Медиа тілінің грамматикасы

  • Курс әртүрлі МТГ, соның ішінде баспа, эфирлік және цифрлық платформаларда қолданылатын тілдің бірегей грамматикалық құрылымдары мен стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оқушылар жаңалықтарда, жарнамада, әлеуметтік желілерде және ойын-сауықта жиі кездесетін сөйлем құрылымдарын, лексикалық таңдауларды, синтаксистік үлгілерді және риторикалық құралдарды талдайды. Студенттер тілдің сендіру, ақпараттандыру және көңіл көтеру үшін қалай қызмет ететінін зерттейді, әсіресе үнге, тіркелуге және аудиторияның қатысуына назар аударады. Тәжірибелік сабақтар медиа мазмұнын мәтіндік талдауды, платформалардағы тілді қолдануды талқылауды және жарнамалар немесе жаңалықтар мақалалары сияқты медиа материалдарын жасауды қамтитын топтық әрекеттерді қамтиды. Студенттер сендіру, көрнекі тіл және мультимодальды қарым-қатынас грамматикасын анықтау үшін жұмыс істейді. Курс қарастырылған практикалық сұрақтар бойынша жазбаша сынақ емтиханымен аяқталады.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top