Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B10119 Қоғамдық денсаулық в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың денсаулық жағдайын нығайту мақсатында қоғамның қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы қажеттіліктерін қанағаттандыруға, практика мен ғылымда озық инновациялық ақпараттық технологияларды қолдануға және дамытуға қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Биохимия
Тірі ағзада болатын химиялық үрдістер мен реакциялар туралы түсінік қалыптастыру. Биомолекулалардың құрылымы мен қызметін, метаболизм жолдарын және олардың реттелуін, энергия алмасуын, сондай-ақ генетикалық ақпаратты беру және енгізу механизмдерін қамтиды. Құрамында биохимиялық үрдістердің өзара әрекеттесуін және олардың ағзаларының қалыпты өмір сүруі мен бейімделуіндегі маңыздылығын талдау бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы экология негіздері
Қоршаған орта факторларының адамға әсер ету қағидаттарын әртүрлі аурулардың пайда болу тетігіне және экологиялық тәуелді патологиялардың алдын алудың негізгі тәсілдеріне баса назар аудара отырып зерделеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру және кәсіби қызметке кіріспе
Табысты оқу және кәсіби даму үшін қажетті базалық дағдылар мен білімді қалыптастыру академиялық ортадағы әдепті мінез-құлық негіздерін, плагиаттың алдын алуды және зияткерлік меншікті құрметтеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және қаржылық хабардарлық
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және қаржылық сауаттылық» пәні сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтуға және азаматтар мен ұйымдардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға көмектесетін негізгі қағидаттарды, әдістер мен стратегияларды зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия негіздері
Адам ағзасының құрылымы мен қызметі туралы негізгі теориялық білімді қалыптастыру, қалыпты жағдайда ағзалар мен жүйелер деңгейіндегі тіршілік үрдістерін зерттеу. Ағзалар мен жүйелер арасындағы анатомиялық қатынастарды зерттеуді, сондай-ақ олардың гомеостазды сақтаудағы және ағзаның әртүрлі орта жағдайларына бейімделуіндегі рөлін талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Коммуникативтік дағдылар
Науқастармен, науқастардың туыстарымен және әріптестерімен өзара қарым-қатынасты тиімді құру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Генетика және молекулалық биология
Адамның тіршілік әрекетінің негізінде жатқан молекулярлық-генетикалық және жасушалық механизмдер туралы қазіргі заманғы білім мен түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Физиология негіздері
Нормадағы жасушалық, ағзалық және жүйелік деңгейлерде тіршілік ету үрдістерін функционалдық ұйымдастыру туралы іргелі теориялық білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Дәлелді медицина
Ақпаратты медициналық шешім қабылдау үшін ғылыми дәлелдемелерді іздеу, сыни тұрғыдан бағалау және қолдану үшін білім мен дағдыларды дамыту. Зерттеулерді жүйелі түрде қарастыру, ең жақсы дәлелдемелерді клиникалық тәжірибемен және науқастың жеке қажеттіліктерімен біріктіру қағидалары мен әдістерін қамтиды, осылайша кәсіби дәлелдер мен дәлелдерге негізделген шешім қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Демография негіздері
Туу, өлім-жітім және көші-қон сияқты негізгі демографиялық үрдістер мен көрсеткіштер, сондай-ақ олардың халық саны мен құрылымына әсері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Бастапқы медициналық-санитарлық көмекті ұйымдастыру
Халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға және МСАК жұмысының тиімділігін арттыруға бағытталған алғашқы медициналық-санитариялық көмекті (МСАК) ұйымдастыру саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Білім алушылар МСАК ұйымының тұжырымдамалары мен модельдерін зерделейді, денсаулықтың алдын алу және нығайту жөніндегі іс-шараларды талдайды, МСАК тиімділігіне әсер ететін негізгі факторларды бағалайды және көрсетілетін қызметтердің сапасын және медициналық көмектің қолжетімділігін жақсарту үшін ұсыныстар әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулықты нығайту және білім беру
Аурулардың пайда болуының алдын алуға, олардың даму қаупінің факторларын болдырмауға және жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін зерделеу, Ұлттық егу күнтізбесін, Бірыңғай денсаулық және халықаралық қағидаларды іске асыру. Салауатты өмір салтын насихаттау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Құқық
Құқықтық жүйе, негізгі құқықтық нормалар мен қағидаттар туралы, сондай-ақ азаматтардың құқықтың әртүрлі салаларындағы құқықтары мен міндеттері туралы түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Микробиология және вирусология
Бактерияларды, вирустарды және басқа да патогенді микробтарды индикациялау мен сәйкестендіруді, негізгі инфекциялық ауруларды серологиялық диагностикалауды, сондай-ақ сыртқы ортада қоздырғыштарды бөлу, анықтау және инфекциялық аурулардың алдын алу тәсілдерін қамтамасыз ететін теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Биоэтика
Мәселелік жағдайларды шешудің оңтайлы жолдарын жан-жақты бағалау және іздеу үшін қазіргі биомедицинаның моральдық мәселелерін пәнаралық зерттеу саласы ретінде биоэтика туралы теориялық білімді қалыптастыру. Білім алушылар негізгі биоэтикалық ұғымдар мен принциптерді анықтауды, олардың қазіргі денсаулық сақтаудағы маңыздылығын түсіндіруді, медициналық практикадағы этикалық дилеммаларды талдауды, оларды шешудің әртүрлі тәсілдерін бағалауды және құқықтық және моральдық нормаларды ескере отырып, проблемалық жағдайларды шешу үшін дәлелді ұсыныстар әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Эпидемиологияға кіріспе
Аурулардың таралуы туралы деректерді талдау мен түсіндіруді қоса алғанда, эпидемиология қағидалары туралы негізгі білім мен түсінікті қалыптастыру. Эпидемиологиялық зерттеу әдістерін, қауіп факторларын бағалауды, профилактикалық стратегияларды әзірлеуді және қоғамдық денсаулық сақтау саласында шешім қабылдау үшін алған білімдерін қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтау ұйымдарындағы тәуекелдерді басқару
Студенттердің медициналық қызмет көрсету жүйесінде тәуекелдерді болжау және бағалау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ тәуекелдерді басқарудың тиімді шараларын әзірлеу. Студенттер тәуекелдерді анықтау және талдау әдістерін, пациенттер мен медициналық қызметкерлер үшін жағымсыз әсерлерді азайту жолдарын және ұйымдық деңгейде тәуекелдердің алдын алу және азайту стратегияларын әзірлеу принциптерін зерттейді. Курс барысында құқықтық және этикалық аспектілерге, сапаны бақылау құралдарына, сондай-ақ медициналық ұйымдардың тұрақтылығы мен қауіпсіздігін арттыру үшін заманауи технологияларды қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Статистика әдістерін қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешу үшін студенттердің іргелі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Оқыту барысында студенттер ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын анықтауға және сипаттауға, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын түсіндіруге және әртүрлі оқиғалардың ықтималдықтарын есептеуге үйренеді, деректерді өңдеу және талдау үшін статистикалық әдістерді қолданады, таңдамалы зерттеулердің нәтижелерін талдайды, статистикалық тұжырымдарды түсіндіреді және гипотезалардың дұрыстығын бағалайды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта және денсаулық
Қоршаған орта факторлары мен адам денсаулығының жай-күйінің өзара байланысы, осы ықпалды бағалау әдістері және қолайсыз өзара іс-қимылды төмендету жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Фармакология
Дәрілік заттардың ағзаға фармакологиялық әсерінің негізінде жатқан жалпызаңдылықтар туралы түсінік қалыптастыру. Фармакоэкономика мен фармакоэпидемиологияның жалпы заңдылықтарын зерделеу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулық пен халықты өлшеу: әдістері мен нәтижелері
Халық денсаулығының жай-күйін бағалау әдістері, демографиялық деректерді талдау және денсаулық сақтаудың тиімді бағдарламаларын әзірлеу үшін нәтижелерді түсіндіру туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Апаттар медицинасы
Төтенше жағдайлар кезінде эпидемияға қарсы іс-шаралардың алдын алу және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар төтенше жағдайларда эпидемияның белгілері мен қауіп факторларын анықтауды, инфекциялық вспет қаупі кезіндегі іс-қимыл алгоритмдерін түсіндіруді, шұғыл алдын алу шараларын қолдануды, эпидемияға қарсы іс-шаралардың тиімділігін бағалауды және аурулардың таралуын болдырмау бойынша тактикалық жоспарларды әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
Гигиеналық мекемелерді жобалау, салу негіздерін және абаттандыруға, жабдықтауға қойылатын талаптарды; мектептен тыс мекемелердің гигиенасы; балалар, жасөспірімдер ұжымдарында жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың гигиеналық мәселелері. Балалар мен жасөспірімдерді медициналық және санитарлық-эпидемиологиялық қамтамасыз ету. Мекемелердің санитариялық-эпидемияға қарсы режимі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Жалпы гигиена
Денсаулық жағдайының қоршаған ортамен, өмір сүру факторларымен және жағдайларымен, жас-жыныстық топтары мен денсаулық жағдайын ескере отырып еңбек қызметімен байланысын түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Дезинфекциялық іс негіздері бар эпидемиология
Профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар, дезинфекция түрлері, әдістері мен құралдары кешенінде дезинфекция саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Дезинфекцияны ұйымдастыру және жүргізу кезеңдерін, дезинфекциялау құралдарын сақтау, тасымалдау, жұмыс ерітінділерін дайындау және сақтау, зарарсыздандыру ережелерін зерделеу
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық
Халықтың денсаулық жағдайын бағалау бойынша дағдыларды қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар халықтың денсаулығына әсер ететін негізгі факторларды анықтауды, эпидемиологиялық деректерді талдауды, статистикалық көрсеткіштерді түсіндіруді және алдын алу шараларының қажеттілігін негіздеуді үйренеді. Оқыту нәтижесінде әртүрлі аурулардың әлеуметтік және экономикалық салдарын бағалауға, денсаулықтың алдын алу және нығайту бағдарламаларын әзірлеуге, әртүрлі елдердің денсаулық сақтау стратегияларын салыстыруға және қоғамдық денсаулықты жақсарту үшін тиімді шешімдерді ұсынуға болады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Жұқпалы аурулар
Әртүрлі ошақтарда инфекциялық және паразиттік аурулардың пайда болуы және таралуы кезінде профилактикалық, эпидемияға қарсы іс-шаралар кешенін диагностикалау, жүргізу үшін білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта қауіпсіздігін қамтамасыз ету кезінде өндірістік бақылауды ұйымдастыру қағидаттары
Адам үшін өнімдердің, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ортаны бақылаудың тәсілдері мен технологияларын зерделеу, кәсіпорындардың санитариялық-эпидемиологиялық нормалау талаптарын сақтауы бойынша іс-шараларды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Дұрыс тамақтану және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі
Білім алушыларда дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бағдарлама энергия балансы, ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, дәрумендер мен минералдардың рөлі, сондай-ақ сүт, ет және балық өнімдерін қоса алғанда, әртүрлі тағамдардың тағамдық және биологиялық құндылығы мәселелерін қамтиды. Білім алушылар тамақтану күнделігін құруды, генетикалық түрлендірілген тағамдардың әсерін талдауды үйренеді, сонымен қатар тамақтан улану мен токсикоинфекцияның алдын алу туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Ғаламдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау негіздері
Жаһандық денсаулық, қоғамдық денсаулық сақтаудың қазіргі заманғы жаһандық проблемалары, халықты қорғау саласындағы халықаралық ұйымдар, балалардың құқықтары мен бостандықтары, әлемдегі бастапқы медициналық-санитариялық көмекті дамытудағы Қазақстанның рөлі саласындағы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Нутрициология
Рационалды және теңгерімді тамақтанудың физиологиялық-гигиеналық негіздерін, оларды ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық талаптарды зерделеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Тәуелділік және әлеуметтік денсаулық
Тәуелділіктің әртүрлі түрлері, олардың дене және психикалық денсаулыққа әсері туралы, сондай-ақ халықтың әлеуметтік денсаулығын жақсарту үшін профилактика және оңалту стратегиялары туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Биостатистика
Статистикалық деректерді жинаудың, өңдеудің, талдаудың жалпы қағидаттары, тәсілдері, әдістері туралы түсінікті қалыптастыру; денсаулық сақтауда негізгі статистикалық әдістерді және оларды қолдануды оқыту, денсаулық сақтауда медициналық қызметтердің сапасын жақсарту және шешімдер қабылдау үшін медициналық деректерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Тамақтану гигиенасы
Білім алушыларда тамақ өнімдерінің сапасын бағалау, тамақ кәсіпорындарына қойылатын жалпы гигиеналық талаптар, сондай-ақ Алиментариус кодексі саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Азық-түлік кәсіпорындарын санитарлық-эпидемиологиялық тексеру схемасы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау
Жұқпалы және басым жұқпалы емес ауруларды эпидемиологиялық бақылау, тәуекел факторларының мониторингі бойынша дағдыларды қалыптастыру, алдын-алу бағдарламаларының енгізілуі мен тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы бұзушылықтардың алдын алуды, анықтауды, жолын кесуді және жоюды бақылау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Коммуналдық гигиена
Коммуналдық гигиена саласындағы заңнамалық құжаттарды зерделеу: коммуналдық нысандарға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар, коммуналдық нысандарды санитариялық-эпидемиологиялық тексеру схемалары. Коммуналдық мақсаттағы объектілерден сынамаларды іріктеу және зертханалық нәтижелерді талдау үшін дағдыларды қалыптастыру, мониторингті жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Көшбасшылық және денсаулық сақтау
Медициналық ұйымдарды басқаруды, стратегиялық жоспарлауды және медициналық қызметтердің сапасын арттыруды қоса алғанда, денсаулық сақтау контексінде көшбасшылықтың негізгі қағидаттары мен дағдылары туралы түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Денсаулықтың әлеуметтік және экономикалық детерминанттары
Қоғамдық және жеке денсаулық жағдайы мен үрдістерін талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру, медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру мәселелері бойынша халыққа консультация беру; халықты ағарту мен тәрбиелеудің әртүрлі нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Әскери гигиена және эпидемиология
Қоршаған ортаның әртүрлi факторларының әскери қызметшiлердiң денсаулығына әсерiн зерделеу, осы факторлардың терiс әсерiне қарсы күрес әдiстерiн, әртүрлi жағдайларда әскери қызметшiлердiң денсаулығын сақтау және нығайту тәсiлдерiн iздестiру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Сипаттамалық және аналитикалық эпидемиология
Аурулардың таралуын зерделеу, қатер факторларын анықтау және аурулардың алдын алу және бақылау шараларын әзірлеу үшін пайдаланылатын сипаттамалық және талдамалық эпидемиология әдістері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Біріңғай денсаулық
Адамдардың, жануарлардың және қоршаған ортаның денсаулығы арасындағы өзара байланыстар туралы, сондай-ақ денсаулықтың жаһандық проблемаларын шешуге және аурулардың алдын алуға пәнаралық тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Жұқпалы емес аурулар
Білім алушылардың қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде қауіп факторлары, инфекциялық емес аурулардың (ХНЗ) алдын алу және басқару туралы білімдерін қалыптастыру. Білім алушылар ЖҚА түрлерін анықтауды, қауіп факторларын анықтауды, олардың таралуын бағалауды, профилактикалық бағдарламалардың нәтижелерін талдауды және халықтың денсаулығын жақсарту шараларын ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтаудағы цифрландыру және ақпараттық технологиялар
Денсаулық сақтаудағы заманауи цифрлық технологиялар саласындағы құзыреттерді қалыптастыру, денсаулық сақтаудың кешенді медициналық ақпараттық жүйесінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Еңбек гигиенасы
Еңбек медицинасының жалпы мәселелері, жұмыс істейтін халықтың денсаулығын сақтау және нығайту стратегиялары, өндірістік орта факторларының адам ағзасына әсер ету ерекшеліктері, Кәсіби тәуекелдердің алдын алу қағидалары және талдау әдістемесі бойынша білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Алғашқы медициналық көмек
Шұғыл жағдайлар мен төтенше жағдайларды қоса алғанда, әртүрлі жағдайларда дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек көрсету саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Студенттер тез әрекет ету дағдыларын, жарақаттар, қан кетулер, күйіктер, өткір жағдайлар және кенеттен Денсаулық бұзылыстары үшін дұрыс әрекет алгоритмін үйренеді. Курс аясында жүрек-өкпе реанимациясы, иммобилизация, зардап шеккендерді тасымалдау әдістері, сондай-ақ далада көмек көрсету үшін қауіпсіздік ережелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Эпидемиология
Эпидемиялық процестің заңдылықтары және оны зерделеу әдістері, сондай-ақ эпидемияға қарсы іс-шаралардың жиынтығы және оларды жүргізуді ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
Халық арасында жұқпалы емес аурулардың пайда болу және таралу себептері мен жағдайлары туралы түсінік қалыптастыру және алдын алу шараларын қолдану мүмкіндігі. Сондай-ақ конвенциялар, Халықаралық медициналық-санитарлық ережелер, темекіге қарсы күрес жөніндегі негіздемелік конвенция және басқалар сияқты халықаралық құралдарды зерделеу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Медициналық қызметтердің сапасын басқару
Денсаулық сақтаудың заманауи қағидаттары, тұжырымдамалары мен стратегиялары негізінде халыққа медициналық көмектің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз етудің негізгі аспектілері туралы түсініктерді қалыптастыру. Білім алушылар медициналық қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын арттыру әдістерін зерделейді, сапаны басқарудағы ішкі құжаттаманың рөлін талдайды, әртүрлі тәсілдердің тиімділігін бағалайды және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсарту үшін ұсыныстар әзірлейді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жобалық менеджмент негіздері
Қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және бағалауды қоса алғанда, жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістері туралы түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми жазу
Сыни ойлау, дәлелдеу және логика қағидаттары, сондай-ақ ғылыми мәтіндерді жазу және ресімдеу әдістері туралы түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 7
-
Госпитальдық менеджмент
Медициналық госпиталь менеджерінің қажеттілігін, оның функцияларын, басқарудағы қызметінің ерекшеліктерін білу және түсіну. Денсаулық сақтау жүйесіндегі нарықтық қатынастар жағдайында ұйымды басқарудың қазіргі заманғы технологиялары бойынша дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы
Жұқпалы аурулардың таралуын зерделеу әдістері, олардың берілу тетіктері, қауіп факторлары және профилактика мен бақылау стратегиялары туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістемесі және дизайны
Ғылыми зерттеулер әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулер саласында дағдысы бар мамандарды даярлау.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Сапалық және сандық зерттеулерді әзірлеу және жүргізу мақсатында деректерді жинау мен талдауды, статистикалық әдістерді, эксперименттік дизайнды және нәтижелерді түсіндіруді қоса алғанда, ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Ғылыми зерттеулер саласында дағдысы бар мамандар даярлау
Оқу жылы - 5
Несиелер - 15
-
Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу және стандарттау
Медициналық ұйымдарды лицензиялауға, аккредиттеуге және стандарттауға қойылатын негізгі талаптарды, ҚР-дағы үрдістердің нормативтік-құқықтық базасын игеру. Білім алушылар денсаулық сақтаудағы халықаралық және ұлттық сапа стандарттарымен, медициналық қызметтердің тиімділігін бағалау қағидаттарымен және қызмет көрсету сапасын жақсарту тәсілдерімен танысады. Алынған білім студенттердің аккредиттеуге дайындалу және өту дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ медициналық мекемелердің тәжірибесінде сапа стандарттарын іске асыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Демографиялық саясатты, әлеуметтік-экономикалық факторлар мен сыртқы орта жағдайларының халықтың денсаулығына әсер ету заңдылықтарын игеру және азаматтардың денсаулығын қорғау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін негіздей білу. Пән аясында оқыту әдісі қолданылады-Кейс-стади технологиясы, онда білім алушылар практикалық жағдайды талдап, мәселелердің мәнін түсініп, мүмкін болатын шешімдерді ұсынып, ең жақсысын таңдауы керек
Оқу жылы - 5
Несиелер - 7
-
Қартаю және қоғамдық денсаулық
Қартаю үрдістері, олардың халық денсаулығына және денсаулық сақтау жүйесіне әсері туралы, сондай-ақ егде адамдардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған стратегиялар мен бағдарламалар туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- 1 ОН – Қоғамдық денсаулық мәселелерін, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тиімді шешу үшін билік органдарымен, ұйымдармен, Халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, бұқаралық ақпарат құралдарымен тиімді сектораралық өзара іс-қимыл жасайды.
- 2 ОН – Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсаттар қою және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген.
- 3 ОН - Барлық кәсіби қызмет барысында білім алуға қабілетті.
- 4 ОН – Денсаулыққа қолданылатын білім мен практикалық дағдыларды құруға және таратуға ықпал ете алады. Ақпаратты сыни және тиімді түрде ұсыну: мәселелерді талдау және шешу кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдану және жұмыс нәтижелері мен сапасын жақсарту үшін ғылыми негізделген шешімдер қабылдау.
- 5 ОН– Азаматтардың денсаулығын сақтау туралы Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін, санитарлық және табиғат қорғау заңнамасын, мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызмет мамандары қызметінің құқықтық негіздерін біледі және практикалық қызметте пайдаланады.
- 6 ОН- Денсаулық сақтау ұйымдарында көзделген есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізуге қабілетті.
- 7 ОН - Тіршілік ету ортасының сапасы, денсаулық жағдайы, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылық дәрежесі, Денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің көрсеткіштері туралы деректерге мониторингті, талдауды және бағалауды жүзеге асырады, сондай-ақ алынған медициналық көмектің қанағаттануы (қолжетімділігі, көлемі және сапасы) туралы ақпаратқа баға береді.
- 8 ОН - Халықтың денсаулығын ілгерілету және қорғау, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың алдын алу, олардың тиімділігін бағалау жөніндегі санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
- 9 ОН– Қоршаған ортаның әртүрлі нысандарының сапа көрсеткіштерін зерттеуге, талдауға және бағалауға және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсыныстар түрінде өз тұжырымдарын тұжырымдауға қабілетті.
- 10 ОН – Эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиялық киеттерді зерттеуге, эпидемиологиялық диагноз қоюға және жұқпалы аурулар ошақтарында дезинфекция, дезинсекция және дератизация жұмыстарын жүргізу туралы нұсқама беруге, халық арасында иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауға қабілетті.
- 11 ОН – Инфекциялық аурулардың шетелден Қазақстан Республикасының аумағына әкеліну және (немесе) инфекциялық аурулар жағдайларының туындау тәуекелдерін айқындай алады.
- 12 ОН – Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, тамақ өнімдерінің жай-күйіне санитариялық-эпидемиологиялық бақылауды, тіршілік ету объектілерін қадағалауды, аса қауіпті инфекциялардың әкелінуінен және таралуынан шекараларды қорғауды ұйымдастыруға қабілетті.
- 13 ОН– Жұқпалы және паразиттік аурулар кезінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың іске асырылуын эпидемиологиялық қадағалауды және бақылауды жүзеге асыра алады.