Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02193 Аспаптық орындаушылық - Ішекті аспаптар-АВАК в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Аспаптық орындаушылық – ішекті аспаптар – AVAC» білім беру бағдарламасының мақсаты – әлеуметтік ұтқырлық пен еңбек нарығындағы тұрақтылыққа ықпал ететін әмбебап және нақты дағдыларға ие, таңдаған саласында табысты жұмыс істей алатын мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B099 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Оркестр I (түрі бойынша)

    «Оркестр I» пәні студенттерді симфониялық оркестр құрамында оркестр жұмысының негіздерімен таныстырады. Студенттер музыканы бірге ойнаудың, парақтан музыканы оқудың және ансамбльдегі бөліктерді үйлестірудің негізгі дағдыларын меңгереді. Ансамбльді сәтті орындаудың негізі болып табылатын тыныс алу техникасын, артикуляция мен ырғақты дәлдікті дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пән ұжымдық әрекеттестік пен оркестрде ансамбльді орындаудың бастапқы дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық І

    "Мамандық I" пәнінің мақсаты аспапта ойнау дағдыларын, дыбыс шығарудың, дыбыстанудың және сөз тіркестерінің әртүрлі тәсілдерін дамыту. Музыкалық есте сақтау және музыкалық есту механизмдерін жетілдіру. Әуезді, ладогармониялық, тембрлі есту қабілетінің дамуы. Бірінші семестрде нұсқаулық материалдар, пьесалар, үлкен формадағы шығармалар зерттеледі. Студенттер Серік, Поппер, Римский-Корсаков, Крейцер және т. б. шығармаларын оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші және аралас ансамбль I

    "Кіші және аралас ансамбльдер I" пәнінің мақсаты ансамбльдік орындаушылық білімдерін, дағдыларын қалыптастыру. Студенттер дуэт, трио үшін жазылған музыкалық шығармаларды оқиды. Бұл екі Виолаға, арфа мен виолончельге, скрипкаға, Виолаға және виолончельге және музыкалық аспаптардың басқа комбинацияларына арналған туындылар. Әр аспаптың ерекшеліктерін, тембрін, дыбыстық бірлігін, соққыларын зерттеу маңызды. Ойынның ансамбльдік компоненттерімен жұмыс істей білу, өз іс-әрекеттерін ансамбльдің басқа қатысушыларымен үйлестіру қабілетін жетілдіру. Студенттер XVI-XX ғасырлардағы репертуарды оқиды. Бұл Бах, Гандель, Моцарт, Бетховен, Изаи және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль І

    "Ансамбль I" пәнінің мақсаты - камералық-аспаптық жанрдағы шығармаларды зерделеу барысында ансамбльдік орындау өнерін меңгеру. Бірлескен музыканың негізгі принциптері туралы нақты түсінік қалыптастыру.Есту бақылауын дамытуға және дыбыс шығару мен артикуляциямен жұмыс істеуге, музыкалық және риторикалық фигураларды зерттеуге маңызды назар аударылады. Бірінші семестрде студенттер барокко композиторларының немесе Вена классиктерінің немесе ерте романтиктердің камералық-аспаптық шығармаларын орындайды, сонымен қатар Бах, Гайдн, Моцарт, Вебердің камералық шығармашылығы бойынша коллоквиум өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Квартет І

    "Квартет" пәнінің мақсаты - Ішекті квартетте ансамбльдік қызмет дағдыларын игеру. Бірлескен ойын дағдыларын қалыптастыру соққылардың бірлігі мен квартеттік интонацияның тазалығымен жұмыс жасау арқылы жүзеге асырылады. Есту өзін-өзі басқаруды дамытуға баса назар аударылады. Бірінші семестрде студенттер XVIII-XIX ғасырлардағы композиторлар квартеттерін орындайды, сонымен қатар Гайдн мен Моцарттың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль II

    Пән аралас ансамбльде ойнау дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге; композитордың түсіндірмесін ескере отырып, шығарманың ноталық мәтінін сауатты орындауға үйретуге; студенттерде ансамбльдік музыкалауға қажетті орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруға; өзіндік жұмыс дағдыларына, сондай-ақ ансамбльдегі парақтан оқу дағдыларына үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль ІІ

    "Ансамбль II" пәнінің мақсаты-ансамбльдік ойынды меңгеру кезінде арнайы сыныпта алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын жалпылау және практикалық қолдану қабілетін қалыптастыру. Ансамбльдік ойын дағдыларын (ритақты ерік, динамикалық тепе-теңдікті бақылау, сызықтық бірлік) және музыкалық талғамды дамыту. Авторлық мәтінмен жұмыс істеу дағдылары (нюанстар, ұзақтықтың дәл орындалуы және т.б.). Камералық ансамбльде аспапшының қызметіне шығармашылық көзқарасты қалыптастыру (бастамашылық және сүйемелдеу сәттері). Екінші семестрде студенттер Вена классиктерінің немесе ерте романтиктердің композиторларының камералық-аспаптық шығармаларын орындайды, сонымен қатар Бетховеннің камералық шығармашылық коллоквиумын тапсырады./

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестр II (түрі бойынша)

    Оркестр II пәнінде студенттер ансамбльдік өзара әрекеттесу және күрделі шығармаларды интерпретациялау дағдыларын тереңдетуді жалғастыруда. Интонацияның дәлдігі, ритмикалық тұрақтылық және топтар арасындағы динамикалық тепе-теңдік бойынша жұмыс маңызды рөл атқарады. Күрделі орындаушылық тәсілді қажет ететін шығармалар интерпретацияға және музыкалық мәнерлілікке баса назар аударылады. Маңызды міндет - әрбір музыканттың жалпы оркестрлік матада алатын орнын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Квартет ІІ

    "Квартет" пәнінің мақсаты - кез келген стильдегі, жанрдағы және формадағы квартеттік музыкада өз бетінше жұмыс істеу үшін алғышарттар мен жағдайлар жасау. Шығармамен жұмыс жасау барысында полифониялық, гармоникалық, тембрлік есту қабілеті дамиды, сонымен қатар оның партиясын партитурадағы қызметіне сәйкес түсіну және орындау. Екінші семестрде студенттер Вена классиктерінің квартеттерін орындайды және Бетховеннің квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық II

    "Мамандық II" пәнінің мақсаты-әр түрлі техниканы, әр түрлі штрих-техниканы игеру, орындалатын жұмыстарға талдау жасау. Екінші семестрде полифониялық музыканы зерттеу зерттелетін материалға қосылады. Білім алушыларда полифониялық ойлаудың дамуы қалыптасады. Екінші семестрде студенттер Бах, Телеман, Гандель, Вивальди және т. б. шығармаларын орындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық III

    "Мамандық III" пәнінің мақсаты виртуоздық ойынды дамыту, шығармашылық бастаманы тәрбиелеу. Студенттер виртуоздық пьесаларды орындайды. Соққылар, олардың сипаты, ойын жылдамдығы. Мұғалім шығармаларды үйрену әдістемесі мен орындаушылық қиындықтармен жұмыс істеу әдістері туралы түсінік береді. Құралдың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін дамыту заңдылықтары зерттеледі. Студенттер романтизм және ХХ ғасыр композиторларының шығармаларын ойнайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр III (түрі бойынша)

    «Оркестр III» пәні әртүрлі стильдер мен дәуірлердің репертуарын меңгеруді қамтиды. Студенттер классикадан бастап заманауи композицияларға дейін әртүрлі стильдегі шығармаларды оқиды, бұл оларға икемді орындаушылық тәсілді дамытуға мүмкіндік береді. Оркестрлік партитураларды түсіндіруге, әртүрлі жанрлардың сипатты элементтерін беруге және динамикалық орындаушылық мүмкіндіктерін кеңейтуге көп көңіл бөлінеді. Партты өз бетінше талдау және дирижермен өзара әрекеттесу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония

    Пән музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындауға, музыкалық шығарманың мазмұны контекстіндегі гармоникалық құралдарды сипаттауға; зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдануға, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы гармоникалық тізбектерді ойнауға, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларға; бағдарламалық талаптарға сәйкес гармоникалық құралдарды дәйекті зерттеу арқылы үйлесімділіктің мәнерлі және форма түзетін мүмкіндіктерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Полифониялық формалар

    "Полифониялық формалар" пәні Бароккодан ХХ ғасырға дейінгі полифонияны шығарудың жанрлары мен әдістерін зерттейді. Фуганың, остинатты полифоникалық вариациялар мен аралас жанрларды талдау дағдылары; еркін стиль жағдайында қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, канондық имитация, канондық секвенция және шексіз канон; тоналды-дамушы фуганың композиция әдістері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано I

    Пән фортепианода ойнаудың негізгі дағдыларын игеруді, ойын аппаратын дамытуды, нұсқаулық әдебиеттерді оқуды, оқу репертуарын дәйекті меңгеруді қамтиды. Пән музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеу, парақтан оқу, сүйемелдеу, ансамбльде ойнау дағдыларын үйретуге бағытталған. Шығармалармен жұмыс жасауда фортепианоны көмекші құрал ретінде қолдану, музыкалық мәтінді сауатты талдау дағдыларын, музыкалық әдебиеттермен танысу үшін фортепианоны қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Полифония II

    "Полифония II" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; Полифонияның полифониялық түрінің даму процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстарды тұтас талдау - кеш еуропалық орта ғасырлар мен Ренессанс музыкасынан бастап халықтық Полифонияның үлгілеріне дейін және қазіргі полифониялық циклдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрді орындаудағы қиындықтар I

    Курстың мақсаты - студенттерді кәсіби ұжымдарда жұмысқа дайындау, студенттердің оркестрлік ойлауын дамыту. Курс камералық және симфониялық оркестрдің негізгі концерттік репертуарын; үрлемелі және соқпалы аспаптармен бірге ансамбльдік-оркестрлік ойынның орындаушылық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік қиындықтарын игеру I

    "Оркестрлік қиындықтарды зерттеу I" пәнінің мақсаты симфониялық және опералық музыка партияларын, камералық оркестрге арналған партияларды зерделеу. Музыкалық шығармадағы орындаушылық жұмыстың заңдылықтары мен әдістерін түсіну қабілеті мен дайындығын дамыту. Дирижердің басшылығымен ойын дағдылары алынады. Ұжымда шығармаларды орындай білу.Студенттер классицизм мен романтизм кезеңдеріндегі музыкалық әдебиеттерді оқиды. Моцарт, Бетховен, Шуберт және т. б. шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ансамбль ІІІ

    "Ансамбль III" пәнінің мақсаты - бірлескен ойын дағдыларын жетілдіру, ансамбльдік техникалық әлеуетті қалыптастыру. Дыбыс сапасы мен сызықтық үйлесімділік бойынша жұмыс. Парақтан оқу дағдысын дамыту. Шығарманың ұпайын егжей-тегжейлі зерттеу, қалыптау принциптерін түсіну. Ансамбль қатысушыларының әрқайсысының өзінің музыкалық аспабын меңгеру шеберлігін жетілдіру. Үшінші семестрде студенттер романтизм дәуіріндегі композиторлардың камералық-аспаптық шығармаларын орындайды және романтикалық композиторлардың камералық шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады (Ф. Шуберт, Р. Шуман, Э.Григ, Ф. Мендельсон, Й. Брамс және т.б.).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Квартет ІІІ

    "Квартет" пәнінің мақсаты - бірлескен ойын дағдыларын жетілдіру. Шығарманың ұпайын егжей-тегжейлі зерттеу, қалыптау принциптерін түсіну, партияның тақырыптық және сүйемелдеу эпизодтарын орындау кезінде регистрлердің дыбыстық ерекшеліктерін және соққылардың сипатын ескеру. Квартетке қатысушылардың әрқайсысының өзінің музыкалық аспабын меңгеру шеберлігін жетілдіру. Үшінші семестрде студенттер классикалық немесе романтикалық кезеңдегі квартеттерді орындайды және Шуберттің квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум өткізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Орындаушылық стильдерді тарихи тұрғыдан зерттейтін пән, орындаушылық өнер әлеуметтік-мәдени жағдайлардың өзгеруіне, аспаптық өнердің көркемдік алғышарттарының дамуына байланысты дамып отырады және алдына жаңа міндеттер қояды. Пәнді оқиғалардың тарихи-хронологиялық ретімен, әлемдік музыка орындаушыларынан бастап бүгінгі күнге дейінгі шығармашылық мұраларын зерттеу. Студенттердің музыкалық-орындаушылық өнер туралы түсінігін қоғамдық-тарихи үрдістермен тығыз байланысты, тарихи дамып келе жатқан тұтас құбылыс ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано І

    «Жалпы фортепиано I» пәні студенттердің пианистік өнер және орындаушылық саласында базалық білімін, практикалық іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру; студенттердің фортепианолық орындаушылық үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; қарапайым фортепианолық репертуардан парақтан оқу, фрагментарлық ауысу дағдыларын қалыптастыру, әр түрлі стильдер мен авторлардың шығармаларымен танысуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кіші және аралас ансамбль III

    Пән бағдарламасы Ансамбльде ойнау кезіндегі қарқын мен метроритмді, Орындалатын шығарманың бейнелі-мазмұнды мәнін көрсететін дұрыс қарқынның анықтамасын, Метрикалық және орындау агогикасы туралы түсінікті, Ансамбль құралдарының динамикалық қатынасын, шығарманың мазмұнын ашудағы нюанстар мен сөз тіркестерінің рөлін, олардың стильмен формамен және қарқынмен байланысын, Барокко және классицизм шығармаларын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Концертмейстер класс I

    Пән концертмейстерлік өнер саласындағы практикалық дағдыларды солистке сүйемелдеуді қалыптастыруға бағытталған; транспозициялау кезінде сүйемелдеу, есту бойынша таңдау; өз аспабы үшін сүйемелдеуді аудару дағдыларын қалыптастыру; студенттің көркемдік талғамын, стиль сезімін қалыптастыру; өзін-өзі жетілдіруге ұмтылудың шығармашылық дербестігін дамыту; отандық және шетелдік музыканың үздік үлгілерімен, заманауи композиторлардың шығармаларымен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрдің жеке әндерін зерттеу I

    Пән әртүрлі дәуірлердегі, стильдер мен бағыттардағы композиторлардың оркестрлік шығармаларындағы форманың техникалық жағынан күрделі және қиын бөлімдерін зерттеуге және жеңуге, ритм, тепе-теңдік, гармоникалық, тембральды есту және техникалық мүмкіндіктер сезімін дамытуға, орындаушылық ерік-жігерді, зейін мен әртісті тәрбиелеуге, көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындық кезінде музыкалық шығармадағы оркестрлік жұмыстың принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрдің жеке әндерін зерттеу II

    Пән әр түрлі сипаттағы оркестрлік қиындықтарды игеруді қамтиды: интонациялық, штрихты ырғақтық; әлемдік классиканың ең репертуарлық шығармаларынан оркестрлік жеке орындау (соло). Парақтан ноталарды оқи білу - оркестрлік музыканттың кәсіби деңгейінің маңызды көрсеткіші.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кіші және аралас ансамбль IV

    Пән бағдарламасы ансамбльдік орындаудағы соққылар мен артикуляцияларды, артикуляцияның тұжырымдамасын, әдістері мен негізгі мүмкіндіктерін, соққылардың негізгі түрлерін, тембрлік ансамбльді және оның көркемдік-экспрессивті мүмкіндіктерін, ансамбльдік романтикалық музыканы орындаудағы стилистикалық әдістерді қамтиды. Курс аралас ансамбльде ойнаған кезде эмоционалдылықты, есте сақтауды, ойлауды, қиялды және шығармашылық белсенділікті дамытуға бағытталған; ансамбльдің сезімін (аралас ансамбльде ойнаған кездегі серіктестік сезімі), әртістік пен музыкалықты дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениет ұғымы мен мәнін, оның ішінде оның құндылықтар жүйесі мен мазмұнын, сондай-ақ оның қалыптасу ерекшеліктері мен қоғамдағы рөлін меңгеру. Жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін, оның деңгейлері мен қарым-қатынастарын түсіну, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік жағдайларда құқықтық сана мен құқықтық мінез-құлықты талдау үшін білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр IV (түрі бойынша)

    Оркестр IV пәнінің бір бөлігі ретінде студенттер ансамбльдің орындаушылық өнерін техникалық және көркемдік жағынан жетілдіру жұмыстарын жалғастыруда. Ритмикалық және артикуляциялық элементтермен нәзік жұмысты қажет ететін күрделі оркестрлік шығармалар енгізіледі. Ансамбльдік тепе-теңдікке, интонация дәлдігіне және стилистикалық әртүрлілікке баса назар аударылады. Партитураны терең түсіну, музыкалық ойлауын дамыту және шығармаларды түсіндіру жұмыстары жалғасуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік қиындықтарды игеру ІІ

    "Оркестрлік қиындықтарды зерттеу II" пәнінің мақсаты камералық оркестрге арналған партияларды зерттеу. Камералық оркестрде ойнау дағдылары алынады. Камералық оркестрдегі соққылардың, динамиканың, басқа музыкалық аспаптар арасындағы тепе-теңдіктің ерекшеліктері зерттеледі. Студенттер ерте бароккодан бастап ХХ ғасырдағы заманауи композиторлардың шығармаларына дейінгі музыкалық шығармаларды оқиды. Бах, Вивальди, Моцарт, Берг, Шоенберг және т. б. шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қазақ музыка тарихы

    "Қазақ музыкасының тарихы" пәні қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, өзіндік ерекшеліктері, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптар, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептер туралы, қазақ музыкалық өнерінің қоғамдық үдерістері, көркемдік үрдістері, академиялық жанрлары мен композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль IV

    "Ансамбль IV" пәнінің мақсаты - камералық-аспаптық композицияны сәтті орындау үшін алғышарттар мен жағдайлар жасау. Композициялық және стилистикалық ерекшеліктерді білу және сақтау. Ансамбль қатысушысының өз партиясында өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту. Ансамбль музыкасында техникалық және эмоционалды еркіндікке жету жолдары. Ауфтакт дағдысы. Төртінші семестрде студенттер таңдау бойынша классицизм, романтизм немесе импрессионизм дәуіріндегі камералық-аспаптық шығармаларды орындайды./

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Квартет IV

    "Квартет" пәнінің мақсаты - орындау барысында композицияның композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін жеткізе білу, ансамбль бірлігінде әр аспаптың көптеген тембральды және динамикалық мүмкіндіктерін пайдалану. Ноталық мәтінмен егжей-тегжейлі жұмыс, квартетке қатысушының өз партиясында өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту. Төртінші семестрде студенттер романтикалық кезеңдегі квартеттерді орындайды және Мендельсонның квартеттік шығармашылық коллоквиумын тапсырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы фортепиано II

    Пән фортепиано әдебиетін өз бетінше игеру, өз орындауындағы музыкалық шығарманың ниетін жүзеге асыру бойынша жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған; пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианист орындаушылардың аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу барысында есту және аналитикалық іс-әрекет дағдыларын дамыту; дыбыс шығарудың, сөз тіркестерінің, ұшаның және т. б. түрлі тәсілдерін меңгеру деңгейін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрді орындаудағы қиындықтар II

    Курста студенттер оркестрлік репертуарды оқиды, көркемдік талғамын дамытады, музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, партияны парақтан оқу және транспозициялау кезінде орындаушылық техниканы жетілдіру бойынша жүйелі жұмыс жасау дағдыларын дамытады, музыканы семиотикалық талдау дағдыларын игереді және алынған нәтижелерді өздерінің орындаушылық қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Пән музыкалық формалардың қалыптасу принциптері мен типологиясы туралы білімді қалыптастыруға және оларды нақты музыкалық материалға іс жүзінде қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде студент музыкалық шығарманың құрылымының заңдылықтарын, пішіндеу принциптерін, музыкалық формадағы бөліктердің қызметін, музыкалық мәнерлеу құралдарын, музыкалық синтаксисті білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано II

    Пән фортепианода орындаудың ерекшелігін шығармашылық қызмет түрі ретінде түсінуге көмектеседі. Бұл пән кәсіби аспаптық және орындаушылық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби білімін, дағдылары мен іскерлігін тереңдетеді, сондай-ақ сыныптан тыс концерттік қызметті ұйымдастыру кезінде өзін шығармашылықпен көрсетуге және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, музыкалауға қызығушылықты игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық IV

    "IV мамандық" пәнінің мақсаты - ойын дағдыларын нығайту және дамыту, орындаудың айқындылығы мен мәнерлілігі, әдемі және таза дыбыс шығару бойынша жұмыс. Техникалық тапсырмалардың көлемі біртіндеп кеңейіп келеді- гамма, арпеджио, аккордтар, трель, октавалар, қос ноталар. Техниканың әртүрлі түрлеріне арналған зерттеледі. Орындалатын шығармалардың репертуары кеңейіп келеді. Студенттер басқа формадағы шығармалармен танысады – сюита, қиял, соната және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концертмейстерлік класс II

    Пән әр түрлі орындаушылық интерпретацияларға, стильдерге, бағыттарға, дәуірлерге салыстырмалы талдау жүргізуге бағытталған; әр түрлі жанрлардың, стильдердің, соның ішінде классикалық композиторлардың, романтиктердің, экспрессионистік импрессионистердің, неоклассиктердің, ХХ ғасырдың екінші жартысы-ХХ ғасырдың басындағы композиторлардың шығармаларын қамтитын репертуардың жинақталуы. Пәннің мақсаты - концертмейстерлік өнер саласындағы теориялық және практикалық білімі бар, сүйемелдеудің барлық қыр-сырын меңгерген жоғары білікті концертмейстерді тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Камералық ансамбль І

    "Камералық ансамбль I" пәнінің мақсаты - камералық-аспаптық шығарманың жоғары көркемдік орындалуына қол жеткізу. Камералық ансамбль сыныбындағы сабақтар үшін қажетті шарт аспапты жақсы меңгеру, сондай-ақ жалпы эстетикалық, интеллектуалды және музыкалық көкжиек болып табылады. Шығармашылық тәртіп дағдылары, дайындық процесінде қарым-қатынас мәдениеті қалыптасады. Концерттік қойылым тәжірибесі, акустика заңдары туралы түсінік. Бесінші семестрде студенттер романтизм дәуірінің немесе 20 ғасырдың композиторларының таңдауы бойынша камералық-аспаптық шығармаларын орындайды және композиторлардың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады: М. Равель, к. Дебюсси, Б. Барток, П. Хиндемит және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    "V мамандық" пәнінің мақсаты-ойын аппараттарының үйлесімділігі, дыбыстық экспрессивтілігі, көркемдік міндеттермен (кантилена, легато, стаккато, секко, арпеджиато) ұштастыра отырып техникалық дамуы бойынша жұмыс. Орындаушылық дағдылар кешені қалыптасуда. Оқушылар репертуар жинайды. Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлардың және формалардың музыкалық шығармаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы музыка тарихы

    Пән ХХ-ХХІ ғасырдағы музыкалық өнердің негізгі бағыттары, стильдік тенденциялары, дәуірдің көрнекті композиторларының шығармашылығы, ХХ-ХХІ ғасырдағы музыканың даму процесін түсіну үшін қажетті теориялық, әлеуметтік-тарихи білім туралы білімді қалыптастырады; ХХ-ХХІ ғасырдың жетекші көркемдік стильдерімен, олардың музыкалық өнердегі көріністерімен таныстырады; музыкалық шығарманың эстетикалық және көркемдік құндылығын анықтау қабілетіне ықпал ететін әртүрлі кәсіби білімді жұмылдыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Полифония I

    Пән полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; көп дауыстылықтың полифониялық түрін дамыту процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонында музыкалық құбылыстарды тұтас талдау; полифониялық жазу техникасын меңгеру, полифониялық техниканы әр түрлі орындаушылар құрамы үшін музыка құрумен және аранжировкамен байланысты практикада қолдану, негізгі полифониялық құралдарды меңгеру және салыстырмалы түрде кішкентай полифониялық формаларды жасау әдістері дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль V

    Курс ансамбльдік орындаудың арнайы дағдыларын жетілдіруге (үндестікке, дыбыстың үйлесімділігіне қол жеткізуге), музыкалық ұжымның жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпті тәрбиелеуге, студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыруға, Қазіргі кезеңдегі ансамбльдік музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдерге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД елдерінің заманауи музыкасы

    Пән студенттердің заманауи музыка саласындағы кең білімін игеруге, студенттердің музыкалық көкжиегін кеңейтуге бағытталған. Курс ТМД елдерінің ХХ ғасырдағы музыкасындағы негізгі бағыттар мен көркемдік тенденцияларды, музыкалық өнердің жанрлық сорттарының ең жарқын үлгілерін зерттеуге арналған. Курста ХХ ғасырдағы ТМД елдерінің музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігі көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Квартет V

    .)/ "Квартет" пәнінің мақсаты - музыкалық талғамды дамыту, ұжымдық және шығармашылық тәртіпті тәрбиелеу, репетициялық жұмыс барысында қарым-қатынас дағдыларын тәрбиелеу. Көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Акустикалық заңдарды сақтау. Бесінші семестрде студенттер романтикалық кезеңдегі квартеттерді орындайды және романтикалық композиторлардың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады (Ф. Шуберт, Р. Шуман, Ф.Мендельсон, Й. Брамс және т.б.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр V (түрі бойынша)

    «Оркестр V» пәнінде студенттер концерттік қойылымдарға дайындыққа белсенді қатысады, бұл техникалық және орындаушылық жағынан сенімді болуды талап етеді. Ансамбльдік қарым-қатынастың, дирижермен жұмыс істеудің және одан да күрделі концерттік бағдарламаларға дайындықтың қыр-сырына назар аударылады. Студенттер ансамбльдің дыбысын жақсарту бойынша жұмыс істеу барысында репетицияның тиімді әдістерін үйренеді және өз ойынын сыни бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театр тарихы

    Пән музыкалық театрдың қалыптасу тарихы мен даму жолдарын зерттейді. Опера мен опереттадағы жанрлар мен формалар, олардың заманауи сахналық түсіндірмелері туралы білім қалыптасады. Опера театрының құрылымы мен қызметі зерттеледі: театр труппасы-театр солистері, хор, балет труппасы, оркестр, қосымша заттар, көркемдік жетекшілер - дирижерлер, режиссерлер, драматургтер, режиссердің көмекшілері, әртүрлі елдердегі музыкалық театрлардың жұмыс ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қосымша аспап

    Пән гармоникалық естуді, музыкалық есте сақтауды дамытуға ықпал етеді, білім алушылардың ой-өрісін кеңейтеді. Пәннің міндеті – қосымша аспапта көркем музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау. Пән білім алушының көркемдік және аспаптық дамуын едәуір байытады, арнайы сыныпта алған дағдылары ашылады, пысықталады және бекітіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VI

    "VI мамандық" пәнінің мақсаты музыкалық - орындаушылық және техникалық деңгейін арттыру. Репертуарды кеңейту, күрделілігі жоғары туындыларды зерттеу, өткенді бекіту және қайталау. Концерттерде өнер көрсету, фестивальдар мен байқауларға қатысу. Кеңірек сахналық және орындаушылық тәжірибе жинақтау. Орындауда көркемдік негізделген техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, есту бақылауын тәрбиелеу, орындау процесін басқара білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    "Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты студенттердің арнайы пәндер пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін мақсатты меңгеруіне ықпал ету. Білім алушылар оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесін зерделейді. Балалар музыка мектебінің, колледждің репертуарын, басқа музыкалық мектептерді оқыту әдістерін зерттейді. Білім алушы қызметті ұйымдастыру принциптерін, әдістерін, технологияларын, процестің мәні мен ерекшелігін, оның құрылымын, музыкалық мекемелерде іске асыру шарттарын зерделейді. Білім алушылар бұл пәнді жоғары оқу орнының жоғары курстарында оқиды. Алынған білім кәсіби орындаушыларды ішекті-садақ аспаптарында оқытудың дербес практикасына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Квартет VІ

    "Квартет" пәнінің мақсаты - студенттердің музыкалық – орындаушылық шеберлігін одан әрі қалыптастыру. Ансамбльдік ойында орындаушылық ниеттің бірлігін және егжей-тегжейлерде толық үйлесімділікті көрсете білу. Тақырыптық эпизодтарды орындаудағы көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Дыбыстық тепе-теңдік мәселесі. Алтыншы семестрде студенттер кеш романтикалық кезеңнің немесе импрессионизмнің квартеттерін орындайды (Ф. Мендельсон, Й. Брамс, Равель, Дебюсси және т.б.) және 20 ғасырдағы композиторлардың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ансамбль ІІ

    "Камералық ансамбль II" пәнінің мақсаты – студенттердің музыкалық-орындаушылық шеберлігін одан әрі қалыптастыру. Ансамбльдік ойында орындаушылық ниеттің бірлігін және егжей-тегжейлерде толық үйлесімділікті көрсете білу. Тақырыптық эпизодтарды орындаудағы көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Дыбыс балансының мәселелері. Алтыншы семестрде студенттер кеш романтикалық кезеңнің немесе импрессионизмнің камералық-аспаптық шығармаларын орындайды және орыс және кеңес мектебінің композиторларының камералық шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады (с.Прокофьев, Д. Шостакович, Қазақстан композиторлары және т. б.)./

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VI (түрі бойынша)

    «Оркестр VI» пәні күрделі репертуарды игеруге бағытталған, үлкен формадағы шығармаларға екпін береді. Студенттер оркестрлік партитураларды талдауды тереңдетіп, күрделі ансамбльдік құрылымдарда дағдыларды дамытады, оркестрлік орындаушылықтың қыр-сырын меңгереді. Орындаушылардың жалпы кәсіби өсуіне ықпал ететін жоғары техникалық дайындықты, ритмикалық және интонациялық дәлдікті талап ететін шығармалар енгізілді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ ғасырдағы қазақ музыкасының тарихы

    Пән қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, тенденциялары, өзіндік ерекшелігі, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптары, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептері, қоғамдық үдерістер, көркемдік үрдістер, академиялық жанрлар және 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы контекстіндегі қазақ музыкалық өнерінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль VI

    Курс көркемдік және экспрессивті құралдарды (артикуляция, әр түрлі дыбыстық палитра және орындаушылық экспрессивтіліктің басқа құралдары) игеруге, кәсіби терминологияны білуге бағытталған. Зейінді шоғырландыру қабілетін, көркемдік-бейнелік міндеттерді өз бетінше қою және шешу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XX ғ. Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    «ХХ ғ. Қазақстанның музыкалық мәдениеті» пәнінде халықтық-кәсіби қазақ музыкасының негізгі жанрлары мен өңірлік стильдері, басты ән, эпикалық және аспаптық мектептер мен олардың өкілдері оқытылады. XX ғасырлардың көрнекті өкілдерінің әндері мен күйлерін орындау, стильдік сәйкестендіру және есту анализі дағдысы игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 20-21 ғасырлар тоғысындағы Қазақстан музыкасы

    Курс Қазақстанның ХХІ ғасырындағы музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігін көздейді. Оқу курсының материалы Қазақстанның ХХІ ғасырындағы музыкалық мәдениеттің негізгі құбылыстарын қамтиды: жанрлардың даму жолдары, ХХ ғасыр композиторларының шығармашылығындағы көркемдік-стилистикалық үрдістер, ХХ ғасырдың ұлттық композиторлық мектептерінің дамуы. Қазақстанның академиялық аспаптық музыкасын дамытудағы фольклорлық дәстүрлерге; Қазақстан композиторларының шығармашылығында ұлттық камералық-аспаптық жанрды қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    "Арнайы педагогикалық дайындық" пәнінің мақсаты музыкалық аспаптарда ойнауды оқытудың негізгі дағдыларын игеру. Оқытуды ұйымдастыру және әдістемесі мәселелерін қамтиды. Балалар музыка мектебінің, колледждің репертуары зерттелуде. Бұл пән бастауыш және орта-арнайы музыкалық білім беру жүйесінде оқытушы ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті аспапта ойнау дағдыларын дамытуды көздейді. Білім алушыларда оқытушының нормативтік құжаттамасымен жұмыс туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Квартет VІІ

    "Квартет" пәнінің мақсаты - алған дағдыларын концерттік орындаушылар ретінде және Педагогтың кәсіби қызметінде практикалық қолдану. Шығарманың көркемдік мазмұны мен формасының, жанры мен стилінің ерекшеліктеріне байланысты ансамбльдің музыкалық-орындаушылық міндеттерін анықтау және шешу қабілеті. Жетінші семестрде студенттер екі квартеттің 2 бөлігін орындайды (әр скрипкашы 1-ші скрипка партиясын орындауы керек) орыс және кеңес композиторлары (С.Танеев, А. Аренский, П. Чайковский, с. Прокофьев, Д. Шостакович және т. б.).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль VII

    Пән орындаушының өзінің көркемдік даралығын, өзінің орындаушылық стилін, техникалық тәсілдерін даралығымен, стилімен, серіктестердің орындау әдістерімен өлшеу қабілетін жетілдіру, тұтастай алғанда шығарманы орындаудың үйлесімділігі мен үндестігін қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VII

    "VII мамандық" пәнінің мақсаты қорытынды емтихандарға дайындық. Жылдың басында бітіру бағдарламасы таңдалады, бұрын ойналған шығармаларды қайталауға болады. Бұл концерттік зерттеу, кеңейтілген пьеса, қиял, вариация немесе концерт болуы мүмкін. Бағдарлама теңдестірілген, қызықты және Орындаушының ең тән, күшті жақтарын анықтауы керек: музыкалық, техникалық жабдықтау, стиль мен жанр ерекшеліктерін түсіну, орындалатын шығармалардың композиторлық ниетін ашу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр VII (түрі бойынша)

    "Оркестр VII (түрі бойынша)" пәні дағдыларды практикалық игеруге; шығармашылық қызмет түрі ретінде оркестрлік орындаушылықтың ерекшелігін түсінуді тереңдетуге; "командада" жұмыс істеу дағдыларын, ұжымда орындау сапасы үшін жауапкершілік сезімдерін дамытуға; топ концертмейстерінің міндеттерін орындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жұмысты жазу

    Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми зерттеу құрылымын түсіну, оның міндетті бөлімдері мен бөлімшелерін білу. Дипломдық жұмыстың тақырыбын құрастыру. Сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмысын, оның музыкалық өнер саласындағы қызметі мен маңызын түсіну. Пәннің мазмұны рәсімдеу, редакциялау, зерттеу құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен бөлімшелері, ғылыми жұмыстың тақырыбын таңдау және тұжырымдау бойынша мәліметтерді қамтиды. Ғылыми зерттеулерді өткізу туралы білімін; қажетті ғылыми ақпаратты таңдай алу және талдай алуды; ғылыми жұмыстарды рәсімдеу, кітапханалық жазбаларды жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән білім алушыға ғылыми және кәсіптік даярлықты арттыруға жәрдемдесуге; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен таныстыруға, ғылыми ақпаратты өңдеу мен сақтауға; қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды анықтауға және шешуге; мамандық бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу бойынша практикалық жұмыс жасауға бағытталған. Студент сауатты жазуды және спектакльді аналитикалық талдауды үйренеді; актерлік орындау мен режиссерлік ойды жүзеге асырудың көркемдік ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Камералық ансамбль ІІІ

    "Камералық ансамбль III" пәнінің мақсаты-алған дағдыларды практикалық қолдану. Ансамбльдік дыбыста аспаптардың дыбыстық палитрасын есту. Агогика құралдарын иелену. Өз құралының тембрлік әлеуетін және соққылардың байлығын игеру. Ансамбльдің музыкалық-орындаушылық міндеттерін шешуге шығармашылық көзқарасты тәрбиелеу. Жетінші семестрде студенттер 20 ғасыр композиторларының: кеңестік, қазақстандық, батыс-еуропалық камералық-аспаптық шығармаларын орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIII

    "VIII мамандық" пәнінің мақсаты ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесіндегі аса маңызды болып табылады. Мемлекеттік емтихандарға дайындық бітіру бағдарламасы классикалық репертуардан, концерттік этюдтен, концерттен және кеңейтілген пьесадан, қиялдан, вариациядан, сюитадан, сонатадан тұрады (репертуар таңдау бойынша). Мұғалімнің жетекшілігімен аспапта ойнаудың барлық әдістерін меңгерген, кең репертуары мен шығармашылық бастамасы бар музыканттың орындаушылық шеберлігі қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Барокко музыкасын игеру

    Цель дисциплины «Изучение произведений музыки Барокко» изучение культуры, музыкальной истории, социальных аспектов эпохи барокко. Студенты знакомятся с стилистическими особенностями и специфику эпохи барокко. Изучают произведения различных жанров эпохи барокко. В результате освоения дисциплины обучающийся владеет знаниями об истории, истории исполнительства, а также репертуар эпохи барокко. Студенты исполняют произведения Монтеверди, Скарлатти, Рамо, Куперена, Телемана, Баха и др.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камерный ансамбль IV

    "Камералық ансамбль IV" пәнінің мақсаты - ансамбльде еркін музыкаға қол жеткізу. Күрделілігі жоғары камералық-аспаптық шығармаларды зерттеу. Орындалатын шығармалардың көркемдік интерпретациясы. Жоғары кәсіби орындау деңгейіне жету жолдары. Шығармашылық ойлау мен бастаманың көрінісі. Сегізінші семестрде студенттер бароккодан 20 ғасырдың аяғына дейін таңдау бойынша кез-келген камералық-аспаптық шығармаларды орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VIII (түрі бойынша)

    «Оркестр VIII» пәні оркестрдегі репетициялық және концерттік жұмыстың практикалық тәжірибесін дамытуға бағытталған. Студенттер өзін психофизиологиялық жағынан басқара алады, есту бақылауын қолдана алады және оркестр құрамында жұмыс істей алады. Аспаптардың оркестрлік күрделілігін, сабақтас аспаптардың экспрессивтік мүмкіндіктерін, негізгі репертуарын, кәсіби терминологиясын және репетиция ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Квартет VIII

    "Квартет" пәнінің мақсаты - шығарманы концерттік орындауға өз бетінше дайындау үшін, сондай-ақ оқушылармен жұмыс істеу үшін білімнің, орындаушылық Дағдылар мен дағдылардың барлық кешенін меңгерген жоғары білікті музыканттарды даярлау. Сегізінші семестрде студенттер 19,20 ғасырлардағы батыс еуропалық композиторлардың екі квартетін орындайды (әр скрипкашы 1-ші скрипка партиясын орындауы керек). Мысалы, А.Дворак, Б. қаймақ, М. Равель, к. Дебюсси, Э. Григ, Б. Барток, П. Хиндемит квартеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кіші және аралас ансамбль VIII

    Пән әр түрлі стильдегі ансамбльдік композицияларды зерделеу және оларды концерттік нұсқада орындау, шығармаларды зерделеу және олардың концерттік орындалуы процесінде шығармашылық бастаманы ынталандыру, штрихтарды, әдістерді, нюанстарды, үйлесімділікті егжей-тегжейлі тіркей отырып, ансамбльдік партияларды дербес транскрипциялау дағдысын тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Ішекті аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету, шығарманың ноталық материалын сауатты орындай білу, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармаларды орындау техникасын меңгеру, кәсіби өсуге тұрақты ұмтылу, солист ретінде концерттік қызметті жүргізу.
  • Квартетке арналған репертуар туралы жан-жақты білімді меңгеру, квартет класында білім, іскерлікті және ойнау дағдыларын іс жүзінде қолдану, квартет құрамында солист ретінде концерттік қызметті жүргізу.
  • Ансамбльдерде/камералық ансамбльдерде партияларды орындау, түрлі жанрдағы жеке концерттік бағдарлама жүргізу, ансамбльдік орындаудағы көркемдік-орындаушылық міндеттерді аша білу.
  • Әр түрлі жанрлар мен стильдердің оркестрлік репертуарларын үйрену дағдыларына ие болу, тектес аспаптардың оркестрдегі, ансамбльдегі, дуэттегі рөлдерінің мәнерлі және техникалық мүмкіндіктерін, оркестрлік аспаптар мен ыңғайланған негізгі репертуарларын білу.
  • Қосымша аспапта ойнаудың негізгі әдістерін меңгеру, қосымша аспапта музыкалық шығармаларды ойнау дағдыларын көрсету.
  • Орындаушылық және ғылыми қызметте шығармашылық пайдалану мақсатында музыкалық-тарихи білімді көрсету, заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс принциптерін, мәдениет және өнер саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, құжаттарды білу.
  • Кәсіби қызметте пайдалану мақсатында музыкалық шығармаларды талдаудың жүйелі теориялық және практикалық білімдерін меңгеру; тональды үйлесімділіктің жалпы заңдылықтарын білу.
  • Орындаушылық өнер тарихы туралы білімге ие болу; көркем-орындаушылық талдау негізінде шығарманы өз бетінше интерпретациялау.
  • Педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу; мамандық бойынша сыныпта оқу процесін жоспарлау, педагогикалық репертуарды білу; педагогикалық қызметтегі әдістерді білуді және педагогикалық және көркемдік-орындаушылық мәселелерді шешуде бастаманы көрсету.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
Top