Сапа менеджменті жүйесі

  • Мақсаты: Процестерді үздіксіз жақсартуды және тұтынушылардың қанағаттанушылығын арттыруды қамтамасыз ету үшін сапа менеджменті жүйесінің негіздері мен принциптерін оқыту. Мазмұны: ISO 9001 стандарттарын қоса алғанда, сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ) негізгі компоненттерін зерттеу. Стандарт талаптарын талдау және оларды ұйымға енгізу. Сапа саясаты мен стратегиясын әзірлеу. Процедуралар мен нұсқаулықтарды әзірлеу, СМЖ ішкі аудиті бойынша практикалық сабақтар. Клиенттердің қанағаттанушылығын бағалау және СМЖ-дегі өзгерістерді басқару әдістерін зерттеу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top