Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнама

  • Пәннің мақсаты-маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі заманауи жарнаманың рөлі және оның туризмдегі міндеттері туралы білімді қалыптастыру, туризмдегі жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін, жарнаманың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, жарнаманың негізгі құралдары мен оларды қолдану әдістерін білу, кәсіпорынның фирмалық стилін, сауда маркасын, қонақжайлылық пен туризмнің әртүрлі кәсіпорындары үшін жарнамаларды жасай білу.
  • Образовательная программа 6B11111 Туристік бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top