Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B07106 Автоматтандыру және басқару в Региональный инновационный университет
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Автоматтандыру және басқару саласында жалпы мәдени және жеке қасиеттерге, жаңа формациядағы мамандардың кәсіби құзыреттеріне ие, технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерімен, автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелерімен жұмыс істеу үшін заманауи әдістерді енгізуге және қолдануға, автоматтандырылған объектілерді, құрылғыларды, бөлшектерді, бұйымдарды сынау кешендерін жобалауға қабілетті техника және технология бакалаврларын даярлау, өнеркәсіптің әртүрлі салаларында еңбек нарығында әлеуметтік-мобильді және бәсекеге қабілетті инновациялық технологияларды пайдалана отырып қолдану
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Региональный инновационный университет
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B063 Электр техникасы және автоматтандыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Aвтоматика құрылғылары және элементтері
Пән автоматтандыруға кешенді тәсілдің негіздерін зерттеуге бағытталған, студенттер техникалық автоматтандыру процесінде жиі қолданылатын құрылғылардың, трансформаторлардың және автоматиканың басқа элементтерінің жұмыс істеу принциптерін зерттейді, әртүрлі техникалық процестерді басқару жүйелерін құру үшін қажетті білімді береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары математика
Сызықтық алгебра. Матрица. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Матрицалар бойынша операциялар. Анықтауыштар және олардың қасиеттері. Кері матрицаның бар болуы және жалғыздық теоремасы. Матрицалық теңдеулерді шешу. Крамердің формулалары. Матрица атағы. Кішігірім негіздегі теорема. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, шешімдер бойынша теоремалар. Кронеккер- Капелли теоремасы. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдісі. Біртекті сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Негізгі шешімдер жүйесі. Сызықтық кеңістік. Сызықтық тәуелділік және тәуелсіздік. Сызықтық кеңістіктің өлшемі және негізі. Сызықтық біртекті теңсіздіктер жүйесі. Негізгі қасиеттері ж��не шешу әдістері. Векторлық алгебра. Вектордың сызықтық кеңістіктің элементі ретінде анықтамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
жалпыланған типтік міндеттерді шешу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, студенттердің эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері нәтижелерінің сенімділік дәрежесін бағалау қабілетін қалыптастыру. Студенттердің шығармашылық ойлауын, дербес танымдық іс-әрекет дағдыларын дамыту, компьютерді пайдалана отырып, физикалық жағдайларды моделдеу білігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдер және автоматтар теориясы
Курста автоматтардың негізгі теориялары мен жады бар Есептеу құрылғыларының математикалық модельдері қарастырылады, мұндай құрылғылардың оңтайлы синтезі мәселелері зерттеледі, дискретті ақпарат түрлендіргіштерінің иерархиялары олардың тілдер кластарын тану мүмкіндіктері бойынша зерттеледі, генеративті грамматика енгізіледі, грамматика мен түрлендіргіштер арасындағы байланыстар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару жүйесіндегі микротексергіштер/
Микроконтроллерлерді әзірлеу мәселелері мен негізгі техникалық сипаттамалары қарастырылады, олардың есептеу техникасын қолдану салаларына әсері және цифрлық микроконтроллерлік жүйелерді жобалау әдістемесі талқыланады. Микроконтроллер моделі, олардың негізгі сипаттамалары және типтік микропроцессорлық жүйелердің құрылымын ұйымдастыру, орталық процессордың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуі талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдер, модельдеу және мәліметтер базасы
Пәннің мақсаты сілтемелер жиыны болып табылатын модельдеу деректер базасын зерттеу. әртүрлі популяцияларға жататын деректер арасындағы қатынасты сипаттайтын күрделі құрылым. Қарапайым құрылымның деректерін сақтау үшін сипаттамалардың қарапайым массивтері пайдаланылады, олардың арасында модельдеу процедураларына арналған бағдарламалар кітапханалары болуы мүмкін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызықты автоматты реттеу жүйелері
Пән желілік автоматты басқару жүйелерін модельдеудің математикалық негіздерін, басқару жүйелерінің уақыттық және жиілік сипаттамаларын есептеу және модельдеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән жүйелердің тұрақтылығын есептеу және басқару әдістерін ашады, сонымен қатар автоматты басқару жүйелерінің синтезінің негізгі принциптерін береді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйесі
Автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелерінің құрылымын зерттеу, автоматтандырылған үдерістерді басқару жүйелерінің деңгейі бойынша басқару тапсырмаларын ыдырау және оларды шешудің негізгі әдістері. Қазіргі заманғы автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелерін техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық сүйемелдеуді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Электроника
Пән электр тізбектері мен өтпелі кезеңдерді, төрт полюсті тізбектерді, электр сүзгілерін және таратылған параметрлері бар тізбектерді, сондай-ақ тұрақты токтардағы сызықтық емес тізбектерді есептеу әдістерін зерттеу. Пән электр тізбектеріндегі өтпелі кезеңдерді есептеу әдістеріне, бөлінген параметрлері бар тізбектерді есептеу әдістеріне және сызықтық емес тізбектерді есептеу әдістеріне, шоғырланған параметрлері бар сызықтық электр тізбектеріндегі өтпелі кезеңдерді талдау және есептеу әдістеріне, сызықтық емес тұрақты ток тізбектеріндегі тұрақты режимдерді есептеу әдістеріне арналған маңызды бөлімдерді қамтиды. Алынған дағдылар студентке сызықтық электр тізбектеріндегі (есептегіштер және т.б.), логикалық схемалардағы тұрақты режимдерді зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
"Экономика негіздері" пәні студенттердің шектеулі ресурстардағы қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында материалдық тауарларды өндіруде, бөлуде, айырбастауда және тұтынуда адамдардың мінез-құлқын білуін қалыптастырады, экономикалық дүниетанымды және мемлекеттік экономикалық әлеуметтік саясатты іске асыруда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бұл пән білім алушылардың кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастары жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
"Ғылыми зерттеу әдістері" курсы ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі теориялық ережелерін, технологияларын, практикалық әдістері мен әдістерін зерделеуге бағытталған және әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыруға, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауға, әдістеме бойынша пікірталастарға қатысуға, алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмысында тиімді қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Тірі организмдердің, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтарын зерттейді. Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамаларын, стратегиялары мен практикалық мақсаттарын қазіргі заманғы түсінуді қалыптастырады. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі тұрақсыздандырушы факторлар. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа күрес мәдениет негіздері
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" пәнін зерделеу болашақ мамандарда құқықтық білім негіздерін қалыптастырады, құқықтық мәдениетті, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтауға саналы көзқарасты тәрбиелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акпараттың қолданбалы теориясы
Пән ақпарат теориясын зерттеуге бағытталған. Сигнал және оның үлгілері. Кездейсоқ процесс сигнал моделі ретінде. Сигналдарды дискретизациялау. Үлгілер арқылы дискретизациялау әдістері. Сигналдарды кванттау. Сигналды бейнелеудің геометриялық формасы. Шартты энтропия. Дифференциалдық энтропия. Эпсилон энтропиясы. Хабарламалардың көздері және байланыс арналары. Ақпараттық сипаттамалар. Сигнал мен байланыс арнасының қасиеттері мен сипаттамаларын үйлестіру. Кедергісіз дискретті арна бойынша жіберу кезінде ақпаратты кодтау. Шуы бар дискретті арна бойынша жіберу кезінде ақпаратты кодтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Автоматты басқару жүйесінің негіздері
Технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құру және математикалық қамтамасыз ету принциптерінің дамуы мен негіздері қарастырылған. APCS үшін құрылымдық шешімдердің түрлері. Процесті басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құру кезеңдері. Талаптарды қалыптастыру және APCS тұжырымдамасын әзірлеу. Процесті басқарудың автоматтандырылған жүйелерін техникалық қамтамасыз ету. Өлшеу құралдары. Сигнал түрлендіргіштері. Өнеркәсіптік контроллерлер. Бағдарламаланатын логикалық контроллерлер. бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тілдегі терминология
Тілдік білім берумен байланысты анықтамаларды қалыптастыру, дамыту туралы мәселелерді баяндайды. Қазақ терминологиясының зерттелуіне шолу жасалып, терминге тән сипаттарды игертеді. Қазақ тілінің жетекші ережелерімен, жазудың жай-күйімен, салааралық анықтамалармен келісудегі анықтамалар мен атауларды реттеу ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет қосымшаларды бағдарламалау
Пән веб-қосымшаларды құруды зерттеуге бағытталған: компоненттер мен желілік қызметтер, веб-қосымшаларды әзірлеу технологиялары, бағдарламалау тілдері және веб-қосымшалардың құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау технологиясы
Пән мәліметтер құрылымдарын ұйымдастыру, тапсырмаларды шешу алгоритмдерінің блок-схемаларын әзірлеу, бағдарламалау тілін таңдау, оны мәселені шешу құралы ретінде пайдалану, қателерді түзету және тестілеу дағдыларын меңгеру нәтижесінде оқуға бағытталған. жоғары сапалы бағдарламалық құжаттаманы құрастыру әдістерін қолдана отырып, әзірленген бағдарламалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тілде іс-қағаздарын жүргізу
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізудің нормативтік талаптарын, оны ұйымдастыру, құжаттау, құжаттарды дайындаудың негізгі ережелерін меңгеруге дағдыландырады. Жеке іс қағаздарын жүргізу ретін, оларға қойылатын талаптарды, ресми іс қағаздарын толтыруда сақталатын негізгі заңдылықтарды, олардың топтастырылуын, жеке іс құжаттарын толтырудың жолын меңгертеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микропроцессорлық контроллерлер және басқару элементтері
Пән заманауи микропроцессорлық контроллерлер мен құралдардың, микроконтроллерлік платформалардың құрылысы, архитектурасы, құрылымдық және алгоритмдік шешімдерінің принциптерін зерделеуді, микроконтроллерлік құрылғылар мен түрлі функционалдық мақсаттағы жүйелердің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуін әзірлеу мен жөндеудің әдістемелері мен аспаптық құралдарын игеруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Автоматты басқарудың типтік элементтер
Пән физикалық шамалардың датчиктерін, күшейткіштерді, арнайы автоматика құрылғыларының түрлендіргіштерін, автоматты басқару жүйесі элементтерінің сенімділігінің жетектерін оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Бұл пән зияткерлік жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін игеруді, сондай-ақ оларды жобалаудың практикалық дағдыларын меңгеруді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
БЖ объектілері мен байланыс құрылымы
Пән зерттеуге бағытталған байланыс құрылғысы объектімен аналогтық және цифрлық ақпаратты тарату және жинау функцияларын орындайды.Басқару регистрі (RU) ADC (RS) және үзіліс (RP) басталу ажыратымдылығының биттерін орнатуға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
«Инклюзивті білім беру» ұғымының мәнін анықтап, инклюзивті білім берудің негізгі категорияларымен таныстырады. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базаларын, әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде заманауи модельдер жөніндегі ұғымдарды қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың маңызы туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару объектілерін модельдеу және идентификациялау
Пән басқару объектісінің физика-математикалық моделін алу дағдыларын, объектінің динамикалық сипаттамаларын талдауды, компьютердегі басқару объектісін модельдеу дағдыларын, simuink динамикалық жүйелерін модельдеу пакетін және MatLab жүйесінің stateflow Оқиғалармен басқарылатын жүйелерін жобалау пакетін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың ақпараттық-инновациялық технологиялары
Пән студенттердің білім беру қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану білімін, білігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән білім берудің бағдарламалық өнімдері мен ақпараттық ресурстарын, виртуалды білім беру кеңістігінде ақпараттық технологияларды қолдануды зерттейді; педагогикалық міндеттерді шешуде бағдарланған ақпаратты іздеумен, сақтаумен, өңдеумен және ұсынумен байланысты дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлай алатын, басқарудың заманауи технологиялары мен құралдарын меңгерген жаңа буынның менеджер-практиктерін дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейсызықты автоматты реттеу жүйелері
Пәнге сызықтық емес байланыстары бар автоматты басқару жүйелерін синтездеу және талдау әдістері кіреді. Сызықты емес автоматты басқару жүйелерінің орнықтылығын есептеу және модельдеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Aвтоматтандырудың техникалық құрылғылары
Пән заманауи автоматтандырылған басқару жүйелерінің элементтерін, автоматтандыру құралдары мен құралдарының мемлекеттік жүйесін жіктеу, типтік қамтамасыз ету және интеграциялау мәселелерін қарастырады. Технологиялық процестің жай-күйі, бақылау-өлшеу, сигнал беру және басқару жүйелерінің күшейту элементтері туралы ақпарат алудың техникалық құралдарының мысалдары келтірілген. Автоматика жүйелерінің күшейткіш құрылғыларының схемалары, Автоматиканың атқарушы элементтері, электр машиналары, электромагниттік құрылғылар, бағдарламалық-техникалық кешендер мен контроллерлер қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Автоматты басқару жүйелерінің теориясы
Пән басқару теориясының негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. модельдер мен сипаттамалар. Дискретті автоматты басқару жүйелері туралы жалпы ақпарат. Импульсті басқару жүйелерін талдау және синтездеу. Тепе-теңдік режимдерін талдау. Тепе-теңдік позицияларының тұрақтылығы. Мерзімді режимдерді зерттеу. Кездейсоқ әсерлер мен процестер туралы жалпы ақпарат.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SCADA-басқару жүйесі
Пән қазіргі заманғы құрамдас бөліктерді және SCADA жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін зерттеуге бағытталған. SCADA жүйелерінің бағдарламалық-аппараттық кешендерін, SCADA жүйелерінің басқаруымен жұмыс істейтін контроллерлер мен жетектерді пайдалана отырып, технологиялық процестерді автоматты және автоматтандырылған басқарудың тиімді жүйелерін құру әдістерін зерттейді, заманауи техникалық құралдар мен технологиялық SCADA жүйелері негізінде басқару жүйелерін жобалайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Aвтоматты жүйелердің диагностикасы
Бұл курста бағдарламалық-техникалық құралдарды басқаруды автоматтандыру жүйелерін диагностикалау әдістері, диагностикалық Алгоритмдер зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйені жобалау
Ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалау кезінде қолданылатын модельдеу стандарттары мен құралдарын зерделеу; тиісті құралдармен ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдіснамалық негіздерін зерделеу; жүйелі және егжей-тегжейлі жобалау әдістемесін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару жүйесінің сенімділігі
Бұл курс негізгі ұғымдарды, автоматты басқару жүйелері элементтерінің сенімділігі теориясы мен есебінің позициясын, автоматты жүйелер элементтерінің сенімділік көрсеткіштерін есептеуді, басқаруды автоматтандыру жүйелерінің сенімділігі мен тиімділігін анықтау әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Автоматиканың және телемеханикалық электрондық құрылғылары
Пән зерттеуге бағытталған қазіргі заманғы электр энергетикасы, электр аспаптарының, аппараттар мен қондырғылардың құрылысы, өнеркәсіптік электр жабдықтары және электрмен жабдықтау жүйелері, электр жетегі, баламалы энергия көздері және тағы басқалар. Телемеханикалық жүйе-басқару ақпаратын қашықтыққа автоматты түрде беруге арналған телемеханика құрылғылары мен байланыс арналарының жиынтығы. Телемеханика жүйелері қашықтыққа жіберетін басқару ақпараты жүйенің бір шетіндегі операторға немесе басқарушы электрондық есептеу машинасына және объектілерге арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған талдау және жобалау
Пән объектілі-бағытталған талдау және дизайнды (OOAD) зерттеуге бағытталған, бұл объектіге бағытталған бағдарламалауды қолдану арқылы қолданбаны, жүйені немесе бизнесті талдауға және жобалауға техникалық көзқарас, сонымен қатар бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінде визуалды модельдеуді қолдану. мүдделі тараптардың өзара әрекеттесуін, тараптар мен өнімнің сапасын басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Типтік технологиялық үрдістер мен өндірісті автоматтандыру
Пән технологиялық ақпаратты өңдеуді оқуға бағытталған. Типтік технологиялық процестер мен кешендерді автоматтандырудың техникалық құралдары. Үздіксіз және дискретті технологиялық процестерді автоматтандыру. Күрделі жүйелерді басқаруға жүйелік көзқарас. Объектілер мен жүйелерді модельдеу. Технологиялық процестерді оңтайлы басқарудың тапсырмалары мен алгоритмдері. Технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік құрылғылар және автоматтандыру құралдары
Оқуға бағытталған пән температураны, қысымды, шығынды, деңгейді, газдар мен сұйықтардың химиялық құрамын өлшеуге, бақылауға және реттеуге арналған аспаптар болып табылады. Автоматтандыру құралдарын таңдау және пайдалану бойынша ұсыныстар берілген. Анықтамалық құрал автоматтандыру жүйелерін жобалау, монтаждау, іске қосу және пайдаланумен айналысатын инженерлік-техникалық қызметкерлерге арналған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Пән өзінің пәндік саласындағы практикалық мәселелерді шешудің құралы ретінде объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару жүйелерін ақпараттық қолдау
Пән заманауи жағдайда оқуға бағытталған, маңызды бағыт ақпараттық қамтамасыз ету болды, ол дұрыс басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ақпаратты жинау және өңдеуден тұрады. ... Басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету – бұл ақпаратты кәсіпорынды басқару жүйелерімен және жалпы басқару процесімен байланыстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оптимизациялық әдістер және оптимизацияларды зерттеу
Пәннің мақсаты-сызықтық және сызықтық емес экстремалды есептерді зерттеу және оларды шешудің әдістері мен алгоритмдерін жасау. Басқару объектілерінің күрделілігі объектінің негізгі сипаттамаларын жеткілікті түрде көрсететін оңтайлы адекватты математикалық модель құруды қажет етеді. Пән студенттерді математикалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдарымен таныстырады. Студенттерді алгебралық сызықтық теңдеулер мен қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің әртүрлі әдістерімен, интерполяция әдістерімен таныстырады. Студенттерді алгебралық сызықтық теңдеулер мен қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешудің әртүрлі математикалық әдістерінің арасында шарлауға және оларды іс жүзінде қолдануға үйретеді. Пәннің негізгі міндеті-студенттерге терең білім беру, стандартты талаптар бойынша мамандар даярлау, шеберлік дағдыларын беру және осы білімді инженерлік және техникалық мәселелерді шешуде пайдалануға мүмкіндік беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
WEB технологиялары
Пән адамның қажеттіліктеріне жақын ақпаратты ұсыну сипатын және ғаламдық желі ресурстарына кросс-платформалық және кросс-браузерлер арқылы қол жеткізу құралдарын құрудың негізі болып табылатын Web-технологияны зерттеуге бағытталған. заманауи веб-сайттардың пайдаланушы интерфейсі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі басқару жүйелерінің сәулеті
Пән сәулет өнерін зерттеуге бағытталған және сәулет аспектілері мен технологиялық жабдықта орнатылған құрылғылардың жалпы түсіндірмесін беруге арналған және бастапқы ақпаратты жинауға және атқарушы әрекеттерді жүзеге асыруға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тексеру және автоматтандыру жүйесін жобалау
Пән басқару және автоматтандырылған жүйелерді жобалаудың негізгі принциптерін оқуға бағытталған. Жүйені жобалаудың негізгі кезеңдері мен кезеңдері көрсетілген. Күрделі технологиялық объектілерге автоматтандырылған жүйелерді енгізудің практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Технологиялық үрдістерді математикалық моделдеу
Оқушыларға математикалық модель, мәселені шешудегі математикалық модельдердің мәні, сандық шешім әдістері: функцияларды жуықтау, нүктелік жуықтау, сызықтық айырмашылық теңдеулерін шешу туралы білім беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернетте мультимедиа құрылғылары
Пән мультимедиа құралдарын зерттеуге, веб-дизайндағы мультимедияны тағайындауға, мәтіндік ақпаратты баспа және мультимедиялық ерекшеліктердің айырмашылықтары туралы түсініктердің мультимедиялық форматтарына түрлендіруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Автоматтандырылған ақпараттық жүйені архитектурасын модельдеу технологиясы
Пән автоматтандырылған жүйелердің архитектурасын, бағдарламалық жүйелердің архитектурасын, ақпараттық технологияларды, компьютерлік желілерді әкімшілендіруді ұйымдастыруды, ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу қауіпсіздігін, компьютерлік жүйелердің, инфокоммуникациялық жүйелер мен желілердің архитектурасын, архитектура негіздері, компьютерлік жүйелердің, компьютерлік желілердің дизайны мен жұмысы, ақпараттық жүйенің құрылғысы мен жұмыс істеуі, автоматтандырылған жүйелердің жұмысы және модификациясы
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі заманғы автоматтандыру және басқару жүйесі
Пәннің оқу мақсаты – басқарудың автоматтандырылған жүйесі – аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету кешені, сонымен қатар басқаруға арналған персонал.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік графика
Пән компьютерлік графиканың негізгі теориялық негіздерін, графикалық объектілердің математикалық модельдерін қалыптастырудың және түрлендірудің математикалық және алгоритмдік құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге бағытталған. әр түрлі мақсаттағы есептеу кешендері мен жүйелеріне арналған графикалық ақпаратты өңдеу және ұсыну құралдары, графикалық объектілерді жазықтықта және кеңістікте бейнелеу және түрлендіру әдістері, объектілерді қиюдың әртүрлі алгоритмдері (сегменттер, дөңес және дөңес емес көпбұрыштар және барлық түрлері бар кеңістіктік фигуралар) терезелер мен кескіндерді кесу), көрінетін объектілерді және күрделі көріністерді анықтау алгоритмдері, жарықтандыруды, объектілердің бояуын, олардың мөлдірлігін және көлеңкесін, сондай-ақ текстураның сыртқы көрініске әсерін ескере отырып, көрсетілетін объектілерді визуализациялау және шынайы көрсету алгоритмдері күрделі көріністің бейнеленген объектісі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқарудың адаптивті жүйелері
Басқару теориясы, басқаруды синтездеу, реттегіш параметрлерінің өзгеруі, басқару объектісі параметрлерінің өзгеруінен құрылым
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсете білу
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін, блім берудегі менеджмент жүйесінің жұмыс істеуі мен даму теориясы мен практикасы туралы білімді меңгеру. Инклюзивті білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу коммуникациясына кіру дағдысына ие болу, әлеуметтік ортада түзету-дамыту әдістерін қолдану
- Басқару процестері мен жүйелеріне кешенді талдау жүргізу, автоматтандыру үшін басқару әдістерін қолдану, автоматтандырылған басқару жүйелерін әзірлеу кезінде бағдарламалық-техникалық құралдарды тиімді таңдау, бағдарламалау және пайдалану, әртүрлі датчиктер мен жетектермен, сигналдарды өңдеу құрылғыларымен жұмыс істеу.
- Инженерлік есептерді шешу үшін математика, физика, электроника, электротехника негіздерін, мехатроника және өлшеу әдістерін қолдану. Оқытудың ақпараттық инновациялық технологияларын және жасанды интелект негіздерін, инклюзивті білім беру мен білім берудегі менеджментті меңгеру.
- Басқару жүйелерінде математикалық модельдерді синтездеу үшін заманауи интеллектуалды технологияларды қолдануға қабілетті
- Типтік технологиялық процестер мен өндірістерді автоматты реттеу және басқару жүйелерін жіктеу, нақты жағдайға негізделген таңдау жасау
- Аппараттық-бағдарламалық кешендерді тиімді іске асыру үшін есептеу техникасын, бағдарламалау құралдарын қолдану дағдыларын түсіну және объектіге бағытталған талдау, жобалау және бағдарламалаудың практикалық дағдыларын меңгеру
- Реттегіштерді баптаудың динамикалық параметрлерінің оңтайлы параметрлерін анықтау; реттегіштерді баптау параметрлерін есептеуді жүзеге асыру; өндірістің технологиялық процестерін автоматты реттеу жүйелерінің типтік схемаларының жұмысына талдау жүргізу.
- Автоматтандыру және басқару жүйелерінің математикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуін әзірлеу әдістері мен құралдарын енгізу.
- Автоматика және телемеханика құрылғыларының сенімділігін диагностикалау және қамтамасыз ету және алдын алу шараларын әзірлеу бойынша дағдыларын қолдану.
- Автоматты реттеудің сызықтық және сызықтық емес жүйелерін, математикалық модельдеудің дағдыларын қолдану және реттеу жүйелерін талдау және синтездеу бойынша есептеулер жүргізу
- Автоматтандыру саласындағы технологиялық процестерді бақылау, реттеу және басқару құралдары мен жүйелерін жобалау және әзірлеу, ақпаратты өңдеу және автоматтандыру жүйелерін синтездеу әдістерін, деректерді басқару жүйелерін жобалау және бағдарламалау әдістерін меңгеру, Scada-жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін тәжірибеде пайдалану