен теориясы

    Музыкалық өнердің тарихи дамуын, оның жанрлары мен формаларын, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстарды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық қойылым өнері

    Пән хореографиялық қойылымның шығармасында студенттердің ой-өрісін кеңейтеді. Хореографиялық лексиканы жазудан басқа, студенттер музыкамен немесе ондағы идеялармен берілген образды ашуға үйренеді. Аталған пән хореографиялық композицияларды өз бетінше құрастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орындаушылық кызметiнiң практикумы II

    Білім алу процесі кезінде студенттер би репертуарын оқу жолдары арқылы орындаушылық қызметін жетілдіріп, педагогикалық және репетициялық (дайындық) қызмет дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы II

    Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Кеңестер Одағы мен Қазақстан және заманауи хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық практика II

    Пән би репертуарын орындау кезінде сауатты практикалық қойылымды көрсете отырып, бидің түрлі суреттері мен ережелері туралы білімін қолданып, мінез пен образды берудің жеке шығармашылығын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық хореографияны қою өнері I

    Курс аясында білім алушылар pas-de-deux (екеудің биі) композициялық нысандағы өнер дағдыларын меңгереді. Сахналық кеңістік пен хореографиялық сурет ескеріледі. Оқу барысында студенттерде жеке және топтық сабақтарды өткізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепиано

    «Фортепиано» курсы студенттің музыкалық қабілеттерін дамытуға әсер етеді, одан әрі кәсіби қызметте қажет болатын, фортепианода жұмыс істеу түрлерін үйретеді. Бұл пән музыкалық білім берудің көптеген мәселелерін біріктіреді және осы мамандық студенттеріне сабақ беру процесінде көмекші құрал ретінде қызмет етеді, көркем-образдық ойлауды, көркемдік талғамды, сондай-ақ әртүрлі жанрлар, стильдер, музыкалық бағыттар туралы толық түсініктерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді. Фортепиано сабақтары гармоникалық, әуезділік есту қабілетін, ырғақ сезімін, синхрондылықты дамытады. Болашақ режиссер-хореографтар үшін маңызды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ансамбль I

    Курс күрделілік деңгейі әртүрлі хореографиялық мәтіндердің көркем-мәнерлі бояуларын бере отырып, көпшілікпен орындау кезіндегі негізгі қимылдар мен элементтердің кәсіби шеберлігі мен дағдыларын меңгеруге арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепианода ойнау негіздері

    Оқу процесінде студенттерді әртүрлі музыкалық жанрлардағы шығармаларымен таныстыру, қиын емес шығармаларды парақтан оқу арқылы сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру қажет. Студенттер негізгі ережелер мен терминологияны меңгеруі керек; фортепианода ойнау дағдыларын игеруі керек: дененің, қолдың дұрыс орналасуын бақылау; дыбыс шығару, иілу, педальдеу техникасымен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балетмейстер өнерінің негіздері

    Пән балетмейстер өнері саласындағы терең теориялық және практикалық білімді игеруге мүмкіндік береді. Оқыту И. Бахтың музыкалық шығармашылығымен танысуды және 2 дауысты қабылдауда хореографиялық фразаның құрылысына егжей-тегжейлі талдауды қамтиды. Сондай-ақ, екі орындаушыға арналған хореографиялық қойылымда сахна кеңістігін игеру бойынша студенттердің шығармашылық қиялын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық хореографияны қою өнері II

    Орындаушылық шеберлік дағдыларын, өз денесін меңгеру қабілетін, дуэтті-классикалық бидің техникалық тәсілдерін, pas-de-trois, pas-de-guatre классикалық бидің күрделі нысанын қою өнерін меңгерген, заманауи ойлауды және өзіндік хореографиялық жазу мен шығармашылық даралықты дамыту. Кең бейінді қоюшы хореографтар мамандарын даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық би композициясы II

    Пәннің міндеттеріне өткен материалды бекіту, орындаушылармен pas-de-trois (Үштік би) қойылымдық-дайындық процесі, pas-de-guatre (Төрттік би), заманауи ойлауды дамыту, жеке хореографиялық қолжазбаны және шығармашылық даралықты дамыту кіреді. Дуэтті-классикалық би білімін қолдана отырып, pas-de-trois (Үштік би), pas-de-guatre (Төрттік би) қойылымын жүзеге асыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Пәннің сипаттамасы. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, қаржылық проблемаларды болжауға, қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада пайдалануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру жөніндегі материалдарды: ұйымдық-құқықтық нысандар мен жоспарлауды, салық салу, маркетингтік стратегияны жүйелеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі

    «Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі» пәні білім алушыларды экологияның негізгі қағидаттарымен және күнделікті өмірдегі қауіпсіздіктің маңыздылығымен таныстырады. Пән шеңберінде білім алушылар өрт қауіпсіздігі ережелерін, жазатайым оқиғалардың алдын алу және медициналық көмекті ұйымдастыру шараларын біледі. Курс сонымен қатар экологиялық этиканы және әр адамның қоршаған ортаны қорғаудағы рөлін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы I

    Пән түрлі жанр мен стильдердегі хореографиялық мәтіндерді сауатты түрде көрсетуге бағытталған. Білім алушылар би композицияларын құру әдістерін игеріп, қойылым жұмыстарының дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері

    «Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері» курсы әртүрлі мамандықтардың (білім беру бағдарламаларының) бакалавр студенттерінің Қазақстан Республикасының құқығы мен саяси-құқықтық жүйесі туралы базалық білімді, сондай-ақ мемлекетіміздің қазіргі даму кезеңінде сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептері мен нысандары, мазмұны және осы құбылыстың пайда болу салалары туралы білім негіздерін игеруі үшін, сондай-ақ Қазақстан Республикасында және шетелде сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты жүзеге асыру әдістері мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін қажетті болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық хореография қою негіздері

    Студенттер жеке композицияны (образды), сюжетті дуэт композициясын қою кезінде академиялық және халықтық бөлімдер туралы білімдерін көрсетеді, мұнда студенттердің әр түрлі ұлттардың билерінің ұлттық сипаттамаларын жаңғыртудағы жеке мінез-құлықтары ашылады, орындау барысында олардың мәнерін, сипаты мен стилін көрсету қажет. Олар стильге, мәнерге және сипатқа сәйкес келетін сауатты музыкалық материалды таңдауды үйренеді. Талдау дағдылары оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық хореографияны қою өнері III

    Курстың мақсаты - Grand pas (үлкен би), Pas d´ action (әрекетті би) формаларының классикалық хореографиялық шығармаларын құрастыру және талдау дағдыларын меңгеру, қиялдық ойлауға тәрбиелеу, лексикалық материалды дамыту, сурет салу дағдыларын алу, би, сахна алаңын тарату, орындаушыларды таңдау, ұйымдастыру және репетитор жұмыс. Отандық және әлемдік хореографтардың тәжірибесімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық би композициясының негіздері

    Пән кәсіби хореографиялық мекемелерде оқытылатын академиялық және халық билеріне арналған оқу материалын қамтиды (академиялық бөлімнің венгр, поляк, итальян билері және белорус, поляк, венгр халық билері). Оқу үрдісіндегі мақсат – оқушылардың шығармашылық ізденімпаздығын ашу, байқағыштығын, қызығушылығын және қарым-қатынасын дамыту, бұл студенттердің халықтық-сахналық, халық билері негізінде өз бетінше шығармалар қою қабілетін дамытуға мүмкіндік береді: жеке композицияны (образды) дамытуға арналған, немесе екі негізгі қозғалысты дамыту арқылы сюжеттік дуэт композициясын іске асыру. Хронометраж 1,5 минуттан 2 минутқа дейін

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы II

    Курс негізіне білім алушылардың кәсіби даярлығы мен жеке шығармашылығын ашу, бидің стильдік ерекшеліктері мен техникасын еркін меңгеру, алынған білім мен дағдыларды қойылымдық-репетициялық қызмет аясында қолдану енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық би композициясы III

    Пән классикалық биде Grand pas (үлкен би), Pas d´ action (әрекетті би) құру және қою дағдылары бар болашақ жоғары білікті мамандарды дайындайды. Білім алушылар классикалық бидің техникалық қағидаларын, жұмысты сахналау әдістерін меңгереді. Олар ойлауды және өзіндік хореографиялық стилі мен шығармашылық даралығын дамытады. Композицияларды талдау дағдыларын меңгереді. Идеяны жүзеге асыру және практикалық көрсету дағдылары бойынша орындаушылармен, музыкалық материал бойынша концертмейстермен жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балетмейстер өнері

    Пән студенттерге үш немесе одан да көп орындаушыларға арналған хореографиялық миниатюраны құрастыру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Студенттерге орындаушымен жұмыста өзін көрсетуге мүмкіндік береді. Ол импровизация арқылы орындаушылар арасында сюжеттік қақтығыстар құруға мүмкіндік беріп, эмоционалды түрде босатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ансамбль II

    Білім алу процесі кезінде академиялық стильді, әсем мәнерлілікті, шеберлікті, музыканың эмоциялық мазмұны мен сипатын, ансамбльдің көңіл-күйін аша білу шеберлігін қатаң сақтай отырып, өтілген материалды жоғары орындаушылық мәдениетпен көркем түрде іріктей білуді меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық билерді қою негіздері

    XVI-XVII ғасырлардағы бал билерін үйрену, берілген тақырыпта (мазмұнды және мазмұнсыз) композицияларды орындау мен құрастыруды практикалық меңгеру. Орындау стилі мен тәсілі, сахналық және бал билерінің өзара әсері, бал билерінің эволюциясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс халықтарының билерін қою негіздері

    Курс студенттерге әртүрлі аймақтардың этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері туралы білім береді; студенттер шығыс халықтарының би мектептерінің лексикалық материалдары бойынша білім мен практикалық дағдыларды меңгереді, шығыс би композицияларын құрастыру дағдыларын меңгереді, шығыс би мектептері мен жалпы би өнері педагогикасының қалыптасуының тарихи процестерін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік мәдениет тарихы

    Әлемдік мәдениет тарихын зерделеу; әлемдік және ұлттық мәдени үдерістердің объективті заңдылықтарын талдау, материалдық және дуалды мәдениеттің ескерткіштері мен құбылыстарын, адамдардың мәдени мүдделері мен қажеттіліктерінің пайда болуын, қалыптасуын және дамуын басқаратын факторлар мен алғышарттарды зерделеу, олардың мәдени құндылықтарды көбейту, сақтау және беруге қатысуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи би композициясының негіздері

    «Замануаи би композициясының негіздері» курсының мақсаты – заманауи хореографияның білімі мен техникасын меңгеру, дене қалпын, қол, аяқ, бас позицияларын қою, заманауи бидің пайда болуымен, дамуымен және жалпы мәліметтерімен танысу. Оқытушы берген едендегі, ортадағы, диагональдағы, комбинациялар мен экзерсистегі жаттығуларды оқып үйрену, композициялық жоспар құра білу, бейнелі пластиканы дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиядағы жұптық орындау әдістері

    «Хореографиядағы жұптық орындау әдістері» пәнінің мазмұны орындау техникасын, партерлік және әуеде көтеру техникасын және композицияларды құруды оқыту процесі болып табылады. Білім жүйесі оқу материалының ғылыми сипатына және қол жетімділігіне, жаңа материалды меңгерудегі айқындылыққа, білім, білік және дағдылардың беріктігіне, білім алушылардың тәуелсіздігіне негізделген. Білім алушыларды шығармашылық, дайындық, қойылым, ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке дайындайтын негізгі ұғымдар: ырғақ, контрфорс, жоғары көтеру, тепе-теңдік, драма заңдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық би композициясының негіздері

    XVI-XVII ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық билермен танысу және үйрену. Үйренген материал негізінде орындау мәнеріне, стиліне, мінезіне сүйене отырып, өзіндік композициялар жасау. Өткен дәуір композиторларының музыкалық материалдарын қолдануы. Көпшілікке арналған тарихи-тұрмыстық биді орындау тәжірибесін жинақтау. Композицияны кеңістікте құру әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық-би формаларын талдау

    Студенттер қарапайым және күрделі музыкалық формаларды үйренеді, белгілі бір үлгі негізінде осы кіші формалар арқылы жасалған музыкалық шығармалардың күрделі түрлерімен танысады және олардың жасалу заңдылықтарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    Өнер тарихының негізгі кезеңдерін, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін зерттеу. Фактілер, оқиғалар, негізгі өнер ескерткіштері және шеберлер. Тарихи үрдістің және әлемдік мәдениеттің даму процесінің өзара әсері. Өнердегі стильдің негізгі сипаттамалары және оның көріністері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи хореография қойылымының негіздері

    " «Заманауи хореография қойылымының негіздері» курсы негізгі ұғымдарды зерттеу; дененің қалпын, қолдың, аяқтың және бастың орналасуын; үйренгген лексикалық материал негізінде экзерсистер мен вариацияларды сахналау. Орындаушылармен жұмыс істеу дағдылары, музыкалық материалды таңдау, бейнелі пластиканы және композициялық жоспарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық би композициясы I

    Пән халықтық бөлім негізінде украин, татар, молдаван, орыс, башқұрт және испан кейіпкеріндегі академиялық бөлім негізінде оқытушы ұсынған музыкалық шығармаға арналған халықтық-сахналық би шығармаларын; стиль мен әдепті білуді, қимылдарды дамытуды қарастырады. Кеңейтілген формалар құрастырған кезде: дамыған материал бойынша 3-тен 6-ға дейін орындаушылар және күрделі сурет бойынша 4-тен 8-ге дейін орындаушылар, сюжеттік мазмұнды ұстану, сахналық кеңістікті пайдалану, орындау шеберлігі, би бейнесін ашу. Хронометраж 1,5-тен 2,5 минутқа дейін

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дуэт биіндегі жұптық техника

    «Дуэт биіндегі жұптық техника» дутті-классикалық бидің негізгі түсініктерімен таныстырады, білім алушылар бағдарламалық материалды оқиды: партерлік және ауда көтеру, айналу, секіру, тәсілдер. Олар ұлттық тақырыпта шығармаларды қою, идеяны, бейнені аша отырып, алған білімдерін қолдану дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс би композициясының негіздері

    Курс студенттерге әртүрлі аймақтардың этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері туралы білім береді. Студенттер әр түрлі шығыс халықтарының би мәдениетінің лексикалық материалын, «усулидің» ырғақты формасын, оның ырғақты заңдылықтары мен өзгешелігін зерттейді. Оқылған материал стильдің ерекшеліктерін ескере отырып, би мен хореографиялық композициялар құрастыра алу үшін, сипаты мен орындау тәсіліне дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің мұрасы

    Пән студенттерді Ш. Жиенқұлова, Д. Әбіров, З. Райбаев, М. Тілеубаев сынды балетмейстерлердің сахналық билерімен таныстырады. Всеволодская-Голушкевич, ол рухани-мәдени байлық пен халықтың игілігі болып табылатын қазақ сахналық биінің дамуына үлкен үлес қосты. Мәтінді оқып, музыкалық материалды бөлшектеңіз. Осы балетмейстерлердің орындаушылармен би қойылымдарын орындау мәнері мен озық бейнесін сақтай отырып жүзеге асыру, станокта және этюдтерде оқу мысалдарын, залдың ортасында композициялар жасау дағдыларын көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографтың шеберлігі

    Пән хореография, музыка және әдебиеттегі әр түрлі стильдермен, жанрлар мен бағыттармен танысуды қарастырады. Стильдерді көрсету, хореографиялық және пластикалық тілді байытады, сол арқылы оқушының даралығын көрсетеді. Импрессионизм мен экспрессионизм көңіл-күй мен жағдайын, образды композиторлардың музыкалық туындылары арқылы пластикада бейнелеуге көмектеседі. Студенттер импровизация ретімен музыкалық стильді бейнелейтін лексикалық материал іздейтін қазіргі заманғы хореографиялық стиль элементтерімен бірге толық хореографиялық композиция құру би шеберлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балеттік спектакльдердегі характерліқ билер мұрасы

    «Балет спектакльдеріндегі характерлік билер мұрасының» басты мақсаты – кейіпкер мен бейненің, стиль мен мәнерліктің ерекшеліктерін жеткізу. Мұраны сақтау мақсатында опера және балет театрларының, халық би ансамбльдерінің репертуарынан сауатты практикалық орындау және ұқыпты қарау болып табылатын, жеке, дуэтті, көпшілік билерді зерделеуді қамтитын жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық хореографиясын қою өнері I

    Пән халықтық-сахналық би композициясының негіздерін дәйекті игеруді ескере отырып оқытылады. Курс кеңейтілген формаларды құрастыру дағдыларын игеруге негізделген: өңделген материал бойынша 3-тен 6-ға дейін орындаушы топтары және күрделі сурет бойынша 4-тен 8-ге дейін орындаушылар, кеңістіктегі жұмыс, мәнерлілігін, музыкалық, эмоционалдылығын дамыту және орындау мәдениеті. Хронометраж 1,5-тен 2,5 минутқа дейін

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биі композициясының негіздері

    Халықтардың салт-дәстүрімен, тұрмысымен таныстыру. Қазақстанның көрнекті хореографтарымен танысу. Қыздар мен ерлердің қазақ биінің қалыптары мен қимылдарын үйрену және қолдану. Концертмейстерлермен бірге музыкалық материалмен жұмыс жасау. Сабақ станок жанындағы экзерсис және залдың ортасында кеңістікті пайдалана шағын этюдтар құрастыру. Қыздар мен ерлер биін бейнелеу және орындау тәсілі бойынша жұмыс. Импровизация және қозғалысты дамыту бойынша залда жұмыс. Орындаушылармен және қою жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық би композициясы

    «Тарихи-тұрмыстық би композициясы» курсы ХVIIІ-XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би материалы мен классикалық мұра негізінде композициялар құрастыру қабілетін дамытады. Студенттер хореографиялық туындыларды вальс стилінде жасау дағдыларын меңгереді (екі pas, үш pas,) аксессуарларды (шляпалар, желдеткіштер, маскалар, қылыштар және т.б.) және олардың композицияларында осы дәуірдің костюмдерін білу және пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем халықтарының билері

    Әлем халықтарының билерін, түрлі би жанрлары мен формаларын зерттеу және практикалық игеру. Әр түрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктері, олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері (Греция, Болгария, Румыния, Чехия, Мексика, Германия және т.б.). Зерттелетін ұлттың характерін үйрену және көрсету, ансамбльді сезіну

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық билерді қою өнері

    Тарихи-тұрмыстық биді терең зерттеу студенттің өз шығармаларында вальс музыкасының екпінді ырғақта, икемді текстурасын білуіне және қолдануға, оның эмоционалдылығын жеткізуге мүмкіндік береді. Заманауи көзқарас арқылы күнделікті және салондық билердің элементтерін қолдана отырып, олардың арасындағы айырмашылықты білу. Композициялық суреттің өзіндік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнохореография

    Курстық бағдарлама студенттерді дәстүрлі мектеп және шығыс халықтарының би мәдениетімен таныстырады; шығыс халықтарының би техникасының негіздерін үйретеді; музыкалық екпінді ескере отырып, сауатты орындау; сипатты және бейнелі қозғалыстарға ие болу; стиль, сипат және орындау мәнерінің ерекшеліктерін, ғылыми және практикалық тәсілдерді ескере отырып композициялар құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық би композициясы II

    Пәнді меңгеру барысында келесі тақырыптар қарастырылады: сыған, армян, еврей, грузин билері және бұрын қамтылған материалға негізделген балалар шығармалары бойынша кеңейтілген композициялар құрастыру. 2-ден 3 минутқа дейінгі уақыт. Композицияны сауатты құру: кіріспе, байланыс, даму, шарықтау шегі, қорытынды. Музыкалық материалды дұрыс таңдау, кеңістікте және орындаушылармен жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балетмейстердің шеберлігі

    Бұл пән іс-әрекетті құрудың әр сатысының маңыздылығын түсініп, хореографиялық әрекеттің драмалық құрылымының міндетті тізбегін ескере отырып, драматургияның негізгі заңдары саласындағы теориялық білімді толығымен қолдануға мүмкіндік береді. «Балетмейстер шеберлігі» өзіне ерекше мәнерлі құралдар мен хореографиялық стильдердің ерекшеліктерін синтездеу арқылы импровизация, эксперименттік қойылымдар негізінде шығармашылық ойлауды дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық хореографиясын қою өнері II

    Пәнге қойылатын талаптар - хореографиялық жұмыстың идеясы, кеңейтілген және балалар би шығармалары. 2-ден 3 минутқа дейінгі уақыт. Хореографиялық сюжетті және лексикалық материалды дамыту, байыту мүмкіндігі; драматургияның негізгі заңдары және олардың қолданылуы; музыкалық материалмен және орындаушылармен жұмыс; сахналық дайындық процесіне, сахнаны безендіруге және костюмге қойылатын талаптарды тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Клавир мен партитураны талдау

    Оқу барысында студенттер оқиды: оркестрдің жалпы концепциясы. Партитурадағы аспаптардың орналасу тәртібі. Үрлемелі ағаш аспаптарының тобы. Үрлемелі жезді аспаптар тобы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дуэттік хореографияны қою өнері

    Оқу барысында пән дуэттік хореография (көркем әдебиет, бейнелеу өнері немесе авторлық шығарма негізінде) сахналау өнерінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын практикада қолдануды, композициялық жоспар құруды, музыкалық материалды таңдауды көздейді. Образды ашу және ішкі сезімді беру үшін орындаушылармен жұмыс істеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиядағы драматургияның негіздері

    Балеттік спектакльдер драматургиясын кәсіби талдауға үйрету. Хореографиялық театр драматургиясының принциптерін және оның өзіне тән ерекшеліктерін зерттеу. Хореографиялық шығармаларды құру және қою процесі туралы түсініктерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығыс биінің композициясы

    «Шығыс би композициясы» пәні зерттелетін халықтың тарихын, әдет-ғұрпын, дәстүрін, би мәдениетін білуге міндеттейді; әр түрлі аймақтардың этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың халықтың кәсіби хореографиялық өнерінің қалыптасуы мен дамуына әсері; студенттер орындау мәнерін, сипаты мен мәнерін меңгереді; білімдерді игеру, композициялар құру принциптерін оқып үйрену, орындаушылардың практикалық көрсетілімінің сапасын, қойылымдар мен идеялар, міндеттер, образды ашу дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық би мұрасы

    Вариациялардың хореографиялық мәтінін, pas de deux, pas de trois және әлемдік мұра балет спектакльдерінің көпшілік билерін зерттеу: П. И. Чайковскийдің «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару», «Щелкунчик» Л. Минкус «Баядерка», «Дон Кихот», А. П. Бородин «Половецкие пляски» Б. Эйфманның «Красная Жизель» және т. б., бағдарламалық мазмұнға сәйкес; хореографиялық мұраның музыкалық екпіндері; орындау стилі, мәнері және сипаты; өткен және қазіргі заманның атақты балетмейстерлерінің әлемдік мұралары мен шығармаларының үздік үлгілері - балеттерді үйрену

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дуэт биінің композициясы

    Оқу барысында пән дуэт биін құру бойынша көлемді білім, білік және дағдыларды меңгеруді көздейді. Дуэт концерттік нөмірін құру дағдыларын меңгеру және дамыту (әдеби дерек көзі, бейнелеу өнері немесе авторлық композиция)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық шығамаларды музыкамен көркемдеу

    «Хореографиялық шығармаларды музыкамен көркемдеу» пәні би жанрларының пайда болу және даму тарихы, музыкалық теорияның негіздері, музыкалық және драмалық заңдылықтар туралы түсінік береді. Бұл музыкалық шығарманы, оның драмалық заңдылықтарға негізделген композициялық құрылымын тұтас қабылдау, орындау шеберлігі мен көркемдік-бейнелік мазмұнын түсіндіру. Музыкалық мәтінді талдау дағдыларын дамытуға және би қимылдары үшін тиісті музыканы таңдауға және т. б ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалы-балеттік драматургия

    Музыкалық шығармаларды зерттеу және талдау, музыкалық өнердің тарихи эволюциясы, әр түрлі музыкалық стильдердің ерекшеліктері, ірі композиторлар мен хореографтардың жанрлары, әдеби көздердің, картиналардың, тарихи оқиғалардың хореографиялық өзгеру принциптері туралы кәсіби көзқарас және нақты түсінік

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық- сахналық хореографиясын қою өнері III

    Студентке сюиталық форманың кеңейтілген композициясын (немесе би композициясы –гротеск) немесе логикалық дамыған сюжеттік хореографиялық мазмұны бар бүкіл оқу курсы ішінде ұлттардың биі бойынша өтілген материалдан алынған хореографиялық миниатюраны, қимылдар мен би лексикасының дамуының қызықты көрінісін, кіріспені, мазмұнды, дамуды, шарықтау шегін, ерекше композициялық шешімді сауатты құруды таңдау ұсынылады. Хронометраж 3 минуттан бастап

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық бал билерінің негіздері

    Оқу барысында студенттер «Е», «D» классының еуропалық және латынамерикалық бағдарламаларының спорттық бал билерін орындау техникасы бойынша білім алады. «Қарапайымнан күрделілікке» (жеке, жұптық) бидің базалық қимылдарын және қарапайым қосылыстарын құрастыру әдістері мен принциптері спорттық бал билерін орындаудың, өнер көрсету үшін сахналық бейнені ресімдеудің практикалық дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи би композициясы

    Заманауи хореография, импровизация және композицияны орындау техникасын меңгеру, студентке композициялық жоспар құруға, тиісті музыкалық материалды таңдауға, бейнелік пластиканы әзірлеуге, орындаушылармен жұмыс істеуге, би кеңістігін сауатты пайдалануға, Заманауи хореография техникасының негізгі принциптерін (Марта Грэм) талдауға және сауатты қолдануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қою жұмыстарының шеберлегі

    Бұл пән студенттерге балет дипломдық спектаклін немесе концерттік бағдарламаны құру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді: музыкалық шығарманың драматургиясын таңдау мен талдау және хореографиялық композициямен тікелей байланыс; қойылым қызметі, дипломдық жобамен жұмыс; хореографияны үйрену үшін орындаушылармен жұмыс; репетиторлық қызмет. Процесс барысында білім алушылар режиссер-хореограф, балетмейстер, репетитор функцияларын орындайды, шығармашылық қойылым жұмысын ұйымдастыру бойынша біліктері мен дағдыларын көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи хореография қойылымның өнері

    Заманауи хореографияны орындау техникасын меңгерудің практикалық дағдыларын бекіту негізінде, импровизация, композициялық жоспар құру, тиісті музыкалық материалды таңдау, бейнелі пластиканы жасау, орындаушылармен жұмыс жасау, би кеңістігін сауатты пайдалану арқылы білім алушылар заманауи хореографияны қою өнерін түсінеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиядағы музыкалық драматургия

    Пән хореографиядағы музыкалық драматургияның техникасы мен принциптерін, музыкалық-хореографиялық драматургияның ерекшеліктерін ашады, музыкалық драматургияны, образдық құрылымын, тональды жоспарын және әр түрлі жанрдағы, дәуірдегі балеттік композициялардың музыкалық-экспрессивтік құралдары жүйесін талдауға, дұрыс оқуға үйретеді, алынған дағдыларды практикада қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық бал билерінің практикумы I

    Курстың мақсаты спорттық бал билерінің негіздерін үйрену болып табылады. Латынамерикалық және еуропалық билерден алған білімдерін, орындаушылық дағдыларын «Е», «D» класс фигураларының базалық қосылыстарын жасау процесінде қолдану. Орындаушылар алдында еуропалық және латынамерикалық бағдарламалар билерінің мағыналық бейнесін, сипаты мен музыкалылығын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ биі композициясы

    Екінші семестрде студенттердің білім деңгейіне байланысты аяқталған қойылымдық жұмысқа көшеді. Халықтың дәстүрлері туралы білімдерін қолдана отырып, образ жасау бойынша жұмыс. Фольклорлық тақырыптағы композициялар: аңыздар, ертегілер, координация мен техниканы дамытатын халықтық ойындар. Оқушыларды оқу-шығармашылық процесіне белсенді қатысуға тарту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық би композициясы III

    «Халықтық-сахналық би композициясы III» пәні бойынша оқу процесінде студенттер сюиталық формадағы композицияларды (немесе би композициясы–гротеск) немесе ұлттардың биі бойынша өткен материалында хореографиялық миниатюраларды жасау дағдыларын меңгереді. Емтиханға студентке өз композициясын көрсету үшін форманы таңдау құқығы беріледі. Хронометраж 3 минут

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ хореографиясын қою өнері

    Курс студенттерді қыздар мен ерлердің қазақ биінің барлық позициялары мен қимылдарын қолдануға, үлкен формадағы композицияны сауатты қою, егжей-тегжейлі зерттеулерге, қыздар билерінің поэтикалық эмоционалдылығын, ерлер биінің темпераментін, бейнесі мен мәнерін қолдана отырып, қойылым, сахна кеңістігін білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балетмейстер және өндірістік процестер

    Бағдарлама өндірістік процестермен жұмысты ұйымдастыру, балет қойылымын/жобасын жасау үшін заманауи технологияларды пайдалану, өндірістік ұжыммен жұмыс істеудің шығармашылық әдістері бойынша білім және практикалық дағдылардың көлемін меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Либретто және сценарий

    «Либретто және сценарий» курсының аясында білім алушылар драматургия теориясын, драматургтің көркемдік міндеттерін, хореодрама негіздерін оқиды, жетекші хореографтардың қызметімен осы салада жинақталған тәжірибемен танысады, балеттік либреттоны жазу бойынша жұмысты ұйымдастыру кезеңдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балет спектаклін талдау

    Пән балеттің қойылымын өз бетінше талдау дағдылары мен біліктіліктерін қалыптастыру үшін ғылыми ақпаратты жинау, модельдеу және өңдеудің заманауи әдістерін зерттеуге және қолдануға негізделген. Студенттер сценарий жұмысында көркемдік тұжырымдаманың орындалуын, олардың қалыптастырушылық мүмкіндіктерін талдау дағдыларын алады және көркемдік құндылық өлшемдерін басшылыққа алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық бал билері қойылымның өнері

    Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда бал билерін қою өнері бойынша білімді дамытады, сондай-ақ «Е», «D», «С» класстарын орындаушылар үшін Латынамерикасы және еуропалық билерді орындау техникасы бойынша практикалық білімдер мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы бизнес-жобалары

    Оқу процесінде студенттер экономикалық субъектіні басқару үшін толық, сенімді есептік-қаржылық ақпаратты қалыптастыру, сондай-ақ арт-нарық субъектілерінің мүліктік жағдайы, қызметінің нәтижелері және қаржылық жағдайындағы өзгерістер туралы деректерді уақтылы ұсыну дағдыларын дамытады; арт-бизнесті басқарудың заманауи нысандары мен әдістері бойынша жобаларды жүйелі басқарудың қолданбалы саласы ретінде жобалық қызмет

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық шығарманың сценографиясы

    Шет елдер мен Қазақстанның би шығармаларының сценографиясы мен сахналық безендірілуінің тарихи дамуы. Театр және сәндік өнердің ерекшелігі және сахналық әрекетті жобалау әдістері. Сахна жабдықтары. Би, сахналық костюм, қарапайым декорациялар, сахналық жарықтандыру, реквизиттер және қарапайым сахналық әсерлер үшін көркемдік орта жасау. Хореограф пен суретшінің бірлескен жұмысы. Би жазбаларының түрлері (графикалық, жылжымалы)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент

    Бұл курс мәдениет саласындағы менеджменттің жалпы заңдылықтары мен механизмдерін терең қарастыруға бағдарланумен кәсіби қызметтің ерекшеліктеріне қатысты менеджмент технологиясын меңгеруге бағытталған. Оқу курсы мәдениет және өнер саласындағы басқару процестерін проблемалық түсінуге бағытталған пәнаралық сипатқа ие. Ұсынылған пән басқарудың барлық деңгейлеріндегі мәдени құрылыс пен мәдени саясаттың негізгі принциптері мен өзекті мәселелерімен, биліктің заңнамалық және атқарушы тармақтарымен, барлық типтегі мәдениет мекемелерінің қызметін детерминациялайтын, сонымен қатар экспозициялық істегі, мәдени-демалыс және ағарту мекемелеріндегі мәдениет менеджментінің ерекше ерекшеліктерімен, кинематографиямен, шоу-бизнесте және бейнелеу өнерінде таныстырады. экономикалық, саяси мәдени, әлеуметтік және оны қалыптастыруға әсер ететін басқа да факторлардың жиынтығын ескере отырып, мәдени саясаттың негізгі қағидаттары мен модельдерін дербес талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық безендіру

    Сахна кеңістігімен жұмыс істеудің негізгі принциптері, костюмдер тарихы және бидің сахналық безендірілуі туралы идеялар жасау. Әр түрлі халықтар костюмінің пайда болу, даму және жетілу тарихымен танысу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жобаны рәсімдеу бойынша ұсыныстар

    Білім беру бағдарламасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, бекіту мен кеңейту және оларды нақты ғылыми-шығармашылық, сондай-ақ мәдени мақсаттағы міндеттерді шешуде қолдану. Өзіндік жұмыс жүргізу дағдыларын дамыту және қойылым жұмысы мен экспериментті меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық бал билері композициясының негіздері

    Бағдарлама «Е», «D», «С» класстарын (3, 4 орындаушыға арналған топтық) орындаушылар үшін латынамерикалық, еуропалық билердің қимылдарын орындау әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды қарастырады. Оқу-қойылымдық процесс дағдыларын, практикалық орындау тәсілдерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық ұжымды басқару

    «Хореографиялық ұжымды басқару» түсінігі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды қарастырады. Хореографиялық шығармашылық дәстүрлер. Хореографиялық шығармашылықтың жанрлық және түрлік бағыттарының әртүрлілігі. Хореографиялық ұжымдардың ерекшеліктері мен түрлері. Хореографиялық ұжымды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Хореографиялық ұжымның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті жағдайлар. Бөлменің жабдықтары. Дайындық костюміне қойылатын талаптар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру
  • Хореографиядағы қойылым іс-әрекетінің негізгі заңдары мен принциптерін анықтау; режиссерлік өнердің әртүрлі мектептерін талдау және қолдану; қарапайым комбинациялардан бастап шағын музыкалық - хореографиялық нысандарға дейін композициялар жасау дағдысын көрсету
  • Орындаудың мәнерлі құралдарының әдістері мен техникасын дамыту, игерілген пәндерден педагогикалық және репетиторлық жұмыс дағдыларын меңгеру; әлемдік хореография мұрасының маңыздылығын және әртүрлі этностардың мәдениетін түсіну; ноталық сауаттылық пен фортепианода ойнауды меңгеру
  • Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді қолдану
  • Хореографиялық шығарма жасау технологияларын, музыкалық, би формаларын, драматургияның принциптері мен заңдылықтарын біле отырып, балетмейстер жұмысының ерекшеліктерін білу
  • Балетмейстерлік әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндердің негіздерін оқыту және балет сыныбында жеке тұлғаны тәрбиелеу
  • Тарихи-мәдени мұраларды сақтай отыра, әртүрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болуы мен даму факторларын талдау; ұлттық бидің хореографиялық композицияларын орындау техникасы мен қою дағдыларын меңгеру; отандық хореографиялық өнердің өзіндік ерекшеліктері, қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын айқындау
  • Балет сыныбында тұлғаны тәрбиелеу және қойылымдық үдеріске балетмейстерлік әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндер негіздеріне оқыту
  • Балет өнерінің тарихи даму аспектісінде балеттің музыкалық драматургиясының түрлері, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стиль үрдістері мен жекелеген шығармашылық құбылыстары туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық партитураны білу; көркем шығармаларды әдебиетті, бейнелеу өнерін, музыканы, хореографияны талдау
  • Әр түрлі дәуірлердің, мектептердің, стильдердің билері негізінде жеке, жаппай қойылымдар, кеңейтілген формалардың композицияларын жасау дағдыларын игеру, энергияның кеңістіктік құрылысын, орындау мәнерінің сипаттамалық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын қолдана отырып, терминологияны, лексиканы, техниканы және әдістерді меңгеру, хореографияда жаңа экспрессивті құралдар мен би идеяларын анықтау
  • Қимыл, дене пластикасы, музыка, эмоциялар арқылы ішкі идеяны көрсете отырып, әртүрлі би формаларында өзіндік композициялық жұмыстың практикалық дағдыларын және қолдану қабілетін меңгеру
  • Балет драматургиясының, сценарийлік-композициялық жоспардың заңдары мен принциптерін қолдану; барлық өндірістік процестерде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру; кәсіби қызметте қойылым тобымен жұмыс істеудің креативті әдістерін қолдану; өнер мен мәдениет саласындағы басқару және ұйымдастыру жүйесінде ұғымдық аппаратты түсіну және меңгеру; өнер мен мәдениет саласындағы коммуникацияларды, персоналды басқарудың ұйымдастырушылық негіздерін; арт-бизнесті басқарудың қазіргі заманғы нысандары мен әдістері бойынша дағдыларын білу және меңгеру.
  • Өз пайымдауларын, импровизацияларын жасау үшін көркем ақпаратты талдау, синтездеу және түсіндіру; көркем образдардағы қоршаған болмыс құбылыстарын қорыту, хореографиялық қойылымның сценарийлік және композициялық жоспарын жасау; Шет елдер мен Қазақстанның театрлық спектакльдерінің сценографиясы мен сахналық безендірілуінің тарихи дамуын талдау; хореографтардың шығармашылығын және олардың Би композицияларының жазбаларына тікелей байланысты еңбектерін зерделеу; хореографияның нөмірінің немесе спектакльдің сценографиясын білу
  • Хореографиялық шығарма жасау технологияларын, балетмейстер жұмысының ерекшелігін, көркем-шығармашылық, әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша өз пайымдауларын әзірлеу үшін көркем ақпаратты жинау, өңдеу, талдау, синтездеу және түсіндіру, хореографиялық туындыларды (жобаларды) кейіннен жасау үшін көркем образдардағы қоршаған шындық құбылыстарын жалпылау, заманауи ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын қолдану білімі мен дағдыларын игеру қабілетін меңгеру
Top