6B02149 Эстрада композиторы, дыбыс өңдеуші в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Эстрадалық композитор, аранжировщик» бағдарламасының мақсаты – заманауи техникаларды, стильдер мен аспаптарды пайдалана отырып, сахнаға музыкалық шығармалар жасауға және өңдеуге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B102 Эстрада өнері
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Аспаптану
Курстың мазмұны: Аспаптану саласында қажетті білім алу; аспаптардың техникалық мүмкіндіктерін, дыбыс шығару, транспондау тәсілдерін зерттеу. Ұпайларды талдау. Эстрадалық-джаз музыкасының партитураларын тыңдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық I
Пәннің мақсаты - форма сезімін дамыту және музыкалық құрылыстың техникалық және логикалық аспектілерін түсіну. Әуен мен гармонияны, аккордты және аккордсыз дыбыстарды, сондай-ақ мотивтерді, сөз тіркестерін, сөйлемдерді және нүктелерді үйреніңіз. Музыкалық шығармаларды талдау және құрудың қарапайым формаларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Джаз сольфеджиосы I
Курстың мақсаты - поп-джаз музыкалық материалы бойынша стильдік құлақ және интонациялық дағдыларды дамыту. Курстың мазмұны дәл интонация дағдыларын қалыптастыруды және поп-джаз музыкасының музыкалық тілінің әртүрлі элементтерін құлақ арқылы анықтауды; аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту, поп-джаз стильдері мен жанрларының музыкалық шығармаларының синтаксистік құрылымдарының элементтерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано I
Пән студенттердің көркем-бейнелі ойлау мен шығармашылық бастамасын дамытуды, сол арқылы кәсіби қызметінде фортепиано аспабын қолдана алатын маман дайындауға бағытталған. Оқу пәні фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыкалау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындаушылық және педагогикалық қызметі үшін қажет түрлі жанрлар мен стильдегі шығармаларды зерттеуге бағытталған практикалық пән болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Партитураларды оқу I
Пәннің бағдарламасы Тарихи практикада аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін зерттеуге және симфониялық партитураларды оқу техникасының аналитикалық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепиано IІ
«Фортепиано II» пәні үш бағытта (аударма, көзбен оқу, техниканы дамыту) практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастырады. Музыкалық жады мен орындау техникасын дамыту үшін күрделі репертуар таңдалады. Ұжымдық (ансамбльдік) орындауға арналған сыныптар қосылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Джаз сольфеджиосы II
Пән музыканттың есту қабілетінің үйлесімді дамуына ықпал ететін негізгі формаларды кірістіреді: сольфеджирлеу, музыкалық диктант, есту талдауы, интонациялық және ырғақтық жаттығулар. Пән келесі модульдерді кірістіреді: ішкітональді хроматизм, халық музыкасының әуендері, блюз лады, мажор және минор сатыларындағы аралықтар мен аккордтар, симметриялық ладтар, қосымша және алмастырғыш тондары бар аккордтар, туыстық 1-дәрежелі пернедегі модуляция, кеңейтілген ладтық жүйе, хроматизмнің күрделі түрлері, синкопалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық II
Пәннің мақсаты: музыкаға құлақты дамыту және студенттерді музыкалық сөйлеу элементтерімен таныстыру. Практикалық фортепианода ойнау арқылы студенттер музыкалық өнердің технологиясын меңгереді және дыбыстық ойлау қабілетін жетілдіреді, музыкалық құрылымдар мен техниканы тереңірек түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гармония
"Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсіну; музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынас жасау; музыкалық-шығармашылық қасиеттерді, өлшемдік сезімдерін, формаларын дамыту, музыкалық ойлауды жандандыру; ладогиялық ойлауды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптандыру
Аспаптандырудың теориялық және практикалық негіздері. Оркестр құрамындағы музыкалық аспаптардың сипаттамасы. Музыкалық аспаптарға нота жазу ережелері. Эстрадалық-джаз оркестрінің немесе ансамбльдің музыкалық партитурасын талдау және оқу. Симфониялық оркестрдің негізі ретінде ішекті аспаптар тобы. Ағаш үрмелі аспаптар тобы және олардың оркестрдегі рөлі. Соқпалы аспаптар тобы, олардың сипаттамасы және симфониялық оркестрдегі негізгі функциясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс істеуге кірісуге және музыкалық-теориялық пәндер бойынша оқытудың алғашқы айларын БЖМ, БМ және музыкалық колледждерде өткізуге мүмкіндік беретін ең аз мәліметтер. Әр пән бойынша материалды тереңдетіп оқыту. Жұмыс процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік ногография
Пән студенттерге компьютерде музыкалық теру дағдыларын үйретуге бағытталған. Курс кез келген дерлік күрделіліктегі музыкалық мәтінмен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін Finale және Sibelius заманауи нота редакторларын қарастырады. Finale және Sibelius бағдарламаларында жұмыс істеуді және олардың негізгі функцияларын үйрену музыкатанушы тәжірибесінде сұранысқа ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық III
Курстың мазмұны: Каденциялар. Вариация ұғымы. Тақырыптың ритмикалық түрленуі. Фактура. Текстураның түрлері. Экспозициялық және байланыстырушы құрылымдар. Қосалқы құрылыстар. Классикалық формалар мен схемалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Партитураларды оқу II
Бұл курс білім алушыларда парақтан оқу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылар партитура туралы жалпы мәліметтер алады (партитураны анықтау, аспаптық топтар мен аспаптардың орналасу тәртібін құру). Оркестрлер құрамы зерделенеді; партитураларда кездесетін негізгі терминдер мен шартты белгілер зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы I
Эстрада әртістерінің білім беру жүйесіндегі маңызды Жалпы кәсіби пән болып табылады. Музыкалық фольклор. Қазақтың көне музыкалық аспаптары. Салттық фольклор. Шаманизм. Ән фольклорының тұрмыстық жанрлары. Ауызша кәсіби музыкалық өнер. Ақын дәстүрі, айтыс. Сал және сере өнері. Эпикалық дәстүр. Ежелгі күйлер мен аңыздар. Домбыраның кәсіби дәстүрі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық IV
Мамандық IV көркем шығармашылықтың бір түрі ретінде. Студентте табиғи шығармашылық талант пен жан-жақты білім негізінде жетілген кәсіби композиторлық шеберлікті қалыптастыру. Музыкалық өнердің формалары мен жанрларын, музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістерін практикалық игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инструментовка II
"Аспаптау" пәні аспаптық-оркестрлік ойлаудың даму үрдістерін жан-жақты зерттейді, оның қазіргі жағдайын бағалау және оркестр мен ансамбльдің кез келген құрамы үшін құрал-саймандардың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Джаз гармониясы
Джаз үйлесімінің спецификалық ерекшеліктері. Джаз үйлесімінің лад негізі (базистік дыбыстар, диатондық лад, пентатоника, блюз лад, лидиялық хроматикалық тұжырымдама). Дәстүрлі және қазіргі джаз стандарттарындағы негізгі аккордтарды талдау. Джаз алмасуының техникасын, аккордтардың, полиаккордтардың үлгілерін зерттеу. Блюздің теориялық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік нотографиясы
"Компьютерлік нотография II" пәні ноталық материалды компьютерлік верстканың пайдаланушылық деңгейін теориялық және практикалық меңгеруді, өзінің кәсіби шығармашылық, ғылыми, оқытушылық қызметінің тиімділігін арттыру үшін іздеу компьютерлік технологияларын пайдалануды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік музыка тарихы
«Әлемдік музыка тарихы» пәні музыкалық өнердің эволюциясын қоғамдық процестер, көркемдік ағымдар, академиялық жанрлар мен композиторлар шығармашылығы контекстінде зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы II
"Қазақ музыкасының тарихы II" ән және аспаптық өнер тұлғаларына арналған. Пән студенттердің музыкалық, жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи үдеріс туралы жүйелі білімдерін кеңейтеді. Студенттер аспаптық дәстүрдің ерекшеліктері, жарқын күйлердің мәні, өмірі мен шығармашылығы туралы білім алады. Атақты күйшілердің күйлерін есту, түсіну, талдау қабілеті мен шеберлігіне ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Курс классикалық, романтикалық, 20 ғасыр және қазіргі кезеңдегі музыкадағы форма түрлері және олардың қасиеттері туралы білім береді. Нәтижесінде студент музыкалық шығармалардың құрылымдық түрлерін және олардың синтезін таниды, форманы музыка тілін түсінудің экспрессивті құралы мен әдісі ретінде қарастырады, текстураны, стильді және жанрлық формаларды біледі, құрылымдық заңдылықтарды анықтай алады және музыкалық талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық мәдениетінің негіздері
Пән студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық білімдермен, олардың өзара іс-қимылымен және адам өміріндегі рөлімен таныстыруға; қолданыстағы заңнама жүйесінде шарлау және көзделген құқықтарды шебер пайдалану және заңды міндеттерді орындау қабілетін дамытуға; оқу және ғылыми заң әдебиеттерімен және нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет саласындағы экономика
Пәннің мақсаты-мәдениет саласындағы экономикалық қызметтің негізгі ерекшеліктерін анықтау. Курстың міндеттері-мәдениет саласын экономика салаларының ерекше жүйесі ретінде қарастыру; мәдениет саласындағы экономикалық қызмет түрлерін қарастыру; мәдениет саласы жұмысының экономикалық тетіктерін сипаттау; мәдениет мекемелерінің шаруашылық қызметінің ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ансамбль орындаушылығының негізі I
Ойын кезінде дене мен бастың орналасуы. Нюанстар, тыныс алу бойынша жұмыс. Ойын аппараты дыбыс шығару жүйесі ретінде. Ойын аппаратының құрылымы мен жұмысы. Нюанс және тыныс алумен жұмыс істеу – олардың ойнау кезіндегі рөлі. Ансамбль туралы түсінік. Унисонмен ойнау. Жалпы түсінік. Шығармашылық ұжым ретіндегі аспаптық ансамбльдің мақсаты мен міндеттері. Аспаптық ансамбль – шығармашылық атмосфераны, рухани қауымды құруға, топтағы әрбір орындаушының жалпы ұжымдық орындаудағы жауапкершілігіне негізделген шығармашылық ұжым. «Классика» және басқа жанрлардағы орындау мәнерінің ерекшелігі. Орындаушылық мәнер. Салыстырмалы талдау. Танымал музыкадағы фольклор.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Полифония
"Полифония" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; полифониялық типтің даму процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстарды тұтас талдау - кеш еуропалық орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің музыкасынан бастап халықтық полифониялық үлгілерге дейін және қазіргі полифониялық циклдер; әр түрлі дәуірлердегі полифониялық музыканы талдау дағдыларын, полифониялық жазу техникасын меңгеруді, музыканы жазумен және орындаушылардың әртүрлі құрамдары үшін аранжировкамен байланысты практикада полифониялық техниканы қолдануды, салыстырмалы түрде кішігірім полифониялық формаларды жасау үшін негізгі полифониялық құралдар мен әдістерді меңгеруді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесін, теориялық материалды, оқу-әдістемелік әдебиетті толық көлемде меңгеруге, сонымен қатар оқу-тәрбие процесін модельдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Танымал музыка және джаздың тарихы
Джаз. Әлеуметтік-экономикалық, ұлттық-этникалық, көркем-эстетикалық құбылыстар контекстіндегі джаздың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Ерекше джаз тәсілдері (импровизациялық, метроритмиялық ерекшеліктер, свинг, артикуляция, дыбыстық идеал). Джаздың негізгі стилистикалық түрлері, оның даму процесінде АҚШ-та, Еуропа елдерінде пайда болған. Отандық джаздың дамуы мен стилистикасының ерекшеліктері, музыкалық өнердің басқа түрлерімен өзара әрекеттесу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық V
Курстың мақсаты-алынған білімді ірі оркестрлік формаларды құру, кезең мен қарапайым формаларды құру, дамудың Вариациялық әдісі, соната формасының принциптері және оркестрлік жазу дағдылары процесінде қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклордың музыкалық шығармаларын талдау
Пәннің мақсаты – қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән «Қазақтың дәстүрлі музыкасы және фольклоры» курсының теориялық материалын бекітуге және қазақ музыкалық тілінің принциптерін меңгеруге бағытталған. Алынған білім мен дағдылар студенттің одан әрі зерттеушілік әрекетіне негіз болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Джаз композициясы
Композиция. Шығарманың принциптері мен ережелері. Джаз композициясы. Классика мен джаздың салыстырмалы талдауы. Классикалық джаз және қазіргі джаз. Эстрадалық-джаз мәнері композициясының тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эстрадағы заманауи бағыт І
«Эстрадалық музыкадағы заманауи тенденциялар» пәні қазіргі эстрадалық музыкадағы қазіргі трендтер мен стильдерді зерттейді. Ол танымал жанрларды талдау, инновациялық өңдеулер, сахналық орындау техникасы және технологияның музыкаға ықпалын қамтиды. Студенттер заманауи тенденцияларды игереді, көркемдік дағдылары мен шығармашылық ойлауы дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыс режиссерімен жұмыс
Оқыту барысында білуі тиіс: - дыбыстың физикалық негіздері; - - студиялар мен залдардың акустикасы; - сөйлеу және ән айту акустикасы; - студиялардың дыбыстық жабдықтары; - вокалдық сөйлеу мен хорды жазу ерекшеліктері мен ерекшелігі. білу: - арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби түсініктер мен терминологияны пайдалану; - "дыбыс режиссурасының негіздері" курсын оқу барысында алған білімдерін тәжірибеде қолдану. дағдыларын меңгеру: - фонограммаларды жазу кезінде және концерттік қызметте дыбыс режиссермен жұмыс істеу; - фонограммалардың дыбысталу сапасын бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық VI
Пән студенттің композицияны практикалық меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі формасы-жаңа шығармаларды құрастыру және егжей-тегжейлі талдау (вариация және вариация әдістерін қолдану. Рефрендер мен эпизодтардың байланысы, дамудың үздіксіздігі. Фольклорлық материалдарды пайдалану). Сонымен қатар, мұғалім сабақта эссе технологиясын түсіндіреді, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды ұсынудың мүмкін нұсқаларын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ансамбль орындаушылығының негізі II
Ансамбльдегі үйлесімділік. Темперирленген және аймақтық үйлесімділік. Интонирлеу заңдылықтары. Аспаптық ансамбльдегі интонирлеудің ерекшеліктері мен негізгі принциптері. Гармониялық және әуендік үйлесім. Тік және көлденең үйлесімділік туралы түсінік. Ансамбльдік дыбыс балансын (саунд) қалыптастыру. Ансамбльдік орындаушылықтың негізгі түрлері: ансамбль құрамдары. Әртүрлі музыкалық стильдердегі аспаптық ансамбльдердің қызмет жасауының жанрлық сипаттамасы. Аспаптық ансамбльде орындау ерекшелігінің жалпы ережелері. Ансамбльдегі ырғақ: метр-ырғақтық негіз. Эстрада-джаз бағытындағы музыкадағы ырғақ ерекшелігі. Ырғақтық вертикаль туралы түсінік. Свинг орындауды метр-ырғақты ұйымдастыру принципі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазіргі заман музыкасы
Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен 20 ғасырдың композиторлық техникасының негізгі музыкалық-теориялық аспектілерінің эволюциясын зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Электрондық және компьютерлік музыкаI
Классикалық музыканы электронды музыкамен байланыстыру техникасы. Музыка жазу. Электрондық музыканы жазудың принциптері мен ережелері. Салыстырмалы талдау. Зерттеу әдістері. Студияда жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка шығармашылық психологиясы
Психология пәні. Тұлға және тұлғааралық қатынастар; танымдық процестер, тұлғаның эмоционалдық, психологиялық саласы. Музыкалық шығармашылық психологиясы. Өнерді қабылдау мәселелері. Музыкалық педагогика негіздері; музыкант педагогы тұлғасына қойылатын талаптар; оқытушы мен студенттің жеке музыкалық-шығармашылық жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аранжировка
Музыкалық формалардың, гармоникалық құрылымдардың және текстуралардың принциптерін қамтитын аранжировка негіздерін білу. Шығарманың стилі мен жанрын ескере отырып, әртүрлі аспаптар мен ансамбльдерге аранжировка жасай білу. Музыканы эмоционалды қабылдауға және орындау динамикасына аранжировканың әсерін түсіну, теориялық білімдерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
"Ғылыми зерттеу негіздері" пәнін игерудің мақсаты - өнертанудың ғылыми пән ретінде дамуы барысында жасаған негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін дәйекті түрде ұсыну. Курс тарихи контексте өнертану әдіснамасының маңызды тұжырымдамаларын зерделеуге бағытталған; - өнер тарихының (өнертану), қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі өнер теориясының орны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
«Арнайы педагогикалық дайындық» кәсіптік оқыту саласындағы практикалық және әдістемелік тәжірибені қорытындылайды, музыкалық-педагогикалық қабілеттерін, шығармашылық және дербестігін дамытады. «Арнайы педагогикалық дайындық» музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи циклдегі пәндерді оқыту әдістемесінде білім, білік, дағдыны тереңдетіп, жүйелейді. Бұл пән музыкалық педагогика саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор жазу негіздері
Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен хорға арналған шығармаларды аранжировкалау тәсілдері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ансамбль I
Бірлесіп орындау дағдыларын қалыптастыру (әріптестерді ести білу, дыбыс балансын құру, дыбыс шабуылының бірлігі). Дыбысталу сапасына, шабуылға және түсірілімдерге, артикуляцияға және фразировкаға, ырғақтық үйлесімділікке, ансамбльдердің әрбір нақты эпизодта өз партияларының рөлі мен мәнін айқын көрсете отырып орындалатын шығармалардың стилистикалық ерекшеліктерін түсінуге жұмыс қажет. Штрихтермен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық және компьютерлік музыка II
Пәннің құрылымы электронды композиция технологиясының негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталған теориялық және практикалық бөлімдерді қамтиды. Курс студенттерге электронды музыкадағы заманауи композициялық әдістер мен әдістерді меңгеруге мүмкіндік беретін музыканың теориялық принциптерін және олардың практикалық қолданылуын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық VII
Сабақтың негізгі түрі-жаңа шығармаларды (камералық-аспаптық жанрлар) құрастыру және егжей-тегжейлі талдау. Сонымен қатар, мұғалім сабақта эссе технологиясын түсіндіреді, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды ұсынудың мүмкін нұсқаларын көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Джаз импровизациясы
Музыкалық тілдің маңызды параметрлерін (интонациялық, ладалық, ырғақтық, құрылымдық) ескере отырып, импровизацияның негізі ретінде дәстүрлі және қазіргі джаз үйлесімінің негізгі теориялық принциптерімен байланыстыра отырып, әуенді желіні құра білу. Атақты джаз орындаушыларының импровизациялық соло талдау жасау; джаз стандарттарын орындаушылық түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аранжировка I
Оркестрлік аспаптар мен оркестрлік мәнерлілік құралдарының ерекшеліктерін зерттей отырып, аспаптық-оркестрлік және ансамбльдік ойлау қабілетін дамыту. Музыкалық орындаушылық қызметте практикалық қолдану үшін оркестрлеудің технологиялық әдістерін меңгеру. Аспап жасауда білім алу, эстрадалық және джаз музыкасындағы әртүрлі орындаушылық топтар үшін шығармашылық дағдыларды және аранжировка негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестрлік дирижерлеудің негіздері
Дирижерлік өнердің дамуының қысқаша тарихы. Көрнекті қазақстандық, орыс және шетелдік дирижерлер. Дирижерлау процесінің мәні. Дирижерлау техникасы, Схема және т.б. туралы түсінік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль II
Бұл курс студенттерді ұжымдық музыкалық білімге бағыттайды, гармоникалық білімдерін арттырады және орындаушылық дағдыларын дамытады. Техникалық күрделі ойындарды меңгеруге және ансамбльде балл жинауға көмектеседі. Ансамбль репертуары студенттердің дәстүрлі және классикалық музыканы, сондай-ақ заманауи өңдеулер мен сүйемелдеуді тануына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мамандық VIII
Ірі оркестрлік формаларды құру барысында алынған білімді қолдануға үйрету: кезең мен қарапайым формаларды құру, дамудың Вариациялық әдісі, соната формасы принципі және оркестрлік жазу дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дыбыстың физикалық негіздерін; студиялар мен залдардың акустикасын; студиялардың дыбыстық жабдықтарын; халық оркестрінің аспаптарын жазудың ерекшеліктерін білу; кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдана білу. Бағдарламаны білу секвенсорлар; Finale және Sibelius бағдарламасындағы музыкалық мәтінді компьютерлік теру; Cubase және Cakewalk секвенсорлары.
- Түрлі мәнерлі құралдарды пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы және формадағы өзіндік вокалдық, аспаптық, вокалды-аспаптық шығармаларды жасай алады. Музыкалық шығарманы дыбыстық түрде орындау барысында импровизациялауды және стандартты емес көркемдік шешімдерді табуды біледі.
- Қазақ және шетел композиторлық мектептерінің негізгі стильдерін, қазіргі мәдениеттегі тенденцияларды және олардың қоғамға әсерін, музыкалық шығармашылық психологиясын білу. Педагогикалық жаңалықтарды қолдана білу, кәсіби қарым-қатынас жасау және заманауи музыкалық-педагогикалық технологияларды қолдана білу. Музыкалық өнер туралы теориялық білімге ие болу.
- Музыкалық топ жұмыс жасайтын бағыттың ерекшелігін білу. Дауысты дауыстар мен аспаптардың дыбыс шығару және тембрлік қалыптасу ерекшеліктерін, олардың техникалық және экспрессивтік мүмкіндіктерін білу. Түрлі стильдік жағдайларда тембрлерді біріктірудің негізгі принциптерін білу. Оркестрлік стильдер мен вокалдық-хор жазуы эволюциясының негізгі кезеңдерін білу. Вокалдық, аспаптық, вокалды-аспаптық шығармалардың партитуралары мен партитураларын кәсіби түрде құрастыра білу. Текстураның кең таралған түрлері мен түрлерін білу.
- Тембтерді, динамикалық реңктерді және фразаларды дәл үйлестіру арқылы максималды дыбыстық үйлесімділікті қамтамасыз ете отырып, ансамбльдің бүкіл партитурасын меңгеріңіз. Шығармаларға көркемдік-орындаушылық талдау жасау, орындаушылықта пәннің терминологиясы мен ұғымдарын қолдану, сонымен қатар туған және қосымша аспапта музыкалық орындау саласында шығармашылық ізденіс жүргізу.
- Педагогикадағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін білу, мамандық бойынша оқу-тәрбие процесін жоспарлай білу және музыкалық қабілеттердің даму тенденцияларын талдай білу. Оқыту техникасы туралы білімін және мәселені шешудегі бастамасын көрсету. Таңдалған тақырыптарды ғылыми тұрғыдан зерттеу, эстрадалық аспаптар бойынша әдістемелік, оқу және ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау.
- Музыкалық шығарманы дыбыстық түрде орындау барысында импровизациялау және стандартты емес көркемдік шешімдерді таба білу. Орындаушылар ансамбльдеріне, хор және оркестрлік ұжымдарға арналған музыкалық шығармаларды орындай білу. Оркестр партитурасын талдау негіздерін білу, партитура бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
- Оркестрдің немесе ансамбльдің белгілі бір құрамы үшін ұсынылған жұмысты ұйымдастыра білу; авангардтық-минималистік стильде шағын формалардың, шағын-үлкен формалардың, мини-Полифонияның шығармаларын құрастыру. Маман ретінде эстрада композиторының негізгі талаптарын білу.
- Шығармашылық процестің заңдылықтарын білу, эстрадалық және джаз музыкасының стильдерінде текстуралық және гармоникалық ойлау қабілеттерін дамыту, оның ішінде джаз стандарттарын зерттеу. Музыкалық шығарманы дыбыстық түрде орындау процесінде импровизациялау, пропорция сезімін және музыкалық мәнерлі құралдардың үнемділігін көрсету, сонымен қатар стандартты емес көркемдік шешімдерді таба білу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте этикалық және құқықтық нормаларды қолдану және қолдау, адамгершілік мәдениет деңгейін арттыру. Мәдениет саласы мен бизнесті басқарыңыз. Қаржыландыру, мемлекеттік реттеу және бизнес қауіпсіздігі негіздерін білу. Қоршаған ортаны қорғау туралы білімдері болуы.
- Ансамбльде ойнау білімдері мен дағдыларын іс жүзінде қолдануға қабілетті болу. Джаз және эстрада өнеріндегі заманауи бағыттарды және оның жарқын үлгілерін білу; бірлескен жұмыста сахналық қозғалыс мәдениетін білу; орындалатын шығармалардың сахналық бейнесін және мазмұнын түсіндіру; түрлі стильдер мен би жанрларын меңгеру.