Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02126 Оркестрлік дирижерлеу в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Гармония І

    Пән академиялық музыкадағы үйлесімділіктің негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы (ежелгі дәуірден Вена классиктерінің үйлесіміне дейін), үйлесімділіктің экспрессивті және қалыптастырушы рөлі, музыкалық стильдер, тұтастай алғанда экспрессивті музыкалық құралдар жүйесі туралы идеяларды қалыптастырады. "Гармония I" арнайы білім мен дағдыларды игеруге, гармоникалық тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы теориялық идеяларды қалыптастыруға, музыкалық шығармалардың стильдік гармоникалық талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік сольфеджио I

    Пән музыкалық есту мен ойлауды дамытуға, музыкалық есте сақтау қабілетін дамытуға, метро-ритмикалық сезімді тәрбиелеуге, мамандық бойынша жұмысқа байланысты педагогикалық шеберлікті дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класс І

    Пән дирижерді теориялық және практикалық даярлау жүйесіндегі орталық, іргелі пән болып табылады. Онда болашақ топ жетекшісінің барлық музыкалық және арнайы білімдері шоғырланған. Бұл пәнді оқу кезінде эрудиция кеңейеді, болашақ дирижердің көркемдік талғамы дамиды, орындаушылық дағдылары, Барокко және классицизм дәуіріндегі композиторлардың күрделілігі орташа үлкен формадағы орындалатын шығармалардың стилі мен формасын түсіну алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық І

    "Мамандық І" пәнінде дирижерлік техниканың кәсіби дағдыларын үйренеді. Дирижерлік техника мен дирижерлік мануалмен жұмыс істеу. Дирижерлік техника: тактирование, фразировка, артикуляция, ауфтакт, динамика. Сахналық мінез-құлық: партитураның көркемдік мазмұнының мәнерлілігін жасай білу және жеткізе білу, партитурамен жұмыс істей білу, түрлі стильдер мен жанрлардың репертуарын әр түрлі және сауатты қалыптастыра білу; шетелдік, орыс және қазақ классикасының шығармаларын кеңінен қолдана білу. Арнайы дирижерлік әдебиетті оқу, туындыны жанр, стиль, мәнерлі құралдардың сипаты тұрғысынан талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гармония ІI

    «Гармония ІI» пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары, гармонияның экспрессивті және қалыптастырушы рөлі, музыкалық стильдер, музыканың мәнерлі құралдарының жүйелері туралы түсініктерді қалыптастырады; музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қатынас; музыкалық-шығармашылық қасиеттерді, пропорционалдылықты, форманы сезінуді дамыту, музыкалық ойлауды белсендіру; үйлесімді ойлауға тәрбиелеу. Кәсіби аналитикалық ойлау қабілетін дамытады: тұтас гармоникалық талдау, модуляцияларды еркін ойнау, тізбектердің барлық түрлерін ойнау арқылы транспозиция; музыкалық өнер және ғылым саласындағы арнаулы әдебиеттермен жұмыс істей білу, кәсіби ұғымдар мен терминологияны пайдалана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класс ІІ

    «Оркестрлік класс ІІ» пәні бойынша оқытудың негізгі міндеттері жоғары орындаушылық мәдениетті дамыту, оркестрлік дирижерлық мектебін меңгеру, біртұтас гуманистік дүниетанымы бар, дәстүрді меңгерген, үйлесімді дамыған оркестрлік ұжым жетекшілерін тәрбиелеу болып табылады. дирижерлік өнер және оның берілу механизмін меңгереді. Оркестр жетекшісінің ұйымдастырушылық қабілеті жоғары, эрудитті де беделді музыкант болуы, спектакль қоя білуі және тұтастай орындаушылық бағдарламасын құра білуі керек. Оркестр сыныбының барлық оқу-тәрбие, шығармашылық жұмыстарының табысты болуы оның ұжыммен жұмыс істеу әдістеріне, әрбір орындаушыға көзқарас таба білуіне байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік сольфеджио IІ

    «Оркестрлік сольфеджио ІІ» пәні есту, есте сақтау, ырғақ сияқты музыкалық қабілеттерді дамытады, шығармашылық бейімділіктерді анықтауға көмектеседі, музыкалық өнердің теориялық негіздерімен таныстырады. Басқа әрекеттермен қатар олар музыкалық көкжиектерді кеңейтуге, музыкалық талғамды дамытуға және музыкаға деген сүйіспеншілікті оятуға көмектеседі. Сольфеджио сабақтарында алған білімдер мен қалыптасқан дағдылар мен дағдылар студенттерге аспапта оқуда, сонымен қатар басқа оқу пәндерін оқуда көмектесуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІ

    "Мамандық 2" пәні дирижерлау техникасын жетілдіреді. Осы мамандықтың түлектері үшін кәсіби қызметінің міндеттері - оркестр мен шығармашылық ұжымның жетекшісі ретінде жұмысты ұйымдастыруға бағытталған тұтас процесті жүзеге асыру; оркестрлік репертуарды дайындау және жетілдіру; концерт залы жағдайында репетициялық және көпшілік орындаушылық жұмыс; қосымша кәсіптік білім беру мекемелерінде оқу үдерісін әлеуметтік-педагогикалық және оқу-әдістемелік жүзеге асыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ музыкасының тарихы

    "Қазіргі қазақ музыкасының тарихы" пәні қазақстандық композиторлық шығармашылықты және оның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Бұл пәннің мазмұны ХХ-ХХІ ғасырдағы қазақ музыкасы тарихының даму жолдарын ашады, композиторлық шығармашылықты және оның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы І

    "Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы I" пәні оркестрлік аспаптардың пайда болу тарихы, аспаптарда ойнау техникасы, аспаптардың мәнерлі және техникалық мүмкіндіктері және олардың оркестрдегі рөлі бойынша білім қалыптастырады; аппликатуралар мен штрихтарды таңдау, Үрмелі, соқпалы және ішекті аспаптарда дыбыс түзудің акустикалық негіздері, әрбір аспаптың тембрлік сипаттамаларына, диапазонына, дыбыс шығару тәсілдеріне және техникалық мүмкіндіктеріне қатысты ерекше ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класс ІІІ

    "Оркестрлік класс III" пәні бойынша оркестрдің дирижерларында дирижерлік қабілеттерін дамытуда, олардың шығармашылық әлеуетін дамытуда, еңбекқорлыққа тәрбиелеуде маңызды рөл атқарады; оркестрлік ұжымды дирижерлау барысында шығармашылық белсенділікті ынталандырады. Бұл оркестрдің болашақ дирижерларында көркемдік- эстетикалық құндылықтарды қалыптастыруға және тұтас музыкалық дамуға ықпал етеді. Оркестрге басшылық ету шығармашылық процесс болып табылады, жеке қасиеттерді тиімді дамытуға ықпал етеді (зейін қою, дирижерлік ерік және т.б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Үрлемелі аспаптарда ойнау техникасы I

    Пән үрлемелі аспаптарда ойнаудың негіздеріне кіріспе зерттеу болып табылады. Пән бойынша студенттер үрлемелі аспаптарда тиімді орындауға қажетті негізгі әдістермен таныстырылады. Негізгі назар дұрыс тыныс алу техникасына, ауа ағынын бақылауға және дыбыс шығару негіздеріне аударылады. Пән сонымен қатар артикуляцияны, интонацияны және орындау дәлдігін дамытуға арналған бастапқы жаттығуларды қамтиды. Студенттер музыканы оқу және музыкалық тіркестердің негіздерін меңгереді, сонымен қатар техника мен музыкалық есту қабілетін нығайтуға бағытталған практикалық тапсырмаларды орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано I

    "Жалпы фортепиано I" пәні фортепианолық өнер мен орындаушылық саласындағы базалық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, фортепианода ойнау арқылы орындаушының көркемдік талғамын қалыптастыруға, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге, музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдетуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ішекті аспаптарда ойнау техникасы I

    Пән студент дирижерлерді ішекті аспаптарда орындау техникасының негізгі қағидаларымен таныстыру, аспаптық мүмкіндіктер туралы түсініктерін қалыптастыру қамтиды. Бұл өз кезегінде дирижер-орындаушы тұлғасының сауатты және кәсіби музыкант ретінде шығармашылық дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр партитуаларын оқу I

    Курс студенттерге оркестрлік партитураларды талдаудың негізгі дағдыларын береді. Пән бойынша студенттер оркестрлік таңбалау негіздерін және оркестрдегі әртүрлі аспаптардың қызметтерін үйренеді. Пән шығарманың құрылымын анықтауды, динамикалық және ырғақты өзгерістерді және аспаптар арасындағы өзара әрекетті талдауды қамтитын партитураларды оқу принциптерін қамтиды. Студенттер негізгі музыкалық элементтерді және олардың оркестрлік орындау контекстіндегі рөлін анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано І

    «Міндетті фортепиано І» пәні фортепианода ойнау, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге бағытталған. Музыкалық өнер мен фортепиано орындаушылығының базалық теориялық негіздерін, музыкалық терминологияны оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • XX ғасыр Қазақстанның орындаушылық мәдениеті

    Пән ХХ ғасырдағы Қазақстанның дирижерлік орындаушылық өнерінің тарихы бойынша кәсіби білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы тарихының даму жолдарын ашады. Курста дирижерлік шығармашылық және оның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік стильдер тарихы

    "Оркестрлік стильдердің тарихы" пәні оркестрлік стильдер мен жанрларды, дирижерлік-орындаушылық өнердің теориялық негіздерін оқытады. Курстың мақсаты - тарихи практикадағы аспаптық-оркестрлік ойлаудың даму үрдістерін жан-жақты зерттеу, оның қазіргі жағдайын бағалау және осы саладағы музыкалық- теориялық білімдердің аналитикалық дағдыларын меңгеру. Оқыту пәні оркестр өнерінің даму тарихы, оркестрдің пайда болуынан қазіргі кезеңге дейінгі эволюциясы болып табылады. Оркестрлік мәнерлілік құралдарын түсіндіру бейнелі мазмұндық сфераға және шығарма тұжырымдамасына байланысты қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Концертмейстерлік класс I

    Курсты меңгеру мақсаты: сүйемелдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; әр дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы сәйкес музыкалық әдебиеттермен танысу; парақтан оқу, транспозициялау дағдыларын дамыту; жалпы көзқарасын кеңейту, дыбысты қабылдау және жою кезінде синхрондылыққа жету жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақстанның орындаушылық өнерінің тарихы

    "Қазақстанның орындаушылық өнерінің тарихы" пәні Қазақстанның орындаушылық өнерінің даму тарихының негізгі кезеңдері, орындаушылық принциптері, көркемдік стильдері, оркестрлік орындаушылық бағыттары туралы; Қазақстанның дирижерлік өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы туралы; қазіргі қазақ музыкасының эстетикалық, ғылыми-теориялық, композициялық мәселелері туралы базалық кәсіби білімді қалыптастырады.; Тарихи контекстегі қазақ оркестрлік орындаушылығының дамуын ұғыну қабілеті, студенттердің кәсіби ой-өрісін жетілдіру және кеңейту, олардың Қазақстандағы музыкалық стильдер мен бағыттар тарихында бағдарлануға қабілетін дамыту ,қазақ музыкасының тарихи-эстетикалық анализінің дағдыларын қалыптастыру, тарихи-теориялық циклдің Қазақстандағы өзекті орындаушылық тәжірибемен органикалық байланысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІІ

    "Мамандық ІІІ" пәні кәсіби дирижерлік дағдыларды жан-жақты дамытады және жетілдіреді. Дирижерлау білім алушылардың өзіндік сабақтарының сипаты мен бағыттылығы дирижерлік өнердің өзіндік ерекшелігімен байланысты. Дирижерлік мамандықтың көптүрлілігі өз бетінше жұмыс істеу әдістері мен формаларының көптүрлілігін талап етеді. Студенттің қабілетін дамыту үшін оқылатын шығарманың партитурасының өзі үлкен маңызға ие. Шығарманы мануалды игеру-партитурамен жұмыстың практикалық, дирижерлік түрі. Орындау жоспарында партитураны меңгеру: ноталық мәтінмен танысу ( автор, атау, тональность, авторлық ремаркалар мөлшері); шығарманың түрін талдау ( жалпы, жеке бөлімдер); музыканың жалпы сипатын, стильдік ерекшеліктерін, бейнелі эмоциялық мазмұнын түсіну. Оркестрлік фактураны талдау. Атқарушылық ойды нақтылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішекті аспаптарда ойнау техникасы ІI

    Пән ішекті аспаптарда ойнау мүмкіндіктерін, тәсілдерін, тәсілдерін тереңірек зерттеуге бағытталған. Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөліктерді қамтиды. Курс мазмұнындағы сұрақтардың жалпы шеңбері оркестрдің Ішекті аспаптарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аккомпонементпен дирижерлеу техникасы

    «Аккомпонементпен дирижерлеу техникасы» пәні сүйемелдеудің әртүрлі түрлеріне назар аударады және шығармашылық ұжымдармен және солистермен репетициялық жұмыс жүргізуге қабілетті оркестр дирижерінің жеке басын қалыптастырады, орындаудың қарқынды модификацияларын болжау және оркестрді солисттің қозғалысына бейімдеу, сүйемелдеумен оркестрлік шығармалар парағынан оқу туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық мәдениетінің негіздері

    Пән студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық білімдермен, олардың өзара іс-қимылымен және адам өміріндегі рөлімен таныстыруға; қолданыстағы заңнама жүйесінде шарлау және көзделген құқықтарды шебер пайдалану және заңды міндеттерді орындау қабілетін дамытуға; оқу және ғылыми заң әдебиеттерімен және нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем музыкасының тарихы

    Пән студенттердің музыка өнерінің әлемдік мәдениеттегі рөлі мен қызметі туралы түсініктерін қалыптастыруға, музыканың әртүрлі жанрлары мен стильдерінің эволюциялық заңдылықтарын білуге, музыкалық шығармаларды шығармашылықпен қабылдауға, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тәрбиелеуге дайын болуға; өзін-өзі дамыту; орыс музыкасының шығармаларын әлемдік мәдениеттің бір бөлігі ретінде оқып-үйрену, тұтастай алғанда бүкіл әлемдік музыка мәдениетінің дамуы үшін орыс музыкасы мен отандық орындаушылық мектептердің бірегейлігі мен жетекші рөлін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы ІІ

    "Оркестрлік аспаптарда ойнау техникасы ІІ" пәні симфониялық оркестрдің негізгі аспаптарын зерттейді және іс жүзінде таныстырады, оның мақсаты аспаптың табиғатын, оның мәнерлі мүмкіндіктерін түсіну болып табылады: штрихтар, амбушюралық техника және аппликатура негіздері; ішекті, үрлемелі және ұрмалы аспаптарда дыбыс шығарудың ерекше тәсілдері. Курс оркестрдің шығармашылық ойлау стилі бар, оркестрлік орындаушылықтың негізгі мәселелерінде құзыретті, таңдаған бағыттағы терең теориялық және практикалық дайындығы бар, өзінің қызметінің қоғамдық маңызын терең түсінетін, жан-жақты білімді музыкантты тәрбиелеуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано II

    Пән: дирижердің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға; сүйемелдеу, транспозициялау, парақтан оқу, вокалдық-техникалық жаттығулар ойнау дағдыларын жетілдіруге; музыкалық ойлау деңгейін дамытуға; әртүрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды зерделеуге, атқарушы техника мен дағдыларды дамытуға, фортепиано, оркестрлік музыка бойынша орындаушылық және ноталық әдебиет тарихын зерделеуге; оркестрлік шығармаларды сүйемелдеуді орындауға, вокалдық-техникалық жаттығулар ойнауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестр партитураларын оқу ІІ

    Пән талдау мен оқудың неғұрлым жетілдірілген аспектілеріне назар аудара отырып, оркестрлік партитураларды зерттеуді жалғастырады. Пән аясында студенттер күрделі музыкалық құрылымдар мен оркестрлік шығармалардың бөлшектерін талдау бойынша білімдерін тереңдетеді. Түрлі тіндермен күрделіліктегі оркестрлік партитураларды көзбен шолып оқу, фортепианода оркестрлік партитураны сенімді қайталау, партитураны көзбен оқу, шығарманы берілген тональдікке транспорттау, кәсіби терминологияны және анықтамалық және әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру жұмысын атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік класс ІV

    Дирижерларға арналған "Оркестрлік класс IV" пәнінің негізгі міндеттері - оркестрге басшылық жасау дағдыларын меңгеру, оркестрлік партитураны сауатты оқу, оркестрлік дыбысталуын тыңдау, интонация тазалығы, оркестрлік ойындар мен дирижерлік қимылдың дәлдігі, оркестрлік репертуарды зерделеу, оның стилистикалық әртүрлілігін үйрену, концерттік бағдарламаларды дайындау, партитураларды еркін оқу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Хормен жұмыс

    Пән хорменен жұмыстың негізгі аспектілерін кеңінен қамтиды. Сонымен қатар, мұнда белгілі бір дәрежеде арнайы пәндердің бүкіл циклі көрініс табады. Хор теориясы мен тәжірибесінің әр түрлі аспектілерін қорыта отырып, хор педагогикасының жетістіктерін пайдалана отырып, пән студенттерге хор өнері туралы оның барлық көріністері туралы кең түсінік беруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығыс музыкасы

    Пән студенттерді Таяу, Орта және Қиыр Шығыс елдерінің музыкалық мәдениеттерімен таныстырады. Оқу процесінде зерттеудің тарихи принципі қолданылады. Пәнді зерделеу барысында әр елдің кезеңделуіне сәйкес келетін тарихи кезеңдер қамтылады, атап айтқанда, жаһанданудың қазіргі контекстінде музыка ойнаудың дәстүрлі нысандары қарастырылады. Курс Шығыс музыкасының түрлерін, жанрларын, музыкалық-теориялық жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Алған дағдылары мен білімдері музыкатанушы студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, кәсіби қызығушылықтар бағытын таңдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІV

    "Мамандық IV" пәні дирижерлау техникасын жетілдіруді, музыкалық ойлаудың дербестігін, шығарманың мазмұнын, формасы мен стилін түсінуді, оркестрлік ұжыммен репетициялық процесс технологиясын білуді, сондай-ақ әртістік қабілеттерін дамытуды жалғастырады. Партитураны мануалды меңгеру: қимыл-қимылға беру үшін дирижерлік құралдарды іздеу; фраза жасау; форманың даму динамикасы; музыкалық қозғалыс бейнесі; музыканың бейнелі-эмоциялық сипаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропалық емес музыкалық мәдениет

    Оқу курсы Еуропадан тыс елдердің музыкалық мәдениетін зерттеуге бағытталған. Курста Еуропадан тыс музыканың негізгі жанрлары зерттеледі. Үндістан, Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия, Африка елдерінің дәстүрлі музыкалық мәдениеті қарастырылады. Нәтижесінде студенттердің еуропалық музыкалық мәдениеттен тыс ерекшеліктер туралы білімдері; орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу біліктілігі; музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үрлемелі аспаптарда ойнау техникасы ІІ

    Пән үрлемелі аспаптарда ойнаудың жетілдірілген аспектілеріне бағытталған оқудың жалғасы болып табылады. Студенттер дыбысты басқарудың озық әдістерін, күрделі артикуляциялық әдістерді және фраза жасаудың озық әдістерін үйренеді. Пән әртүрлі регистрлерді пайдалану, динамикалық вариация және жоғары және төмен тондардағы техника сияқты ойнаудың күрделі аспектілерін қамтиды. Музыкалық шығармаларды түсіндіруге, техникалық жетілдіруге және жеке орындаушылық мәнерді дамытуға да көңіл бөлінеді. Студенттер үрмелі аспаптарда ойнауда жоғары шеберлік пен мәнерлілікке қол жеткізуге мүмкіндік беретін күрделі музыкалық шығармалар мен техникалармен жұмыс жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано II

    «Міндетті фортепиано ІI» пәні аясында аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленіп, технологияны дамытуда үш бағыттағы мақсаттар көрсетілген: түсіндіру, көзбен оқу, технологияны дамыту. Арнайы жаттығуларды, этюдтерді және интерпретацияны (стандартты репертуарды орындау) қамтитын жеке сабақ жоспары құрастырылады. Пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианисттердің аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу арқылы есту және аналитикалық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концертмейстерлік класс II

    Курсты игерудің мақсаты: темпо-ритмикалық жалпы сезімі, дыбыс шығару әдістері мен орындау динамикасын үйлестіру, дауысты серіктестен серіктеске беру, общақты импульстің ортақтығын сақтау, үзілістерді санау (әсіресе ұзақ), оның барысында студент жеке партияны естуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Солистпен жұмыс

    Жеке орындаушы және оркестрмен дирижерлеу процесін үйрену. Көрсетілімдердің әртүрлі түрлерін орындау технологиялары, түрлі темпке ауысу (агогика), опералық репертуарларды зерттеу, жеке орындаушымен жұмыс істеу техникасының негізгі тұстарын меңгеру, студенттің солистермен кәсіби іс-әрекеттегі дағдыларын дамыту. Ансамбльдік орындаушылық принциптерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аспаптану

    Пән симфониялық оркестрдің аспаптарын, олардың құрылымдарының ерекшеліктерін, дыбыс шығару принциптерін, тембрдің сипатын, диапазондарын, регистрлерін, көркемдік-техникалық мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік аранжировка I

    «Компьютерлік аранжировка 1» студенттерді заманауи компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, музыкалық аранжировка жасау негіздерімен таныстырады. Пән музыка теориясының негізгі принциптерін, виртуалды аспаптармен және эффектілермен жұмыс істеуді, сондай-ақ композиция мен оркестрлеу негіздерін қамтиды. Студенттер сандық аудио станциялардың негізгі функцияларымен танысады және дыбысты жазу, өңдеу және араластыру әдістерін меңгереді. Түрлі музыкалық жанрларға кәсіби өңдеу жасау дағдыларын қалыптастыруға арналған практикалық тапсырмаларға назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үрмелі оркестрді аспаптау I

    Пішіннің архитектоникасын барынша толық көрсететін композицияның ерекше саласы ретінде аспаптық аспаптың мәнін ашу және текстуралық және тембрлік құралдар арқылы қол жеткізілген белгілі бір дыбыстық іске асыру арқылы мазмұнды авторлық түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    "Мамандық V" пәні жоғары музыкалық оқу орындарында оқытылатын арнайы пәндер циклындағы ең маңызды компоненттердің бірі болып табылады. Пәнді игерудің мақсаты-студенттің музыкалық ойлауын дамыту арқылы оркестр дирижерлау саласындағы білімді тереңдету; әр түрлі мектеп композиторларының оркестрлік шығармаларын түсіндірудің орындаушылық ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Камералық құрам партитураларын оқу I

    Пән камералық музыканың партитураларын талдау және оқу негіздерін үйретуге арналған. Бұл пәнде студенттер камералық ансамбльдер, мысалы, квартеттер, квинтеттер және басқа да шағын аспаптар топтары үшін партитураларды оқудың негізгі принциптерімен танысады. Пән камералық шығармалар құрылымының негіздерін, соның ішінде ансамбльдегі әртүрлі аспаптардың рөлдерін, олардың өзара әрекеттесуін және гармоникалық ұйымдастырылуын қамтиды. Студенттер музыкалық мәтінді талдаудың темптерін, динамикалық өзгерістерін және шығарманың формасын анықтау сияқты әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі үрмелі оркестрдің аспаптары

    Тарихи тәжірибеде аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін зерттеу, оның қазіргі жағдайын бағалау және музыкалық-теориялық білімнің осы саласында аналитикалық және практикалық дағдыларды игеру. Аспаптардың жалпы жіктелуі. Музыкалық акустика саласындағы мәліметтер. Мыс үрлемелі аспаптар. Ағаш үрлемелі аспаптар. Соқпалы аспаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрландырудағы аспаптау I

    Курс цифрлық технологияларды қолдана отырып, құралдардың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған. Студенттер виртуалды аспаптарды қолдана отырып, музыкалық аранжировка жасаудың негіздерін үйренеді. Пән аспаптар арасында әуендер мен аккордтарды бөлу, дыбыстық палитраларды баптау және аспаптардың параметрлерімен жұмыс істеу сияқты негізгі аспаптық техниканы үйренеді. Пән қарапайым аранжировкаларды құру, әртүрлі аспаптардың дыбысын талдау және сандық ортада оркестрлеу принциптерін қолдану бойынша практикалық тапсырмаларды қамтиды. Сандық құралдарды инструмент процесіне біріктіру негіздеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түркі музыкасының тарихы

    Түркі халықтарының музыкалық дәстүрлерінің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерттеу. Тарих және мәдениет контексіндегі түркі музыкасы. Түркі халықтық және дәстүрлі музыкасы. Әзірбайжан, Қазақстан, Қырғызстан, Түркия, Түрікменстан және Өзбекстанның түркі музыкалық мәдениеті. Діндердің түркі музыкасына әсері. Түркі музыкасының классификациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ХХ-ХХІ ғасырлардағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    Пән аясында XX және XXI ғасырлардағы қазақ музыкасының дамуының негізгі кезеңдері, оның ішінде әлеуметтік, саяси және мәдени трансформациялардың әсері талданады. Дәстүрлі музыкалық жанрларға және олардың қазіргі жағдайларға бейімделуіне ерекше назар аударылады. Студенттер жаһандық музыкалық ағымдардың жергілікті музыкалық практикаға әсерін зерттейді және қазіргі қазақ музыкасындағы дәстүрлі және инновациялық элементтердің өзара іс-қимылын талдайды. Курс музыкалық шығармаларды, маңызды орындаушылар мен композиторлардың өмірбаяндарын, сондай-ақ қазақ музыкалық дәстүрін дамытуға және насихаттауға ықпал ететін мәдени және музыкалық құбылыстарды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр партитураларын оқу және талдау І

    «Оркестр партитурасын оқу және талдау І» пәні оркестр партитураларының парағынан еркін оқу дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар әртүрлі орындаушылық мектептердің, оркестрлік шығармалардың стильдік ерекшеліктерін талдау; музыкалық ойлауды тәрбиелейді, синтездеу қабілетін дамытады, оркестрге арналған шығармаларды оқу процесінде алған барлық білімдерін партитуралық жұмыста практикалық түрде жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ халық оркестрінің аспаптары

    Тарихи тәжірибеде аспаптық-оркестрлік ойлаудың даму процестерін зерттеу, оның қазіргі жағдайын бағалау және музыкалық-теориялық білімнің осы саласында аналитикалық және практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    «Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні кәсіптік цикл пәндерінің мазмұны, ұйымдастыру және өткізу әдістері туралы негізгі білімді қалыптастырады; кәсіптік пәндерді оқытудың теориялық негіздері, оларды іс жүзінде жүзеге асыру жолдары туралы идеялар; дирижерлыққа оқыту әдістемесін, оркестр партитурасын оқуға үйрету әдістемесін меңгеру; кәсіби музыкалық көкжиегін кеңейту. Музыкалық өнер және ғылым саласындағы арнаулы әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдану дағдыларын қалыптастырады; оқу орындарында бейіндік пәндерді оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үрлемелі және халық оркестрінің партитураларын оқу I

    Курс студенттерді үрлемелі аспаптар мен фольклорлық оркестрлердің партитураларын талдау және оқу негіздерімен таныстырады. Пәнде студенттер партитураны оқудың негізгі принциптерін, соның ішінде оркестрлік белгілерді түсінуді, жеке аспаптардың рөлін және олардың оркестрде өзара әрекеттесуін үйренеді. Пән оркестрлік шығармалардың негізгі құрылымдары мен формаларын, сонымен қатар партитуралық талдау негіздерін қамтиды. Студенттер партитураның негізгі элементтерін анықтауды және оларды оркестрлік орындау контекстінде түсіндіруді үйренеді. Практикалық іс-шараларға кәсіби оқу және түсіндіру дағдыларын дамыту үшін партитура үлгілерімен жұмыс және музыкалық талдау тапсырмаларын орындау кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыка тарихы

    Пән қазақ халқының дәстүрлі музыкасының ерекшеліктерін, кәсіби ән және аспаптық мәдениет жанрларын зерттейді. Халықтық-кәсіби әнді, оның генезисін, музыкалық-экспрессивті құралдар жүйесінің семантикасын игеруге ерекше назар аударылады. Курста қазақ күйі, оның семантикасы, тақырыбы, жанры, бейнесі, композициялық ерекшеліктері ерекше орын алады. Студенттер аспаптық дәстүрлердің ерекшеліктері, жарқын күйлердің мәні, өмірі мен шығармашылығы туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класс IV

    Дирижерларға арналған "Оркестрлік класс IV" пәнінің негізгі міндеттері - оркестрге басшылық жасау дағдыларын меңгеру, оркестрлік партитураны сауатты оқу, оркестрлік дыбысталуын тыңдау, интонация тазалығы, оркестрлік ойындар мен дирижерлік қимылдың дәлдігі, оркестрлік репертуарды зерделеу, оның стилистикалық әртүрлілігін үйрену, концерттік бағдарламаларды дайындау, партитураларды еркін оқу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    "Музыкалық шығармаларды талдау" пәні арқылы мамандарды музыкалық-кәсіптік даярлауға (жалпы кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру) жан-жақты жәрдемдесуге, сондай-ақ студенттерде музыкалық композиция, оның мазмұнды және сындарлы жақтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курстың негізгі міндеттері: студенттерде орта ғасырдан қазіргі уақытқа дейінгі бірнеше музыкалық дәуірлердегі тарихи дамудағы музыкалық қалыптасу процесінің логикасы туралы түсініктер жүйесін қалыптастыру; аналитикалық қабілеттерді тәрбиелеу, белгілі бір жанрға тән сол немесе басқа музыкалық формада бейнеленген орындаушылық интерпретацияны құра білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ ғасырдағы музыкалық шығармаларды полифония және талдау

    «ХХ ғасыр музыкалық шығармаларының полифониясы және талдауы» ХХ ғасыр музыка өнерінде қалыптасқан полифонияны, құрылымы мен экспрессивтік құралдар жүйесін зерттейді. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: негізгі музыкалық формаларды (вокалдық, хор, аспаптық музыка) тереңдетіп оқыту. ХХ ғасыр музыкасының полифониялық түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Полифониялық формалар

    Пәннің мақсаты - орта ғасырлардан қазіргі заманға дейінгі тарихи дамуындағы полифониялық жазу принциптерін игеру. Полифониядағы "қатаң" ұғымы және "еркін" стиль. Контрапунктуальды техника. Полифониялық формалар мен жанрлар жүйесі. Фуганың тарихи дамуының теориясы мен кезеңдері. Полифония классикалық гомофониялық формалардағы даму факторы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік класс VI

    "Оркестрлік класс VI" пәні практикалық пән болып табылады. Оркестрмен репетициялық жұмыстың негізгі тәсілдерін практикалық зерттеумен қатар, осы пәннің міндеттеріне болашақ дирижерларды дирижерларды дирижерлік техника тәсілдерін: қимыл, динамика, ырғақтық сурет және т.б., партитурамен жұмыс істеу дағдыларын игеру; тарих саласындағы ең төменгі білімді меңгеру және әр түрлі стильдер мен жанрларды түсіну, сондай-ақ музыкалық ұжымды басқару өнеріне байланысты оркестрмен дайындық жүргізу дағдыларын меңгеру кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • ТМД елдерінің заманауи музыкасы

    Пән студенттердің заманауи музыка саласындағы кең білімін игеруге, студенттердің музыкалық көкжиегін кеңейтуге бағытталған. Курс ТМД елдерінің ХХ ғасырдағы музыкасындағы негізгі бағыттар мен көркемдік тенденцияларды, музыкалық өнердің жанрлық сорттарының ең жарқын үлгілерін зерттеуге арналған. Курста ХХ ғасырдағы ТМД елдерінің музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігі көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық құрам партитураларын оқу IІ

    Пән камералық оркестрдің партитураларын оқу арқылы камералық репертуар туралы білімді дамытуға арналған. Пән практикалық сабақтар түрінде өткізіледі, оның барысында студент камералық оркестрдің партитураларын оқуды және алған білімін практикада қолдануды үйренуі керек. Сабақта оқушылар партитураларды талдайды, оқу әдебиеттерін оқиды, сабақта оқылған шығармалардың музыкалық үлгілерін тыңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Цифрландырудағы аспаптау II

    Курс цифрлық ортада жұмыс істеудің неғұрлым күрделі аспектілеріне назар аудара отырып, аспаптарды үйренудің жалғасы болып табылады. Бұл пән бойынша студенттер музыкалық бөлімдерді бөлудің озық әдістерін және оркестрлеудің күрделі әдістерін үйрену арқылы цифрлық аспаптар туралы білімдерін тереңдетеді. Пән кеңейтілген дыбыстық кітапханалармен, күрделі дыбыстық модуляциялармен және қабатты аранжировкалармен жұмыс істеуді қамтиды. Студенттер күрделі музыкалық текстураларды жасау үшін цифрлық құралдарды тиімді пайдалануды, виртуалды құралдарды күрделі композицияларға біріктіруді және аспаптардың техникалық және көркемдік аспектілеріне қатысты мәселелерді шешуді үйренеді. Практикалық тапсырмалар әр түрлі музыкалық стильдер мен жанрлар үшін жан-жақты аранжировкаларды құруды және оңтайландыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Полифония

    «Полифония» пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімдерін қалыптастырады; полифонияның полифониялық түрінің даму кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстардың тұтас талдауы – соңғы еуропалық орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуірінің музыкасынан бастап халықтық полифония үлгілеріне, қазіргі полифониялық циклдерге дейін; әр дәуірдің көп дауысты музыкасын талдау, көп дауысты жазу техникасын меңгеру, музыка жазуға және әр түрлі орындаушылар тобына аранжировка жасауға байланысты полифониялық техниканы тәжірибеде қолдану, салыстырмалы түрде шағын полифониялық формаларды жасаудың негізгі полифониялық құралдары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қазіргі заман музыка тарихы

    Қазіргі заманғы музыка ХХ ғасырдың музыкасындағы негізгі бағыттар мен көркемдік үрдістерді, музыкалық өнердің жанрлық түрлерінің ең жарқын үлгілерін зерттеуді талап етеді. Курста ХХ ғасырдың музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық алуан түрлілігі көрсетілген. Оқу курсының Материалы ХХ ғасырдың музыкалық мәдениетінің негізгі құбылыстарын қамтиды: жанрлардың даму жолдары; ХХ ғасыр композиторларының шығармашылығындағы көркемдік-стилистикалық үрдістер; ХХ ғасырдағы ұлттық композиторлық мектептердің дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үрлемелі және халық оркестрінің партитураларын оқу IІ

    Курс күрделі оркестрлік шығармаларды талдау мен оқуды тереңдете отырып, партитураларды зерттеуді жалғастырады. Пән аясында студенттер көпқабатты партитуралар мен күрделі музыкалық формаларды егжей-тегжейлі талдауға назар аударады. Пән күрделі гармоникалық құрылымдарды, полифониялық текстураларды және күрделі ритмикалық байланыстарды зерттеуді қамтиды. Студенттер оркестрдегі әртүрлі аспаптар топтарының өзара әрекеттесуін, сондай-ақ әртүрлі тарихи және стильдік қозғалыстар контекстіндегі шығармалардың интерпретациясын зерттейді. Тәжірибелік сабақтарға күрделі партитуралармен жұмыс жасау, олардың құрылымын талдау және интерпретациялық шешімдерді әзірлеу кіреді, бұл күрделі оркестрлік шығармаларды оқу мен түсінудің терең дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік аранжировка II

    «Компьютерлік аранжировка II» музыкалық аранжировкаларды жасаудың күрделі аспектілерін зерттеу арқылы оқуды жалғастырады. Пән күрделі дыбыстық дизайнды қоса, бірегей музыкалық текстураларды жасау үшін MIDI пайдалану және сыртқы плагиндер мен аспаптарды біріктіру сияқты алдыңғы қатарлы бағдарламалық қамтамасыз ету әдістері мен әдістеріне бағытталған. Студенттер микширлеу мен мастерингтің озық әдістерін үйренеді және көпқабатты аранжировкалар мен динамикалық өзгерістерді қолдана отырып, музыкалық шығармалар жасау дағдыларын алады. Практикалық тапсырмалар жоғары деңгейдегі техникалық шеберлікті және шығармашылықты талап ететін күрделі жобаларды жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестр партитураларын оқу және талдау ІІ

    «Оркестр партитурасын оқу және талдау ІІ» пәні оркестр партитураларының парағынан еркін оқу дағдыларын ары қарай дамытады, және де орындаушылық мектептердің, оркестрлік шығармалардың стильдік ерекшеліктерін талдап, музыкалық ойлауды тәрбиелеуді жетілдіреді, синтездеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрмен дирижерлеу І (түрлері бойынша)

    "Оркестр дирижерлеу (түрлері бойынша) I" пәні дирижердің орындаушы, ұйымдастырушы және басшы ретінде іс-әрекеті мүмкін болмайтын қабілетін қалыптастырады және дамытады, арнайы сыныпта алынған дирижерлау бойынша білімді бекітуге мүмкіндік береді және оркестрмен практикалық жұмыс мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы

    "Орындаушылық өнер тарихы" пәні орындаушылық өнердің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастырады, оркестрлік орындаушылықты дамытудың тарихи процесінің қоғамның тарихи даму процесімен тығыз байланысын анықтайды, ұлы дирижерлердің шығармашылығын көрсетеді. Дирижерлық орындаушылық кезеңдері, хронологиялық шеңбері, даму тарихының заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театр тарихы

    Әлем музыкасының тарихына шолу. Вокалдық өнердің даму кезеңдері. Музыка тарихы контексіндегі музыкалық театрдың дамуы. Әлемдік опера тарихы. Қазақ опера тарихы. Музыкалық-драма театрлар тарихы. Мюзикл жанры. Қазақ театрларындағы музыкалық қойылымдар. Музыкалық шығармашылық және оның көркем мәдениет тарихындағы орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үрмелі оркестрді аспаптау II

    Пішіннің архитектоникасын барынша толық көрсететін композицияның ерекше саласы ретінде аспаптық аспаптың мәнін ашу және текстуралық және тембрлік құралдар арқылы қол жеткізілген белгілі бір дыбыстық іске асыру арқылы мазмұнды авторлық түсіндіру. Үрмелі оркестр туралы жалпы ережелер. Кіші мыс композициясы бойынша аспаптар. Шағын аралас композицияға арналған аспап. Үлкен аралас композицияға арналған аспап.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық VI

    "Мамандық VI" пәні студенттің ұйымдастырушылық-басқару, музыкалық-ағартушылық қызмет, шығармашылық ұжымды көркемдік басқару саласындағы барлық білім, кәсіби дағдылар мен іскерлікті меңгеруін мақсат етеді. дирижерлау мануалды техникасының элементтері туралы, дирижерлік қозғалыстардың технологиялық және физиологиялық негіздері туралы, дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздері, дирижерлік құрылым, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік нотография

    "Компьютерлік нотография" пәні құзыретті және заманауи хор музыкантын, компьютерлік нота теру дағдыларын меңгерген және нота басып шығару ережелерін білетін шығармашылық ұжымның жетекшісін дайындауға бағытталған. Пәннің мақсаты: нота басып шығару ережелерін білетін және ноталарды компьютерлік теру дағдыларын меңгерген құзыретті және заманауи маман даярлау. Пәннің міндеттері: - нотография ережелерімен, отандық нотографияның ерекшеліктерімен танысу, - вокалдық және хорлық шығармалар мен партитуралар, дауыстық партиялар, клавирлер нотациясының ерекшеліктерін игеру, - Sibelius компьютерлік нотаторын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Опера - симфониялық оркестрмен дирижерлау І

    Курс опера және симфониялық репертуар контекстінде үлкен оркестрлік құрамдарды басқарудың негізгі принциптерін зерттеуге арналған. Жылдамдықты дәл анықтау, ритақты және динамикалық өзгерістерді басқару, дирижер таяқшасы мен қимылдарды тиімді пайдалану сияқты негізгі дирижерлік дағдыларды қалыптастыруға баса назар аударылады. Студенттер оркестрлік құрылым мен құрылымның негіздерін үйренеді, әртүрлі аспаптық топтардың өзара әрекеттесуін және олардың шығарманың жалпы дыбысына әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық аспаптар оркестрін дирижерлау І

    Пән студенттерге халық оркестріне дирижерлық негіздерін береді. Бұл пәнде студенттер ансамбльді басқарудың негізгі әдістерімен, соның ішінде қолды орналастыру, ырғақты дәлдік және музыканттармен қарым-қатынас жаусаумен танысады. Пән халық музыкасы репертуарымен жұмыс істеу принциптерін, шығармаларды халық оркестріне өңдеу және бейімдеу ерекшеліктерін қамтиды. Студенттер негізгі интерпретация әдістерін, соның ішінде динамика мен қарқынды бақылауды, сондай-ақ үйлестіру дағдыларын және музыканттармен тиімді өзара әрекеттесуді дамытады. Тәжірибелік сабақтарға қарапайым шығармаларды дирижерлеу және халық оркестрімен жұмыс істеу, алған білімдерін бекіту жатады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    "Ғылыми зерттеу негіздері" пәні зерттеудің дизайны, редакциясы, құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен кіші бөлімдері, ғылыми жұмыс тақырыбын таңдау және тұжырымдау туралы ақпаратты қамтиды. Ғылыми зерттеулерді жүргізу білімдерін; қажетті ғылыми ақпаратты іріктеу және талдау қабілеттерін; библиографиялық жазбаларды жүргізу, ғылыми жұмыстарды ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опера - симфониялық оркестрмен дирижерлау ІІ

    Пән опера және симфониялық оркестр үшін дирижерлықтың күрделі аспектілерін терең зерттеуге бағытталған. Студенттер кешенді музыкалық құрылымдармен, көп қабатты текстуралармен және динамикалық өзгерістермен жұмыс істеуді қоса алғанда, оркестрді басқарудың озық әдістерін үйренеді. Пән ірі музыкалық шығармаларды интерпретациялаудың стратегиялық тәсілдерін, оркестр солистерімен және вокалдық партиялармен жұмысты қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрмен дирижерлеу ІІ (түрлері бойынша)

    "Оркестрді дирижерлеу (түрлері бойынша) II" пәні оркестрлік ұжымды басқаруда дирижерлау техникасы бойынша, репетициялық процесс технологиясы бойынша, оркестрлік репертуарды таңдау бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастырады. Курс көркемдік, музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген, оркестрдің дирижері ретінде өз бетінше қызмет етуге қабілетті жоғары білікті дирижерлерді дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрмен репертициялық жұмыстарды жүргізу әдістемесі

    "Оркестрмен дайындық жұмыстарды жүргізу әдістемесі " пәні оркестрлік орындаушылық теориясының негізгі мәселелерін және оркестрмен жұмыс істеу әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курс болашақ оркестрлік ұжым басшыларын ұжым қызметінің барлық кезеңдерінде: ұйымнан концерттік қойылымдарға дейін педагог, оркестр жетекшісі ретінде ұйымдастыру-шығармашылық жұмысқа дайындайды. Дирижерлік өнерге қызығушылықты қалыптастырады; оркестрлік орындаушылық саласындағы ой-өрісін тереңдетеді, кеңейтеді; репетициялық, концерттік қызметті ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класс VІІ

    "Оркестрлік класс VII" пәні идеялық-көркемдік тәрбиенің міндеттерін қамтиды, оқу жоспарының практикалық және теориялық пәндерін оқу кезінде алған білім кешеніне сүйенеді, дирижерлерге жарқын эмоционалдық уайымдауға қабілетті тәрбиелеуге, музыкамен қарым-қатынастан қуаныш сезімін сезінуге және сол арқылы олардың көркем шығармашылыққа деген қызығушылығын арттыруға көмектеседі. "VII оркестрлік классты" оқыту барысында болашақ оркестрлердің басшыларында жақсы эстетикалық талғамды тәрбиелеу, оларға мамандыққа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, сондай-ақ жауапкершілік, борыш, саналы тәртіп және іске шығармашылық қарым-қатынас сезімін қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Пән кәсіптік пәндерді оқытудың әдістемелік қағидаттарын зерделеуге; орта кәсіптік білім беру педагогикасында, музыка өнері саласында қосымша білім беруде табысты бағдарлана алатын білікті мамандарды тәрбиелеуге; оқытушылық жұмыстың практикалық дағдыларын қалыптастыруға; білім алушының музыкалық қабілеттерін дамыту әдістерін (музыкалық есту, зейін, есте сақтау), арнайы дирижерлік пәндерді оқыту әдістемесін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық аспаптар оркестрін дирижерлау ІІ

    Пән халық оркестрімен жұмыс істеудің күрделі аспектілеріне назар аудара отырып, дирижерлық оқуды жалғастырады. Бұл пән бойынша студенттер дирижерлықтың озық әдістерін меңгереді, соның ішінде көп құрамды шығармалармен жұмыс істеу, күрделі ырғақтық және гармоникалық құрылымдарды басқару, оркестрдің ерекшеліктеріне байланысты шығармаларды интерпретациялау және бейімдеу дағдыларын қалыптастыру. Пән күрделі репертуарлық шығармалар бойынша жұмыстарды қамтиды. Тәжірибелік сабақтарға орындаушылықтың жоғары деңгейіне жету үшін күрделірек жұмыстарды дирижерлеу, музыкалық мәнерлеу бойынша жұмыс жасау және халық оркестрімен тиімді жұмыс жасау жатады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIІ

    "Мамандық VІІ" пәні дирижерлау техникасы бойынша білімді, дағдыларды қалыптастырады, практикалық, дирижерлау, педагогикалық, қоғамдық-музыкалық қызметке дайындайды, болашақ дирижерларда жарқын дирижерлау техникасын жетілдіреді; оркестр үшін түрлі стильдегі, жанрлардағы шығармаларды зерделеу арқылы музыкалық ой-өрісін кеңейтеді; интерпретациялық шешімдерді шығармашылық іздеу, оркестрлік репертуарды қалыптастыру; ұйымдастырушылық іс-әрекет дағдыларын меңгеру, музыкалық шығарманың тұжырымдамасы мен драматургиясын құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дирижерді тәрбиелеудің педагогикалық әдістері

    Зерттеу әрекетінің әдістерін меңгеру; оқушының аналитикалық ойлауын дамыту, ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту. Беделді дирижерлардың педагогикалық еңбектерін зерделеу; ұйымдастырылған профессионалдық жағдайда студенттердің тәжірибеге бағытталған оқу іс-әрекеті, студенттердің педагогикалық тәжірибесін қалыптастыруды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмыс жазу

    Оқу пәні студенттердің тәжірибелік (шығармашылық) міндеттерді өздігінше шешу қабілетін және ғылыми зерттеуді жүргізу дағдыларын дамытуды; қабылданған шешімдерді теориялық негіздеуге және зерттеуінің барысын белгілі бір тәртіпте, бірізді баяндауға үйретуді; теоретикалық білімді және тәжірибелік дағдыларды бекіту және кеңейтуді; білім алушының кәсіби қызметке дайындығының деңгейін анықтауды мақсат етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дирижердің педагогикалық шеберлігі

    «Дирижердің педагогикалық шеберлігі» пәні студенттердің оқытуға педагогикалық қабілеттерін қалыптастырады. Пән мазмұнын зерделеуге, арнайы пәндерді оқытудың нысандары мен әдістерін ұйымдастыруға, жеке және топтық сабақтарды өткізуде теориялық және практикалық дағдыларды меңгеруге, тәжірибенің әртүрлі түрлерін өткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлаудағы педагогика

    Педагогикалық әдебиеттерді өз бетінше еркін дамыту үшін қажетті дирижерлік және педагогикалық шеберлікті қалыптастыру. Жоғары көркемдік оркестр репертуарының шығармашылық дамуы. Көркемдік қабілеттерін дамыту және даралығын ашу. Концерттік орындау психологиясының негіздерін білу және кәсіби шеберлікті арттыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік қиындықтарды зерттеу

    «Оркестрлік қиындықтарды игеру» оркестрлік шығармаларды орындаудың және орындаудың күрделі аспектілерін терең зерттеуге арналған. Пәннің бір бөлігі ретінде студенттер оркестр ойыншыларының орындауында кездесетін нақты қиындықтарды зерттей отырып, әр түрлі оркестрлік партитураларды талдайды. Курс әр түрлі оркестрлік аспаптарда ойнау техникасына, аспаптар арасындағы өзара әрекетке, оркестрді түсіндіру мен басқаруға қатысты мәселелерге қатысты тақырыптарды қамтиды. Оркестрлік орындаушылық дағдыларды дамытуға және техникалық қиындықтарды жеңуге бағытталған жеке және топтық практикалық тапсырмалармен жұмыс істеуге ерекше назар аударылады. Студенттер әр аспаптың техникалық мүмкіндіктері мен шектеулерін қарастыруды және оркестрлік есептерді шешудің стратегиялық тәсілдерін әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ішекті оркестр тобының штрихтары

    "Ішекті оркестр тобының штрихтары" пәні ішекті аспаптардың мәнерлі мүмкіндіктері туралы, Ішекті штрихтармен жүргізудің әртүрлі әдістерімен байланысты, дыбыстың сипатына, күшіне, тембріне және сөз тіркесіне әсер ететін ысқысын жүргізу тәсілдері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класс VІІІ

    "VIII оркестр сыныбы" пәні оқу бағдарламасының практикалық және теориялық пәндерін зерделеу кезінде алынған білім кешеніне негізделеді, дирижерлерге жарқын эмоционалды тәжірибе алу қабілетін дамытуға, музыкамен қарым-қатынас жасау қуанышын сезінуге және сол арқылы көркем шығармашылыққа деген қызығушылықтарын арттыруға көмектеседі. Болашақ оркестрлердің басшыларында жақсы эстетикалық талғамға тәрбиелеу, оларға мамандыққа деген сүйіспеншілікті ояту, жауапкершілік, парыз сезімін, саналы тәртіпті және іске шығармашылық көзқарасты қалыптастыру. Студентте оркестрлік ойынның жоғары орындаушылық мәдениетінің дағдыларын қалыптастыру, ұжымдық музыкалау қабілеттерін дамыту, оркестр құрамында репетициялық жұмыс жүргізу, оркестрлік партияларды ұтқыр игеру, әртүрлі жанрлардың, формалардың, стильдердің, әртүрлі елдер мен ұлттық мектептердің шығармаларын қамтитын жеткілікті репертуарды меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық VIІІ

    "Мамандық VІІІ" пәні дирижерлау техникасы бойынша білімді, іскерлікті, дағдыны жетілдіреді, дирижерлау өнері тарихы, дирижерлау техникасы және қимыл мәселелері бойынша білімді дамытады және тереңдете түседі, әр жағынан: эстетикалық (техниканың шығармашылыққа қатынасы); эмпирикалық (дирижерлау тәсілдерін сипаттау); әдістемелік (дирижерлау тәсілдерін талдау); ғылыми-теориялық (дирижерлау өнерінің жалпы заңдылықтарын зерттеу).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрдің үрмелі аспаптар тобының штрихтары

    Үрмелі аспаптар топтарындағы әр түрлі штрихтарды, ойын техникасын үйрену. Қазіргі репертуар туралы білімді, оркестрде ойнау дағдыларын қалыптастыру, оркестрдің әр түрлі топтарында ойнау тәсілдерін үйрену. Динамиканы, оркестрде дыбыс шығаруды игеру. Оркестр репертуарының әр түрлі стильдерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Пианистік өнер және орындаушылық саласындағы іскерліктер мен дағдылардың болуы.
  • Музыкалық-орындаушылық қызметте қажетті кәсіби музыкалық, дирижерлік дағдылардың барлық кешенін білу, түсіну, меңгеру қабілеттерін көрсету.
  • Музыкалық-теориялық талдау дағдыларын меңгеру, кәсіби қызметте музыкалық-тарихи, музыкалық-теориялық білімді қолдану.
  • Дирижерлік өнер және дирижерлік педагогика саласында терең білімге ие болу, олардың жалпы мәдени маңыздылығын түсіну, алған білімдерін кәсіби қызметте тиімді қолдану.
  • Оркестр дирижерінің негізгі функциялары мен міндеттерін орындау; әртістікті, өз ойын еркін, орындаушылық еркіндікті, зейіннің шоғырлануын көрсету; оркестрлік фактуралық баяндаудың түрін анықтау; оркестрлік партитурада бағдарлану; оркестрдің барлық топтарына штрихтарды дәл және кәсіби түрде орналастыру.
  • Шығармашылық ұжымдармен және солистермен дайындық жұмыстарын жүргізуге қабілетті болу; әр түрлі шығармашылық ұжымдар үшін музыкалық шығармаларды ауыстыруды жүзеге асыру; шығармашылық қызмет түрі ретінде Музыкалық орындаудың ерекшелігін түсіну.
  • Ғылыми зерттеу принциптерін білу, логиканы, әдіснамалық тәсілдерді, ғылыми проблемаларды қою тәсілдерін түсіну, ғылыми зерттеуде шешудің тиімді жолдарын табу, рефлексиялық қызметті жүзеге асыру.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
Top