Маркетингтік коммуникациялар

  • Пәннің мақсаты маркетингтік коммуникациялар үдерісін іске асыру және кешеннің қалыптасуы саласында білім беру, өнімді және кәсіпорынды алға жылжыту бойынша маркетингтік шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту. Міндеттері: маркетингтегі коммуникациялардың түрлерін, кешенін және үдерісінің мәнін түсіну және зерттеу; табиғаттағы және жалпы қоғамдағы қарым-қатынастың негізгі үдерістері мен механизмдерін меңгеру, сонымен қатар оның әрбір нақты саласында қарым-қатынастың өзіне тән белгілерін анықтау; жарнамалық іс-шараларды жүзеге асырудың мәні мен үдерісін зерттеу.
  • Образовательная программа 7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top