Нарықты талдау және маркетингтік зерттеу

  • Мақсат: Магистранттарды стратегиялық маркетингті қолдау және бизнес шешімдерін қабылдау үшін нарықты талдау және маркетингтік зерттеулер жүргізуге дайындау. Мазмұны: Магистранттар нарықтық ақпаратты жинау және талдау әдістерін, нарықты сегменттеу, мінез-құлық және демографиялық зерттеулер, бәсекелік талдау, сауалнамалар әзірлеу және жүргізу, сондай-ақ деректерді интерпретациялау және маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін аналитикалық құралдарды пайдалануды зерттейді.
  • Образовательная программа 7M04106 Экономикалық талдау
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
Top