Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесінде, Қазақстан кәсіпорындарында және одан тыс жерлерде табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттері бар өзекті бағыттар саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, шеберлігі мен кәсіби дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мейрамхана және қонақ үй ісінің негіздері
-
2 Оқу жылы
Ілиястану
Қонақ үй және мейрамхана менеджменті
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мейрамхана шаруашылығы
Сервистік қызмет
Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету сапасын басқарy
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Қонақ үй шаруашылығы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мейрамхана сервисі
Қонақ үй сервисі
Мейрамхана өнімдерін дайындау технологиясы
Қызмет көрсету саласының микроэкономикасы
Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін автоматтандыру
Тамақтану кәсіпорындарындағы баға және баға белгілеу
Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді жылжыту және сату әдістері
-
3 Оқу жылы
Қызмет көрсету саласындағы цифрландыру
Іс қағаздарды кәсіби жүргізу
Қонақ үй бизнесінің инфрақұрылымы
Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы
Қонақ үй және мейрамхана маркетингі
Қызметтер саласындағы құжаттамалық қамтамасыз ету
Мейрамхана бизнесінің инфрақұрылымы
Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету этикасы
Тамақтану саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар
Қызмет саласындағы тәуекелдер
Әлемдік қонақ үй индустриясы
Әлем халықтарының ұлттық тағамдары
Кәсіпкердің дербес тиімділігі
Жасанды интеллект негіздері
Business Communications
Қонақжайлылық индустриясында бизнес жоспарды құру механизмдері
Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі
Business English
-
4 Оқу жылы
Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар
Қонақжайлылық индустриясындағы анимациялық қызмет
Қоғамдық тамақтандыру индустриясындағы инновациялық технологиялар
Туризм және қонақжайлылық саласында ойын-сауық демалысын ұйымдастыру
Қонақ үй және мейрамхана дизайны
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Қонақ үй қызметтерін стандарттау және сапасын бақылау
Мейрамхана бизнесіндегі қызмет сапасы
Қонақ үйдегі гигиена және санитарлық қызмет көрсету
Тамақтану индустриясындағы санитария және гигиена
Мейрамхана бизнесіндегі MICE және EVENT
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту.
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби міндеттерді орындау үшін экономикалық білім негіздерін және қаржы-экономикалық талдау әдістерін қолдана отырып, экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау, қолданбалы міндеттерді орындау дағдыларын меңгеру.
- Қызмет көрсету саласында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның дизайны мен фирмалық стилін құру, тұтынушының бос уақытын ұйымдастыру кезінде қонақжайлылық саласын дамыту үшін қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды талдау.
- Іскерлік құжаттарды және кәсіби қарым-қатынасты құрастыру және рәсімдеу үшін қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың қарым-қатынас құралы ретінде сауатты жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру;
- Тұтынушының сұранысын, кәсіпорынның типі мен құралын ескере отырып, қызмет көрсету үшін берілген технологиялық жағдайлар үшін, сервировка түрлерін орындау және үстелдерді ресімдеу үшін, мәзірдің әртүрлі түрлері және шарап карталары үшін технологиялық жабдықтар мен автоматика аспаптарын таңдауды жүзеге асыру.
- Қызметтерді автоматтандырудың мамандандырылған бағдарламаларын пайдалану, жұмыс процесін жүргізу үшін барлық Microsoft Office бағдарламаларын еркін меңгеру, осы бағдарламаларда есептер шығару, оларды талдау және түсіндіру мүмкіндігі.
- Қонақ үй бизнесі мен мейрамхана ісін дамытудың өзекті мәселелерін анықтау үшін ҚР мен шетелде қонақ үй кәсіпорны мен мейрамхана кешенін ұйымдастыру тәсілдерін салыстыру.
- Орналастыру, тамақтандыру және ойын-сауық ұйымдарын басқару, материалдық емес өнімді жылжыту, қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы қызметтерді тиімді басқару үшін заманауи технологиялар негізінде әзірлеу, ұсыну және жылжыту бойынша білім мен дағдыларды қолдану.
- "Байланыс аймағында" жұмыс істеу үшін заманауи техника мен қызмет көрсету технологияларын қолдану, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету (үнемділік, қолжетімділік, сенімділік, қауіпсіздік, Эргономика, эстетика және т.б.) негізінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметін жоспарлау.
- Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қауіпсіз өндірістік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру, шаруашылыққа қызмет көрсету және оны жүргізу кезінде туындайтын қауіптерді азайту.
- Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының шаруашылық қызметінің тиімділігіне қол жеткізу үшін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын сақтау жағдайында, қызмет көрсетудің сапалы процесін ұйымдастыру түсінігін қалыптастыру.
Ұқсас БББ
6B11102 Мейрамхана ісі мен қонақұй бизнесі
Торайгыров университеті
6B11102 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
«Тұран-Астана» университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті