Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01550 Биология в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В05110 "Биология" білім беру бағдарламасының мақсаты: Биология саласында сапалы білімі, аналитикалық, зерттеушілік, этикалық, тілдік және икемді дағдылары, көшбасшылық қасиеттері бар биологты даярлау болып табылады.Биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша көпмәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге, қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Білім алушылар қаржы cаласындағы барлық құралдарды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйретеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология

    Тіндердің физиологиялық сипаттамаларына және олардың қалпына келуіне әсер ететін факторлар, клеткалардың, тіндердің теориялық білімі болуы керек. Ұяшық теориясының ұстанымын түсіну, микроскопиялық әдістермен жұмыс істеу қабілеті. Зерттеу жұмыстарын орындау кезінде осы білімдерді пайдалану, олардың нәтижелеріне қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты табу, талдау және түсіндіру қабілеті; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен байланысын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биологияға кіріспе

    Биология ғылымының пайда болу тарихын білу; биологияның негізгі түсініктері; биологиялық ғылымның әдістемелік аспектілері, практикалық және эксперименттік зерттеулерде теориялық білімдерін қолдану мүмкіндігі; микроскопиялық техниканы, өлшеу құралдарын пайдалану үшін тиісті пәндер мен арнайы курстарды өту барысында алынған білімді қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ботаника

    Өсімдіктердің маусымдық және жастық өзгерістерін, көбеюі мен өнімділігін және қайта қалпына келу негізін, морфологиялық эволюциялық бағыттарын білу. Систематика, эволюция, фиологенез, систематика және флористика, таксономиялық категориялар мен таксономиялық бірлік туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар дамуының әлеуметтік факторлары және олардың проблемаларын шешу кезінде пайдалану, тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокринді, жүрек-тамыр, тыныс алу органдарының, эндокринді, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу органдарының дамуы, теориялары мен оқушылардың даму физиологиясының негізгі қағидаларын білу және түсіну, топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқасыздар зоологиясы І

    Протозоа – бір клеткалы омыртқасыз жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, биологиясы мен анатомиясын қарау: шығу тегі мен тарихын, қоғамға пайдасы мен зиянын талдауда жүйелі жүйелерді қолдану, топта жеке практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Химияның негізгі ұғымдарын, заңдарын және теорияларын білу және түсіну, зертханалық жұмыстарды жүргізу, демонстрация эксперименттерін құру және оларға түсінік беру; химиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізу, эксперименттерге арналған жабдықтарды пайдалану. Тәжірибеде проблемаларды және дағдыларды шешу үшін логикалық және критикалық ойлауды, кәсіби білімін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері

    Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай іске асыру қажет. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасуы қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам және жануарлар биохимиясы

    «Адамдар мен жануарлардың биохимиясы» ғылыми пәні - тірі организмдерді құрайтын қосылыстардың қасиеттері мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және метаболизмді реттеу механизмдері туралы білім алу. Биотехнологиялық зертханалар саласындағы ғылыми-зерттеу және өндірістік жұмыстардың әдістері мен әдістерін енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клетка құрылымы

    Пәннің мақсаты студенттерге жасушалардың,тіндердің,ауылшаруашылық және үй жануарларының ағзаларының өмірлік процестерінің құрылымдық ұйымдастырылуы және онтогенездегі олардың даму заңдылықтары туралы білім беру. Пәннің міндеті - студенттердің жасушалардың, ұлпалардың және ағзалардың қалыпты құрылымы туралы білімдерін олардың патологиялық жағдайда өзгеру механизмдерін зерттеу кезінде еркін қолдана алу қабілетін қалыптастыру, осылайша басқа клиникалық пәндермен қатар медициналық ойлаудың негізін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқасыздар зоологиясы ІІ

    Метазоа – көп клеткалы омыртқасыз жануарлар дүниесімен танысу, олардың сыртқы және ішкі құрылысын, зат алмасу процесін, тіршілік ету ортасы мен өзара қарым-қатынасын, таралуын, дамуын, шығу тегін, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызымен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар эмбриологиясы

    Жасушалық, морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық зерттеулерді зерттеудің қазіргі тенденцияларын қарастыру. Адам мен жануарлардың дамуындағы морфологиялық, физиологиялық өзгерістер туралы білім. Гаметогенез, эмбриогенез ерекшеліктерін, ұрықтандырудың, гаструляцияның, органогенездің биологиялық маңызын түсіну. Проблемаларды шешу үшін зертханалық жұмыстарды қолдану, оларды орнату, орындау, талдау және қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Биохимия пәнін игерудің мақсаты - қоршаған ортаның физика-химиялық және биохимиялық сипаттамаларына байланысты заттардың физиологиялық және патологиялық жағдайындағы жануарлар популяциясының биохимиялық көрсеткіштерімен танысу және зерттеу. Биохимия пәні бакалаврдан биологиялық ресурстарды ұтымды пайдалану технологияларын, оларды қорғау, жасанды көбею, экологиялық қауіпсіздікті, зерттеулер мен мониторингті жетілдіруді талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрономия негіздері

    Пәнді игеру нәтижесінде студент мынаны істей білуі керек:дақылдардың түрлері мен сорттарын анықтау; тұқымның тазалығын, өнгіштігін, сортына және егуге жарамдылығын анықтайды;тұқым себу нормаларын есептеу, топырақ құнарлылығын арттырудың әртүрлі әдістерін қолдану; күздік және жаздық дақылдарды егу технологиясын сақтау;топырақты эрозиядан қорғау үшін ауылшаруашылық тәжірибелер жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Жер шаруашылығының негізгі заңдарын, топырақ түзілу факторларын, топырақтың физикалық, химиялық қасиеттерін, топырақты қорғау және топырақты қорғаудың тиімді жолдарын қарастыру. Ауылшаруашылық, егістік дақылдарын топтарға бөлу, классификациялау жолдары, ботаникалық, биологиялық ерекшеліктерін білу. Егістік дақылдарды себу мен ауылшаруашылық дақылдарынына биологиялық және агротехникалық талаптарды білу және мектепте оқу тәжірибе участоктарын ұйымдастыру барысында қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көмірсулар химиясы

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: • көмірсулардың жіктелуі, құрылымы және негізгі химиялық қасиеттері туралы студенттердің білімдерін кеңейту және жүйелеу; • ағашты химиялық өңдеу кезінде мүмкін болатын моносахаридтердің стереоизомериясын, моносахаридтердің қатысуымен жүретін реакциялардың түрлерін және олардың түрленуін зерттеу; • олигосахаридтер мен полисахаридтердің құрылысын, қасиеттерін және олардың практикалық маңызын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Өсімдік ағзаларының тіршілік қызметінің заңдылықтарын қарастыру және негізгі физиологиялық процестерде (фотосинтез, тыныс алу, минералды тамақтану, аралық алмасу және т.б.) синтезделетін метаболиттердің рөлін ашу және олардың өсімдік ағзасының өсуі мен дамуына қатысуы туралы білімдерді топта және жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қоюда, орындауда, қорытындыларды талдау мен тұжырымдауда қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Орта мектепте биологиялық білім мен тәрбиенің мазмұнын білу; мұғалімдер мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық үрдісінде өзгерістерге ұшыраған заманауи әдістерді, оқыту әдістерін және технологияларды қолдануда білім мен дағдылар жүйесін дамыту; биология сабақтарында қолданылатын қазіргі заманғы технологиялар мен білім беру нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Органикалық химия пәнін білу. Көміртекті қосылыстарды зерттеу. А.М.Бутлеровтың химиялық құрылымының теориясы. Ациклический және карбоциклический, гетероциклдік. Функционалдық топтардың тұжырымдамасы. Алькандар, ареналар, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбондық және гидроксикарбон қышқылдары және оптикалық изомерия, альдегид пен кето қышқылдары, таутомерия, аминқышқылдары, жіктелуі және номенклатурасы, изомериясы, өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Омыртқалы жануарлардың дамуының негізгі заңдылықтарын, жануарлардың даму физиологиясының теориясы мен заңдылықтарын білу және түсіну: ас қорыту, тыныс алу, қанайналым, нерв, зәр шығару жүйесінің дамуы, жануарлардың дамуының әлеуметтік факторлары мен міндеттерін шешу, топта жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру, қою, талдау және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Адам ағзаларының әртүрлі жүйелерін олардың динамикалық және функционалдық байланыстарын, жануарлар патшалығының жүйесіндегі адамның жағдайын, тірек-қимыл аппаратын есепке ала отырып зерттеу. Сүйектердің жіктелуі. Ішкі органдар туралы оқу – спланхнология. Дененің жалпы ауырлық орталығының жас, жыныстық, жеке орналасу ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің жалпы анатомиясы. Топта зертханалық жұмыстарды орындау кезінде талдау және қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адамдар мен жануарлардағы патологиялық процестер

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің білім кешенін қалыптастыру және логикалық ойлауын дамыту, ауру ағзасындағы патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен реттілігін талдау, студенттерді жануарлардың ауруларының алдын алу мен емдеудің жалпы қағидаларын клиникалық түсінуге дайындауға негіз болып табылады. Мақсатқа сүйене отырып, оқу пәнін (модульді) оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: - аурудың әр кезеңінде дене функциясының бұзылуының сипаты мен ауырлығын талдау дағдыларын қалыптастыру; - аурудың патогенезі мен оның клиникалық көрінісі арасындағы байланысты анықтауға үйрету; - патологиялық процестің зардап шеккен органға, сондай-ақ ауру жануарлар денесінің басқа өмірлік мүшелері мен жүйелеріне әсер ету дәрежесін анықтауға үйрету; - аурудың этиологиясы мен патогенезін ескере отырып, ауру ағзасындағы құрылымдық өзгерістерді талдау кезінде логикалық ойлауды дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің физиологиялық процестері

    Тіршілік процестерінің заңдылықтарын және өсімдік метаболизмінің механизмдерін, биологиялық заттардың негізгі кластарының ерекшеліктерін, олардың құрылымын, қасиеттерін және әсер ету механизмдерін, өсімдік ағзасындағы зат алмасу жолдарын қарастыру және зертханалық зерттеулердің нәтижелері бойынша қорытынды жасауда пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Адам және жануарлар физиологиясын оқыудың әдістері мен жалпы заңдылықтарын қарастыру, ұлпалардың түрлері мен жалпы қасиеттерін, жүйке және бұлшықет ұлпаларының құрылымын, эндокринді, қанайналу, асқорыту, тынысалу, орталық жүйке жүйесінің, жоғары жүйке қызметтерін және лабораториялық жұмыстарды жеке, сондай-ақ топта орындауда талдау мен қорытынды жасауда қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаника

    Өсімдіктердің құрылысы мен функциясын клеткалық, ұлпалық, және мүшелік деңгейінде ажырата білу; Өсімдіктердің шығу тегі мен онтогенездік және филогенездік дамуының құрылымдық негізі туралы теориялық білім қалыптастыру. Препараттармен анатомиялық талдау жасай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микробиология негіздері

    Микроорганизмдердің құрылымдық ерекшеліктерін және олардың жіктелуінің принциптерін, олардың өсуі мен көбею ерекшеліктерін, энергия алудың әр түрлі әдістерін, табиғат пен адам өмірін, экология, ауыл шаруашылығы, азық-түлік және химия өнеркәсібіндегі микроорганизмдерді пайдалану әдістемелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Әлем флорасы мен фаунасы

    Әлемнің флорасы мен фаунасын жүйелеу, тірі организмдерді оларды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде, өсімдіктер тіршілігінің түрлері, популяциясы және құрылымы туралы идеяларды қалыптастыруда интеграцияланған тәсілді жүзеге асыру, сонымен қатар олардың аймағында өсімдіктер мен жануарлардың көп кездесетін түрлерін тану және салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Энзимология

    Микроорганизмдер және қоршаған орта. Микроорганизмдердің зат алмасуы (энергетикалық және биосинтетикалық процестер). Микроорганизмдердің популяциялық өзгергіштігі. Микроорганизмдердің таралуы, олардың табиғаттағы зат алмасудағы маңызы. Микроценоздар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп биологиясының теориялық негіздері

    Пәннің мазмұны биологиялық материалды оқуға қатысты мектептің барлық пәндеріне ортақ педагогикалық ережелерге негізделген. Биология ғылымының іргелі тұжырымдамадары, теориялары және олардың қазіргі түсіндірмелері, сондай-ақ биология ғылымының жеке бөлімдерінің заңдылықтары, ережелері мен принциптері туралы білімді қамтиды. Пәннің мазмұнын меңгеру барысында мектептегі биология курсының тақырыптарын жеке талдай отырып, оны оқыту процесінде нақты әдіс-тәсілдерді қолдану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиядан сабақтан тыс жұмысты ұйымдастыру

    Пәннің мазмұны сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың ерекшеліктері, әдістері, формалары,тәсілдері туралы білімді қалыптастырады, сабақтан тыс іс-шаралар жоспарларын құру, жүргізу, талдау, жалпылау, тірі бұрыштарды, оқу-тәжірибе алаңын, табиғаттағы экскурсияларды дұрыс ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар болашақ биология мұғалімінің кәсіби міндеттерін кәсіби қызметтің негізгі түрлеріне сәйкес шеше алатын шығармашылық тұлғасын дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологияны оқытудың инновациялық әдістері

    Пәннің мақсаты - жалпы білім беретін мектепте «Биология» пәнін оқыту саласындағы студенттерді инновациялық педагогикалық қызметке дайындау. Пәннің міндеттері: - биологиялық білім берудегі инновациялық технологиялардың өзгергіштік дәрежесі туралы түсінік қалыптастыру; болашақ педагогикалық іс-әрекет процесінде биология пәнінен мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге тиімді және қолайлы әр түрлі технологиялық нұсқалардан талдау және таңдау қабілеттерін дамыту;- студенттердің инновациялық қызметіндегі психология лық кедергілерді жою; - студенттердің кәсіби құзіреттілігін арттыру қажеттілігін қалыптастыру; - студенттердің инновацияға дайындығын диагностикалау; - инновациялық биологиялық білім беру технологиясы ның мәселелері мен міндеттерімен танысу процесінде патриоттық және азаматтық тәрбие

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық ілім

    Пәннің мақсаты Эволюциялық ілім негіздері - бұл процесті әрі қарай басқару үшін органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтау. Органикалық әлемнің тарихи даму заңдылықтарын негіздеу үшін эволюциялық доктрина биологиялық, ауылшаруашылық ғылымдары мен медицинаның әртүрлі салаларында жинақталған бай материалдарды қолданады. Осы заңдылықтарды аша отырып, өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің дамуын басқарудың заманауи әдістері негізделген жалпы қағидаларды дамытады және ауылшаруашылық өндірісінің жаңа міндеттері мен сұраныстарына сәйкес өсімдіктер мен жануарлар тұқымдарының жаңа сорттарын құруға жол ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытудағы заманауи технологиялар

    Оқу пәнінің мақсаты студенттерді педагогикалық технологиялардың әртүрлілігі туралы білім жүйесімен қамтамасыз ету болып табылады, оларды биология сабақтарында қолдану әдістері, сондай-ақ технологияларды пәнге бейімдеу әдістемесін меңгеру Пән шеңберінде мыналар оқытылады:. Қазіргі дәстүрлі оқыту. Проблемалық оқыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Жобалық оқыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Кейс-стади технологиясы. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Кейс-стади технологиясы. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, сабақтарды жоспарлау және әзірлеу әдістемесін, технологияны пайдаланудың нәтижелілігін бағалау әдістемесін; әртүрлі көздерден кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық биология генетика негіздерімен

    Өмірдің молекулалық негіздерін білу және түсіну, мұрагерлік ақпаратты енгізу тетіктері, биогенетикалық заң, мутация механизмінің молекулалық деңгейі, мұра және онкологиялық ауруларды алдын-алу және зерттеудің қазіргі әдістері және оларды командалық және жеке жұмыс тәжірибелік жұмыс атқаратын міндеттерді шешуде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнология

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Биотехнологияны, қазіргі әлемде маңызды рөл атқаратын ғылым мен техниканы зерттеу. Жоғары сапалы азық-түлік және жемшөп өнімдерін өндіру үшін жануарлар мен өсімдік шикізатын өңдеуде биотехнологиялық процестерді қолдану туралы қажетті теориялық білім негіздерін қалыптастыру; ферменттердің, азық-түлік және жем ақуыздарының, дәрумендердің, басқа да биологиялық белсенді заттардың және генетикалық түрлендірілген тамақ көздерінің өнеркәсіптік өндірісінің негіздері туралы білім алу, сонымен қатар биотехнологияның әдістері мен әдістерін қолдана отырып, ауылшаруашылық шикізатын өңдеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам генетикасы

    Патологиялық сипаттамалар мен полиморфизмдердің мұрагерлік қасиеттерін зерттеумен, патологиялық ерекшеліктерді мұраға алудың теориялық мәселелерімен және адамдарға қиын мұра белгілерімен танысу, медициналық генетика саласындағы мәселелерді шешу дағдыларын дамыту, генетикалық тәуекелдерді есептеу, медициналық генетика және медициналық генетикалық кеңес беру әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    «Генетика» пәнін оқудың негізгі мақсаты студенттердің жалпы генетиканың қазіргі жағдайының негіздерін зерттеу болып табылады. Пәннің міндеттері: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары мен тетіктерін негізгі қасиеттер ретінде зерттеу; гендік экспрессияны білдіру және реттеу тетіктері арқылы тіршілікті ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде тұқым қуалайтын материалды ұйымдастыру туралы қазіргі идеяларды алу; селекция негіздерін, гендік инженерияны, молекулалық-генетикалық әдістердің даму перспективаларын зерттеу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дарвинизм теориясы

    Эволюцияның жалпы заңдылықтарын білу мен тіршіліктің пайда болуы мен барлық деңгейдегі ұйымдасу механизмінің себептерін түсіну, популяциядағы оқшаулану мен тұқымқуалайтын өзгергіштіктің эволюциядағы рөлін, тіршілік үшін күрестің формалары мен жүру әрекетінің, түрлік бейімдеушіліктің қалыптасуын және осы алған білімді жеке және топтық практикалық тапсырмалаларды орындауда қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулярлық биология (ағыл. тілінде)

    Курс жасушаларда генетикалық ақпаратты беру мен қолданудың негізін құрайтын молекулалық құрылымдар мен механизмдерге бағытталған. Молекулярлық биология негіздерін - нуклеин қышқылдары мен ақуыздар молекулаларының құрылымдық ерекшеліктері мен қасиеттерін меңгеру; жасушалардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын және тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмін, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру процестердің логикасын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы

    Микроорганизмдер биотехнологиясының объектісі ретінде және өсімдіктер биотехнологиясының барлық негізгі бағыттары ретінде қолданылатын in vitro жағдайында өсірілген жасушалар биологиясының заманауи ғылыми жетістіктері туралы түсінік беру. Жасанды тамыр ортасында өсетін жасушалардың биологиясын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
  • Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
  • қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік қызметі мен рөлі туралы білу; педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыру және педагогикалық жағдайларды талдау және оларға негіздеме беру. Кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі белсендіруге дайын болу.
  • Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.
  • тірі жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін, оларды ұйымдастыру деңгейлерін, биологияның негізгі концепцияларын, әдістері мен даму перспективаларын білу, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.
  • Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.
  • биотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдана білу; биологиялық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру.
  • биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы теориялық негіздерді және базалық түсініктерді білу, Жалпы кәсіби базалық ақпаратты баяндау және сыни талдау.
  • зертханалық және далалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, биологияны оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелеу, қолдана білу.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
  • іскерлік пікірталастарды, іскерлік коммуникацияларды жүргізуге, табиғатты пайдаланудың құқықтық және экономикалық негіздерін, табиғатты қорғауды және ұжымда жұмыс істеу қабілетін меңгеру.
  • оқушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын білу, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңінде оқу процесінде пайда болатын көріністерін білу.
Top