Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11111 Туристік бизнес в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты туризм және қонақжайлылық саласында жоғары білікті маман - бакалаврларды даярлау, сапалы жоғары білім алуда қоғамның, мемлекеттің және тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру, теориялық білімді, туризм және қонақжайлылық саласында қажетті практикалық дағдыларды меңгерген және халықаралық еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарына сәйкес заманауи инновациялық технологияларды пайдалана алатын бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауды қамтамасыз ету болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Компьютерлік графика
Пәннің мақсаты интерактивті компьютерлік графиканың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу; негізгі графикалық құрылғылармен жұмыс істеу негіздерін; компьютерлік графикада қолданылатын деректер құрылымы мен модельдерді; есептеу геометриясы мен компьютерлік графиканың базалық алгоритмдерін; қазіргі заманғы графикалық жүйелерді пайдалану принциптерін білу. Графиканы қолдану бойынша тапсырманы сауатты тұжырымдау және оның тұжырымдамалық және қолданбалы модельдерін құру; алынған модельдерді бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын ұтымды таңдау; интерактивті компьютерлік графиканың қолданбалы мәселелерін шешуде есептеу техникасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және математикалық аппараттың мүмкіндіктерін оңтайлы пайдалану. Берілген аймақтағы мәселелерді шешу үшін машиналық және интерактивті графика алгоритмдерін қолданыңыз, кескіндерді құру және өңдеу кезінде графикалық пакеттік құралдарды қолданыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам және оның қажеттілігі
Пәннің мақсаты - адам болмысының ерекшелігін анықтауға арналған негізгі тұжырымдамалар мен тәсілдер, адамның қажеттіліктерін, оның қажеттіліктерін қалыптастыру және қанағаттандыру процесінде адамның мінез-құлқын түсіну және анықтау тәсілдері, адам қажеттіліктерінің Әлеуметтік және мәдени маңыздылығын бағалау, адамның қажеттіліктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндігі тұрғысынан туристік өнімдер мен қызметтерді талдау, туристік өнімдер мен қызметтерге сұраныстың болжамы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм тарихы және қонақжайлылық
Пәннің мақсаты-Қазақстанда және басқа елдерде саяхаттардың пайда болуы мен дамуының, туристік қоғамдардың пайда болуы мен дамуының тарихи алғышарттарын, дамудың негізгі кезеңдерін, қонақжайлылық индустриясының ерекшеліктерін және оның жұмыс ерекшеліктерін, Қазақстанда және шетелде қонақүйлер мен басқа да орналастыру құралдарының жұмысының ерекшеліктерін зерделеу. Туризм мен қонақ үй саласын дамыту перспективаларын бағалау және болжау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік объектілері
Пәннің мақсаты-елдің туристік саласын дамыту қағидаттары, факторлары, Қазақстан Республикасының туристік аудандарының экономикалық-географиялық сипаттамасы, республиканың тарихи-мәдени көрікті жерлері, қазіргі экономикалық жағдайда Қазақстанның туристік әлеуетін пайдалану саласындағы міндеттер, географиялық және тақырыптық карталарды талдау, туризм нарығындағы негізгі үрдістер, туристік мамандануды және өңірлік туристік ерекшеліктерді айқындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік дестинациялары
Пәннің мақсаты-туристік дестинацияның түрлерін, туризм түрлері мен ресурстарының жіктелуін, әлем елдерінің туристік дестинацияларын қалыптастыруды, өңірлердің географиясын, елдің рекреациялық қызметінің түрлерін, туризмнің негізгі түрлерін зерделеу, ел туралы ақпаратты іріктеу. Белсенді саясат стратегиясын және туристік индустрия кәсіпорнының тәуекелдерін бағалауды қалыптастыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елдер мен туристік дестинациялар
Пәннің мақсаты-туризм географиясын, туристік дестинация түрлерін, туризм түрлері мен ресурстарының жіктелуін, әлем елдерінің туристік дестинацияларын қалыптастыруды, әлем өңірлерінің географиясын, елдің рекреациялық қызметінің түрлерін білу. Туризм түрлеріне иелік ету. Елдер мен оның аудандарының кеңістіктік ұйымының (құрылымының) туристік-елтану презентацияларын жасай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризм және рекреация
Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық турлар бағдарламаларын әзірлеу, аумақтың экологиялық-рекреациялық әлеуетін бағалау, арнайы экологиялық-туристік қызметтердің мазмұнын жасау дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде экологиялық туризм қағидаттарын; экологиялық туризм модельдері және олардың ерекшеліктерін; әлемдік экологиялық-туристік ресурстарын; экологиялық туризмді ұйымдастырудағы ерекше қорғалатын рекреациялық аумақтар, экологиялық жолдарды ұйымдастырудың құқықтық негіздері, табиғи жүйелерге рекреациялық жүктемені бағалау әдістері, қауіпсіздік тұрғысынан экологиялық турларды ұйымдастыру қағидаттары зерделенетін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Белсенді туризмді өткізуді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-туризмнің белсенді түрлерінің жіктелуін, туристік саяхаттардың белсенді түрлерінің жаяу жүру тактикасы мен техникасын ұйымдастыруды, категориялық жорықтарды ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, кемпингтік жабдықтарды, Қазақстанның туристік-экскурсиялық объектілерін, туристік маршруттар мен экскурсияларды әзірлеу әдістемесін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана сервисінің мәдениеті
Пәннің мақсаты-мейрамхана бизнесінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының түрлерін зерттеу. Мейрамхана қызметінің жүйесі мен психологиясын білу. Мейрамхана қызметкерлерінің еңбек қызметінің ерекшеліктерін, келушілерге қызмет көрсету процесін, мейрамхана сервисінің мәдениетін, іскерлік қарым-қатынастың этикалық және этикеттік нормаларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этика және басқару мәдениеті
Пәннің мақсаты-іскерлік қарым-қатынастың этикалық және этикеттік нормаларын, телефон арқылы сөйлесу тактикасын, қызметкерлердің іскерлік мәдениетіне қойылатын негізгі талаптарды, іскерлік этикет ережелерін және оның туризмдегі рөлін, іскерлік кездесулер хаттамаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясы
Пәннің мақсаты-туристік индустрия, туристік саланың құрылымы, туристік қызметке қатысушылар арасындағы құқықтық және шаруашылық қатынастардың ерекшеліктері, Қазақстандық туристік нарықтың дамуы мен қалыптасуының ерекшелігін ескере отырып, республикадағы туризм инфрақұрылымы және оның ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, Қазақстандағы туризм индустриясының дамуына қатысты жағдайларды және осы процесті тежейтін факторларды, түрлер арасындағы ішкі байланыстарды талдау туристік инфрақұрылым кәсіпорындары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі құжаттау
Пәннің мақсаты-іс жүргізудің пайда болу тарихын, құжаттың қызметін, басқару құжаттамасының жіктелуін білу. Туристік кәсіпорынды құжаттамалық қамтамасыз ету, туристік фирмалардың жұмысына қажетті құжаттар, туристік фирмаларда құжаттаманы қабылдау, жүргізу және ресімдеу тәртібі, туризм саласындағы кәсіпорындардың құжат айналымы, әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы туристік кәсіпорындардың құрылтай құжаттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы электронды сатылым
Пәннің мақсаты-бизнес процесін, артықшылықтары мен кемшіліктерін, табыс үлгілерін, заңнамалық және этикалық аспектілерді, қауіпсіздікті, туризм және қонақжайлылық саласындағы электрондық коммерция қызметтерін дамыту перспективаларын,электрондық бизнесте жұмыс істеуге арналған жаңа технологиялар мен құралдарды, электрондық бизнестің құқықтық аспектілерін, электрондық коммерциядағы ақпараттық жүйелер технологияларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент
Пәннің мақсаты-қонақ үй индустриясының қазіргі даму тенденцияларын, қонақ үйлердің халықаралық классификациясын, қонақ үйдің негізгі қызметтерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін, қонақ үйдің ашылу және ұйымдастыру ерекшеліктерін, қонақ үйлердегі туристерге қызмет көрсету мәселелерін, осы қызмет көрсету саласындағы қызметтердің сапасы қалыптасатын нақты жағдайларды, қонақ үй шаруашылығының ерекшеліктерін білу. Қонақтардың кездесуіне үнемі дайындықты қамтамасыз ететін қонақ үй қызметін үйлестіру. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарын басқару дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм саласындағы басқарушылық есеп
Пәннің мақсаты-туристік бизнес саласында есепке алуды ұйымдастыру тәртібін қалыптастыра білу, туристік өнімнің өзіндік құнын қалыптастыру. Қаржылық көрсеткіштерді есептеу, шешімдер қабылдау және туристік өнімді есепке алуды бағалау. Туристік жолдаманы қалыптастыру. Туристік бизнестегі өнімнің өзіндік құнын есепке алу.Туристік жолдаманы сату кезінде жеңілдік беру, сатылған тауар бірлігінің өзіндік құнын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
Пәннің мақсаты-мамандықтың кәсіптік-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды жасау және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аумақтық туристік ресурстар
Пәннің мақсаты-туризм принциптерін, оның кеңістіктік, әлеуметтік, мәдени, құқықтық, саяси, еңбек және экономикалық өлшемін, туристік жүйенің әртүрлі компоненттері және олардың өзара байланысы, жұмыс істеу себептері мен салдары. Туристік аймақтар мен бағыттарды басқару. Туристік ағындарды талдау, негізгі бағыттар оның дамуына әсер еткен факторлар, қысқа және орта мерзімді перспективадағы негізгі үрдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туристердің бос уақытын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-демалыс түрлерін, туризмдегі бос уақытты ұйымдастыру негіздерін, туристердің ойын-сауық уақытын ұйымдастыру және экскурсияларды басқару, анимациялық қызметтің негіздерін, туристік кешендер мен орналастыру орындарында саяхатшыларға сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру шарттарын, көрсетілетін туристік қызметтердің сапасын бақылаудың негізгі әдістерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнотуризмді ұйымдастыру және экскурсияларды өткізу технологиясы
Пәннің мақсаты этномәдени турды жоспарлауды тиімді жүзеге асыру, этномәдени турды әзірлеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән шеңберінде этнографиялық туризм ресурстары, этнографиялық туризмнің әртүрлі түрлерінің технологиялары, туристік кәсіпорындардың ақпараттық-экскурсиялық қызметінің сыныптамалары, жаңа экскурсияны ұйымдастыру және өткізу технологияларының негіздері, экскурсиялардың әртүрлі түрлерін өткізу әдістемелері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар этномәдени турларды ұйымдастыруға және туризм саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес этнотурларды әзірлеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм экономикасы және қонақжайлылық
Пәннің мақсаты-туризм мен қонақжайлылықты дамытудың ерекшеліктерін, перспективаларын, туризм мен қонақжайлылық саласындағы негізгі экономикалық көрсеткіштерді, фирмалардың өзара іс-қимыл алгоритмін және олардың бәсекелестік стратегияларды таңдауын, ҚР туристік және қонақ үй қызметтері нарығын дамыту ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі тәуекелділік пен сақтандыру
Пәннің мақсаты-сақтандырудың мәні мен қажеттілігін зерттеу. Туристік тәуекелдер және олардың жіктелуі. Сақтандырудың тәуекелдік түрлеріндегі тарифтер мен резервтерді есептеу. Туризмдегі сақтандырудың құқықтық аспектілері. Туристер мен туристік ұйымдарды мүліктік сақтандыру. Турбизнестегі жауапкершілікті сақтандырудың негізгі түрлері. Туристерді сақтандырудың қосымша түрлері, туристік және сақтандыру компанияларының, агенттіктер мен брокерлердің заңды және серіктестік қатынастары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экскурсоводтың шеберлігі
Пәннің мақсаты экскурсиялық өнімді тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасау және экскурсоводтың кәсіби қызметінің тиімді мәдени сөйлеуін қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде экскурсоводтың шеберлігіне, экскурсоводтың білімі мен дағдыларына қойылатын негізгі талаптар, экскурсоводтың "портфелі" ұғымы, экскурсоводтың сөйлеуі және сөйлеуден тыс қарым-қатынас құралдары, экскурсоводтың тыңдау карточкасы ұғымы, әңгіменің негізгі әдістері, халықтың әртүрлі санаттары үшін экскурсиялар жүргізу ерекшеліктері, біліктілікті арттыру нысандары зерделенетін болады Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар экскурсиялық өнімді тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасай алады, клиенттермен, серіктестермен, жұмыс әріптестерімен қарым-қатынаста қарым-қатынас қабілеттері мен этикалық дағдылар болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және коррупцияға қарсы мәдениет, Экология және тіршілік әрекеттері қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты - ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде: Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдылар қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі сақтандыру және қауіпсіздік
Пәннің мақсаты-ҚР мен шет елдерде сақтандыру ісін дамытудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Қауіп пен қауіп көздерінің жіктелуі. Туристік өнімді қалыптастыруға және сатуға қойылатын талаптар. Қауіпсіздік талаптары бойынша туристік өнімді міндетті сертификаттау. Қауіп пен қауіп көздерінің жіктелуі. Саяхат кезінде тәуекелдерді азайту жолдары. Туристік қонақ үйлерде, базаларда, кемпингтерде тұрудың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Теміржол, әуе және автомобиль көлігіндегі қауіпсіздік аспектілерін нормативтік-құқықтық реттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм географиясы
Пәннің мақсаты-туристік ағындардың жұмыс істеуінің негізгі географиялық заңдылықтарын зерделеу, әлем елдеріндегі туризм дамуының ерекшеліктерін, әлемдік саяхат нарығындағы үрдістерді зерделеу, ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мәдени және табиғи мұра ескерткіштерімен танысу. Табиғи орта мен туристік индустрия субъектісінің шаруашылық қызметі арасындағы өзара байланыс жүйесінің аймақтарында және әлем елдерінде туризмді дамыту шарттары мен мүмкіндіктерін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік елтану
Пәннің мақсаты-елтану дамуының тарихын білу. Елтану сипаттамасының параметрлері. Туристік-рекреациялық аудандар: шетелдік Еуропа, Америка, Азия, Африка. Аймақтың физикалық-географиялық аудандастырылуы. Жер бедері, климат, су, өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Аймақтың табиғи ландшафттарының ерекшелігі. Аймақтың экономикалық-географиялық аудандастырылуы. Туристік аймақтардың сипаттамасы. Елдердің елтану сипаттамасы. Аймақтардың табиғи және экономикалық ерекшеліктері. Ұлттық саябақтар мен қорықтар. Туристік қызметтерді тұтынушыларға жылжыту, халықаралық туристік нарықтың конъюнктурасын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Пәннің мақсаты-туристік кәсіпорындардың ақпараттық-экскурсиялық қызметінің түсінігі мен жіктелуін, жаңа экскурсияны ұйымдастыру және өткізу технологияларының негіздерін, экскурсиялардың әртүрлі түрлерін өткізу әдістемесін, экскурсиялық ақпаратты, "экскурсовод портфелінің" мазмұнын білу. Экскурсиялар үшін материалдар жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер.
Пәннің мақсаты-маркетингтік зерттеулердің динамикасын, зерттеудің маңыздылығын, зерттеу сипаттамаларын, зерттеу түрлерін зерттеу. Сауалнаманы әзірлеу. Өлшеу және масштабтау әдістері. Гипотезаны тексеру. Маркетингтік зерттеулерді қолдану: кіріспе, тұтыну нарығын зерттеу, кәсіпорындар арасындағы нарықты зерттеу. Қайталама деректердің мәні мен табиғаты, қайталама деректердің артықшылықтары, қайталама деректердің кемшіліктері, қайталама деректер көздерінің түрлері, бастапқы деректер және олардың түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық және отандық туризмнің даму тарихы
Пәннің мақсаты-халықаралық туризмнің дамуына әсер ететін негізгі ұғымдар мен факторларды, халықаралық туризмнің даму принциптері мен динамикасын зерттеу. Әлемнің өңірлерінде туризмді дамытудың заманауи үрдістерін меңгеру. Қоғамдағы туризмнің мәдениеті мен экологиялық рөлін, халықаралық туризмдегі жаһандану процесін, бизнесті жаһандандырудың заманауи ерекшеліктерін, туризм индустриясын дамытудағы мемлекеттің рөлін, туризм саласындағы халықаралық ынтымақтастықты білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықаралық туристік ұйымдар
Пәннің мақсаты-халықаралық туризм терминологиясын білу, халықаралық туризмді дамыту, халықаралық туристік нарықты ұйымдастыру, негізгі халықаралық туристік ұйымдар, әлемдік халықаралық туристік ұйымдардың ынтымақтастығы, халықаралық туристік қызметтер нарығын талдау, туристік және экскурсиялық қызметтерді тұтынушыларға жылжыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау
Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Пәннің мақсаты-Қонақжайлылық және туризм индустриясындағы қызмет маркетингінің рөлін, тарату арналарын, қонақжайлылық индустриясына тән маркетингтік тұжырымдамалар мен стратегияларды зерттеу. маркетингті біріктіру, қонақжайлылық индустриясының маңызды құрамдас бөлігі ретінде онлайн сату, компанияның маркетингтік ортасының құрамдас бөліктері, негізгі маркетингтік әдіснамалар, маркетингтік жоспарлар мен бюджеттерді әзірлеу, тұтынушылардың электронды қажеттіліктерін қанағаттандыру маркетинг.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару
Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару бойынша білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға мұмкіндік береді. Пән шеңберінде экологиялық туризм тәуекелін басқарудың теориялық аспектілерін, тәуекелдердің жіктелуі, туристік индустрия тәуекелін басқару әдістері, қызметкерлерді, клиенттерді және халықты авариялардан, апаттар мен табиғи апаттардың ықтимал зардаптарынан қорғау әдістері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар экологиялық туризм тәуекелдерін талдауға және бағалауға, ақпарат жинауға және тәуекелдерді анықтауға, тәуекелдерді басқару бағдарламасын жасауға қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби этика
Пәннің мақсаты-қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеу заңдылықтарын, қонақжайлылық объектілерінің ұғымдары мен санаттарын, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызмет түрлерін, қонақжайлылық индустриясында іске асыру принциптері мен ерекшеліктерін, қонақжайлылық индустриясындағы қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін, өз ұйымының жоғары бәсекелестік позициясын, іскерлік әлемде шебер бейімделуді қамтамасыз ету мақсатында іскерлік қарым-қатынас және этикалық қатынастар дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ауызша және жазбаша академиялық дискурстың ең көп таралған жанрларын зерттеу, оқу және нақты ғылыми, ғылыми-зерттеу жұмысының ерекшелігі туралы кешенді идеяны қалыптастыру; зерттеу пәніне барынша сәйкес келетін зерттеу әдістерін меңгеру; дербес ғылыми-зерттеу қызметінің ептіліктері мен дағдыларын игеру. Ғылыми жобалармен жұмыс істеу ерекшеліктері, зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы түсінік негізінде жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін құру дағдылары қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік ұйымдарды стратегиялық басқару
Пәннің мақсаты - тиімді менеджментті ұйымдастырудың заманауи стратегиялық тәсілдерін, басқару жүйесі мен құрылымын, көшбасшылық стильдерін, туризмдегі бизнесті жоспарлау әдістерін, тұтынушыға әртүрлі қызметтерді ұсыну. Туристік фирманың стратегиялық мақсаттарын әзірлеу, маркетингтік қызметті талдау. Туристік фирманың сыртқы ортасын талдау. Туристік фирманың бәсекелестік стратегиясы. Туристік қызметтің инновациялық стратегиясы білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік дестинациялар брендингі
Пәннің мақсаты белгілі бір туристік дестинация шеңберінде туристік кәсіпорындардың брендін қалыптастыру қабілетін қалыптастыру Пән шеңберінде туристік өнімдер мен кәсіпорындардың имиджі мен брендін қалыптастыру негіздері, туристік қызметтер мен дестинацияларды орналастыру стратегиялары мен ілгерілету тұжырымдамалары, туристік дестинациялар брендін қалыптастыруға әсер ететін факторлар зерделенетін болады Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар туристік дестинация брендін, портретті, позициялау стратегиясын және жарнама агенттіктері үшін туристік қызметтер мен дестинацияларды жылжыту тұжырымдамасын құруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік фирманың қызметін талдау
Пәннің мақсаты-факторлық талдау әдістемесін, негізгі құралдарды талдаудың мақсаттарын, міндеттері мен ақпарат көздерін, еңбек ресурстарын пайдалануды талдауды, қаржылық талдауды және оның қаржылық басқаруды ұйымдастырудағы рөлін, экономикалық талдау әдістерін жіктеуді білу. Экономикалық талдау әдістерін қолдана білу. Экономикалық талдаудың негізгі міндеттері мен принциптерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік істі ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-кәсіпкерліктің мазмұнын, мәні мен уәждемесін; меншік түрлері мен шаруашылық қызмет түрлерін; кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық және құқықтық нысандарын, кәсіпкерлікті тіркеудің кезеңдері мен ерекшеліктерін зерделеу; кәсіпкерлік идеяны іске асыру қағидаттарын қалыптастыра білу; жеке бизнесті жүргізу үшін қажетті ресурстарды бағалауды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет
Пәннің мақсаты-туристік қызметтерді жылжыту әдістерін, медиа жоспарлау технологиясын, жарнаманы құрайтын жарнама мақсаттарының жіктелуін, жарнамалық айналымның құрылымын, жарнамалық айналымның формалары мен стильдерін, жарнаманы таратудың қолданыстағы құралдарын, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, жарнамалық бюджетті қалыптастыру технологиясын, жарнаманың тиімділігін бағалау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнама
Пәннің мақсаты-маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі заманауи жарнаманың рөлі және оның туризмдегі міндеттері туралы білімді қалыптастыру, туризмдегі жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін, жарнаманың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, жарнаманың негізгі құралдары мен оларды қолдану әдістерін білу, кәсіпорынның фирмалық стилін, сауда маркасын, қонақжайлылық пен туризмнің әртүрлі кәсіпорындары үшін жарнамаларды жасай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы жоспарлау
Пәннің мақсаты-туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлаудың экономикалық және әдіснамалық негіздерін, жоспарлы нормативтер мен көрсеткіштер жүйесін, жоспарлау түрлерін, жинау әдістемесін, бастапқы деректерді талдау мен жүйелеуді және экономикалық ақпараттың маңыздылығын, туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар қызметінің нәтижелі көрсеткіштерін зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік ресурстарды талдау
Пәннің мақсаты-туристік ресурстарды бағалау әдістері, тәсілдері, негізгі принциптері, талдау әдістері, талдау түрлері, олардың жіктелуі мен сипаттамасы, туристік ресурстарды бағалау, аймақ пен елдің туристік әлеуетін диагностикалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік- рекреациялық жобалау
Пәннің мақсаты-жобалаудың теориялық базаларын білу, туристік өнімдердің әртүрлі түрлері үшін саясат пен бағдарламаларды ұйымдастыру және іске асыру, тапсырыс берушілердің сұраныстары, туристік-рекреациялық жобалаудың нормативтік-техникалық негізі, туристік-рекреациялық объектілердің қызметін жоспарлау, жобаның іске асырылуын бақылау. Туристік-рекреациялық жобалардың әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмді ұлттық және аймақтық жоспарлау
Пәннің мақсаты-туризмді дамытудың өңірлік ерекшеліктерінің рөлін, басқарудың өңірлік деңгейінде болжау мен жоспарлаудың ерекшелігін зерделеу, туризм саласы кәсіпорындарының даму болжамдары мен жоспарларын әзірлеу, билік органдарының басқарудағы рөлі мен мүмкіндіктерін айқындау және өңірдегі туристік салаға ықпал ету, жергілікті туристік саясаттың жекелеген бағыттарын, оның нұсқалары мен сценарийлерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туроператорлық және турагенттік қызмет технологиясы
Пәннің мақсаты-өнім турын өткізу арналарын анықтай білу, жеке туристпен жұмыс істеу технологиясын, нормативтік-құқықтық құжаттарды білу, туристік индустрия кәсіпорны қызметінің шығындарын талдау, туристік құжаттаманы және турларды іске асыру бойынша келісімшарттарды ресімдеу. Туристік өнімді құрастыру, негізгі кәсіпорындармен ынтымақтастық, тур пакеттерін сату үшін турагенттерге тур сату туралы білімге ие болу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Адамның қазіргі жағдайдағы қажеттіліктерін білу, туристердің негізгі қажеттіліктерін ажырата білу, туризмнің даму кезеңдерін, туризмнің даму жағдайларын талдау және туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын бағалау, әлемнің туристік аймақтарында бағдарлау, өркениеттердің түрлерін нақтылау және олардың болашағын анықтау.
- Әлем елдерінің аймақтық туристік ерекшеліктерін және туристік мамандануды анықтау, географиялық заңдарды, туристік ресурстарды орналастыру принциптерін, аймақтар мен әлем мемлекеттерінің ерекшеліктерін түсіну, туризмнің тиімділігін арттыру жолдарын, туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын талдау және бағалау.
- Ағымдағы тенденцияларды анықтау, туристік өнімдер мен қызметтерге сұранысты болжау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу қабілетіне ие болу, туристік салада клиенттерді тартуға және ұстап қалуға бағытталған зерттеу нәтижелеріне негізделген стратегияларды құра білу, бухгалтерлік есеп принциптерін білу және оларды туризм саласында қолдана білу.
- Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
- Туризм мен қонақжайлылықтың ерекшеліктері мен перспективаларын түсіну, туризм мен қонақжайлылықтың тиімділігін бағалау критерийлерін қолдана білу, экономикалық тиімділікті анықтау, туристік кәсіпорынның экономикалық дамуының стратегиясы мен тактикасын негіздеу. Туристік кәсіпорынның дамуын экономикалық болжау негіздерін меңгеру.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Туризм индустриясында туындайтын қауіптер мен тәуекелдердің негізгі түрлерін, туристік сапарлар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін, туризмдегі қауіпсіздікті реттеу жөніндегі құқықтық базалар мен нормативтік құжаттарды түсіндіру, тур мен туристік қызметтерді жобалау кезінде туристің қауіпсіздік қағидаттарын ескеру.
- Туристік қызметтерді ілгерілету әдістерін, туристік индустриядағы брендинг пен жарнамалық науқандарды, туристік индустрияның ұйымдастырушылық негіздерін, Туризм индустриясы инфрақұрылымы объектілерінің өзара байланысының ерекшеліктерін меңгеру, туристердің бос уақытына арналған анимациялық бағдарламалар жасай білу, туристік дестинациялар үшін бірегей және тартымды құндылық ұсыныстарын әзірлей білу.
- Ұлттық және өңірлік деңгейлерде туризмді дамыту үшін ағымдағы трендтерді, бәсекелестікті және нарық қажеттіліктерін ескере отырып, туристік қызмет жоспарларын әзірлеу, рекреациялық аймақтарды, табиғи объектілерді, туристік маршруттарды жобалау принциптері мен әдістерін меңгеру, аумақтың табиғи, мәдени және тарихи ерекшеліктерін ескере отырып, туристік маршруттарды жобалай білу.
- Туристердің жасын, дене дайындығы мен қызығушылығын ескере отырып, белсенді демалыстың әртүрлі формаларының ерекшеліктерін талдау, Туризмнің белсенді түрлеріне арналған туристік маршруттарды әзірлеу, мәдени, тарихи және табиғи ерекшеліктерін ескере отырып, экскурсиялық маршруттар, этнотуризм бағдарламаларын әзірлеу, экскурсиялық өнімді әзірлеу кезінде нормативтік-техникалық құжаттама жасау.
- Іскерлік кәсіби қатынастарда басқару мәдениетін, этикет нормалары мен ережелерін, қызметтік және іскерлік этика негіздерін, іскерлік келіссөздер жүргізу техникасын меңгеру, іскерлік қарым-қатынастың нормативтік этикасын, этикалық және этикеттік нормаларын, Іскерлік қарым-қатынас әдістері мен әдістерін қолдану.
- Кәсіпкерлік істе, экономикада студенттердің зерттеу және ғылыми қабілеттерін дамыту саласында теориялық білімді, практикалық біліктері мен дағдыларды меңгеру, басқару саласында, соның ішінде білім беру, бизнесті ұйымдастыру, экономикалық есептеулерді орындау және стартап құру саласында soft-skills-ті дамыту.
- Қазақстан Республикасының туристік аудандарының, Қазақстанның тарихи-мәдени көрікті жерлерінің және туристік әлеуетінің сипаттамаларына баға беру, туризмдегі қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану, елдің туристік саласын дамыту факторларын талдау.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.