Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби міндеттерді орындау үшін экономикалық білім негіздерін және қаржы-экономикалық талдау әдістерін қолдана отырып, экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау, қолданбалы міндеттерді орындау дағдыларын меңгеру.
  • Қызмет көрсету саласында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның дизайны мен фирмалық стилін құру, тұтынушының бос уақытын ұйымдастыру кезінде қонақжайлылық саласын дамыту үшін қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды талдау.
  • Іскерлік құжаттарды және кәсіби қарым-қатынасты құрастыру және рәсімдеу үшін қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың қарым-қатынас құралы ретінде сауатты жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру;
  • Тұтынушының сұранысын, кәсіпорынның типі мен құралын ескере отырып, қызмет көрсету үшін берілген технологиялық жағдайлар үшін, сервировка түрлерін орындау және үстелдерді ресімдеу үшін, мәзірдің әртүрлі түрлері және шарап карталары үшін технологиялық жабдықтар мен автоматика аспаптарын таңдауды жүзеге асыру.
  • Қызметтерді автоматтандырудың мамандандырылған бағдарламаларын пайдалану, жұмыс процесін жүргізу үшін барлық Microsoft Office бағдарламаларын еркін меңгеру, осы бағдарламаларда есептер шығару, оларды талдау және түсіндіру мүмкіндігі.
  • Қонақ үй бизнесі мен мейрамхана ісін дамытудың өзекті мәселелерін анықтау үшін ҚР мен шетелде қонақ үй кәсіпорны мен мейрамхана кешенін ұйымдастыру тәсілдерін салыстыру.
  • Орналастыру, тамақтандыру және ойын-сауық ұйымдарын басқару, материалдық емес өнімді жылжыту, қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы қызметтерді тиімді басқару үшін заманауи технологиялар негізінде әзірлеу, ұсыну және жылжыту бойынша білім мен дағдыларды қолдану.
  • "Байланыс аймағында" жұмыс істеу үшін заманауи техника мен қызмет көрсету технологияларын қолдану, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету (үнемділік, қолжетімділік, сенімділік, қауіпсіздік, Эргономика, эстетика және т.б.) негізінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметін жоспарлау.
  • Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қауіпсіз өндірістік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру, шаруашылыққа қызмет көрсету және оны жүргізу кезінде туындайтын қауіптерді азайту.
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының шаруашылық қызметінің тиімділігіне қол жеткізу үшін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын сақтау жағдайында, қызмет көрсетудің сапалы процесін ұйымдастыру түсінігін қалыптастыру.
Top