Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02147 Эстрада өнері - Эстрада вокалисі в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Эстрада өнері – эстрада вокалисі» білім беру бағдарламасының мақсаты сапалы, кәсіби білім берумен қамтамасыз ете отырып, эстрада-джаз музыка және орындаушылық өнер саласындағы кәсіби құзіреттіліктерге ие жоғары білікті маман-музыканттарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B102 Эстрада өнері
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Ансамбль орындаушылығының негізі I

    Ойын кезінде дене мен бастың орналасуы. Нюанстар, тыныс алу бойынша жұмыс. Ойын аппараты дыбыс шығару жүйесі ретінде. Ойын аппаратының құрылымы мен жұмысы. Нюанс және тыныс алумен жұмыс істеу – олардың ойнау кезіндегі рөлі. Ансамбль туралы түсінік. Унисонмен ойнау. Жалпы түсінік. Шығармашылық ұжым ретіндегі аспаптық ансамбльдің мақсаты мен міндеттері. Аспаптық ансамбль – шығармашылық атмосфераны, рухани қауымды құруға, топтағы әрбір орындаушының жалпы ұжымдық орындаудағы жауапкершілігіне негізделген шығармашылық ұжым. «Классика» және басқа жанрлардағы орындау мәнерінің ерекшелігі. Орындаушылық мәнер. Салыстырмалы талдау. Танымал музыкадағы фольклор.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Джаз сольфеджиосы I

    Курстың мақсаты - поп-джаз музыкалық материалы бойынша стильдік құлақ және интонациялық дағдыларды дамыту. Курстың мазмұны дәл интонация дағдыларын қалыптастыруды және поп-джаз музыкасының музыкалық тілінің әртүрлі элементтерін құлақ арқылы анықтауды; аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту, поп-джаз стильдері мен жанрларының музыкалық шығармаларының синтаксистік құрылымдарының элементтерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано І

    «Міндетті фортепиано І» пәні фортепианода ойнау, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге бағытталған. Музыкалық өнер мен фортепиано орындаушылығының базалық теориялық негіздерін, музыкалық терминологияны оқып үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық I

    Пәнге кіріспе, негізгі дағдылар мен білім. Тыныс алуды күшейтуге арналған жаттығулар циклы. Ән айту тынысы және оның рөлі. Тірек және оның ән айтудағы рөлі. Дыбыс жүргізу, дыбыс шабуылы. Резонанстың регистрлері мен түрлерін қолдану. Ән айтудағы артикуляция, дикция, орфоэпия. Репертуармен жұмыс. Орындалатын бағдарлама бойынша сұрақ-жауап.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу техникасы I

    Сөйлеу техникасы – артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу сипаты. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу. Сөйлеу дауысын қою. Дикция. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру және дамыту үшін жаттығулардың кешенді жүйесі. Әдеби норма және сөйлеу. Дауыстардың айтылуы. Үнсіздердің айтылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ансамбль орындаушылығының негізі II

    Ансамбльдегі үйлесімділік. Темперирленген және аймақтық үйлесімділік. Интонирлеу заңдылықтары. Аспаптық ансамбльдегі интонирлеудің ерекшеліктері мен негізгі принциптері. Гармониялық және әуендік үйлесім. Тік және көлденең үйлесімділік туралы түсінік. Ансамбльдік дыбыс балансын (саунд) қалыптастыру. Ансамбльдік орындаушылықтың негізгі түрлері: ансамбль құрамдары. Әртүрлі музыкалық стильдердегі аспаптық ансамбльдердің қызмет жасауының жанрлық сипаттамасы. Аспаптық ансамбльде орындау ерекшелігінің жалпы ережелері. Ансамбльдегі ырғақ: метр-ырғақтық негіз. Эстрада-джаз бағытындағы музыкадағы ырғақ ерекшелігі. Ырғақтық вертикаль туралы түсінік. Свинг орындауды метр-ырғақты ұйымдастыру принципі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық II

    Мамандық І пәнінің жалғасы. Репертуармен жұмыс: репертуардың жинақталуы, сауатты қалыптасуы, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармалардың болуы; дәстүрлі қазақ мәдениеті классиктерінің әндерін, фольклорды заманауи интерпретацияда, әлемдік эстрадалық музыкалық өнер әндерін кеңінен қолдану. Арнайы вокалды әдебиеттерді зерттеу, шығарманы жанр, стиль, экспрессивті құралдардың табиғаты тұрғысынан талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Міндетті фортепиано II

    «Міндетті фортепиано ІI» пәні аясында аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленіп, технологияны дамытуда үш бағыттағы мақсаттар көрсетілген: түсіндіру, көзбен оқу, технологияны дамыту. Арнайы жаттығуларды, этюдтерді және интерпретацияны (стандартты репертуарды орындау) қамтитын жеке сабақ жоспары құрастырылады. Пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианисттердің аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу арқылы есту және аналитикалық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Джаз сольфеджиосы II

    Пән музыканттың есту қабілетінің үйлесімді дамуына ықпал ететін негізгі формаларды кірістіреді: сольфеджирлеу, музыкалық диктант, есту талдауы, интонациялық және ырғақтық жаттығулар. Пән келесі модульдерді кірістіреді: ішкітональді хроматизм, халық музыкасының әуендері, блюз лады, мажор және минор сатыларындағы аралықтар мен аккордтар, симметриялық ладтар, қосымша және алмастырғыш тондары бар аккордтар, туыстық 1-дәрежелі пернедегі модуляция, кеңейтілген ладтық жүйе, хроматизмнің күрделі түрлері, синкопалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу мәдениеті

    Сөйлеудің формасы мен мазмұны. Көпшілік алдында өнер көрсету және аудиториямен жұмыс. Көпшілік алдындағы сенімділік. Сөйлеу күші. Сөйлеу техникасы. Сөйлеудегі импровизация. Сөйлеу мен ой-өрістің үйлесуі. Сөйлеудегі креативтілік. Сөйлеудің композициясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыка теориясы

    Музыкалық тілдің негізгі құралдарын түсіну. Тақырып бойынша негізгі терминологияны меңгеру: лад, тональность, модальность, атональность; диатоника, хроматика, микрохроматика; дыбыс, интервал, аккорд, гармониялық айналымдар, тізбектер және әсерлер; тоналды жоспар. Музыкалық тілдің элементтерін меңгеру дағдысы: фортепианода ойнағанда, жазбаша және ауызша түрде оқу-жаттығу сабақтарын шешуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қауіпсіз ән айтудың тұжырымдамалық негіздері және дауыс гигиенасы

    Дауыс гигиенасы ұғымы. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Дауыс аппаратының құрылымы. Дем алу. Бала дауысы. Мутация мәселесі. Гормондардың дауыс аппаратына әсері. Дауыс мүшелерінің аурулары. Дәрігерге дейінгі көмек көрсету әдістері. Кәсіптік аурулар. Дауыс бұзылыстары. Логопедияның негіздері. Вокалист жұмысының режимі. Жаман әдеттердің алдын алу. Салауатты өмір салтын насихаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль I

    Жеке орындаушылар кез келген шығарманы екі дауысқа үш, төрт дауысқа бөліп аспап сүймелімен немесе аспап сүймелінсіз кәсіби орындауды меңгертеді. Және көп дауысқа бөлуге келетін таңдаулы халық әндерінің жаңаша түрін қалыптастырады. Сондай-ақ, жеке орындаушының біліктілігін арттырады, таным көкжиегін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІІ

    Әншілік вибрато. Жоғары сапалы вокалдық дыбысты сипаттайтын дыбысталатын нотаның пульсациялары (тербелісі) ретіндегі вибрато ұғымы. Дыбысталу әдісіне (байламдар, жұтқыншақ, диафрагма) және секундтағы тербеліс санына қарай вибрато түрлері (әткеншек, діріл, тремолация). Диапазонды дамыту. Прималық дыбыстардан төмен және жоғарыдан бастап диапазонды біртіндеп кеңейту.ысқырық регистрін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс I

    Гаммаларды ойнау, жаттығулар жасау, заманауи және шетелдік композиторлармен танысу. Заманауи және көне музыка шығармалары, әндерді өңдеу, мұғаліммен ансамбльде ойнау. Заманауи және шетелдік композиторлардың шығармалары, ән-би сипатындағы пьесалар. Көркемдік бағдарлама шығармаларының орындалуын меңгеру және одан әрі жетілдіру. Қарапайым фортепианолық шығармалардың эскизін салу және парақтан оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Фортепиано I

    Қарапайым өңдеудегі эстрадалық композициялар. Эстрадалық классика және классикалық музыка үлгілері. Аппликатура және фортепианода ойнау техникасымен жұмыс істеуге арналған жаттығулар мен гаммалар. Орындаушылық талдау, қорытынды көркемдік бағдарламаны талдау және оқу. Қорытынды бағдарламаны көпшілік алдында концерттік орындауға дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Монодия теориясы

    Пәннің мақсаты монодия теориясының негіздерімен танысу. Пәнді оқу барысында монодикалық музыканы зерттеу және талдау жұмыстары жүргізіледі. Пән аясында монодиикалық ойлаудың мәселелері ашылады. Пәнді оқудың нәтижесі монодиялық дәстүрдегі музыкалық шығармаларды тарихи-стилистикалық талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі II

    Сөйлеу техникасы-артикуляция, дикция, тыныс алу, дауысты жүргізу. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу сипаттамасы. Дауыстық сөйлеуді орнату. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру мен дамытуға арналған жаттығулардың кешенді жүйесі. Әдеби норма және диалект. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылуы. Етістіктердің, сын есімдердің аяқталуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    Пән Қазақстанның ХХ ғасырдағы (Кеңес кезеңі 1980 жылдарға дейінгі) музыкалық мәдениеті туралы жанды тәжірибемен жаңартылған тұтас идеяларды қалыптастыруға және оның қалыптасуына әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесіне бағытталған. және даму. Курста негізгі бағыттар, стильдік ағымдар, дәуірдің көрнекті композиторларының шығармашылығы туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы

    Пән қазақ халқының дәстүрлі музыкасы мен фольклорын, музыкалық жанрлардың жай-күйін, олардың дамуын, музыкалық шығармаларын зерттейді. Негізгі назар қазақ музыкалық фольклоры мен дәстүрлі музыка жанрларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына балалардың салт-дәстүрлік фольклорын, үйлену тойын және жерлеуді дамыту кіреді. Фольклор жанрларының семантикасы болмыс жағдайлары аясында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс I

    Полифониялық түрдегі пьесаларды, этюдтерді, ансамбльді меңгеру. Полифониялық формадағы шығармаларды, классикалық ән-би сипатындағы пьесаларды, ансамбльді зерделеу. Күрделі формадағы қарапайым пьесаларды меңгеру, гаммаларды, этюдтарды, шетел және қазақ классиктерінің пьесаларын ойнау. Фортепианода ойнау барысында дыбыс шығарудың, фразировка және т.б. сынды әүртүрлі тәсілдерді меңгеру деңгейін арттыру. Техникалық репертуарды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сөйлеу техникасы ІІ

    Сөзді меңгеру әдісі мен тәсілі драма актері, опера артисі, көркем сөз оқу шебері, камералық немесе эстрадалық артисі үшін бірдей және ортақ. Сөйлеу техникасы көбіне өз дауысын меңгеруіне байланысты. Дикция, тыныс, дауыс, орфоэпия, ауызекі сөздің заңдылықтары-сөйлеу шеберлігінің маңызды да қажетті құралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ансамбль II

    «Ансамбль І» курсын бекіту және оның жалғасы. Дикция, дем алумен жұмыс. Артикуляциялық аппарат және резонатрлар, дем алу. Ансамбльдегі үйлесімділік: Темперирленген және аймақтық үйлесімділік. Интонирлеу заңдылықтары. Орындаушылық мәнерлілік құралдары: қарқын (жылдамдық), динамика, тембр, штрих, фразировка. Орындалатын композициялардың интерпретациясы. Түпнұсқаны өзгертулермен орындау. Ұжымдық репетицияларды жаттықтыру жүйесі. Репертуар бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу техникасы ІІІ

    Спектакльдің жанрын, идеясын, мақсатын анықтау. Негізгі қақтығысты, пьесаның шарықтау шегін және драмалық материалдың өзектілігін іздеу. Спектакльдің композициясы, мизансценалар және физикалық әрекеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Заманауи музыка тарихы

    «Қазіргі заман музыкасының тарихы II» курсы ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы тарихи және әлеуметтік-мәдени контекст пен музыканың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы Батыс және Шығыс Еуропа елдерінің музыкасы зерттеледі. Курс Францияның, Австрияның, Германияның, Италияның, Англияның, Венгрияның, Польшаның ұлттық композиторлық мектептерін, сондай-ақ музыкалық авангардтың даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем музыкасының тарихы

    «Әлем музыка тарихы» пәнінің мақсаты – ХХ ғасырдағы әлемдік музыка мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыру. Пән 20 ғасырдағы әлемдік музыканың көркемдік бағыттарын, оның ең жарқын үлгілерін түсінуге бағытталған. Курс ХХ ғасырдағы музыкалық шығармашылықтың стильдік және жанрлық әртүрлілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түркі музыкасының тарихы

    Пән түркі халықтарының, мәселен, саха, тува, татар, башқұрт, өзбек, ұйғыр, түрік, т.б. мәдениеті мен музыка өнерінің даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оқыту үрдісінде түркі және түркі тілдес халықтардың әрқайсысының дүниетанымдық негіздері мен тұрмыс-тіршілігін қамтудың маңызы зор. Қазақ музыка мәдениетіне ежелден енген түркі халықтарының әндері, құнды тарихи туындылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық IV

    Регистрлер, диапазонды теңестіру. Регистр ұғымы. Кеуде, бас және сөйлеу регистрлерінің сипаттамасы. Өтпелі шекаралар. Ерлер мен әйелдер регистрлерінің бөліну ерекшеліктері. «Бэлт» және «леджит» ұғымдары, «пассаджио» өтпелі аймағы. Эстрадалық микст. Микст ұғымы – бүкіл дыбыс диапазонында біркелкі тембрлік түсті сақтай отырып, бас және кеуде резонаторларының бір мезгілде дыбысталуы бар дыбыстың ерекше түрі. Тірек, байламдардың жабылу сапасы, резонанс. Эстрада орындаушысының кәсіби қалыптасуындағы вокалдық, хореографиялық, актерлік, психологиялық шеберліктердің симбиозы. Шектік бақылаулар мен емтихандарға арналған бағдарламаны таңдау және талдау. Концерттік және конкурстық репертуар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гармония

    «Гармония» курсының мақсаты музыкадағы гармоникалық құралдардың экспрессивтік мүмкіндіктері мен бейнелі-семантикалық мағынасы туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық тіл жүйесін және ондағы үндестіктің орнын түсіну. Пән дыбыс ырғағы жүйесі туралы негізгі білім алуға, гармоникалық тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Кіріспе. Сөйлеушінің тұлғасы. Өнер көрсетуге дайындық. Шешендік сөздің құрылымы. Сөздің дәлелділігі мен нанымдылығы. Сөйлеуді жаттау және жеткізу. Аудиториямен байланыс. Шешендік сөздің этикасы мен эстетикасы: сөз дәлдігі, сөздің анықтығы, сөз тазалығы, сөз байлығы мен алуандығы, сөз мәнерлілігі. Сөйлеушінің сөзіне қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаз импровизациясы

    Импровизация-джаз өнерінің негізі. Ары қарай практикалық қолдана отырып, импровизациялық ойлау дағдыларын дамыту. Музыкалық тілдің маңызды параметрлерін (интонациялық, ладалық, ырғақтық, құрылымдық) ескере отырып, импровизацияның негізі ретінде дәстүрлі және қазіргі джаз үйлесімінің негізгі теориялық принциптерімен байланыстыра отырып, әуенді желіні құра білу. Атақты джаз орындаушыларының импровизациялық соло талдау жасау; джаз стандарттарын орындаушылық түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі I

    Сахнада органикалық әрекеттің бастапқы дамуы бойынша тәжірибелік жұмыс. Логика, нақты мақсатқа жету, өнімділік. Ішкі технология элементтері. Музыкалық этюдтар (жалғыз). Серіктеспен әрекеттесуге арналған музыкалық этюдтар. Актерлық әдіс. Станиславский жүйесі: майнингейм театрының принциптері, драматургиялық реализм, натуралистік стиль. Эмоциялар мен қиял. Әдісті қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі техникасы І

    Актерлік әлемге ену. Негіздерді зерделеу. Эмоциялар - бұл әрекетке реакция. Дауыс. Психотехника. Пластикалық мәнерлілік. Назар. Қиял және импровизация. Бейнені интерпретациялау. Актерлық өнердің принципі. Актердың жұмыс құралдары. Актерлық өнер тарихы.Әдебиетпен жұмыс. Тәжірибелік бөлім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі IІІ

    Сахна тілінің сипаты мен стилі. Эллин классикалық декламациясының заңдылықтары. Еуропалық сахна өнері. Романтикалық, содан кейін реалистік және әсіресе натуралистік театрдың дамуы. Сахна тілінің заманауи принциптері. Сахна тілінің эволюциясы және дауысты жаттықтырудың оңтайлы әдістемелік жолдарын іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Джаздық гармония

    Пәннің мақсаты – джаз музыкасының гармоникалық тілі туралы білімдерін қалыптастыру. Курста джаз гармониясының ерекшеліктерін оқып-үйрену арнайы білім мен дағдыларды меңгеруге, джаз музыкасының гармоникалық тілінің кең таралған үлгілері туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс джаз шығармаларын стилистикалық гармоникалық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Халықтық және халықтық-кәсіптік шығармалардың тарихи фактілері мен музыкалық-стильдік ерекшеліктері. Музыкалық-поэтикалық фольклор және ауызша және кәсіби музыкалық дәстүр үлгілері. Қазақстанның академиялық композиторларының жетістіктері, музыкалық жанрлардың жағдайы, олардың дамуы, музыкалық шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театрдағы актер шеберлігінің негіздері І

    Кіріспе. Музыкалық театрдағы актердің өнері. Бұлшықет еркіндігі. Сахналық назар. Эмоционалды есте сақтау. Байланыс. Қиял. Сахналық аңғалдық. Физикалық әрекеттерді есте сақтау. Публикадағы жалғыздық. Сипаттамалық. Әрекет. Сиқырлы «Егер ғана». Жылдамдық-ырғақ. Мизансахна. Шамадан тыс тапсырма. Үздіксіз әрекет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық-вокалдық педагогика және орындаушылық

    Дауыс аппаратының акустикалық-резонаторлық жүйесі. Әншілік дыбыстың шабуылы. Әншілік дем алуды қоюдың негіздері. Әншілік дыбыс тірегі. Дыбыс шығарудың үш теориясы. Артикуляция және дикция. Әншінің режимі және гигиенасы. Эстрадалық-джаз ән айтудағы спецификалық тәсілдер мен штрихтар – олардың рөлі. Эстрадалық-вокалдық жанрлар және стильдер – олардың педагогикалық процессте қолданысқа енуі. Ән айтуға үйретудегі вокалдық жаттығулар мен педагогикалық репертуардың рөлі. Ерлер мен әйелдер дауыстарының регистрлері. Тембр. Вокалдық-техникалық және орындаушылық жұмыс. Әртүрлі жас санатындағы балаларға арналған таңдамалы вокалдық шығармаларға орындаушылық талдау. Вокалдық педагогика тарихынан кейбір мәліметтер. Шетелдік вокалдық педагогиканың дамуы. Негізгі дәуірлер, мектептер, атақты ұстаздардың есімдері және олардың еңбектері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    Эстрада-джаз вокалдық техникасы. Вокалдық техниканың негізгі тәсілдерін меңгеру – фразировка, артикуляция, агогика, дикция, динамика. Импровизация және джаз тәсілдерін қолдану. Импровизация және джаздың ерекше штрихтарын енгізу. Эстрадалық әндердің иірімділігіндегі импровизацияның джаз принциптері. Дауыс динамикасын басқару әдістері. Дауыс аппаратының динамикалық жұмысының алуан түрлілігі, крещендо, диминуэндо, филировка, сфорцандо техникалары сынды әр түрлі динамикалық реңкте ән айту. Әртүрлі динамикалық ұсыныстардағы белтинг, жоғарғы микст.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі II

    Іс-әрекеттердің логикасы мен реттілігі, назар аудару, ұсынылған жағдайларда әрекет ету мүмкіндігі. Импровизациялау икемділігі. Серіктеспен қарым-қатынас жасау қабілеті. Көркемдік талғам. Зейіннің бір немесе бірнеше нысандарға шоғырлануы. Жағдайдың бақылаудан шығып кетуіне жол бермеу. Ақпаратты барлық сезім мүшелері арқылы қабылдау. Актердің қосымша мәнерлілік құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль І

    Сүйемелдеудегі фактуралардың күрделі түрлері бойынша жұмыс. Сүйемелдеуде полиметрия, полиритмия қабылдауларын қолдану. Күрделі мөлшерлердегі пьесалар: 5/4, 6/4, 7/4, 8/8, 9/8. Берілген мөлшерлердегі әртүрлі жылдамдықтағы солисттер мен сүйемелдеудің өзара іс-әрекеті. Ансамбль мүшелерінің импровизациялық солоны орындауы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Пән музыкалық формалардың қалыптасу принциптері мен типологиясы туралы білімді қалыптастыруға және оларды нақты музыкалық материалға іс жүзінде қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде студент музыкалық шығарманың құрылымының заңдылықтарын, пішіндеу принциптерін, музыкалық формадағы бөліктердің қызметін, музыкалық мәнерлеу құралдарын, музыкалық синтаксисті білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театрдағы актер шеберлігінің негіздері ІІ

    Шығармашылық үдерістегі музыкалық театрдағы актерлік өнердің маңызы, қазіргі музыкалық театрдағы актерлік шеберлік ұғымының күрделілігі. Жалпы қабылданған моральдық және этикалық нормаларға сәйкес орындаушылық қызметті жүзеге асыру. Әртүрлі жағдайларда басқа адамдармен өзара әрекеттесу (оның ішінде режиссермен, сценографпен, дирижермен). Музыкалық театрдағы тиімді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі техникасы ІІ

    Орындаушылық жұмыстың заңдылықтары мен әдістері. Көпшілік алдында сөйлеудің ерекшеліктері. Студиялық жазбаның ерекшеліктері. Шығармашылық процеске қатысушыларға көркемдік ақпаратты жеткізу мақсатындағы театр терминологиясы. Спектакльді құрудың негізгі принциптері (әр рөлдік-бөлім бойынша репетиция процесінің кезеңдері; Станиславский жүйесінің сахналық психотехникасының негізгі принциптері, актердің пластикалық экспрессивтілігі).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық сүйемелдеу негіздері

    Авторлық өңдеулердегі барлық көркемдік аспектілерді нақты келісімдермен орындаудағы жұмыс (өзіндік жеке эпизодтардың дамуын қоса алғанда). Виртуозды жеке айту бойынша жұмыс жасау. Үрмелі аспаптарда нақты соққылар мен тыныс алуды жетілдіру, пианисттер мен гитаристтерге арналған фактруалы техникалар, ұрмалы аспаптардың күрделі өлшем-ырғақтық фигуралары, басс сызығымен үйлесу және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фольклор музыкалық шығармаларын талдау

    Пәннің мақсаты – қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән «Қазақтың дәстүрлі музыкасы және фольклоры» курсының өткен теориялық материалын практикалық тұрғыдан бекітуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ музыкалық тілінің қағидаларын меңгереді. Алынған дағдылар мен білімдер студенттің одан әрі зерттеушілік әрекетінің негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль I

    Дауыс аппараты дауыс шығару жүйесі ретінде. Көмей мен тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен жұмыс қызметі. Артикуляциялық аппарат пен резонаторлар, тыныс алу. Вокалдық ансамбльдегі интонацияның ерекшеліктері мен негізгі принциптері. Сарынды (гармониялық) және әуенді (мелодиялық) құрылым. Тік және көлденең құрылым туралы түсінік. Орындалатын шығарманың сипатына фразировканың тәуелділігі. Музыкалық сөйлеудің түрлері: мелодекламация, речитативті. Ән айтудағы орфоэпия: әдеби айтылымның негізгі нормалары, орфоэпия ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Джаз және заманауи мәдениет

    Джаз Америка фольклорымен, оның діни және мәдени дәстүрлерімен және нәсілдік мәселелермен өзара әрекеттесуінде. Джаз және американдық өнер - әдебиет, поэзия, театр, кескіндеме, кино. Джаз және АҚШ-ғы композиторлық шығармашылық. Американдық джаздың еуропалық классикаға және авангардқа («үшінші ағым» және «прогрессив» стильдері) бет бұруы. Еуропада джаздың пайда болуы, оның таралу тарихы және әртүрлі елдерде джаз мектептерінің қалыптасуы. Еуропалық джазда әртүрлі ұлттық мәдениет ерекшеліктерінің сынып, енуі. Орындаушылық дәстүр контекстіндегі Еуропадағы джаздың ерекшелігі. Джаз және блюз халықаралық қатынас құралы ретінде. Джаз музыканттарының әртүрлі мәдениеттердің, соның ішінде шығыс мәдениеттерінің музыкасына деген қызығушылығы. Джаздың фольклор мен авангардпен байланысы, стилистикалық қорытпалар мен гибридтер жасау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль II

    Біртекті ансамбльдерде әртүрлі стильдегі музыканы орындау. Күрделі формадағы шығармалармен жұмыс. Әртүрлі стильдер мен жанрларда жұмыс жасау. Орындаушылық мәнер. Салыстырмалы талдау. Танымал музыкадағы фольклор. Стилистика және поэтика – олардың байланысы. Жанр және оның мәні. Музыкалық вокалдық шығарманы көркемдік-орындаушылық талдау – оның мәні мен ұстанымдары. Күрделі гармониямен шығармаларды орындау, соның ішінде заманауи музыканы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық әндерді импровизациялау және интерпретациялау

    Вокалдық импровизацияның теориялық негіздері. Импровизацияның негізгі әдістері: аккордтар, тақырыпты жаңарту, рифтер. Би-боп стиліндегі импровизацияның ерекшеліктері. Латын стиліндегі импровизацияның ерекшеліктері. Соул-вокал және блюз ою-өрнегі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театрдағы актер шеберлігінің негіздері ІІІ

    Театр-көруге арналған өнер түрі. Театрдың шығу тегі. Кәсіби театрдың пайда болуы. Әлемдік театр, ТМД және Отандық театрға қысқа экскурс. Мюзикл өнер түрі ретінде. Мюзиклдың қалыптасуы және дамуы. Мюзиклдың немесе спектакльдің қысқартылған қойылымы. Музыкалық театрдағы актерлік өнер – актер-әншінің өнері. Музыкалық қойылымдағы сахналық әрекетті ұйымдастыру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық және заманауи әндерді эстрадалық талдау

    Қазақ халық әндерінің әуезі. Қазақ халқының музыкалық мәдениеті еуропалық мәдениеттен айрықшаланатын ерекше құбылыс. Қазақтың халық әні – қазақ халқының мәдени мұрасы. Музыканы құру бағдарламалары. Кеңес дәуірінің әндері. Эстрадалық әннің музыкалық-теориялық талдануы. Заманауи әндерге лингвистикалық талдау жасау. Лексикалық үйлесімділіктің бұзылуы (лексикалық қателер). Әндермен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль ІІ

    Орындалған шығарманың сипаттамасы. Эмоционалды-бейнелі мазмұн туралы жалпы түсінік. Жазылған демонстрация. Аспапта көрсету. Солистпен және т.б. көрсету. Дыбыс шығарудың әртүрлі түрлерінің сипаттамасы. Вокалдық еркіндік: жаттығу түрлері. Шығармалардағы артикуляциялық ансамбльмен жұмыс істеудің практикалық әдістері. Ансамбльдік ән айту дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық ансамбль жұмысын ұйымдастыру. Ансамбльде жұмыс істеудің негізгі принциптері. Дауыстардың тесситуралық ерекшеліктері. Ансамбльдік ойынның негіздері. Ансамбльдегі әрбір партияның функциялары. Әртүрлі дыбыс әсерлерін қолданудың музыкалық ақталуы. Аспаптардың жеке рөлі және вокалдық партия (вокалдық партиялар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз және танымал музыка негіздері

    Пәннің мақсаты – танымал және джаз музыкасының тарихи қалыптасқан стильдері мен жанрларын дамыту. Пәннің мазмұнына танымал және джаз музыкасының тарихы үшін негізгі және маңызды болып табылатын орындаушылардың есімдері мен ансамбльдердің, вокалдық және аспаптық топтардың атаулары кіреді. Курстың нәтижесі - танымал және джаз музыкасының стильдері мен жанрларын түсіну қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз стандарттары мен танымал музыканы оқу

    Джаз стандарты-шығу тарихы мен дамуы. 1920-1980-шы жылдардағы джаз стандарттары. 50-ші жылдардағы рок-мәдениеті (рок-н-ролл, скиффл); 60-шы (твист, соул, бит, фолк, ағылшын ритм-энд-блюзы, хиппи, психоделия, хард-рок, прогрессивті рок және т.б.); 70-ші жылдар (арт-рок, джаз-рок, рок-опера, диско, регги, хэви-металл, панк-рок); танымал музыка.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VI

    Әртүрлі стильдік бағыттардағы жұмыс. Әртістің репертуар жоспарын құру принциптері – концерттік, конкурстық, оқу. Эстрадалық әннің барлық жанрлары мен стильдерін қамтитын әртүрлі оқу репертуарында жұмыс жасау. Тұрақты концерттік және конкурстық репертуардың болуы. Әртүрлі стильдер мен үрдістер, әртүрлі стильдерге тән нақты тәсілдер. Оқуға қажетті стильдерге: романс, бард әні, блюз, соул, этникалық музыка, ритм энд блюз, рок-н-ролл, рок-опера, мюзикл, танымал музыка, диско жатады. Қосымшаға рок бағытының хард-рок, арт-рок, глэм-рок, панк-рок, сондай-ақ стили кантри, регги, британский бит, рэп және т.б. стильдерінің түрлері жатады. Жеке орындаушылық стилін қалыптастыру, әншінің жеке ерекшеліктеріне қарай белгілі бір орындаушы үшін басым жанрлар мен стильдерді таңдау. Имидж, бейне, костюм, сахна мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кавер ансамбль

    Материалдың идеялық-мағыналық және эмоционалды-энергетикалық мазмұнын ашу үшін эстрадалық нөмір жасау барысында режиссерлік-қоюшылық әдіс-тәсілдерді қолдануды талдау. Түрлі түрдегі көрнекіліктердің ерекшеліктері және олардың ән материалының идеялық, бейнелік, тақырыптық және эмоционалдық аспектілерімен байланысы (сахналық трансляциядағы иллюстративті, семантикалық, сюжеттік, ассоциативті тәсіл). Эстрадалық нөмірдің негізгі айрықшалық белгілері – іс-әрекеттің максималды шоғырлануы, жарқын бейнелер, тартымдылық және парадоксальды мәнерлілік құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бэк-вокал

    Студенттердің бэк-вокал мүмкіндіктерімен танысу және болашақ ансамбльдегі олардың орнын анықтау. Бастапқы материалмен жұмыс жасау, алғашқы бэк-вокалдық дағдыларын дамыту. Ансамбль құрылымы бойынша жұмыс. Ансамбль репертуарын күрделендіру және шығармаларды жеке таңдау. Дыбыстың ансамбльдік шабуылын, интонация тазалығын, дикция және стильдік тапсырмаларды пысықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі III

    Актерлік шеберлік және пластикалық мәнерлілік. Әртүрлі орындаушылық интерпретацияларды салыстырмалы талдау. Көркемдік-шығармашылық және білім беру ортасы. Сенім және шығармашылық ынтымақтастық атмосферасы. Станиславский жүйесі. Ли Страсберг әдісі. Стелла Адлер әдісі. Мейснер техникасы. Михаил Чеховтың техникасы. Практикалық эстетика. Юта Хаген техникасы. Виола Сполин тәсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі техникасы ІІІ

    Сахналық өнер негіздерін бекіту. Психологиялық релаксация және бұлшықеттерді босату. Физикалық әл-ауқат. Сахналық назар. Қабылдау. Қиял. Бақылау: анимациялық нысандар. Жануарлар туралы этюдтар. Физикалық әрекетті есте сақтау және сахналық мінез-құлықтың шынайылығы. Этюдтегі қал-жағдай және даму заңдылықтары. Психологиялық босату. Ұсынылған жағдайларда импровизациялық әл-ауқат. Этюдтер: дамыту және репетиция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биг-бендпен жұмыс

    Ансамбльдің дыбыстық балансын қалыптастыру («саунд»). Аспаптарды дәл баптау және шығарманы орындау барысында жүйені сақтау. Оркестрлік дыбыстық тепе-теңдік, парақтан оқуға дұрыс көзқарас. Орындау штрихтары және стильдік ерекшелік фразировка. «Свинг» және «латино» орындау мәнеріндегі специфика. Джаздық квадрат-оның формадағы рөлі мен маңызы. Әртүрлі синкопалық және ырғақтық фигураларды орындау кезінде метро-ырғақтық уақыт кезінде бірліктің дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VІІ

    Жанр ұғымы. Күрделі музыкалық формалар – мюзиклдар, рок-опералар, музыкалық спектакльдер. Ән формасы – ария, ән, баллада, музыкалық композиция, актерлық ән. Вокалдық өнердің әртүрлі формалары мен жанрлары бойынша жұмыс істеудің жалпы және ерекше аспектілері. Көркем мәтінмен жұмыс, актерлік тапсырманы түсіну, берілген рөлді ойнау, сахна кеңістігін және қимыл-қозғалысын меңгерту. Эстрада орындаушысының сахна мәдениеті, вокалдық техникасы, жеке дүниетанымының мінез-құлық дағдылары мен икемділіктерін бекіту. Репертуарды өз бетінше таңдауды, номер бойынша жұмыс жасауды, конкурстар мен концерттерге қатысуды қалыптастыру, орындаушының костюмін, шаш үлгісін және имиджін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық шоу қойылымдар

    Шығарманы талдау. Сахна кеңістігі. Техника және технология. Концерттік нөмір эстрадалық өнердің негізі ретінде. Сахналық мәнерлілік құралдары. Эстрада әртісінің өзінің шығармашылық даралығын іздеу қажеттілігінің негізгі аспектілері. Партиялармен және нюанстармен жұмыс. Концерттік-орындаушылық практикум. Мамандықтың ерекшеліктері және жұмыстың спецификасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-орындаушылық ансамбль I

    Ансамбльдің барлық орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Сынып жұмысы – олардың реттілігі мен реті. Жеке және топтық жаттығулар, барлық нюанстарды пысықтау. Практикалық сабақтар. Вокалдық ансамбльге әрлендіру бойынша сұрақтар. Шығарманы талдау: жанрлық бағытты анықтау. Форманы талдау. Тональдік жоспар. Мәтіннің сипаты. Вокалдық әрлендіру: ансамбль түрі (ер, әйел, аралас). Дауысты жүргізу принциптері. Диапазон, тесситура, ыңғайлы тоналділікті таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль III

    Құрылым мен вокалдық ансамбльдің өзімен жұмыс. Ән айтуды вокалдық, аспаптық және буындық тәсілдер арқылы түзету. Вокалдық өзін-өзі бақылау және өзінің партиясына, сонымен қатар, жалпы ансамбльдің дыбысы үшін жауапкершілік. Практикалық репетициялар. Шығармаларды жатқа орындау. Партиялардың тепе-теңдігі. Орындаушылықтағы еркіндік. Түрлі мәнерлеу құралдарын және орындаушылықтағы тәсілдерді меңгеру (дыбыстың түрлілігі, нюанстың нәзіктігі). Орындаушылық техникасының негіздерін білу. Әрбір ансамбль мүшесінің даралық ерекшеліктерін сақтай отырып, динамикалық және тембрлік тепе-теңдікті, біртұтас орындаушылық стильді сақтау. «Ансамбльдік техника» түсінігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Негізгі музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабілеттерді дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Эстрадалық музыкалық білім берудегі инновациялық педагогикалық және заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану. Орындаудың мәнерлілік құралдары. Орындаушылық техниканың негіздері. Топтық кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі. Музыкалық аспапта эстрадалық орындаушылықты оқыту әдістемесі. Сабақты өткізудің формалары мен әдістері. Оқу процесін жоспарлау, жеке жоспар құру принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық информатика

    Пәннің мақсаты – жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметке жоғары білікті музыкатанушыларды дайындау. Пән музыкалық ақпараттық мәдениетті қалыптастыруға, заманауи телекоммуникациялық жүйелерді қолдану арқылы музыка өнерінің тарихы мен теориясына, музыкалық мұрағаттарға және аудио қолданбаларға қатысты әртүрлі мәліметтер алу қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулердің негіздерін зерттеу. Пәннің мазмұны студенттердің ғылыми зерттеулерді жүргізудегі, алынған нәтижелерді талдаудағы практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды. Студенттердің ақпарат көздерімен өзіндік жұмыс жасаудағы әдістемелік дағдыларын жетілдіру маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік нотография

    Пән студенттерге компьютерде музыкалық теру дағдыларын үйретуге бағытталған. Курс кез келген дерлік күрделіліктегі музыкалық мәтінмен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін Finale және Sibelius заманауи нота редакторларын қарастырады. Finale және Sibelius бағдарламаларында жұмыс істеуді және олардың негізгі функцияларын үйрену музыкатанушы тәжірибесінде сұранысқа ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кавер-бенд

    Регистрлік тегістік және тембрлік алуандық; ансамбльдегі жұмыс; ән айтудағы дем алудың барлық түрлерін, әр түрлі дыбыстық шабуылдарды меңгеру; орындаудың эмоционалдылығы мен мәнерлілігі. Орындаудың мазмұндылығы, мағыналылығы. Орындалып жатқан шығарманың авторлық идеясы мен стильдік ерекшеліктерін түсіну. Репертуарға жеке вокалисттер мен биг-бенд үшін жазылған шығармалар, түрлі аспаптарға арналған концерттік пьесалар, отандық және шетелдік джаздың үздік үлгілері кірістіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шоу қойылым негіздері

    Концерттік нөмір құру процесінде ән материалын тиімді негізге аудару принциптері. Сахналық мәнерлілік құралдары. Вокалдық шығарманың сахналық бейнесін жасау. Эстрада нөмірін жасау барысында сценарий-қойылым жұмысында көркемдік идеяны жүзеге асыру әдістемесі. Нөмірді қалыптастыру мен қоюда көркемдік материалды синтездеудің режиссерлік-қою техникасы. Сценарийлік-режиссура шеберлігінің жалпы технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмыс жазу

    Пәнді оқу мақсаты – дипломдық жұмысты жазу және жобалау. Курс дипломдық жұмыстың тақырыбын таңдауға және тұжырымдауға, оның құрылымын, бөлімдері мен бөлімшелерін түсінуге бағытталған. Мазмұны қажетті ғылыми ақпаратты таңдау және талдау қабілетін қалыптастыруды қарастырады; библиографиялық жазбаларды жүргізу, дипломдық жұмыстарды рәсімдеу дағдылары. Курс барысында қорғауға дипломдық жобаны дайындау, оның презентациясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Грим және имидж негіздері

    Адамның пластикалық анатомиясын зерттеу: бас сүйегінің пішіні мен құрылымы. Бет сүйегінің сүйектерін зерттеу. Бет пішіні. Беттің жеке бөліктерін талдау. Бетті коррекциялау. Гримдау әдістері. Беттің мимикалық бұлшықеттері. Гримдау техникасы. Сахналық гримді қалыптастыру. Имидж-белгіленуі, нысан имидж, ұйым имиджі. Имиджмейкинг-нысандар және құралдар. Имиджмейкинг тарихынан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Концерттік шоу бағдарламаларының дыбыс инженерімен жұмыс

    Дыбыс режиссура негіздері. Дыбысты күшейту технологияларын теориялық және тәжірибелік зертету: араластырғыш пульттар, микрофондар, күшейткіштер, колонкалар, дыбысты динамикалық өңдейтін құрылғылар. Дыбыстық жазу: дыбыстық жазба тарихы, жазба канлы-ойнату арнасы және оның элементтері; магнитті таспаға жазу және оны ойнату процессі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Акустикамен жұмыс

    Акустика ғылым ретінде. Заманауи акустиканың негізгі бағыттары. Акустикадағы макроскопиялық деңгейдегі зерттеулер: дыбыстың қоғалмалы ортада таралуы; ортаның біртектес еместігі арқылы дыбыс шашырауы және біркелкісіз ортада дыбыстың таралуы; дыбыстық толқындар өрісіндегі макроскопиялық ағындардың табиғаты; күшті ультрадыбыстық толқын, кавитация құбылыстары саласындағы заттың әрекеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы

    Музыкалық шығармашылық психологиясының ғылым ретіндегі жалпы түсінігі. Музыкалық шығармашылық психологиясының даму тарихы, пәндік саласы және ерекшеліктері. Музыканттың тұлғасы мен қызметі. Тұлғаның музыкалық дамуындағы жеке айырмашылықтар психологиясы. Шығармашылық тұлғаның типологиясы. Музыкант қызметіндегі танымдық процестер. Музыкант тұлғасының жеке психологиялық қасиеттері. Сана және санасыздық. Музыкалық білім беруде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-орындаушылық ансамбль II

    Репертуар бойынша жұмыс. Шығарманы ансамбльмен жаттау. Музыкалық материалды партиялар бойынша өрескел талдау. Партиялармен репетициялар. Үйренген партияларды ортақ партитураға біріктіру. Шығарманы орындауда көркемдік тұтастыққа қол жеткізу. Фольклордан, әлемдік эстрада классикасынан, ТМД елдерінен үлгілер – интерпретация, ансамбльдің орындауында өңдеу. Түпнұсқамен салыстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VІІІ

    Шектік бақылаулар мен емтихандарға арналған бағдарламаны таңдау және талдау. Концерттік және конкурстық репертуар. Өткен семестрлерде өткен барлық материалдарды бекіту. Келесі стильдердегі 4 түрлі сипаттағы шығармалардан репертуар таңдау: Әлемдік хит (кез келген шет тілінде), Қазақ тіліндегі ән: халық немесе қазақстандық композиторлардың әндері (ретродан заманауи уақытқа дейін), Авторлық ән немесе аға буын композиторларының әндеріне авторлық өңдеу (Дүйсекеев, Қалдаяқов, Бәйтереков, Бейсеуов, т.б.), Биг-бендпен ән (немесе әннің кавер нұсқасын орындау үшін шағын топ).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этика және эстетика

    Эстетиканың ғылыми пән ретінде негізделуі. Этика философияның бір саласы ретінде. Этика және эстетика пәні. Этикалық және эстетикалық ойдың тарихы. Ғылыми білімдер жүйесіндегі этика және эстетика категориялары. Өнер философиясы. Өнер спецификалық қоғамдық құбылыс ретінде. Көркемдік бейне. Өнердегі мазмұн мен форма. Моральдың құрылымы. Эстетикалық құзыреттілік: адамның тұлғалық және кәсіби дамуы. Тұлғаның адамгершілік қалыптасуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалистің эстрадалық оркестрмен жұмысы

    Оркестрлік және ансамбльдік дайындық. Джаз оркестріне арналған түпнұсқа шығармалар (биг-бенд). Джаз оркестрі үшін қайта өңдеулер (аранжировкалар). Солист-аспапшылар мен вокалисттерге арналған сүйемелдеу. Джаз оркестріне арналған заманауи музыка (биг-бенд).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Имиджиология

    Қоғамдық ғылымдар ішіндегі имиджелогияның орны. Имиджелогия философиясы. Имиджелогияның антропологиялық негіздері. Имиджмейкинг шығармашылық ретінде. Имидж ғылыми түсінік ретінде. Имидж, бедел, имиджирлеу-мәнді түсіну тәсілдері. Имидж функциялары. Кинетикалық имидж. Вербалды имидж. Динамикалық имидж. Жеке іскери имидж. Іскери имиджді құрудағы өз бетінше талдау. Имиджді қалыптастырудағы нысандар мен әдістер. Әлеуметтік жағдайдағы имидждің рөлі. Имидж стратегиясы. Телефон байланысының имиджі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Эстрадалық студия

    Бұлшық ет еркіндігін тәрбиелеу. Шығармашылық салауаттылық элементтері. Әрекет серіктеске бағытталған психофизикалық процесс ретінде. Музыкалық материалды жасаудағы актерлік шеберлікті қолдану әдістемесі бойынша әдіс-тәсілдер. Эстрадалық ән бойынша режиссерлық көзқарасты дамыту. Эстрадалық әннің режиссерлық шешімін сахналық орындау кезеңдері. Эстрадалық нөмір жасау барысында вокалдық шығарманың көркемдік концепциясын кезеңдік жүзеге асыру. Эстрада өнерінің дербес түрі ретінде эстрада өнерінің дамуына көрнекті өнер қайраткерлерінің шығармашылық үлесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Дауыс аппараты жайлы біліміне сүйене отырып, вокалдық қабілеттерімен шебер жұмыс жасау, дыбыс мүшелерінің ауруларын алдын-алу дағдыларын ие болу, көптеген кәсіби аспектілер бойынша дауысты қорғауды зерттеу, болашақ шығармашылық қызметке өздерінің орындаушылық стилін таңдай отыра, ауқымды репертуарға ие болу.
  • Джаз және эстрадалық музыка жанрында бірлесіп орындау дағдыларын меңгеру, әрі қарай түрлі жанрлар мен стильдерде ансамбльдік жұмыстың әр түріне қатысуға дайын болу. Дуэтте, триода, квартетте және басқа да көп дауысты дыбыстарда ән айту дағдыларын меңгеру. Ансамбль құрамында акапелла әнін білу; импровизация және парақтан оқу тәсілдері. Солоны жоғары деңгейде еркін орындау, көпшілік алдында сөз сөйлеу тәжірибесі болу, ансамбльде өз бетінше жұмыс істеу дағдысы болу.
  • Шығармашылық процестің заңдылықтарын, джаздың, рок пен поп-музыканың музыкалық тілін, әртүрлі стильдер мен бағыттарды білу, кәсіби терминологияны меңгеру. Импровизацияны меңгеру және музыкалық материалды шығармашылықпен өңдеу.
  • Педагогикалық жұмысқа саналы түрде қарау, аналитикалық ойлауды дамыту. Өзінің орындаушылық тәжірибесін жинақтауға қабілетті болу, эстрадалық түрде ән айту дағдыларын меңгеру. Эстрадалық вокал бойынша әдістемелік және оқу-ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау.
  • Орындаушылық бағдарлаудың бастапқы кәсіби дағдылары мен қабілеттерін, психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін; концерттік бағдарламаның барлық спектрін меңгеруге мүмкіндік беретін филармонияның, студияның, концерт залының, теледидардың өндірістік жағдайындағы эстрадалық вокалистің кәсіби жұмыс дағдыларын меңгеру.
  • Джаз репертуарында және джаз стандарттарында импровизация дағдыларын қолданыңыз. Қазіргі танымал музыканың шығу тегін білу: ел, афроамерикалық фольклор, шлягер, шансон және т. б.
  • Қоюшылардың ниеті негізінде вокалдық және актерлік құралдармен музыкалық-сахналық/көркем образ жасау. Грим техникасы мен имидж негіздерін меңгеру.
  • Түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды сауатты, техникалық дәл, көркем мәнерлі орындау. Парақтан оқу, құрылымы бойынша қарапайым фортепианоға арналған пьесаларды транспонирлеу. Әр түрлі музыкалық жанрлар мен стильдердің шығармаларын анықтау.
  • Ән айтудың, сахналық сөйлеудің және актерлік шеберліктің мәнерлі құралдарын біріктіру. Бір көркемдік идея аясында шығармашылық ұжымда жұмыс істей білу.
  • Музыкалық білімді қалыптастыру және жүйелеу: музыкалық сөйлеу элементтерін құру техникасын еркін меңгеру; шығармалардың композициясын, драматургиясын еркін түсіндіру және музыкалық мазмұнын ашу; музыкалық ой-өрісті кеңейту.
  • Студиялар мен залдардың дыбысының, дыбыстық жабдықтарының және акустикасының физикалық негіздерін білу. Бағдарламаларды қолдана білу, арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдану.
  • Қазақ және әлемдік музыка өнерінің тарихи үдерістері туралы білімді қалыптастыру. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Top