Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02145 Халық аспаптары (Домбыра) в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Халық аспаптары (Домбыра)» білім беру бағдарламасының мақсаты сапалы, кәсіби білім берумен қамтамасыз ете отырып, дәстүрлі музыка және орындаушылық өнер саласындағы кәсіби құзіреттіліктерге ие жоғары білікті маман-музыканттарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B101 Дәстүрлі музыка өнері
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Этносольфеджио
Пән музыка тарту мен оны үйретудің ең озық үлгілерін, теориялық және практикалық тәжірибелерді кешенді түрде қолдану, бұл орайда, домбыра және ән музыкасын, оның жанрлық-стильдік ерекшелігінің есту-көру әсерін меңгеруді еңгізу негіздеріне сүйене отырып, оқушылардың есту қабілетін тәрбиелеу және дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано І
"Жалпы фортепиано I" пәні студенттердің пианистика өнері мен орындаушылық саласындағы негізгі білімдерін, практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды қамтиды; пән фортепиано ойнау дағдыларын дамытуға, әртүрлі фортепиано репертуарын үйренуге және фортепианода кез-келген аспапқа арналған шығармалармен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық І
Оқу пәні домбырашы-студенттерді домбыра орындаушылық негіздерімен, күй өнерінің қазақ мәдениетіндегі орнымен, домбыра күй өнеріндегі орындаушылық мектептермен таныстырылады, домбыра аспабындағы орындаушылық-технологиялық негіздері үйретіледі, орындаушылық аппаратының дұрыс қойылуы қадағаланады, домбыра күй өнеріндегі негізгі репертуар меңгеріледі. Күйшілік мектептердің орындаушылық ерекшеліктері көрсетіліп, стильді сақтап орындау талап етіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестр I
«Оркестр І» оқу курсында студенттердің оркестрлік партияларды оқу дағдыларын қалыптастыру, музыкалық терминдерді біледі, оркестрлік орындаушылық негіздерін меңгереді, аспапта орындаудың жаңа тәсілдерімен танысады, «Домбыра тенор» тобының партияларын талдап, дауыстарға бөліну жолдарын үйренеді. Сонымен қоса оқу пәнінде студенттер ұжымда оркестрлік орындауға, дауыстарды естуге, дирижердің көрсетуін түсінуге дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сольфеджио
«Сольфеджио» пәні дәстүрлі музыка өнері саласындағы болашақ мамандарды музыкалық-кәсіптік даярлауға жан-жақты жәрдемдесуге (жалпы кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру), сондай-ақ танымдық қызметті жандандыруға және студенттердің кәсіби эрудициясын кеңейтуге бағытталған. Курстың негізгі міндеттері: әр түрлі музыкалық стильдердің есту қабілетін дамыту; жалпы есту дағдыларын, сондай-ақ олардың практикалық концерттік қызметіне қажетті арнайы есту дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано
Оқу курсында студенттер фортепианода орындаудың негізгі дағдыларын меңгереді; орындаушылық аппараты қалыптасады; оқу репертуарын дәйекті игеруге дағдыланады. Сонымен бірге студенттер ноталық мәтінді сауатты талдауды, парақтан оқуды, аспапты фортепианомен сүйемелдеу негіздерін меңгереді. Оқу курсы студенттердің кәсіби аспаптық-орындаушылық мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби білімін, іскерлігін және дағдыларын тереңдетеді, шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Гармония
"Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы түсініктерді, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсінуді, музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынасты; музыкалық-шығармашылық қасиеттерін, өлшемдік сезімдерін, формаларын, музыкалық ойлауды белсендіруді, ладогиялық ойлауды тәрбиелеуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық ІІ
Оқу пәні домбырашы студенттерді домбыра күйлерінің озық үлгілерімен таныстыру арқылы олардың орындаушылық аппаратының дұрыс қалыптасуын, орындаушылық-технологиялық мүмкіндіктерін жетілдіруді, көркемдік талғамын тәрбиелеуді мақсат етеді. Оқу пәнін оқу нәтижесінде студенттер домбыра аспабымен дыбыс шығару әдістерін меңгеріп, аймақтық және күйшілік мектептердің өзіндік орындаушылық стильдерімен танысады. Жеке концерттік орындаушылық және ансамбльде орындау (фортепиано сүйемелдеуімен) құзыреттіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестр IІ
Оқу пәнінде студенттердің агогика және динамика элементтерімен танысады, оркестрлік партияларды оқу дағдылары жетіледі, темп өзгерістері және динамикалық тор ұғымдарын біледі. Оркестрде орындаудың өзіндік ерекшеліктері, шығарма фактураларының әртүрлі партияларға бөлінуі студенттердің музыкалық танымын өсіруге ықпал етеді. «Оркестр ІІ» оқу курсында ұжымда орындау арқылы студенттердің есту қабілеті, орындаушылық техникасы, аспапқа деген қызығушылығы, оқуға жауапкершілігі артады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано
Оқу курсы фортепиано ойыны арқылы кәсіби қызметінде фортепианоны қолдана алатын маманды дамыту және дайындауды мақсат етеді. Студенттердің фортепиано өнері мен орындаушылық саласындағы базалық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; студенттердің фортепианода орындау үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; парақтан оқу дағдыларын, қарапайым фортепиано репертуарының меңгеруді, әр түрлі стильдер мен авторлардың жазбаларымен таныстыру жұмыстары қамтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қосымша музыкалық аспап (Фортепиано)
Оқу курсы студенттердің көркем-бейнелі ойлау мен шығармашылық бастамасын дамытуды, сол арқылы кәсіби қызметінде фортепиано аспабын қолдана алатын маман дайындауды көздейді. Оқу пәні фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыкалау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындаушылық және педагогикалық қызметі үшін қажет түрлі жанрлар мен стильдегі шығармаларды зерттеуге бағытталған практикалық пән болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Шығыс музыкасы
Пән студенттерді Таяу, Орта және Қиыр Шығыс елдерінің музыкалық мәдениеттерімен таныстырады. Оқу процесінде зерттеудің тарихи принципі қолданылады. Пәнді зерделеу барысында әр елдің кезеңделуіне сәйкес келетін тарихи кезеңдер қамтылады, атап айтқанда, жаһанданудың қазіргі контекстінде музыка ойнаудың дәстүрлі нысандары қарастырылады. Курс Шығыс музыкасының түрлерін, жанрларын, музыкалық-теориялық жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Алған дағдылары мен білімдері музыкатанушы студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, кәсіби қызығушылықтар бағытын таңдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түркі музыкасының тарихы
Тарих пен мәдениет контекстіндегі түркі музыкасы. Фольклорлы және дәстүрлі түркі музыкасы. Әзірбайжан, Қазақстан, Қырғызстан, Түркия, Түркіменстан және Өзбекстанның Түркі музыкалық мәдениеті. Діннің түркі музыкасына әсері. Түркі музыкасының жіктелуі. Қазақ музыкалық мәдениетінің ерте кезеңдерінен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі. Музыкалық дәстүрлердің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерттеу; әдет-ғұрыптар мен әдет-ғұрыптық фольклор; фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы және фольклор
Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы-қазақ музыкасы мен фольклоры туындыларының Тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу. Оқу курсы қазақ музыкалық мәдениеті мен фольклорының ерекшеліктері туралы білімдерін; пәннің терминологиялық және түсініктемелік аппаратын орындаушылық қызметте қолдана білу біліктілігін; музыкатану әдебиеттерімен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Сонымен бірге студенттердің музыкалық, жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи процесс туралы білімдерінің жүйелілігін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы
«Музыка тарихы» курсы музыкалық өнердің эволюциясын әлеуметтік процестер, көркемдік тенденциялар, академиялық жанрлар және композиторлардың шығармашылығы тұрғысынан зерттеуге арналған. Еуропалық музыкалық өнердің әлеуметтік процестер, көркемдік тенденциялар, академиялық жанрлар және композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы, тұлғалар, жанрлар, шығармалар тақырыптары қозғалады. Нәтижесінде музыкалық мәдениет тарихының заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімдері; орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу, музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық емес музыкалық мәдениет
Оқу курсы Еуропадан тыс елдердің музыкалық мәдениетін зерттеуге бағытталған. Курста Еуропадан тыс музыканың негізгі жанрлары зерттеледі. Үндістан, Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия, Африка елдерінің дәстүрлі музыкалық мәдениеті қарастырылады. Нәтижесінде студенттердің еуропалық музыкалық мәдениеттен тыс ерекшеліктер туралы білімдері; орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу біліктілігі; музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті
Пән XX ғасырдағы Қазақстанның музыка мәдениеті мен өнерінің дамуының жаңа кезеңін зерделейді. Екі стиль бағыты ерекшеленеді: дәстүрлі музыка мәдениетін дамытуды жалғастыру және академиялық мәдениетті дамыту. Қазақстан композиторларының жетістіктері, музыкалық жанрлардың жағдайы, олардың дамуы, музыкалық шығармалар қарастырылады. ХХ ғасырдың музыкалық мәдениетінде болып жатқан процестер қарастырылады: Музыкалық білім, театр, музыкалық мәдениет пен өнер қайраткерлерінің тұлғалары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық ІІІ
Оқу пәні домбырашы студенттерді домбыра күйлерінің озық үлгілерімен таныстыру арқылы олардың музыкалық қабілеттерін (есту, ырғақ, интонация, музыкалық ойлау, т.б.), музыкалық орындаушылық шеберліктерін дамытып, кәсіби тұрғыдан үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ынталандыруды көздейді. Нәтижесінде студенттердің кәсіби біліктілігі артып, жеке орындаушылық репертуары кеңейеді, орындаушылық өнер тарихымен танысып, түрлі орындаушылық стильдерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фольклорлық ансамбль І
Студенттердің ұжымда бірлесе орындау қабілетін дамыту, оның кәсіби дайындығының негізгі элементтерінің бірі болып табылады. Фольклорлық ансамбльде "Мамандық" пәнінде алынған білімдер қолданылып, студенттердің орындаушылық дағдылары одан әрі жетілдіріледі. Ансамбльде орындаудың өзіндік ерекшеліктері, шығарма фактураларының әртүрлі партияларға бөлінуі студенттердің музыкалық танымын өсіруге ықпал етеді. Шығармаларды ұжыммен дайындап, бірлесе орындау студенттердің жауапкершілігін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестр IІІ
«Оркестр ІІІ» оқу курсы студенттердің солисттің орындауындағы әндерді, аспаптық шығармаларды сүйемелдеудің практикалық дағдыларын дамытуға бағытталады. Оқу курсының нәтижесінде студенттер солистті тыңдай білуге дағдыланады және жеке дауысты сүйемелдеу ережелерін біледі. Сонымен бірге орындаушылық сауаттығы, нотаны парақтан оқу дағдылары, ұжымда орындаушылық құзыреттіліктері қалыптасып, оркестр репертуарын меңгереді, орындаушылық техникасы дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Пән мазмұны тарихи хронологиялық негізінде құрылған. Көп ғасырлық тарихы бар домбырадағы орындаушылық өнердің даму жолы, атақты күйшілердің орындаушылық, композиторлық ерекшеліктері, күйшіліктің әлеуметтік сипаты, жаңаша үрдістері және халық аспаптары оркестрлері мен ансамбльдердің құрылуы, күй жанрлары қарастырылады. Оқу пәні студенттерге ұлттық музыка аспаптарындағы орындаушылық өнердің қалыптасу, даму, қолдану саласы бойынша жүйелік ғылыми бағдар береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түркі халықтарының аспаптық музыкасының негіздері
Студенттер оқу пәнін игеру барысында түркі халықтарының музыкалық мәдениетімен, орындаушылық өнер тарихымен, түркі халықтарының аспаптары мен музыкалық жанрларымен, аспаптық музыкасымен жан-жақты танысады. «Түркі тілдес халықтардың аспаптық музыка негіздері» оқу пәні студенттердің аспаптық музыка саласындағы білімділік деңгейін арттыруға, музыкалық аспаптардың ерекшеліктерімен танысып оларды салыстыра қарауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фольклорлық ансамбль ІІ
Бағдарлама барысында студенттердің ансамбльдік орындау дағдысы артады; фольклорлық ансамбльге шығармаларды лайықтау негіздерін үйренеді; көркем ойдың, техникалық тәсілдер мен музыкалық құралдардың бірлігі қалыптасады; түрлі стиль, жанр мен дәстүрдегі шығармаларды игереді; есту, бақылау қабілеті мен орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді; жеке көркемдік қабілеті қалыптасады; ансамбльдік орындаудағы тембрлік, ырғақтық, динамикалық әдістерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Домбыра күйлерін құйма-құлақ әдісімен үйрену
Студенттер оқу барысында домбыра үйренудің дәстүрлі жолы – құйма-құлақ әдісімен күй үйренуді жаттығады. Қазіргі қолданыстағы ноталық жазбаның тиімділігімен бірге, жағымсыз тұстары да бар. «Домбыра күйлерін құйма-құлақ әдісімен үйрену» оқу пәні күй үйренудің дәстүрлі жолын сақтап, студенттердің есту, есте сақтау қабілеттерін дамытады, зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырады және күй өнерінің дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шертпе күй мектептері
Оқу пәні студенттердің Арқа, Алтай-Тарбағатай, Жетісу және Қаратау өңірлерінің күйшілік дәстүріндегі орындаушылық ерекшеліктерін меңгеру арқылы жеке репертуарын кеңейтуге, шертпе күйлердің дыбыс шығару әдістерін игеруге, күйшілердің шығармашылық өмірбаяны, композиторлық ерекшеліктері жайлы білімділігін арттыруға септігін тигізеді. «Шертпе күй мектептері» оқу пәні студенттердің жеке орындаушылық және зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Үш ішекті домбыра
Оқу пәні барысында студенттер үш ішекті домбыраның құрылысындағы, бұрауындағы, орындаушылық техникасында кездесетін ерекшеліктермен танысады. Үш ішекті домбырада тартылатын репертуарды меңгереді. Үш ішекті домбыра күйлерін меңгеру арқылы студенттер Алтай-Тарбағатай және Жетісу өңірлерінің күйшілік дәстүрінің орындаушылық, стильдік ерекшеліктерін одан әрі терең түсінеді. Оқу пәні үш ішекті домбыра аспабының репертуарының сақталуына, дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспаптарды жөндеу
Әр орындаушы өз музыкалық аспабында орындап қана қоймай, аспабының құрылымын білуі, аспаптың күтімі мен кемшіліктерін жөндей білуі керек. «Музыкалық аспаптарды жөндеу» оқу пәнінде студенттер домбыра аспабының құрылысы мен күтімі жайлы толық ақпарат алып, домбыра аспабының ішектері мен пернелерін тағуды, аспаптың кішігірім жөндеу жұмыстарын жүргізуді, өздігімен аспаптың тиегін жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы күй өнерінің дамуы
Студенттер оқу пәні барысында ХХ ғасырдағы қазақ музыкалық мәдениетімен, орындаушылық өнер тарихымен, қазақ аспаптарымен, аспаптық музыкасымен жан-жақты танысады. Оның ішінде ХХ ғасырдағы күйші-композиторларының өмірі мен шығармашылық жолының кәсіби ерекшеліктері ерекше қарастырылады. Бағдарлама барысында студенттің ХХ ғасырдағы күй өнері жайлы теориялық білімділігі артып, ізденушілік құзыреттілігі, аналитикалық ойлау, музыкалық-ағартушылық құзыреттілігі, коммуникациялық қасиеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Домбыра күйлерінің аңызы
Оқу пәні барысында тарихи хронология негізінде домбыра аспабында орындалатын халық күйлері, халық күйшілерінің шығармашылығы қарастырылып, домбыра күйлерінің аңыздары таныстырылып, талданып, талқыланады. Нәтижесінде студенттер домбыра күйлерінің тарихын, күйшілердің шығармашылығын біліп, күй аңыздары негізінде қазақ халқының тарихымен, әдебиетімен жақынырақ танысады. Орындаушылық өнер саласындағы біліктілігі артады. Күй аңызын баяндау арқылы сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестр IV
Оқу пәнінде студенттің оркестрлік орындаудағы техникалық дағдыларын дамыту көзделеді. Оқу курсы барысында техникалық тұрғыдан күрделі саналатын қазақстандық және шетелдік шығармалар орындалып, студенттердің орындаушылық техникасын дамытуға назар аударылады. Нәтижесінде студенттердің есту, есте сақтау қабылеттері дамып, орындаушылық сауаттығы, нотаны парақтан оқу дағдылары, ұжымда орындаушылық құзыреттіліктері қалыптасып, орындаушылық репертуары молаяды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық ІV
Студенттер оқу пәнін игеру барысында жеке орындаушылық репертуарын арттыра отырып, халық күйшілері мен заманауи домбырашы күйшілердің шығармашылық өмірбаянымен, күйлерінің шығу тарихымен танысып, жаңа орындаушылық техникаларды меңгереді. Сонымен бірге, фортепиано сүйемелдеуімен орындалатын қазақстандық және шетелдік композиторлардың шығармаларын орындау арқылы ансамбльде орындауға дағдыланады, тремоло, пиццикато сынды дыбыс шығару техникасын жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық мәдениет негіздері
Құқықтық мәдениет ұғымы мен мәнін, оның ішінде оның құндылықтар жүйесі мен мазмұнын, сондай-ақ оның қалыптасу ерекшеліктері мен қоғамдағы рөлін меңгеру. Жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін, оның деңгейлері мен қарым-қатынастарын түсіну, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік жағдайларда құқықтық сана мен құқықтық мінез-құлықты талдау үшін білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық орындаушылық метептер I
«Аймақтық орындаушылық мектептер V» оқу пәнінде студенттерге Маңғыстау күйшілік мектебінің орындаушылық, стильдік ерекшеліктері үйретіледі, Абыл, Есір, Есбай, Құлшар, Өскенбай және басқа күйшілердің шығармашылық өмірбаяны айтылып, күйлеріне талдау жүргізіледі. Маңғыстау күйшілік мектебіне тән ырғақтық, интонациялық ерекшеліктер, қағыс қағу және аппликатуралық әдістер көрсетіліп, студенттердің репертуары Маңғыстау күйлерімен толықтырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Студенттер оқу барысында арнайы және қосымша музыкалық білім беру оқу. орындарында мамандық (домбыра) бойынша сабақ беру әдістерін игереді. Оқу пәнінде нақты педагогикалық міндеттер қою мен олардың шешімін табуға бағытталған әдістерді меңгеру; оқу үдерісінде алған теориялық білім мен практикалық дағдыны қолдануды үйрену; сабақ барысында қажетті оқу-әдістемелік материалды таңдай білу сынды міндеттер қойылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестр V
«Оркестр V» оқу курсында білім алушылардың орындаушылық дағдыларын, шеберлігін дамытумен бірге теориялық білімділігін арттыру көзделеді. Қазақ халық аспаптар оркестрінің құрылу тарихы, алғашқы орындаушылар, белгілі дирижерлардың шығармашылығы қарастырылады. Қазақ халық аспаптар оркестріне арнайы жазылған ХХ ғасыр композиторларының шығармалары орындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фольклор музыкалық шығармаларын талдау
"Фольклор музыкалық шығармаларын талдау" пәні "Қазақтың дәстүрлі музыкасы мен фольклоры" курсының теориялық материалын практикалық бекітуге бағытталған. Фольклорлық-этнографиялық жинақтар, немесе фольклорлық экспедициялардың материалдарына сүйене отырып, студенттер салттық фольклордың жанрларын талдайды. Пәнді меңгеру барысында студенттер қазақ этносының музыкалық тілінің принциптерін игереді: музыкалық-поэтикалық өлшем (жыр және қара өлең) және оның ырғаққа әсері; релятивтік нотация; ладовой бояуы. Барлық алынған дағдылар мен білім студенттің әрі қарайғы ғылыми-зерттеу қызметінің негізі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония II
"Полифония II" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; Полифонияның полифониялық түрінің даму процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстарды тұтас талдау - кеш еуропалық орта ғасырлар мен Ренессанс музыкасынан бастап халықтық Полифонияның үлгілеріне дейін және қазіргі полифониялық циклдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық V
Оқу пәні домбырашы студенттердің орындаушылық шеберлігін дамыту арқылы олардың музыкалық шығарманы техникалық және көркемдік жағынан жоғары деңгейде орындауға, орындалатын шығарманың шығу тарихы мен аңызын көркем тілмен жеткізуге, орындаушылық мектептердің стильдік ерекшеліктерін сақтауға, домбыра аспабымен ұлттық, классикалық және заманауи музыкалық туындыларды жеке және фортепиано сүйемелдеуінде орындауға бейімдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи композиция теориясы
Курс ХХ ғасырдағы композиторлық техниканың негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оның үлгілерін талдауға бағытталған. Қазіргі заманғы композициялық техника, драматургия және қазіргі музыкадағы форма туралы теориялық идеяларды қалыптастыру; музыкалық шығарманы оның мәнерлі-семантикалық мәні негізінде тұтастық ретінде түсіну; алған білімдерінің негізінде музыкалық шығарманы талдаудың практикалық дағдыларын алу тақырыптары қамтылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Оқу курсы классикалық, романтикалық, ХХ ғасыр және қазіргі заман музыкасына тән формалардың түрлері мен оларға тән қасиеттер туралы білім береді. Нәтижесінде студент музыкалық шығарманың құрылымдық түрін және олардың синтезін таниды; Форманы мәнерлі әдіс және музыкалық тілді түсінудің құралы ретінде қарастырады; Музыкалық шығармалардың формаларын, олардың фактуралық, стильдік және жанрлық түрлерін біледі; Музыкалың құрылымдық заңдылықтарын анықтай алады; Музыканы талдау дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифониялық формалар
"Полифониялық формалар" пәні Бароккодан ХХ ғасырға дейінгі полифонияны шығарудың жанрлары мен әдістерін зерттейді. Фуганың, остинатты полифоникалық вариациялар мен аралас жанрларды талдау дағдылары; еркін стиль жағдайында қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, канондық имитация, канондық секвенция және шексіз канон; тоналды-дамушы фуганың композиция әдістері меңгеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы музыкалық шығармаларды полифония және талдау
Курс студенттердің "Полифония" және "Музыкалық шығармаларды талдау" пәндерін оқу кезінде алған білімдері мен дағдыларын жинақтайды. Курстың мақсаты ХХ ғасыр музыкасындағы форманың жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар тарихи тұрғыдан полифониялық формалар мен тақырыптық даму әдістерін зерттеу болып табылады. Студенттерге музыкалық шығарманың мазмұнына ену әдістерін, оның конструктивті логикасын үйрету және ХХ ғасыр музыкасының музыкалық стильдері, көркемдік процестері туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сөйлеу техникасы
Оқу курсы сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясын зерттеуге, артикуляциямен жұмыс жасауға бағытталады. Бағдарламады сөйлеу техникасы-артикуляция, дикция, тыныс алу, дауысты жүргізу; орфоэпия; сөйлеу логикасы; сөйлеу сипаттамасы; дауыстық сөйлеуді орнату; дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру мен дамытуға арналған жаттығулардың кешенді жүйесі; әдеби норма және диалект; дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылуы; етістіктердің, сын есімдердің аяқталуы сынды тақырыптар қозғалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна тілі
Оқу курсын игеру барысында студент сахнада сөйлеу және қоршаған ортамен байланыс орнату дағдыларын дамытып, әңгімелеу өнерін игеріп, сөз саптап, қызықты сөйлеуге үйренеді. Бағдарламада сөйлеудің формасы мен мазмұны; көпшілік алдында өнер көрсету және аудиториямен жұмыс; көпшілік алдындағы сенімділік; сөйлеу күші; сөйлеу техникасы; сөйлеудегі импровизация; сөйлеу мен ой-өрістің үйлесуі; сөйлеудегі креативтілік; сөйлеудің композициясы тақырыптары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық музыкасының нотографиясы
Студенттер оқу пәнінде халық музыкасын, оның ішінде домбыра күйлерін нотаға түсіру дағдысын дамытып, Finale және Sibelius сынды музыкалық редакторлармен жұмыс жасауды үйренеді. Бұл пән халық музыкалық шығармаларын нотаға түсірудің ерекшеліктерін, компьютерлік ноталық редакторлармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пән бағдарламасы студенттерді музыкалық шығармаларды нотаға теруге арналған бағдарламалармен таныстырып, әр музыкалық редактордың өзіндік ерекшеліктері талданып, технологиялық тәсілдерді, бағдарлама интерфейсі және осы процессті жеңілдететін бірқатар қосымша мүмкіндіктерді игеруге, студенттердің компьютермен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіруге бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна мәдениеті
Оқу бағдарламасы сахна мәдениетінің негізгі дағдыларын игеруге бағытталған - ойын арқылы сахнада адамның сезімдерін, рухани құндылықтарын, ішкі және сыртқы болмысының ерекшеліктерін көрсету; актерлік мамандық негіздерін игеру. Курс барысында студенттер есте сақтау, логика, қиял, зейінді дамытатын жаттығулар жасайды. Сондай-ақ, оқытушының жетекшілігімен тапсырмалар бойынша этюдтер, баяндамалар талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі ән айту
Студенттер «Дәстүрлі ән айту» курсында қазақ халық әндері мен жырларымен, халық ақындарының әндерімен танысып, домбыра сүйемелдеуімен ән айтып машықтанады. Сабақ барысында дауыс қою негіздері, әнді сүйемелдеудің әдістері, әр әншілік мектептің өзіндік ерекшеліктері үйретіледі. Сонымен бірге белгілі халық ақындары, сал-серілердің шығармашылық өмірбаянымен, ән, жыр, терме жанрларының құрылымдық ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жетіген аспабында орындау негіздері
Оқу курсында студенттер тектес жетіген аспабын меңгереді. Білім алушылар жетіген аспабының құрылысы, диапазоны, бұрауы, орындаушының отырысы мен қол қойылымы сынды негіздерден бастап, жетіген репертуарымен танысып, орындаушылық әдіс-тәсілдерді үйренеді. Сонымен студенттер бірге жетіген аспабымен әндерді сүйемелдеп, домбыра күйлерін жетіген аспабына лайықтауды машықтанады, ансамбльдік орындаушылық ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аймақтық орындаушылық метептер II
«Аймақтық орындаушылық мектептер VІ» оқу пәнінде Батыс Қазақстан өңіріне жататын Орда күйшілік мектебінің өкілдері Махамбет, Құрманғазы, Дәулеткерей, Дина, Сейтек, Мәмен, т.б. күйшілердің шығармаларындағы орындаушылық ерекшеліктер талқыланып, техникалық әдіс-тәсілдері көрсетіледі, күйлердің шығу тарихы айталады. Сонымен бірге Батыс Қазақстан өңірінің күй өнерінің әншілік-жыршылық дәстүрімен байланысы қарастырылып, күйлердің интонациялық, ырғақтық ерекшеліктер айқындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оркестр VІ
Оқу курсында қазақ халық аспаптар оркестрімен европалық классикалық шығармаларды орындау тәжірибесі баяндалады, оркестр құрамымен шетелдік шығармалардың озық үлгілері орындалып, ол шығармалардың қазақ халық аспаптар оркестріне лайықтаудың ерекшеліктері көрсетіледі. Нәтижесінде білім алушылардың жалпы музыкалық білімділігі артып, европалық классикалық шығармалардың құрылымдық, стильдік, орындаушылық ерекшеліктерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
«Кәсіби бағдарланған шетел тілі» пәні студенттердің ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыруды және шет тілінде қажетті кәсіби терминологияны меңгеруді мақсат етеді, бұл болашақта кәсіптік өзін-өзі оқытуды арттыруға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері келесідей: студенттердің кәсіби бағдарланған шет тілінің лексикалық-грамматикалық базасын кеңейту; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; шет тілінде өзін-өзі жетілдіруге дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мамандық VI
Студенттер пән бағдарламасын игеру барысында жан-жақты күйшілік мектептердің орындаушылық стильдерін меңгеріп, күрделі саналатын Дина, Сүгір, Қазанғап мектептерінің орындаушылық ерекшеліктерімен танысады. Концерттік орындаушылық қызметке дайындау мақсатында, оқу пәні негізінде түрлі концерттерге, теле-радио бағдарламаларға, домбырашылар арасындағы республикалық сайыстарға қатыстырылады. Фортепиано сүйемелдеуімен домбыраға лайықталған В.А.Моцарт, Й.Гайдн, Ф.Лист, т.б. шетелдік классик композиторларының шығармаларын орындау арқылы студенттердің жалпы музыкалық ой-өрісі дамып, орындаушылық шеберліктері артады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық орындаушылық метептер III
Оқу пәнінің мақсаты студенттерге Қазанғап, Мырза, Әлшекей, Досжан және т.б. Ақтөбе және Сыр өңірі күйшілерінің күйлерін орындаудағы түрлі әдіс-амалдары мен тәсілдерін үйретіп, орындаушылық шеберліктерін дамытып, музыкалық-орындаушылық қызметке дайындау болып табылады. Пәннің бағдарламасын игеру нәтижесінде студенттер Қазанғап және Сыр өңірі күйлерінің түрлі стильдік ерекшеліктерін, орындаушылық әдіс-тәсілдерді меңгереді; күйлердің көркемдік мән-мазмұнын аша орындауға дағдыланады; жеке орындаушылық репертуары артады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр VІІ
Студенттер оқу курсын игеру барысында аспаппен орындаушы солистті және жеке орындаушы әншіні сүйемелдеуге машықтанады. Оқу курсы барысында қазақстандық және шетелдік жеке орындаушы мен оркестрге лайықталған әндер мен шығармаларды орындайды. Нәтижесінде студенттер жеке орындаушыны тыңдай білу дағдыларын, дауысты сүйемелдеудің орындаушылық ерекшеліктерін, оркестр партияларын бірден оқуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Оқу пәні студенттерді педагогикалық қызметке дайындауға бағытталады. Домбыра оқытудың тарихи негіздері, теориясы мен практикасы, әдістері мен тәсілдері жалпы педагогика мен музыкалық педагогиканың негіздерімен үйлесе зерттеледі. Курс барысында студенттер мектеп және колледжегі оқу репертуарын меңгеріп, домбыра үйретудің бастапқы деңгейінен орта арнаулы оқу орындарында білім алушыларды оқытудың ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халық аспаптар ансамбліне аспаптандыру
Оқу курсы қазақ халық аспаптар ансамблінің құрамын, аспаптардың мүмкіндіктерін, үндестік негіздерін меңгерген орындаушы-мамандарды даярлауды мақсат етеді. Қазақ халық аспаптары ансамбліне арналған аспаптау оркестр және ансамбль тарихымен, оның құрамымен таныстырады. Сонымен бірге, аспаптардың диапозонын, тембрын, орындаушылық мүмкіндіктерін үйретеді. Осы пәнді меңгеру барысында, студент күйлерді, шағын шығармаларды, соло дауысына арналған әндерді ансамбльге лайықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмыс жазу
Оқу курсы студенттердің тәжірибелік (шығармашылық) міндеттерді өздігінше шешу қабілетін және ғылыми зерттеуді жүргізу дағдыларын дамытуды; қабылданған шешімдерді теориялық негіздеуге және зерттеуінің барысын белгілі бір тәртіпте, бірізді баяндауға үйретуді; теоретикалық білімді және тәжірибелік дағдыларды бекіту және кеңейтуді; білім алушының кәсіби қызметке дайындығының деңгейін анықтауды мақсат етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық VIІ
Оқу пәні домбырашы-студенттердің кәсіби қызмет барысында маңызды музыкалық-орындаушылық құзыреттіліктерін қалыптастыруды мақсат етеді. Домбыра күйлерін техникалық және көркемдік жағынан кәсіби деңгейде орындауға, күй аңыздарын біліп, оны көркем тілмен жеткізуге, күйшілік мектептердің стильдік ерекшеліктерін сақтауға, фортепиано сүйемелдеуімен орындауға бейімдейді. Нәтижесінде студенттің жеке орындаушылық репертуары қалыптасады, орындаушылық өнер тарихын біледі, сахна мәдениеті, концерттік орындаушылықтың негіздерімен таныс болып музыкалық-орындаушылық қызметті атқаруға дайын маман ретінде қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
«Ғылыми зерттеу негіздері» оқу пәнінің пәні ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, сондай-ақ оларды ұйымдастыру тәсілдері болып табылады. Курсты оқып, таңдалған тақырып бойынша зерттеулер жүргізу нәтижесінде студент Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білуі, деректерді өңдей білуі, ғылыми зерттеудің қорытындыларын тұжырымдай білуі, реферат, баяндама, дипломдық жұмыс, ғылыми мақала жасай білуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аранжировка
"Аранжировка" курсы халық аспаптарына арналған музыкалық шығармаларды, шығарма бөліктерін жазуды зерттейді. Студенттер гармония, ырғақ және композиция негіздерін меңгереді, шығармаларды халық ансамблінің ерекшеліктеріне бейімдейді, өз аранжировкаларын әзірлейді және басқа авторлардың жұмысын талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дыбыс режиссурасы негіздері
Курста дыбыстың табиғаты, дыбыстық студиялардың акустикасы, сөйлеу және ән айту акустикасы, музыка, сөйлеу, вокал және хор жазу технологиясы туралы сұрақтар қарастырылады. Курстың мазмұны келесі тақырыптарды оқып-үйренуді қамтиды: дыбыстық режиссерлік шеберлік, спектакльдер мен мерекелерді визуалдау, дыбыстық техниканың негіздері. Пәнді оқу нәтижесінде студент дыбыс жазу технологиясы туралы білім, дыбыс жазу студиясында жұмыс істеу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық
Оқу пәні жалпы қаржы саласында студенттің ой-өрісін кеңейтуді, сол арқылы жаңа мүмкіндіктер ашуды және қаржылық зиян мен шығын келтіруден сақтандыруды көздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент теориялық және экономикалық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдылары туралы базалық білім алады; негізгі экономикалық ұғымдарды, категорияларды және олардың арасындағы байланысты түсінеді; нәтижесінде қаржыны тиімді басқару дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптық ансамбль
Оқу пәні студенттердің ұжыммен бірлесе орындау тәжірибесі арқылы олардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Бағдарлама барысында студент музыкалық шығармамен жұмыс жасау принциптерін, дайындық (репетиция) үдерісінің міндеттерін біледі; ноталық жазбаға сүйеніп музыкалық шығармаға талдау жасай алады, композиторлық стильді, ойды сақтай отырып, ноталық мәтінді оқи алады, әртістік қабілетті көрсете отырып музыкалық шығарманы виртуозды орындай алады; шығармашылық ұжыммен бірлесе жұмыс жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениеттегі менеджмент
«Мәдениеттегі менеджмент» оқу курсы студенттердің мәдениет ұйымдары мен мекемелерін басқару негіздерін, мәдениет саласындағы коммерциялық және коммерциялық емес жобаларды жоспарлау, бағдарламалау және дайындау негіздерін меңгереді. Нәтижесінде білім алушылар мемлекеттік мәдениетті басқару органдарында, мәдениет және өнер ұйымдарында (театрлар, филармониялар, концерттік ұйымдар және т. б.), шығармашылық одақтар мен қоғамдарда маман, референт, консультант, шағын құрылымдық бөлімшелердің басшысы функцияларын жүзеге асыру құзыреттіліктеріне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VIІІ
Оқу пәнінде «Мамандық» бойынша мемлекеттік емтихан бағдарламасына дайындық жүргізіледі. Студенттердің орындаушылық шеберлігін дамыту, музыкалық-теориялық біліктілігін арттыру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, зерттеушілік қасиеттерін ояту көзделеді. Мамандық пәні курсын игерген студенттің орындаушылық-технологиялық мүмкіндіктері мен музыкалық-теориялық біліктілігі жоғары болып, музыкалық-орындаушылық міндеттерді шеше алатын, жеке орындаушылық репертуары қалыптасқан концерттік орындаушы ретінде қалыптасады деген нәтиже күтіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестр VІІІ
Оқу курсы барысында студенттер қазақ халық аспаптар оркестрі құрамында концерттік қызметке араласады. Нәтижесінде білім алушылар сахна мәдениетін, дирижердің көрсетілімдерін бақылауға, оркестр партияларын бірден оқуға, дирижердің көрсеткен динамикалық, ырғақтық белгілерін жасауға машықтанады, микрофонмен жұмыс жасап, сахналық қобалжуын қадағалауды үйренеді. «Оркестр» оқу курсын түгел меңгерген студенттер кез-келген халық аспаптар оркестр, фольклорлық ансамбль әртісі ретінде қызмет атқара алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Домбыра педагогикасының және педагогикалық репертуар негіздері
Оқу пәні студенттерді педагогикалық қызметке қажетті теориялық және практикалық біліктілігін дамытуды мақсат етеді. Студенттерге жалпы педагогика, музыкалық педагогика және арнайы педагогиканың теориялық негіздері беріле отырып, қосымша білім беру мекемелерінде, арнайы музыкалық оқу орындарында домбыра сыныбының оқу репертуары үйретіледі. Педагогикалық үдерісті тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, заманауи технологияларды қолдана отырып сабақ өткізу, оқыту әдістерін пайдаланудың жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті жоспарлау
«Бизнесті жоспарлау» курсы мемлекет пен құқықтың пайда болу мәселелерін зерттейді, Қазақстан Республикасы құқық салаларының тақырыбын, әдістерін, принциптері мен мазмұнын - конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық-құқықтық, қылмыстық, отбасылық құқықты ашады. «Бизнес-жоспарлау» пәнін оқу нәтижесінде студент бизнес-процестерді жоспарлаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдылары, кәсіпорынның жұмыс істеуі мен дамуы үшін балама нұсқаларды таңдау және негіздеу туралы негізгі білімге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шығармашылық ұжымдағы жұмыс принциптерін, дайындық процесінің міндеттерін біледі; музыкалық шығарманы музыкалық нотаға сүйене отырып талдай алады; композиторлық стильді сақтай отырып және әртістік қабілеттерін көрсете отырып, музыкалық шығарманы шебер орындау дағдыларына ие.
- Фольклорлық аспаптардың мүмкіндіктерін, репертуарын білу. Тектес аспаптарда (үш ішекті домбыра, жетіген, домбыра-бас) орындау дағдыларына ие болу . Фольклорлық аспаптардан тұратын ұжымды басқару және дәстүрлі музыка саласында зерттеу жүргізу.
- Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
- Дәстүрлі күй өнерінде қалыптасқан орындаушылық мектептер мен стильдлерді білу; жан-жақты репертуарды (дәстүрлі, классикалық, заманауи) меңгеру; орындаушылылық-технологиялық тұрғыдан шеберлік таныту; өзіндік шығармашылық ізденіс жүргізу.
- Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын бейнелерін білу. Орындаушылық салада пәннің терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу.
- Күй өнерінің дамуын, сондай-ақ күйшілердің өмірі мен шығармашылығын білу. Халық музыкасы мен халық композиторларының шығармаларын талдай білу және нотаға хаттау; ноталық редакторлармен жұмыс жасай білу.
- Ән-күй мұрасының әлемдік классикалық және халық музыкасының мәнін ашып, оны жоғары кәсіби деңгейде орындай білу. Теориялық дайындық пен практикалық қызметті біріктіре білу.
- Түркі мәдениеті туралы түсінікке ие болу. Түркі аспаптық музыкасының жалпы жанрын, жалпы мазмұны мен фольклорын білу.
- Ғылыми жұмыста терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратты қолдана білу. Отандық және шетелдік ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
- Арнайы музыкалық оқу орындарына арналған аспапта қалыптастырылған оқу репертуарын, дәстүрлі концерттік репертуарды меңгеру. Музыкалық педагогика, психология негіздерін білу. Ағарту саласында педагогикалық қызмет маманы дағдысының болуы. Кәсіби тәжірибесі, жалпы және кәсіби құзыреттілігі болуы және дербес еңбек қызметіне дайын болуы тиіс.
- Халық аспаптар ансамбліне музыкалық шығармаларды лайықтау, аспаптау, аранжировка жасау негіздерін меңгеру; ансамбль репертуарын қалыптастыра білу; ансамбль жұмысын ұйымдастыру дағдыларына ие болу.
- Музыкалық шығармалардың құрылымын, олардың фактуралық, стилистикалық және жанрлық түрлерін білу. Есту арқылы музыканың құрылымдық үлгілерін анықтай білу. Музыкалық талдау, интонация және жазу дағдыларын меңгеру.
- Сөйлеу техникасын, сахналық сөйлеу негіздерін және сахналық мәдениет дағдыларын меңгеру. Сахналық жабдықтың (микрофон, жарық, экран) көмегімен сахнада жұмыс істей білу.