Маркетинг

  • Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорынның ойлау және әрекет ету тәсілін қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті зерттеу және түсіну. Мазмұны: Пән студенттерге нарықтық қажеттіліктерді анықтауға және қанағаттандыруға мүмкіндік беретін бизнесті жүргізудің философиясы мен идеологиясы ретінде маркетинг туралы түсінік алуға, маркетингтің негізгі принциптері, маркетинг кешені және оның құрамдас бөліктері туралы идеяларды алуға, нарықтарды зерттеу және сегменттеу процедураларын игеруге, нарықтық ұсынысты орналастыруға, кәсіпорынның маркетингтік қызметіне қатысты шешім қабылдау және дәлелдеу дағдыларын игеруге бағытталған. өзгеретін нарықтық жағдай. Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу.
  • Образовательная программа 6B04118 Қаржы
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top