Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02113 Медиа және гейм технология в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – геймификация міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін фундаменталды білім берудің құзіреттілік тәсілі негізінде ғылымның, өнердің, технологияның қазіргі бағыттары үшін өнер және IT құзыреттері бар көптілді мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B107 Медиаөнер және сандық технологиялар
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Компьютерлік графика I
Пән мазмұны: - Adobe Photo Shop растрлық, Corel Draw векторлық редакторында кескіндер мен символдарды құру әдістері; - растрлық және векторлық графиканың көмегімен картографиялық белгілерді тұрғызу жолдарын; - компьютерлік графиканың негізгі бағдарламалары; - растрлық және векторлық графиканың негізгі артықшылықтары мен кемшіліктерін; - негізгі графикалық бағдарламалардың құрамы мен интерфейсі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық сараптама
Математикалық сараптаманың негізгі фундаменталды ұғымдары қарастырылады: бір нақты айнымалы функциялардың дифференциалдық есебі, анықталмаған интегралдар және интегралдау әдістерін қолдану, анықталған интегралдар және олардың геометрияда, механикада және физикада қолданылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математика
Білім алушыларға функцияны зерттеу әдістерін, интегралды есептеуді және оларды математикада қолдануды үйрету, нәтижелерді талдап, жалпылауды жасай білу, негізгі математикалық ұғымдар мен әдістерді меңгеру, қалыптастырылған есептерді шешу алгоритмдері туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
С ++ бағдарламалауға кіріспе
«С++ бағдарламалауға кіріспе» пәнінде танымал жоғары деңгейлі С++ тілінде бағдарламалау негіздері оқытылады. Келесі тақырыптар қамтылған: бағдарлама құрылымы, деректер түрлері, операциялар, операторлар, функциялар, сақтау кластары және айнымалылар, көрсеткіштер және массивтермен жұмыс, кластар, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері, тізімдер, стектер, кезектер, екілік ағаштар, енгізу-шығару функциялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер, берілгендер құрылымы және бағдарламалау
Пәнді оқу нәтижесінде дербес компьютердің бағдарламалық құралдарын, алгоритмдеу негіздерін зерттей алады, амалдарды, алгоритмдік тілдерді пайдалана отырып, қазіргі заманғы бағдарламалау технологиялары негізінде бағдарламалау әдістерін меңгереді, әртүрлі салалардың есептерін шешу үшін осы негіздерді практикада қолдана алады. Деректерді анықтауға, талдауға және құрылымдауға мүмкіндік бере алады. Бағдарламаларды әзірлеу, жөндеу, тексеру жұмыстарын жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
«Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері» пәнінің бағдарламасы ақпаратты қорғаудың теориялық негіздері мен әдістерін, құпия жүйелердің математикалық құрылымын, ақпараттардың математикалық түрде берілуін қарастыруды, ақпараттық сипаттамаларды талдау әдістерін және тілдік жүйелердің артықшылығын, еркін мәтіндердің ақпараттық сипаттамаларын түзету мен қалпына келтірудің теориялық негіздері, ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру, ақпаратты қорғаудың негізгі әдістері мен құралдарын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалауға кіріспе
«Бағдарламалауға кіріспе» пәнін меңгерудің мақсаттары алгоритмдеу және императивті программалау негіздерін меңгеру, MS Windows платформасының заманауи құралдарын пайдалана отырып, программалық кодты өңдеу дағдыларын меңгеру болып табылады. Алгоритмдерді, деректер құрылымдарын оқу және C++ тілін қолдану арқылы практикалық есептерді шешуге арналған бағдарламаларды құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Maya кіріспе
Үш өлшемді модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері, үш өлшемді графиканы құрудың толық циклінің кезеңдері, жұмыс әдістері мен осы саладағы есептерді шешу алгоритмдері. Берілген шарттар мен шектеулерге сәйкес үш өлшемді графиканы құру есептерін шешу. Үш өлшемді графиканы құру дағдылары. Берілген шарттар мен шектеулерге сәйкес үш өлшемді графиканы құру есептерін шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика II
Бұл қарастырылып отырған пәнде компьютерлік графиканың өндірістегі және көркемдік-шығармашылық қызметтегі рөлі мен орнын зерттеу мүмкіндігін қамтамасыз ету негізінде компьютерлік графикадағы жұмыстың негізгі әдістерін оқытады. Оқытылатын негізгі бағдарламалар: Photoshop, Illustration, InDesign.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойын дизайны
Пән Playcentric Design курсында қамтылған маңызды тұжырымдамаларға негізделеді және жүйе дизайны мен ойын механикасын терең зерттеуге бағытталған. Курс қағазды прототиптерді жасау процесінде белсенді қатысуға бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушылар портфолиоға дайын бірнеше ойын прототиптерін меңгеріп шығады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ойын дизайнының элементтері
«Ойын дизайнының элементтері» пәні білім алушылардың дизайн-жобаларды әзірлеу және құрудағы кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыруға арналған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: - ойындарды жобалау заңдары; - дизайн-жобасын әзірлеу кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
2D ойын дизайны
«2D ойын дизайны» курсы білім алушыларды визуалды графиканың негізгі ұғымдарымен, компьютерлік жүйемен таныстыруға және визуализацияны пайдалана отырып, білім алушылардың техникалық идеяларды графикалық көрсету дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оқытылады: - тірі және жансыз объектілерге арналған негізгі 2D анимация; - 2D анимациясының белгіленген ережелері бойынша объектілер тобы; - түрлі форматтарда импорттау және экспорттау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Пәнді меңгерудің мақсаты - білім алушыларды интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолдану мәселелерімен және салаларымен таныстыру, білімді өңдеу жүйелерін құру мен жұмыс істеудің теориялық, ұйымдастырушылық және әдістемелік мәселелерін көрсету, білім негіздерін жобалау бойынша практикалық жұмыстарға дағдыландыру. Ақпаратты өңдеу үшін нейрондық желілік технологияларды қолдануда теориялық және практикалық білім мен дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мультимедиа технологиялары
Бұл курстың мақсаты қазіргі мультимедиалық технологиялар туралы ақпараттар, мультимедианың құрамы, олардың компьютерлік ойындарды әзірлеуде қолданылуы, оларды қолданудың орындылығы мен қажеттілігі туралы түсінік беру. Мультимедиа негізінде дербес ойын механикасы мен элементтерін жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ойын орнату
Мақсаты – білім алушылардың дизайн жобалары мен жанрларын жасау және әзірлеуде кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Білу керек: - дизайн заңдылықтары мен дүниенің көркемдік сипаттамасы; - конструкторлық жобаны әзірлеу кезеңдері; - жобалау жұмысындағы талдау және синтез әдістерін; - тиісті мамандар мен тапсырыс берушілерді; - конструкторлық жоба өндірісі саласындағы технологиялық процесті оқытудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жүйе сауаттылығы
Жүйелік ақпаратты іздеу және сыни талдау негіздері, сандық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қойылған міндеттерді шешудің жүйелі тәсілінің әдістері, жеке цифрлық кеңістікті ұйымдастырудың негізгі кезеңдері, мәліметтерді өңдеу технологиясын қолдану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Геомодельдеу
«Геомодельдеу» пәні ГАЖ даму тарихын, ГАЖ негізгі ұғымдары мен терминдерін, геоинформатиканың жалпы мәселелерін, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) қолдану технологияларын, бастапқы, шығарылған немесе қорытынды материалдарды визуализациялауды модельдеу негізінде картографиялық кескіндерді жобалау мен жасауды оқытады. ГАЖ-дың қазіргі жағдайы, олардың ойын өнеркәсібіндегі, ғылым мен техникадағы орны, ГАЖ-дың техникалық, бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз етілуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиа жүйесіндегі мультимедиялық технологиялар
Бұл пәнді оқытудың мақсаты танымдық және коммуникативті ресурстары алғаш рет лонгрид-сызықтық мультимедиалық медиатексте қолданылған онлайн-медиадағы желілік БАҚ-та кең таралған және танымал арнайы платформада электрондық конструктор көмегімен жинақталған мультимедиалық форматты оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
3D art кіріспе
3D модельдеудің негізгі түсініктері, Blender 3D редакторында жұмыс істеу негіздері, материалдарды дайындау, Blender редакторындағы текстуралар, 3D модельдерінің анимациялану негіздері, 3D модельдерінің жұмысқа кіріскеннен кейінгі өңделуі және экспорттау әдістері, Blender 3D редакторында физикалық объектілердің өзара әрекеттесуін модельдеу жолдары, толықтырылған шындыққа жақын модельдерді құру әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зияткерлік меншік
Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік нысандарын құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Maya
Үш өлшемді көріністерді жасау саласындағы ең танымал бағдарламалардың бірімен танысу, келесі бағыттар бойынша білім алу: - әртүрлі модельдеу техникаларын қолдана отырып объектілерді құру; - материалдармен, модельдермен текстуралық жұмыс; - көркем жарықтандыру әдістерін қолдана отырып, үш өлшемді көріністі жарықтандыру; - камераларды пайдалану, үш өлшемді көріністің көрнекі соңғы кескінін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Видео ойынды жариялау
Бұл курс білім алушыларға ойынды жариялауға, мәміле құрылымдарына және өнімнің өмірлік цикліне ерекше назар аудара отырып, бейнеойын бизнесі туралы түсінік береді. Білім алушылар әлемді ойын жасаушының көзімен көруді үйренеді және осы процесте ойындарды жоспарлау, бюджеттеу, нарыққа шығару, іске қосу және монетизациялау туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойын модельдеу технологиялары
Интерактивті қосымшаларды әзірлеуде бағдарламалау мен дизайнның маңыздылығы туралы түсінікке ие болу; C++ тілінде бағдарламалаудың және Unity жүйесінде жұмыс істеудің негізгі әдістері; Unity әзірлеу ортасын пайдалана отырып, интерактивті қосымшаның толық әзірлеу циклін жүзеге асыру; Unity жүйесінде интерактивті қосымшаларды әзірлеу үшін кәсіби құралдарды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері
Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімді қалыптастырады. Бұл курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қалыптасу заңдылықтары, Негізгі Заң туралы ұғымдардың анықтамасы, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Жүйені талдау және жобалау
Инновация технологияның жаңа жетістіктеріне негізделген жаңа ақпараттық жүйені құру және анықталған кемшіліктер мен жаңа міндеттер мен талаптардың туындауы негізінде қолданыстағы ақпараттық жүйені жетілдіру. Мақсаттары: - ақпараттық жүйенің мақсатын айқындау; - мақсат қою (мақсатты функция); - жүйенің міндеттерін анықтау; - жүйені құрудың негізгі идеясын тұжырымдау; - жүйені дамыту бағыттарын айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графика
«Инженерлік және компьютерлік графика» курсы үш бөлімді оқудан тұрады: сызба геометриясы, техникалық сызу және компьютерлік графика. Пәнді оқудың мақсаты AutoCAD-та конструкторлық құжаттардың графикалық бөлігін дайындаудың автоматтандырылған негіздерін оқу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Анимация негіздері
«Анимация негіздері» курсын оқу нәтижесінде студент интерактивті қосымшаларды әзірлеудегі анимацияның орны мен рөлі туралы түсінікке ие болуы керек; 2D және 3D үшін анимацияны дамытудың негізгі түсініктер жүйесін, оны құру бойынша жұмысты ұйымдастыру әдістерін, интерактивті қосымшаны әзірлеу аясында негізгі жұмыс түрлерін орындау әдістерін білу; анимация құрудың жоғарыда аталған әдістерін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері
«Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері» біріктірілген курсы төтенше жағдайларда адамның қауіпсіздігі мен қорғалуын қарастырады; салауатты өмір салтының негіздері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері; экологиялық проблемаларды, тірі организмдердің, оның ішінде адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, адам қоғамының қоршаған ортаға әсерінің ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толық бейтараптандыру мүмкіндігін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ойын әзірлеушілеріне арналған арт-дирекция
Пән ойын ұғымын көрнекі түрде жеткізу үшін сыни және шығармашылық ойлауды қолдануды үйретеді. Өнеркәсіп трендтерін талдау және ойынға көркем дизайн принциптері мен үлгілерін қолдану қарастырылады. Болашақ фильмнің идеясы мен көңіл-күйін көрсететін иллюстрацияларды, бейне ойынды, анимацияны және т.б. жобаның негізгі көркемдік мақсатын визуализациялауда кәсіби практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Бір ойыншыға ойын дизайны
Бір пайдаланушыға (ойыншыға) арналған ойын тәжірибесін қалыптастыру және ойын платформаларының айырмашылығы мен ойын тәжірибесінің олардың ерекшеліктеріне тәуелділігі туралы түсінік, ойын құру барысындағы қиындықтарды байсалды бағалау, жынысына, жасына, таңдаулы платформасына, хоббиіне және т.б. негізделген әртүрлі мақсатты аудиториялардың қызығушылықтарын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кәсіпкерлік негіздері
Курс барысында білім алушылар өздерінің қабілеттерін іске асыруға және қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған инновациялық тәсіл негізінде өндіріс факторларын ұтымды біріктіруде көрінетін жеке тұлғаның қабілеттерін іске асыру ретінде кәсіпкерлік қызметті зерттейді. Курстың мақсаты-жаңадан бастаған жеке кәсіпкердің практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ойын мен ойыншының интерактивті өзара әсер етуі
Белгісіздік жағдайында оңтайлы мінез-құлық принциптерін орнату, осы принциптерді қанағаттандыратын шешімдердің бар екендігін дәлелдеу, шешімдерді табу және оларды жүзеге асыру алгоритмдері. Бұл пән білім алушыға ойын теориясының қолданбалы әдістерін меңгеруге көмектеседі, қатаң математикалық зерттеулер мен конфликтте шешім қабылдаудың практикалық мәселелері арасындағы дәнекер болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби компьютерлік графика
Пәннің мақсаты: кәсіби есептерді шешу үшін кәсіби компьютерлік графикамен жұмыс істеу дағдылары мен біліктілігін қалыптастыру. Пән міндеттері: кәсіби құзыреттілігін арттыру факторы ретінде компьютерлік графиканы өңдеу технологияларын тереңдетіп оқыту қажеттілігін қалыптастыру; графикалық бейнелерді өңдеу және құру үшін қолданылатын заманауи АКТ құралдарының мүмкіндіктерін пайдалану саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жарнама қызметіндегі графикалық және анимациялық құралдар
Жарнамадағы графика және анимация құралдары кросс-платформалық интерактивті қосымшалар мен ойындарды әзірлеу ортасын оқытады. Бастапқы деңгейдегі курста білім алушылар анимация құралдарымен жұмыс істеу негіздерімен танысады, олар: интерфейс, мәзірлер, ойын көріністері мен нысандары, камерамен жұмыс істеу, пейзаж жасау, анимация, сценарий жасау және өз интерфейсін құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ақпараттық теория негіздері
Ақпарат теориясы ғылымның әмбебап тілі, құбылыстар мен процестерді модельдеу құралы ретінде, кодтау мен криптография идеялары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; логикалық ойлауды, алгоритмдік мәдениетті, болашақ кәсіби қызметке, үздіксіз білім алуға және өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті деңгейде сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнер саласындағы менеджмент
Курс өнер саласындағы басқару негіздерін және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, мәдениет саласындағы ұйымдарды басқарудың практикалық дағдыларын, мәдени қызметтің қазіргі жағдайларымен танысуды, сонымен қатар өнер индустриясының негізгі басқару ерекшеліктерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ойын үшін жасанды интеллект Скрипт
Курс оқыту мақсаты – аудиториямен интерактивті қарым-қатынас құралы ретінде ойындар туралы, ойындарды құру және жылжытудың принциптері мен негізгі процестері, виртуалды әлемдер мен метаверстердегі аудиториямен ЖИ өнімнің өзара әрекеттесу негіздері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инди ойын жасау
Пәннің мақсаты: ойынның идеяларын тұжырымдайды, инди ойындар нарығын және мақсатты аудиторияны талдайды. Идеяны тұжырымдамалық құжат түрінде сипаттайды, ойынды тарату үшін қолайлы алаңды таңдайды. Ойынның көрнекі стилін дамытады, сілтемелерді таңдайды және сипаттайды. Қолдау жұмысы үшін сценарийлерді, дүкендегі шолуларға жауаптарды әзірлейді. Баспасөз хабарламасын жазады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нарративті дизайн
«Нарративті дизайн» пәні компьютерлік ойындардың әзірленуінің баяндалуы мен тарихын зерттейді. Оның міндеттеріне ойынның тарихын жасау ғана емес, сонымен қатар оны ойын механикасының көмегімен айтып беру, сонымен қатар баяндаумен тікелей байланысты механиканың дизайны кіреді (бұл тек оқиғаның өзімен айналысатын нарратив дизайнерін ойын сценарисінен ерекшелендіреді).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
3D ойын дизайн стандарттары
«3D ойын дизайн стандарттары» пәнін оқудың мақсаты білім алушылардың ойын ақпараттық жүйелеріне арналған кешенді бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың әдістемесі мен практикасы бойынша фундаменталды теориялық білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар білім алушыларға 3D бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауға арналған заманауи бағдарламалық құралдарды қолдану негізінде оқытуды үйрету болып табылады. CASE технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағдарламаның құрылымын әзірлеу стандарттары
Мақсаты: білім алушылардың ақпараттық жүйелерге арналған кешенді бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау әдістемесі мен практикасы бойынша фундамендалды теориялық білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар CASE технологиясын қолдану негізінде бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың заманауи бағдарламалық құралдарын үйрету. Білулері керек: - бағдарламалық жобаның құжаттамасын құру дағдылары; - әртүрлі деңгейдегі бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Gdevelop технологиялары
«Gdevelop технологиялары» курсы жұмыс үстелі, мобильді және браузерде ойнатылатын HTML5 ойындарын жасауды оқытады Google. GDevelop негізінен Construct, Stencyl және Tynker сияқты қозғалтқыштарға ұқсас визуалды оқиғаларға негізделген бағдарламалауды қолданатын бағдарламашы емес және барлық шеберлік деңгейіндегі ойын әзірлеушілерге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Unreal Engine 5
Ойынды әзірлеу түсініктері, ойын әзірлеу технологиялары, ойынды әзірлеу жоспары, әртүрлі жанрлар мен платформалар үшін ойын әзірлеу ерекшеліктері, қазіргі заманғы ойынды әзірлеу тенденциялары. Ойын қосымшаларын әзірлеу мәселелерін шешу үшін Unreal Engine 5 ойын қозғалтқышының мүмкіндіктерін пайдалану, талаптарға байланысты ойындар жасау, ойындарды жобалау мен әзірлеуде әртүрлі тәсілдерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Видео ойын тарихы
«Видео ойын тарихы» пәнін меңгерудің мақсаты білім алушылардың компьютерлік ойындардың тарихы мен теориясы туралы түсініктерін құрылымдау, көркем мәдениет туындыларын және оның даму тенденцияларын талдау дағдыларын жетілдіру, кәсіби терминологияны меңгеру болып табылады. Ойындардың тарихын білу білім алушының шығармашылық және жобалау мәселелерін жоғары деңгейде шешуіне қажетті іргетас болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Деңгейлер дизайны
Мақсаты: деңгейлік дизайн негіздерін үйрену және ойындарда деңгейлерді жобалауды үйрену. Міндеттері: - білім алушыларға дизайнның деңгейі қандай екендігі туралы түсінік беру; - деңгейлік жобалаудың негізгі принциптерін үйрету; - деңгейлік дизайнерлердің негізгі міндеттерін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Компьютерлік модельдеу негіздері
Пәннің мақсаты ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және қолдану кезінде компьютерлік модельдеу теориясын, әдістері мен технологиясын игеру болып табылады. Пәннің міндеттері: ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және пайдалану, модельдеу алгоритмдерін әзірлеу және оларды алгоритмдік тілдер мен қолданбалы модельдеу бағдарламаларының пакеттерін қолдана отырып жүзеге асыру, модельдеу дерек қорларын қолдана отырып жобалау процесін автоматтандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ойынға дауыс дизайны
Білім алушылардың дыбыс теориясының негіздері, дыбыс жазу және өңдеу бағдарламалық құралдары туралы түсініктер, қазіргі заманғы дыбысты жаңғырту және дыбыс жазу жабдықтарымен тиімді жұмыс істеу дағдылары. Дыбысты жазуға және өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеуге қажетті теориялық негіздерін оқу, дыбысты жазу мен өңдеуге арналған бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістері мен құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Фильм және анимация
Пәнді оқудың негізгі мақсаты – компьютерде кәсіби анимациялық фильмдер жасау қабілетін, жылжымалы графикамен үйлесімде анимациялық бейнелерді жасау принциптерін, қажетті бағдарламалық-техникалық құралдарды және әртүрлі қызмет салаларында анимацияны қолдану перспективасын қалыптастыру: жарнама саласында, клиптер жасау саласында және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PHP ортасында бағдарламалау
Пәннің мақсаты студенттерге РНР бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, динамикалық веб-беттер мен веб-сайттарды әзірлеуге үйретуге бағытталған. Әртүрлі РНР құралдарымен сайттарды жобалау және бағдарламалау негіздері мен технологиялары, web-өнімдерді жобалау және тестілеу зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Нейрон желілері
Курс нейрондық желілердің классикалық үлгілерін зерттеуге арналған, әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін нейрондық желілерді құру. Пәннің міндеттері: нейрондық желілерді қолдану арқылы әртүрлі типтегі есептерді қою және шешу дағдыларын беру; жоғарыда аталған есептерді шешу үшін адекватты нейрондық желінің модельдері мен алгоритмдерін таңдауды үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Godot Engine
«Godot Engine» пәні 2D және 3D ойындарын жасауға арналған бірыңғай интерфейсі бар көпфункционалды кросс-платформалық ойын қозғалтқыштарын оқытады. Ойындарды көптеген платформаларға, соның ішінде негізгі жұмыс үстелі платформаларына (Linux, macOS, Windows), сондай-ақ мобильді (Android, iOS) және веб-платформаларға (HTML5) жылдам бір рет басу арқылы импорттауға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Креативті медиа өнім
Мақсаты: студенттердің креативті шығармашылық іс-әрекетінің теориялық білімі мен кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, студенттерді теориялық принциптермен таныстыру,әдістемелік тәсілдер мен медиа коммуникацияда шығармашылық технологияларды қолдану тәжірибесі. Міндеттері: БАҚ коммуникацияларының креативті шығармашылық технологияларының ең өзекті, практикалық маңызды мәселелерін бөліп көрсету; ең сұранысқа ие іске асырудың негізінен заманауи шығармашылық технологиялар практикалық аспектісін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект
Пәннің мақсаты білім алушыларға жасанды интеллектің құрылысы, жіктелуі және негіздері туралы білім мен ақпарат беру, сонымен қатар осы жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін үйрету болып табылады. Білу керек: - білімді бейнелеудің негізгі үлгілері мен құралдары; - негізгі жасанды интеллект тілдерінің синтаксисі мен семантикасы және олардағы негізгі бағдарламалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Деңгейлердің озық дизайны
Субъективті тәжірибе және геймдизайнердің практикалық конструктивті-графикалық дағдылары ретінде конструктивті-графикалық құзіреттілікті қалыптастыру, теориялық және практикалық білім алу және деңгейлерді дамытуда практикалық әдістерді игеру. Міндеттері: сурет саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; ойын дизайны саласындағы міндеттерді шешу үшін кеңістіктікте ойлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
"Ғылыми зерттеу негіздері" ғылыми мәдениеттің қалыптасуына ықпал етеді. Бұл ғылыми мәтіндерді түсінуді жеңілдетеді және студенттерге әдіснамалық пікірталастарға қатысуға, зерттеу практикасы барысында алған білімдерін тиімді қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
IBM технологиялары
Пән алгоритмдік тілдердің графикалық пакеттеріне арналған IBM технологиясының негізгі түсініктерін, графикалық пакеттердің принциптерін қарастырады, сонымен қатар жоғары деңгейлі тілде бағдарламаларды жасаудың құрылымы мен принциптерін, программалау технологиясының негіздерін, бағдарламалау стильдерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
3D ойын дизайны
Пәннің мазмұны: - Ойын дизайны теориясын және 3D ойын дизайнының аналитикалық негіздерін зерттеу; - 3D ойындарын жылдам прототиптеу әдістерін қарастыру; - 3D ойындарына арналған кросс-платформалық әзірлеу ортасының мүмкіндіктерін көрсету; - 3D ойын ресурстарын импорттау және жасау технологиясын қарастыру; - 3D ойынында интерактивті құрылғылар мен элементтерді енгізу жолдарын қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Көп ойыншыға ойын дизайны
Көздің жауын алатын кейіпкер жасаудың қыр-сыры, «ұстамды» эстетика, ойында топтық өзара әрекеттесу жағдайы, ойын құру кезінде топпен жұмыс істеу дағдысы, процесті басқару және тұтынушымен жұмыс істеу, ойынды тексеру дағдылары, жаңа технологиямен жұмыс істеу, баяндау дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Графикалық композиция негіздері
Пәнді меңгерудің мақсаттары бейнелеу өнері және дизайн саласындағы ойын дизайнерлерін болашақ әдістемелік сауатты кәсіби іс-әрекетке дайындау. Бейнелеу өнері әлеміндегі көркем шығармаларды, стильдерді, жанрларды және бағыттарды талдау және түсіндіру. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды зерттеу, нақты көркемдік және дизайн мәселелерін шешуге қажетті әртүрлі графикалық редакторларда (CorelDraw, PhotoShop, 3d Max және т.б.) дағдылар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері мен концепциялары
Пәнді меңгерудің мақсаты: білім алушылардың IT және медиажурналистика саласындағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білімдер, ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері туралы терең түсінік қалыптастыру және білім формалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Silverlight және XNA технологияларына арналған компьютерлік ойындарды әзірлеу
Пәнді меңгеру мақсаты - iOS операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды әзірлеуде Silverlight, XNA бойынша терең білім алу. Мақсатқа жету үшін шешуді қажет ететін міндеттер: - iOS операциялық жүйесі үшін мобильді қосымшаларды әзірлеудің негізгі құралдарын практикалық қолдану; - Silverlight, XNA кеңейтілген әзірлеу құралдарымен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи-философиялық білімдерге, мәдени және әлеуметтік-саяси дүниетанымға, жаһандану және мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың психологиялық және құқықтық аспектілеріне негізделген қазіргі заманның оқиғалары мен процестері туралы білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Мәдениет және өнер, шығармашылық индустрия саласындағы ақпаратты басқару дағдылары мен кәсіпкерлік негіздерін жетік біледі.
- Негізгі стандарттарды, жобалау принциптері мен үлгілерін, әдістерін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған бағдарламалау тілінің құралдарын, ойын элементтерін құруға арналған кодингке негізделген бағдарламалық қосымшаларды, заманауи АКТ құралдарын таңдай алып оның дұрыс екенін дәлелдей алады.
- Жаратылыстану-математика саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қолдана алады, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы инженерлік, ғылыми-инновациялық мәселелерді және модельдік процестерді шеше алады; ақпараттық және желілік қауіпсіздік принциптерін және компьютерлік модельдеу және компьютерлік графика негіздерін біледі.
- Оңтайлы деректер құрылымдарына негізделген код жазуды (бағдарламалау), әзірлеу құралдарын орнатуды, бағдарламалау тілдеріндегі тапсырмаларды іске асыруды, бастапқы кодты тестілеу және жөндеуді, ақпараттық-коммуникациялық жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуіне қолдау көрсету процесін басқара алады.
- Компьютерлік дизайнның, деңгейлік модельдеудің заманауи технологияларын жетік меңгерген, Adobe бағдарламалық пакетін пайдалана отырып, көркемдік-графикалық образдарды бейнелеуде жоғары технологиялардың мүмкіндіктері мен уақыт талабына сәйкес өзінің кәсіби біліктілігін үздіксіз дамытуға және жетілдіруге дайын.
- Дизайн объектілерінің эскиздері мен көрнекі бейнелерін жасай алады, өнер туындыларының негізгі заңдылықтарын, түсті және текстуралық композицияларды құру ережелерін талдай алады; нақты бір затқа пайдалану үшін олардың қасиеттерін сараптау негізінде материалдарды таңдау; саунд дизайнның көркемдік құралдарын қолдану, қарастырып отырған ортаның перспективалық және визуалдық ерекшеліктерін ескере отырып композициялар құру; музыканы көркемдік безендірудің негізгі әдістерін біледі; арнайы экспрессивтік құралдарды пайдалана алады: жоспар, ракурс, тональдық, көрнекі екпін, фактура, материалдар.
- Компьютерлік ойындарды әзірлеуде үлкен деректерді өңдеу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдана алады, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу бойынша жұмысты ұйымдастыра алады.
- Түрлі жанрдағы ойындарды әзірлеуде қолданылатын модельдердің әртүрлі түрлерін қолдана алады, қолданушылар мен ойын жүйелерінің арасындағы қарым-қатынасты сипаттай алады. Қолданушылардың психологиялық мінез-құлқын бақылай алады және ойын тестілеу кезінде қателерді анықтап, жоя алады.