Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Мейрамхана және қонақ үй ісінің негіздері

    Пән қонақ үй және мейрамхана ісіндегі халықаралық стандарттарды білуге бағытталған. Қонақжайлылық саласында қызмет көрсету стандарттарын; қонақ үй және мейрамхана ісінде кадр саясатын қалыптастыруды қарастырады. Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі кірістерді басқару туралы түсінік келтіріледі. Ақпараттық технологиялар жүйелері сипатталады. Компьютерлік брондау және резервтеу жүйелерінің сипаттамасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана менеджменті

    Қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің қалыптасу тарихын зерттейді. Әлемнің әр түрлі елдерінде кәсіби менеджерлерді даярлау жүйесін қарастырады. Қазақстандағы қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарын басқару құрылымы келтіріледі. Сондай-ақ, персоналды басқару стилін қарастырады. Қызмет көрсету сапасы қонақ үйдің бәсекеқабілеттілігінің негізі ретінде. Қонақ үйдің, мейрамхананың стратегиясын, маркетингтік коммуникация стратегиясын қалыптастыру, қонақ үй қауіпсіздігін басқару сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана шаруашылығы

    Мейрамхана түсінігін, жіктелуін, тұжырымдамасын және бейінін зерттейді. Мейрамханадағы технологиялық процесс сипатталады. Мейрамхананың еңбек ұжымы және оның құрылымы қарастырылады. Қонақтарға қызмет көрсетуге дайындық процесі сипатталады. Мейрамханалық қызмет көрсетудің негізгі түрлері мен нысандары келтіріледі. Мейрамхана қызметкерінің корпоративтік мәдениеті мен кәсіби этикасы қарастырылады. Мейрамхананың фирмалық стилі мен имидждік саясаты ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сервистік қызмет

    Пән адамның қажеттіліктерін қанағаттандыру формасы ретіндегі сервистік қызметті білуге бағытталған. Сервистік қызметтің ұйымдастырылуы, түрлері сипатталады. Қызмет көрсететін кәсіпорындар қарастырылады. Қызметтің мәні сервистік қызметтің ерекше өнімі ретінде ашылады. Қызметтердің жіктелуі келтіріледі. Қызмет көрсету сапасы, оның көрсеткіштері және қызмет көрсету деңгейі сипатталады. Байланыс аймағы сервистік қызметті жүзеге асыру саласы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету сапасын басқарy

    Орналастыру кәсіпорны және олардың қызметінің нәтижелері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. Қызмет көрсету шарттары мен процесін зерттейді. Қызмет сапасының өлшемдерін келтіруге мүмкіндік береді. Сапаны басқарудың шетелдік тәжірибесін ашады; сапаны басқарудың әмбебап идеясы (TQM) және оның принциптері. Әр түрлі қызмет топтарының сапа өлшемдері мен көрсеткіштерінің ерекшеліктерін талдайды. Қызмет көрсету шарттары мен процестерін бағалайды; тұтынушының қызмет көрсету сапасын қабылдауын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Кәсіпкерлік қызметтің мәні мен мазмұнын зерттейді. Қызмет көрсету саласында өз ісін ұйымдастыру және дамыту ерекшеліктері қарастырылады. Түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жұмыс істеуі қарастырылуда. Қонақжайлылық индустриясы саласында кәсіпкерлік қызметті қаржылық қолдау нысандарын зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті дамытудағы кадр саясаты ашылады. Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй шаруашылығы

    Әлемдік қонақ үй индустриясының даму тарихы мен қазіргі жағдайын зерттейді. Қонақтарды қабылдау және орналастыру қызметінің ұйымдастырылуы мен жұмыс технологиясы сипатталады. Қонақтарға тамақтануды ұйымдастыру және қызмет көрсету технологиясы ашылады. Қонақ үйлердегі қауіпсіздік қызметі қарастырылады. Қонақ үйде қосымша қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның технологиясы келтіріледі. Қонақ үй шаруашылығындағы персоналдың рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.Жеке қаржыны басқару саласында білім дағдыларын алуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана сервисі

    Қоғамдық тамақтану қызметтерінің теориялық негіздерін және оларға қойылатын талаптарды зерттейді. Мейрамханалардың сауда орындарын қарастырады. Асхана ыдыстарының, аспаптарының, дастарқандар түрлерін анықтайды. Қызмет көрсету процесін ақпараттық қамтамасыз етудің рөлін ашады. Мейрамханада қызмет көрсетуді ұйымдастыру кезеңдерін келтіреді. Залда қызмет көрсету процесін ұйымдастыруды талдайды. Аспаздық, кондитерлік өнімдерді, Сусындарды ұсыну ережелерін меңгерудің практикалық дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй сервисі

    Қонақ үй өнімін қызметтер кешені ретінде қарастырады. Лицензиялау, стандарттау, сертификаттау, қонақ үй қызметтерінің сапа көрсеткіштерін сипаттайды. Қонақ үй кәсіпорындары қызметкерлерінің кәсіби этикасы туралы білімді қалыптастырады. Қонақ үй кәсіпорындарының клиенттерінің түрлерін салыстырудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, қызметкерлердің клиенттермен байланыс ерекшеліктерін талдайды, жанжалды жағдайларды шешу ережелерін, клиенттердің шағымдарының мысалдарын, жанжал клиенттерінің психологиялық рөлдерін болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана өнімдерін дайындау технологиясы

    Мейрамхана өнімдерін өндірудің технологиялық процесінің негізгі кезеңдерін қарастырады. Сорпа, тұздықты дайындау технологиясын сипаттайды. Түрлі өнімдер мен субөнімдерден аспаздық өнімдерді дайындау технологиясын зерттейді. Салқын тағамдар мен жеңіл тағамдарды, тәтті тағамдар мен сусындарды, ұннан жасалған тағамдар мен аспаздық өнімдерді, ұннан жасалған кондитерлік және тоқаш өнімдерін дайындау технологиясының ерекшеліктерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласының микроэкономикасы

    Қазіргі микроэкономика және оның әдіснамасы саласындағы білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздерін зерттейді. Тұтынушылық таңдау теориясын, өндіріс теориясын ашады. Өндіріс шығындарын, мінсіз бәсекелестік жағдайындағы ұсынысты талдайды. Мінсіз бәсекелестіктің, монополияның, монополистік бәсекелестіктің, олигополияның ерекшеліктерін салыстырады. Қызмет көрсету саласындағы өндіріс факторларының нарығын болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 7
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін автоматтандыру

    Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын басқарудың автоматтандырылған жүйелері қарастырылады. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарындағы Интернетті, интранетті және WEB-технологияларды зерттейді. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында күнтізбелік жоспарлау және жобаларды басқару саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етудің мүмкіндіктері ашылады. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында мәліметтерді статистикалық өңдеу сипатталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Тамақтану кәсіпорындарындағы баға және баға белгілеу

    Тамақтану кәсіпорындарындағы өндірістік есеп пен есептіліктің жалпы сипаттамасын зерделейді. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында есеп беруді ұйымдастырудың жалпы қағидаттары қарастырылады. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында баға белгілеу және калькуляция; өндірісте шикізат пен дайын өнімді есепке алу сипатталады. Келушілерге қызмет көрсету әдістері келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 7
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді жылжыту және сату әдістері

    Қазіргі қызмет тұтынушысының сатып алу әрекеті сипатталады. Қонақжайлылық индустриясының өнімдерін сатудың негізгі формалары қарастырылады. Қонақжайлылық индустриясындағы жеке сату технологиялары ашылады. Клиенттің наразылығын басқару әдістері келтірілген. Сатушының клиенттің сатып алу туралы шешім қабылдауына әсері сипатталады. Сатудан кейінгі қызмет көрсету қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласындағы цифрландыру

    Сандық өнімдер мен қызметтерді цифрландырудың теориялық негіздерін және қасиеттерін қарастырады. Қызметтер саласындағы цифрландырудың пайдасы мен тәуекелдерін салыстырады. Digital divide тұжырымдамасын ашады. Цифрлық экономикадағы қызметтерді тұтынушының ерекшеліктерін талдайды. Қызмет көрсету кәсіпорындарында цифрлық технологияларды енгізу тиімділігін бағалау, цифрлық экономика жағдайында қызмет көрсету кәсіпорындарында жаңа құзыреттерді болжайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іс қағаздарды кәсіби жүргізу

    Қызмет көрсету саласындағы іс жүргізуді қазіргі заманғы құқықтық, нормативтік және әдістемелік реттеуді зерделейді. Қызмет көрсету саласындағы іс жүргізуді әдістемелік реттеуді қарайды. Басқару құжаттарын ресімдеу ережелерін, іскерлік хат алмасуды және ұйымдастыру құжаттарын; қызмет көрсету бағдарламасын жасаудың тәртібі мен негізгі параметрлерін; қызмет көрсетуші серіктестермен өзара қарым-қатынас шарттарын; қызмет көрсетушілермен шартқа қосымшалар туралы ақпаратты зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесінің инфрақұрылымы

    Қонақ үй кәсіпорындары қызмет көрсету саласының бөлігі ретінде қарастырылады. Қонақүйлердің материалдық-техникалық базасын, қонақ үй кәсіпорнын басқару жүйесін зерттейді. Қонақ үйдің функционалды және қосымша қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру процесі сипатталады. Қонақтарды қабылдау мен орналастыруды ұйымдастыру келтіріледі. Нөмірлік қорға қызмет көрсету технологиясы мен ұйымдастырылуын зерделейді. Қонақ үйлерде тамақтануды ұйымдастыру, демалыс және спорттық-сауықтыру қызметтерін ұйымдастыру ерекшеліктері ашылады. Қонақ үй қызметінің мазмұны мен нысандарын техникалық реттеу тәртібі сипатталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы

    Өндірістің материалдық-техникалық және әлеуметтік-экономикалық жағдайларының қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының техникалық-экономикалық көрсеткіштерімен өзара байланысы туралы кешенді білімді қалыптастыруды қарастырады. Қонақжайлылық кәсіпорнының ресурстарын пайдаланудың тиімді нысандары мен тәсілдерін негіздеу, кәсіпорынның шаруашылық қызметінің оңтайлы нұсқаларын таңдау бойынша экономикалық есептеулерді орындау үшін қажетті кәсіби білім мен есептеу-талдау дағдыларын алуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана маркетингі

    Маркетингті дамытудың заманауи тенденцияларын және қонақүйлер мен мейрамханаларда оның тұжырымдамасын жүзеге асыру технологиясын зерттейді. Маркетингтік зерттеулер мен қызмет көрсету нарығының конъюнктурасын бағалау дағдыларын меңгереді. Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының маркетингтік азық-түлік, баға, сату, коммуникациялық стратегияларын қалыптастыру туралы жүйелі идеяны қарастырады. Мақсатты нарықты таңдау және оны басып алу құралы ретінде нарықты сегментациялауды талдайды. Бәсекеге қабілеттілік пен оны арттыру жолдарын жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қызметтер саласындағы құжаттамалық қамтамасыз ету

    Қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның қызметіндегі ақпараттық-құжаттамалық қамтамасыз етудің рөлі мен орнын зерттейді. Қызмет көрсету саласындағы ұйымның құжаттарын рәсімдеу ережелерін қарастырады. Қызмет көрсету саласындағы ұйымның ұйымдастырушылық және әкімшілік құжаттарын жасау тәртібін сипаттайды. Қызмет көрсету саласындағы ұйымда құжаттармен жұмыс істеу технологиясын ашады. Сервистік ұйымдардағы жергілікті нормативтік актілерді талдайды. Сервистік қызметте шарттық қатынастарды құжаттық ресімдеуді жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесінің инфрақұрылымы

    Мейрамхана кәсіпорындарын қызмет көрсету саласының бөлігі ретінде қарастырады. Мейрамхананың материалдық-техникалық базасын, тамақтандыру кәсіпорнын басқару жүйесін зерттейді. Мейрамхананың Функционалды және көмекші қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру процесін сипаттайды. Қонақтарды қабылдау мен орналастыруды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қолданады. Қызмет көрсету технологиясы мен ұйымдастырылуын зерттейді. Тамақтануды ұйымдастырудың ерекшеліктерін ашады. Мейрамхана қызметінің мазмұны мен формаларын Техникалық реттеу тәртібін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету этикасы

    Қызмет көрсету саласындағы іскерлік этикет бойынша теориялық білім бар, бұл қызмет көрсету саласындағы қарым-қатынас ережелері туралы нақты түсінік алуға мүмкіндік береді. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызметкерлерімен жұмыс процесін сипаттайды. Қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардағы жанжалды жағдайларды реттеу дағдыларын игеруге ықпал етеді. Өркениетті қонақ үй және туристік бизнес этикасына сәйкес келетін стратегиялық және операциялық басқару шешімдерінің тиімділігін талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тамақтану саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар

    Тамақтану саласындағы мәдениетаралық қарым-қатынастың мәдени-антропологиялық негіздерін зерттеуді қамтиды. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасын қарастырады. Қазақстандық әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі тамақтану саласындағы Мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктерін ашады. Қазіргі жағдайда ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін болжау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қызмет саласындағы тәуекелдер

    Тәуекел кәсіпкерлік қызметтің сөзсіз факторы ретінде қарастырылады. Қызмет көрсету саласындағы тәуекелдерге жүйелі талдау жасалады. Кәсіпкерлік тәуекелдердің жіктелуі келтіріледі. Кәсіпкерлік тәуекелдер менеджменті қарастырылуда. Тәуекелдерді басқару стратегиясы сипатталады. Қызмет көрсету саласындағы тәуекел факторлары және оларды азайту тәсілдері келтіріледі. Қаржылық тәуекелдердің түрлері сипатталады. Қызмет көрсету саласындағы тәуекел-менеджмент сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлемдік қонақ үй индустриясы

    Ежелгі әлемдегі және орта ғасырдағы қонақжайлылық тарихын зерттеуге бағытталған. XVIII–XX ғасырлардағы әлемдік қонақжайлылық индустриясы қарастырылады. ХХ ғасырдағы АҚШ қонақжайлылық индустриясының қалыптасуы сипатталады. ҚР қонақжайлылық индустриясын дамытудың ерекшеліктері ашылады. Әлемдік қонақжайлылық индустриясының жаһандануына талдау жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының ұлттық тағамдары

    Ұлттық тағамдарға тән ерекшеліктерді, олардың жіктелуін зерттейді. Халықтардың ұлттық мәдениетін дамытудағы ұлттық тағамдар дәстүрлерінің рөлін, діни дүниетанымдардың әртүрлі халықтардың тамақтану дәстүрлеріне әсерін қарастырады. Ұлттық тағамдардың негізін қалыптастыруға әсер ететін негізгі факторларды талдайды. Әр түрлі халықтардың ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкердің дербес тиімділігі

    Пән аясында кәсіпкерлік қызметтегі табысты анықтайтын қасиеттер мен дағдылар зерттеліп, игеріледі: мақсаттылық, бастамашылдық, стресске төзімділік, өзін-өзі басқару қабілеті, сендіру қабілеті, жанжалдармен жұмыс істеу қабілеті. Студенттердің кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі Жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделейді және дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Business Communications

    Тиімді іскерлік қарым-қатынастың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіби қызметтің коммуникативті кедергілерін, дағдарыстық және қақтығыстық коммуникацияларын жеңу қабілетін игеруге ықпал етеді. Осы құралдарды пайдаланатын серіктестердің ниеттерін тану үшін ауызша және ауызша емес қарым-қатынас құралдарын талдауға үйретеді. Байланыс жобалары мен бағдарламаларының стратегиясы мен тактикасын әзірлеуді жоспарлауға, сондай-ақ әртүрлі ұлттар өкілдерінің келіссөздер процесін болжауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясында бизнес жоспарды құру механизмдері

    Бизнес-жоспарлаудың мәні мен мазмұнын зерттейді. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының бизнес-жоспарын әзірлеу әдістемесі қарастырылады. Кәсіпорынның ішкі ортасын талдау, нарық құрылымын талдау және нарық сыйымдылығын есептеу. Қызметтерді тұтынушыларды таңдау мүмкіндіктері ашылады. Бәсекелестік ортаға зерттеу жүргізіледі. Туристік тауарлар мен қызметтерді дамыту процесі сипатталған. Бизнес-жоспарлау жүйесінде баға саясатын зерттейді. Тарату және өткізу жүйесі, маркетингтік коммуникациялар, жылжыту және жарнама қарастырылады. Кәсіпорынның өндірістік және ұйымдастырушылық жоспарларын зерттейді. Қаржы жоспарының рөлі ашылады. Тиімділікті бағалау және тәуекелдерді басқару келтіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі

    Пән шағын және орта бизнес мәртебесін алу, есеп беру құрамы, салық салу жүйесі туралы білім алуға бағытталған. Кәсіпкерлік қызмет түрлерін, салықтар мен жарналар бойынша есептілікті қарайды. Шағын кәсіпкерлік субъектілерінің қаржы-экономикалық есептілігін қалыптастыру ерекшеліктерін, экология бойынша есептілікті көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Business English

    Іскерлік хат-хабарларды жүргізу саласындағы білім мен іскерлікті меңгеруге бағытталған. Іскерлік хаттың құрылымын, ағылшын іскерлік хаттағы қысқартуларды, іскерлік хаттың түрлерін қарастырады: сұраныс-хат, ұсыныс-хат, резюме, өмірбаян жасау, шарт жасасу ерекшеліктері, ресми-іскерлік стиль мәтінінің ерекшеліктері; рекламация және наразылық, рекламацияға жауап беру, жеткізуді кідірту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар

    Инновацияның түрлерін, моделін және инновациялық қызметтің нысандары, оларды тарату, мемлекеттік реттеуді зерттейді. Қонақ үй бизнесіндегі инновациялық маркетинг пен менеджментті қарастырады. Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялық жобаларды әзірлеудің ерекшеліктерін ашады. Инновациялық жобаның және оның экономикалық тиімділігін бағалайды қаржыландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Қонақжайлылық индустриясындағы анимациялық қызмет

    Анимация туристік қызметтің технологиясы мен түрі ретінде қарастырылады. Анимация ұғымының мәні, оның мақсаттары мен міндеттері ашылады. Анимацияның шетелдік және отандық секторына талдау жасалған. Анимация және ойын-сауық саласындағы маркетинг қарастырылады. Қонақ үй кәсіпорындарында анимациялық бағдарламалардың түрлері келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Қоғамдық тамақтандыру индустриясындағы инновациялық технологиялар

    Өндірістегі инновациялық технологияларды зерттейді. Қоғамдық тамақтануда инновациялық технологиялардың пайда болуы мен қолданылуына әсер ететін факторларды қарастырады. Ұнтақ технологиясы, байытылған өнімдер, технология: Cook&Chill (Cook&Freeze), Sous-vide, вакуумдық, азот, индукциялық, CapCold. Молекулалық гастрономияға арналған инновациялық ингредиенттерді ашады. Сублимациялық кептіру өнімдерін қоғамдық тамақтануда талдайды. Инновациялық технологиялық жабдықтарды қолдануды жоспарлайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Туризм және қонақжайлылық саласында ойын-сауық демалысын ұйымдастыру

    Курс туристік демалыстың пайда болу және даму заңдылықтарын түсінуге, бос уақытты және оның ұйымдастырушылық формаларын түсінуге, ойын-сауықтың мәні мен оның түрлерін зерттеуге бағытталған. Қонақжайлылық индустриясындағы ойын-сауық индустриясын қарастырады. Қонақ үй кешенінде қосымша қызмет көрсету персоналының жұмысын ұйымдастыруды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана дизайны

    Курс студенттердің дизайн мен корпоративті сәйкестендірудің ерекшеліктерін және олардың қонақ үй мен мейрамхана кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлін дамытуға бағытталған. Қонақжайлылық индустриясының ел экономикасындағы өсіп келе жатқан рөлін, студенттер арасында дизайн мәдениеті мен дизайн өнері дағдыларын қалыптастыруды түсінеді. Компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тереңдету мақсаты бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін; қауіпсіздіктің өңірлік аспектілерін зерделейді. Мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігінің мәні мен жүйесін қарастырады. Кәсіпорынның тәуекелдерін басқаруды ашады. Мүмкіндіктер, тәуекелдер мен қауіптерді анықтау және талдау үшін модельдер ұсынады. Болжамды жоспарлауды сипаттайды: тәуекелдерді анықтау және мүмкіндіктерді іздеу. Бизнестегі типтік экономикалық және құқықтық жағдайларды болжайды; жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй қызметтерін стандарттау және сапасын бақылау

    Орналастыру қызметтерінің сапасын басқару объектілерін қарастырады. Онда сапаны басқару терминологиясы бар. Әкеледі қазіргі заманғы тұжырымдамасы басқару. Қызмет көрсету саласындағы стандарттаудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктерін салыстырады. Қонақ үй кәсіпорындарындағы қызметтердің сапасын бағалау мен бақылауды талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі қызмет сапасы

    Мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету сапасы жүйесінің мазмұны мен құрамын қарастырады. Мейрамхана қызметтері сапасының ерекшеліктерін ашады. Қызмет көрсету сапасын басқаруды мейрамхана кәсіпорындарының тиімділігін қамтамасыз етудің негізі ретінде сипаттайды. Қызмет және өнім сапасын бақылау әдістерін талдайды. Мейрамхана қызметтерінің сапасын бақылауды ұйымдастыру процесін жоспарлайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйдегі гигиена және санитарлық қызмет көрсету

    Онда орналастыру кәсіпорындарының санитариясы мен гигиенасы саласындағы халықаралық заңнама бар. Қонақ үй кешендерінің қызметіндегі санитарлық-гигиеналық нормативтік құжаттарды қарайды. Қонақүйлердің дизайнына, орналасуына және қоршаған орта факторларына қойылатын гигиеналық талаптарды келтіреді. Қонақ үй кешендеріне қызмет көрсету технологиясы мен қызметтеріне қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тамақтану индустриясындағы санитария және гигиена

    Қоршаған орта факторларының гигиеналық сипаттамасын зерттейді. Технологиялық жабдықтарға, жабдықтарға, ыдыс-аяқтарға, контейнерлерге, буып-түю материалдарына, сондай-ақ тамақтандыру кәсіпорындарын ұстауға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды сипаттайды. Тамақтану кәсіпорындары қызметкерлерінің жеке гигиенасы мен профилактикалық тексерілуін қарастырады. Тамақ өнімдерін тасымалдауға, қабылдауға, сақтауға, аспаздық өңдеуге қойылатын санитариялық талаптарды жоспарлайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана бизнесіндегі MICE және EVENT

    Мейрамханада іскерлік байланыстар орнату үшін семинарлар, іскерлік кездесулер мен форумдар, конгрестер, көрмелер мен жәрмеңкелердің дұрыс өткізілуін зерттеуге бағытталған. Ол дәл және уақтылы орындалуы керек құжаттарды зерттейді. Тамақтану кәсіпорындарында MICE және EVENT бағдарламаларының түрлерін келтіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби міндеттерді орындау үшін экономикалық білім негіздерін және қаржы-экономикалық талдау әдістерін қолдана отырып, экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау, қолданбалы міндеттерді орындау дағдыларын меңгеру.
  • Қызмет көрсету саласында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның дизайны мен фирмалық стилін құру, тұтынушының бос уақытын ұйымдастыру кезінде қонақжайлылық саласын дамыту үшін қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды талдау.
  • Іскерлік құжаттарды және кәсіби қарым-қатынасты құрастыру және рәсімдеу үшін қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың қарым-қатынас құралы ретінде сауатты жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру;
  • Тұтынушының сұранысын, кәсіпорынның типі мен құралын ескере отырып, қызмет көрсету үшін берілген технологиялық жағдайлар үшін, сервировка түрлерін орындау және үстелдерді ресімдеу үшін, мәзірдің әртүрлі түрлері және шарап карталары үшін технологиялық жабдықтар мен автоматика аспаптарын таңдауды жүзеге асыру.
  • Қызметтерді автоматтандырудың мамандандырылған бағдарламаларын пайдалану, жұмыс процесін жүргізу үшін барлық Microsoft Office бағдарламаларын еркін меңгеру, осы бағдарламаларда есептер шығару, оларды талдау және түсіндіру мүмкіндігі.
  • Қонақ үй бизнесі мен мейрамхана ісін дамытудың өзекті мәселелерін анықтау үшін ҚР мен шетелде қонақ үй кәсіпорны мен мейрамхана кешенін ұйымдастыру тәсілдерін салыстыру.
  • Орналастыру, тамақтандыру және ойын-сауық ұйымдарын басқару, материалдық емес өнімді жылжыту, қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы қызметтерді тиімді басқару үшін заманауи технологиялар негізінде әзірлеу, ұсыну және жылжыту бойынша білім мен дағдыларды қолдану.
  • "Байланыс аймағында" жұмыс істеу үшін заманауи техника мен қызмет көрсету технологияларын қолдану, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету (үнемділік, қолжетімділік, сенімділік, қауіпсіздік, Эргономика, эстетика және т.б.) негізінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметін жоспарлау.
  • Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қауіпсіз өндірістік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру, шаруашылыққа қызмет көрсету және оны жүргізу кезінде туындайтын қауіптерді азайту.
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының шаруашылық қызметінің тиімділігіне қол жеткізу үшін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын сақтау жағдайында, қызмет көрсетудің сапалы процесін ұйымдастыру түсінігін қалыптастыру.
Top