Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету сапасын басқарy

  • Орналастыру кәсіпорны және олардың қызметінің нәтижелері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. Қызмет көрсету шарттары мен процесін зерттейді. Қызмет сапасының өлшемдерін келтіруге мүмкіндік береді. Сапаны басқарудың шетелдік тәжірибесін ашады; сапаны басқарудың әмбебап идеясы (TQM) және оның принциптері. Әр түрлі қызмет топтарының сапа өлшемдері мен көрсеткіштерінің ерекшеліктерін талдайды. Қызмет көрсету шарттары мен процестерін бағалайды; тұтынушының қызмет көрсету сапасын қабылдауын талдайды.
  • Образовательная программа 6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top