Арнайы білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми – әдістемелік негіздері

  • Пәнді оқу барысында магистрант мәдениеттің құндылық бағдарын өзгерту контекстінде екі білім беру парадигмасын сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады, МЖМБС және ЕББҚ бар балаларға арналған диагностика деректері негізінде жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын және арнайы ( үлгілік, жұмыс, бейімделген және жеке) бағдарламаларды жобалайды және мақсат=күтілетін нәтиже форматында мониторингтік құралдар жинағын әзірлейді. Магистрант арнайы білім беру бағдарламаларын (жалпы білім беру) әзірлеу арқылы қазіргі заманғы арнайы білім беру процесі ұғымын меңгереді, бейімделген, қысқартылған, түзете дамыту, үлгілік, жеке) және осы ББ барынша тиімді іске асырылатын жағдайлар; әрбір баланың даму ерекшеліктеріне сүйене отырып, т
  • Образовательная программа 7M01901 Арнайы педагогика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top