6B01731 Ағылшын тілі мен әдебиет, медиадидактика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B01731«Ағылшын тілі мен әдебиеті, медиадидактика» білім беру бағдарламасының мақсаты – шетел тілін оқыту әдістемесі саласында сапалы білімді меңгерген және медиадидактика және мәдениетаралық қарым-қатынас құралдарын игерген ағылшын тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фонетикалық практикум
Пән ағылшын тілінің стандартты Британдық нұсқасының орфоэпиялық нормасына сәйкес келетін айтылу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ағылшын тілінің фонологиялық жүйесі, сөйлеу аппаратының құрылымы және оның функциялары, ағылшын тілінің дауысты және дауыссыз дыбыстар жүйесінің ерекшеліктері, сөйлеу ағымындағы дыбыстарды фонетикалық жүзеге асыру, ағылшын интонациясы. Дыбыстарды жіктеу принциптері. Фонетикалық буын мен интонацияның ерекшеліктері. Практикалық сабақтар барысында мыналар қолданылады: төңкерілген сынып, аралас, бағытталған, проблемалық оқыту, онда студенттер коммуникативті тақырыптардың кең спектріне шынайы материалды талдайды, интонациялайды, коммуникативті жағдайларды талдайды, модельденген рөлдік ойындарға, пікірталастарға қатысады, дыбыстарды, интонацияларды салыстырмалы түрде сипаттайды. Тілдің фонетикалық құралдары мен интонациялық ерекшеліктері экстралингвистикалық жағдайға байланысты қолданылады. Студенттер тиімді қарым-қатынас, ағылшын тілін оқыту үшін фонематикалық және интонациялық есту қабілетін дамыта отырып, айтылу мен интонацияны өз бетінше реттейді: ағылшын фонетикасы мен фонологиясы Non-native Speakers, British National Corpus, Oxford Dictionaries арналған. Пән ауызша емтиханмен аяқталады, онда ашық сұрақтарға жауаптар, интонация бойынша мәтінмен жұмыс, диалог презентациясы қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Грамматикалық практикум
Пән негізгі грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, ағылшын тілінің нормативтік грамматикасы туралы білімді жүйелеуге, тұрмыстық және кәсіби салалардағы тиімді қарым-қатынас үшін деректерді талдаудың лингвистикалық әдістеріне бағытталған. Студенттер ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын, практикалық грамматиканың заңдылықтары мен заңдылықтарын, ұғымдық аппарат пен негізгі грамматикалық категорияларды, зерттелетін тілдің морфологиялық және синтаксистік жүйесін үйренеді. Практикалық сабақтар шеңберінде (төңкерілген сынып, аралас, бағытталған, проблемалық оқыту) студенттер коммуникативті дағдыларды шағын топтарда жұмыс істеу, рөлдік жағдайларды ойнау, өз мысалдарын, диалогтарын, оқиғалар, тәжірибелер, жоспарлар, ниеттер туралы монологиялық мәлімдемелер жасау, ауызша және жазбаша түрде өз идеяларын дәлелдеу арқылы көрсетеді. Тілдік материалды талдап, шет тілінің әртүрлі тілдік құбылыстарын салыстырады. Репродуктивті және өнімді сипаттағы тапсырмаларды орындау үшін оқулықтың анықтамалық материалын, екі тілді, моно-тілдік сөздіктерді және басқа анықтамалық материалдарды өз бетінше таңдап, қолданыңыз, зерттелген грамматикалық құрылымдарды сөйлеуде қолданып, оларды жаңа лексикалық материалмен толтырады.Пән оқытылған практикалық сұрақтар бойынша жазбаша тест емтиханымен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В1)
Пән студенттердің тұрмыстық, мәдени, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету үшін В1 шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейін игеруге бағытталған. Осы деңгейде қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстар туралы білімді кеңейту. Пән әлеуметтік-тұрмыстық және оқу-кәсіби қарым-қатынас салаларының коммуникативтік тақырыптарын және әртүрлі сөйлеу үлгілерін қамтиды. Практикалық сабақтар аясында студенттер тілдік материалды ауызша және жазбаша тілде сөйлеу іс-әрекетінде қолдана отырып, монологтарда, диалогтарда, полилогтарда және пікірталастарда, хаттарда, эсселерде коммуникативті дағдыларды көрсетеді. Шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс жасайды. Студенттер өз бетінше презентациялар, баяндамалар, TED-talks, лингвистикалық-елтану тақырыптарына түсініктемелер, коллаждар, берілген тақырыпқа буклеттер әзірлейтін болады. Коммуникативтік ниеттерді ресімдеудің нормативтік талаптарын (бейресми хат, эссе, мақала және т.б.), зерттелетін тілдің графикалық-орфографиялық және пунктуациялық жүйелерінің нормаларын сақтай отырып беру. Курс аяқталғаннан кейін студенттерде кемінде 1500 белсенді сөздік сөз болады, сонымен қатар оқу кезінде пассивті сөздікті белсендіреді. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзіндік оқу
Пән оқу дағдыларын жетілдіруге, оқылатын тілдегі көркем мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты практикалық сабақтарда оқу барысында білім алушылар негізгі ағылшын балалар және мектеп классикалық көркем әдебиетінің мәтіндерін түсіндіруді үйренеді; мәтіндерді түпнұсқада оқи алады, оқу барысында студенттер алған теориялық білімдерін ағылшын тілі мен әдебиетін практикалық оқытуда іс жүзінде қолдана алады, шет тіліндегі әдебиеттерді оқу кезінде тіл мен мәдениеттің тығыз байланысын көрсете алады; Практикалық сабақтар әдеби талдау дағдыларын игеруге және оларды заманауи білім беру технологияларын (Case Study, Think-pair-Share, TBL) пайдалана отырып, оқытудың өз тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік береді.Алынған құзыреттерді бағалау ауызша емтихан түрінде өтеді: ағылшын тіліндегі балалар мен мектептің көркем мәтінін практикалық түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиапедагогика
Курс студенттердің оқу іс-әрекетіндегі медиа мазмұнды таңдауға, пайдалануға және сыни талдауға дайындығын және медиатехнологияларды (SMM, media Space, Data Visualization) қолдана отырып сабақ жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Студент медиапедагогиканың ұғымдық аппаратын, медиа оқытудың ерекшелігін, медиапедагогиканың даму кезеңдерінің сипаттамасын, білім беру процесінің барлық кезеңінде медиатехнологияларды қолданудың мәнін және бұқаралық ақпарат құралдарында жұртшылықты ақпараттандыру мәселелерін, әдістері, құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер практикалық сабақтарда дайындық бағытын ескере отырып, оқу медиаматериалының мазмұнын іріктейді және жасайды, эвристикалық, проблемалық-іздестіру, ойын, жобалау әдістері, кейс-стади әдісі және карталардың интеллектісі шеңберінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, сабақ жоспарын әзірлейді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу бейнематериалдарын, посттар, таныстырылымдар жасайды. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы таңдалған тақырып бойынша сабақтар сериясын қамтитын портфолионы ұсынады және қорғайды, нақты әзірленген медиа контентпен бірге белгілі бір тақырып бойынша медиа контент таңдауын талдайды және медиатехнологияларды қолдана отырып, сабақтың үзіндісін немесе аудиториядан тыс сабақты өткізуді көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В2)
Пән студенттердің тұрмыстық, мәдени, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету үшін В2 шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейін игеруге бағытталған. Осы деңгейде қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстар туралы білімді кеңейту. Пән әлеуметтік-тұрмыстық және оқу-кәсіби қарым-қатынас салаларының коммуникативтік тақырыптарын және әртүрлі сөйлеу үлгілерін қамтиды. Практикалық сабақтар аясында студенттер тілдік материалды ауызша және жазбаша тілде сөйлеу іс-әрекетінде қолдана отырып, монологтарда, диалогтарда, полилогтарда және пікірталастарда коммуникативті дағдыларды көрсетеді. Студенттер өз бетінше презентациялар, баяндамалар, TED-talks, лингвистикалық-елтану тақырыптарына түсініктемелер, коллаждар, берілген тақырыпқа буклеттер әзірлейтін болады. Шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс жасайды. Коммуникативтік ниеттерді ресімдеудің нормативтік талаптарын (бейресми / ресми хат, эссе, мақала және т.б.), оқытылатын тілдің графикалық-орфографиялық және пунктуациялық жүйелерінің нормаларын сақтай отырып беру. Курс аяқталғаннан кейін студенттерде кемінде 2000 белсенді сөздік сөз болады, сонымен қатар оқу кезінде пассивті сөздікті белсендіреді. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи Медиа дизайн тенденциялары
Курс студенттерде заманауи медиа дизайнның (веб-дизайн, цифрлық дизайн, баспа медиа дизайны, теледизайн) негізгі тенденциялары мен принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны заманауи медиа дизайнның негізгі бағыттарын зерттеуді қамтиды. Ретроспективті, салыстырмалы Медиа дизайн әдістері студенттерге Медиа дизайн процестерінің даму динамикасын қарастыруға мүмкіндік береді. Студенттер Медиа дизайн саласында мамандандырылған терминологияға ие және практикалық сабақтарда қолдана алады. Тәжірибелік сабақтарда Медиа дизайн саласындағы жетекші мамандармен team-teaching ұйымдастырылады Оқытылған курс бойынша қорытынды аттестаттау ауызша емтиханмен және портфолио ұсынумен біріктірілген форматта өтеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі мен әдебиетін ерте оқыту
Курс студенттердің ағылшын тілі мен әдебиетін ерте оқыту әдістері мен технологияларын меңгеруге бағытталған. Пән Қазақстанда және шетелде ағылшын тілін оқытудың бастапқы кезеңін, сондай-ақ бастауыш мектеп жасындағы балаларға ағылшын тілін оқытудың психологиялық негіздерін зерделеуді көздейді. Студенттер бастауыш мектепте оқыған кезде ойын әдістерін, әдістерді және оқу әрекетінің формаларын меңгереді. Шет тілдерін оқытуды ұйымдастырудың өзекті мәселелерін талдайды. Студенттер орта мерзімді жоспарлау негізінде бірқатар сабақтарды әзірлейді, қорғайды, талдайды. Курс соңында ауызша емтихан педагогикалық жағдайларды шешу, сабақтың үзіндісін талдау түрінде ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік Медиа дизайн тарихы
Курс студенттерде медиа дизайнның пайда болуы мен даму тарихы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны медиа дизайнның дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі негізгі бағыттарын зерттеуді қамтиды. Ретроспективті, салыстырмалы-салыстырмалы Медиа дизайн әдістері студенттерге Медиа дизайн процестерінің даму динамикасын қарастыруға мүмкіндік береді. Студенттер Медиа дизайн саласында мамандандырылған терминологияға ие және практикалық сабақтарда қолдана алады. Тәжірибелік сабақтарда Медиа дизайн саласындағы жетекші мамандармен team-teaching ұйымдастырылады Оқытылған курс бойынша қорытынды аттестаттау ауызша форматта өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Курс студенттердің әдістемелік құзыреттілігін, білім беру ұйымдарында ағылшын тілі сабағын өткізу қабілеті мен дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің теориялық бөлігі заманауи, дәстүрлі және дәстүрлі емес гуманистік технологияларды, шет тіліндегі білім беру әдістерін, әдістерін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент presentation Practice Product, Task-based learning, Guided discovery көмегімен жоспарлау, сабақты әзірлеу дағдыларын меңгереді. Студент критериалды бағалау, нормативтік құжаттар негізінде оқытылатын пән бойынша дескрипторларды әзірлеу технологияларын (КСП, ССП, МЖМБС, ТуП) меңгереді және қолданады. Team teaching технологиясы осы пән бойынша студенттерге арналған тәжірибелік сабақтар саласындағы жетекші педагог-практиктермен және әдіскерлермен бірлесіп болжанады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер орта мерзімді жоспарлау негізінде бірқатар сабақтарды жоспарлауды әзірлейді және қорғайды. Емтиханға жіберім курстық жұмыстарды қорғауды жоспарлайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілінің фразеологиясы
Курс іргелі негіздерді қалыптастыруға бағытталған ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесі. Теориялық курс «ағылшын тілінің фразеологиясы» пәнін игеруге бағытталған. Білім алушы фразеологиялық жүйе туралы тұтас, тарихи қалыптасқан функционалдық білім ретінде идеялар жүйесін, зерттелетін материалдың қоғам өміріндегі рөлін, фразеологиялық бірліктерді (бұдан әрі-ФЕ) жіктеуді меңгереді; ұғымдық аппаратты кәсіби қызметтің нақты фактілері мен құбылыстарымен байланыстырады, практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық ережелерді шығармашылықпен пайдаланады; Оқытылатын тіл елінің және өз елінің ұлттық-мәдени ерекшелігі туралы идеялар жүйесін; тіл құбылыстарының ұлттық-мәдени ерекшелігін, Оқытылатын тіл елінің ережелері мен дәстүрлерін меңгерген. Практикалық сабақтарда студент мәтіндердегі фразеологиялық бірліктерді тани алады, ағылшын тілінің фразеологиялық қорының бір бөлігін іс жүзінде қолдана алады, ФЕ аудармасының негізгі әдістерін меңгереді. Бағалау біріктірілген форматта өтеді: ауызша емтихан және практикалық тапсырмаларды орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (С1)
Пән студенттердің күнделікті, мәдени, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді мәдениетаралық деңгейде шешу, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету үшін шет тілдік коммуникативтік құзыреттіліктің С1 деңгейін игеруге бағытталған. Білім алушылар сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін: reading, listening, writing, speaking дамыта отырып, С1 (Advanced) деңгейіне сәйкес келетін шынайы материалмен жұмыс істейді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер сөйлеуде фразеологиялық айналымдарды, лексикалық бірліктерді, ағылшын тілінің стилистикалық әдістерін қолдана алады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлыбритания және АҚШ әдебиеті
Пән студенттерде орта ғасырлар эпикалық поэмасынан қазіргі уақытқа дейінгі ағылшын әдебиетінің дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты: ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу арқылы студенттерді әлем мәдениетімен таныстыру. Теориялық сабақтар курсының мазмұны ағылшын және американдық әдебиетінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі негізгі бағыттарын зерттеуді қамтиды: англо-саксон және англо-норман әдебиетінен бастап, ағартушылық, романтизм, сыншыл реализм, Модернизм және ХХ ғасыр әдебиеті. Ретроспективті, салыстырмалы, әдеби талдау әдістері білім алушыларға зерттелетін тіл елдерінің, ағылшын және Американдық ұлттық сипаттағы әлеуметтік-мәдени шындықтары туралы түсінік қалыптастыруға, негізгі әдеби ұғымдар мен терминдерді игеруге, әдеби бағыттарды, әдістерді талдауға, автордың ұстанымын сыни тұрғыдан қарастыруға, зерттелетін тіл елдерінің әдеби процестеріне бағдарлануға мүмкіндік береді; практикалық сабақтарда көркем шығармаларды талдау дағдыларын жетілдіру, оларды өз оқытушылық тәжірибесінде қолдану, сыныптан тыс сабақтар мен арнайы курстар ұйымдастыру. Ана тілінде сөйлейтіндер мен, Fellowship бағдарламасы бойынша лекторларымен бірлесіп, қазіргі заманғы жаһанданған ағылшын тілді әдебиет бағыттары бойынша тәжірибеге бағытталған дәрістер мен сабақтар ұйымдастырылады. Оқыған курс бойынша қорытынды аттестаттау ауызша емтиханды қамтиды, оған қабылдау жазбаша форматтағы коллоквиумға жоспарланған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі ағылшын грамматикасы
Курс сөйлем құрылымын, сөз таптарын, шақ пен аспектіні, дауысты және синтаксисті зерделеу арқылы заманауи ағылшын грамматикасын қолдану бойынша білім мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Тақырыптарға сөз тіркесі мен сөйлемді талдау, грамматикалық қарым-қатынас, түрлендіру және тыныс белгілері жатады. Курста нақты тілдің қолданылуына баса назар аудара отырып, сипаттаушы және нұсқаушы грамматикаға мән беріледі. Практикалық жаттығуларға шынайы мәтіндерді талдау, сөйлем сызбасын құру және топтық талқылау кіреді. Оқушылар грамматикалық заңдылықтарды анықтайды және теориялық білімдерін практикалық контексте қолданады. Курс сонымен қатар грамматикалық ережелерді бекітуге арналған интерактивті тапсырмаларды, тесттерді және жазбаша тапсырмаларды қамтиды. Сонымен қатар, білім алушылар сандық құралдармен және ресурстармен жұмыс істей алады, олардың түсінігін тереңдету және грамматиканы әртүрлі коммуникативті жағдайларда қолдана алады. Курс қарастырылған практикалық сұрақтар бойынша жазбаша сынақ емтиханымен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Медиа тілінің грамматикасы
Курс әртүрлі МТГ, соның ішінде баспа, эфирлік және цифрлық платформаларда қолданылатын тілдің бірегей грамматикалық құрылымдары мен стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оқушылар жаңалықтарда, жарнамада, әлеуметтік желілерде және ойын-сауықта жиі кездесетін сөйлем құрылымдарын, лексикалық таңдауларды, синтаксистік үлгілерді және риторикалық құралдарды талдайды. Студенттер тілдің сендіру, ақпараттандыру және көңіл көтеру үшін қалай қызмет ететінін зерттейді, әсіресе үнге, тіркелуге және аудиторияның қатысуына назар аударады. Тәжірибелік сабақтар медиа мазмұнын мәтіндік талдауды, платформалардағы тілді қолдануды талқылауды және жарнамалар немесе жаңалықтар мақалалары сияқты медиа материалдарын жасауды қамтитын топтық әрекеттерді қамтиды. Студенттер сендіру, көрнекі тіл және мультимодальды қарым-қатынас грамматикасын анықтау үшін жұмыс істейді. Курс қарастырылған практикалық сұрақтар бойынша жазбаша сынақ емтиханымен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу стилі және мәдениеті
Курс ағылшын тілінің стилистикалық құрылымы, оның функционалды стильдері мен экспрессивті құралдары туралы ақпаратты теориялық тұрғыдан жалпылайтын және жүйелейтін негізгі білімді қалыптастыруға, тілдің стилистикалық ресурстарын жанрлар мен мәтіндердің мазмұнына сәйкес әр түрлі әдістермен және тәсілдермен танысуға бағытталған. Теориялық курстың мазмұны стилистиканың категориялық-тұжырымдамалық аппаратының ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, лексикалық және синтактикалық экспрессивті құралдарын және стилистикалық әдістерді, олардың мәтіндегі қатынастары мен функцияларын зерттейді. Курстың практикалық сабақтары барысында білім алушылар оқытылатын тілдің функционалдық стильдерін және олардың мәдениетаралық қарым-қатынаста жұмыс істеу ерекшеліктерін бөлектеу принциптерімен танысады, стилистикалық әдістерді, экспрессивті құралдарды зерттеу әдістерін меңгереді, әдеби шығармаларды тарихи, идеялық, эстетикалық маңыздылығы тұрғысынан талдауды үйренеді; сөздік қорын терминологиямен, тілдік шындықпен байытады, бұл оларға ағылшын тілін меңгеруге көмектеседі толық көлемде және оны өз оқыту тәжірибесінде қолданыңыз. Ана тілінде сөйлейтіндердің қатысуымен практикалық сабақтар қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медиа мәтінді құру технологиясы
Курс студенттерде медиа материалдарды құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, медиа мәтіннің коммуникативті процестерге әсер ету ерекшеліктерін пайдалануға бағытталған. Пән ағылшын тілі сабақтарын өткізу үшін цифрлық және мультимедиялық мәтіндердің, цифрлық форматтардың, бейнематериалдардың, анимациялардың, интерактивті әңгімелердің түрлерін зерделеуге және практикада қолдануға бағытталған. Студент сандық кеңістікте медиа мәтіндерді, қысқаметражды фильмдерді, сұхбаттарды, Reels, YouTube, Tiktok сюжеттерін жасайды. Студент сторителлингтің дайын модельдері мен әдістерін таңдап, қолдана алады. Сонымен қатар шығармалардың, анимациялардың, графикалық бағдарламалардың үлкен және кіші формаларын зерттейді. Курс бойынша қорытынды аттестаттау бейне сюжетті немесе бейне сұхбатты дайындауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтінді әдеби талдау
Курс мәтінді түсіндіру, әдеби талдау және ағылшын көркем әдебиетінің мәтіндерін аналитикалық оқу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс белгілі бір оқу технологияларын қолдана отырып, аналитикалық оқу әдістері мен әдістерін оқытудың теориялық сұрақтарын қамтиды.Әдеби талдау курсын зерделеу барысында білім алушылар мәтінмен жұмыс істеуде ғылыми көзқарас дағдыларын қалыптастырады және оның нәтижелерін ағылшын тілінде ауызша да, жазбаша да баяндайды; ғылыми сыни ойлау дағдыларын, көркем әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын, күрделі мәселелерге әртүрлі көзқарастарды сыни талдау және өз ұстанымын тұжырымдау дағдыларын жетілдіреді. Практикалық сабақтарда студенттер аналитикалық оқу әдістерін қолдана отырып, классикалық ағылшын әдебиетімен әлемдегі ең көп сатылатын мәтіндерді оқиды. Алынған құзыреттерді бағалау ауызша емтиханның аралас форматында өтеді: теориялық сұрақ және классикалық және қазіргі ағылшын әдебиетінің көркем мәтініне практикалық әдеби талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән студенттердің әдебиетті оқыту саласындағы теориялық, практикалық және әдістемелік дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты: білім алушылардың ағылшын тілді әдебиеттерді оқытудың заманауи әдістерін, технологияларын меңгеруі, білім беру қызметін ұйымдастыру және оқытудың әртүрлі кезеңдерінде білім алушылардың жетістіктерін бағалау. Пән ағылшын әдебиетін оқыту саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың әдістері мен әдістерін зерттеуге, сабақтарды жоспарлауға бағытталған. Теориялық және практикалық сабақтар барысында студент ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістерін, мәтінді ұсыну әдістері мен әдістерін, мәтінді әдеби талдауды, академиялық оқуды, сондай-ақ ағылшын тілінде әдебиетті оқытудың әртүрлі әдістерін меңгереді. Пән бойынша қорытынды аттестаттау ағылшын тілі әдебиеті бойынша сабақ жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, шығарманы талдауды, оқу ұпайын, әдеби түсініктемені қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медиа зерттеулер
Курс студенттердің жаңа экрандық технологиялардың өзара байланысын бағалау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курста жаһандық медиа, аймақтық және әлемдік БАҚ саласындағы өндіріс пен тұтынудың заманауи тәжірибелері, медиа нарықты сыни бағалаудың теориялық, мәдени және тарихи аспектілері бар. Студент TED Talks, YouTube, Facebook, TikTok қолдана отырып, медиа зерттеулерді таңдайды және тиімді жүргізеді. Оқытылған курс бойынша қорытынды аттестаттау студенттік конференцияда оны сынақтан өткізе отырып, медиа-зерттеу жобасын ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Бұқаралық ақпарат құралдары және педагогикалық шеберлік
Пән медиа кеңістікте оқу процесін тиімді жүзеге асыру үшін жергілікті шындықты ескере отырып, педагогикалық шеберлікті дамытуға бағытталған. Студент «Педагогикалық шеберлік» ұғымын, педагогикалық қызметтің құрылымын, ерекшелігін зерттейді. Курс ақпарат теориясының жалпы мәселелерін, медиа принциптері мен функцияларын, медиа және цифрлық қызмет негіздерін зерттейді. Студент цифрлық монтаждау және ретушинг дағдыларын дамытады. Топтық жағдайларға, case Study, Action Research көмегімен проблемалық жағдайларға қатысады.Оқытылған курс бойынша қорытынды аттестаттау ауызша емтиханды, проблемалық педагогикалық жағдайды шешуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тіл теориясының негіздері (Теориялық грамматика, Теориялық фонетика, зерттелетін тілдің лексикологиясы)
Пән ағылшын тілінің тілдік жүйесі мен лингвистикалық пәндер жүйесі туралы түсініктерді жүйелеуге және тереңдетуге, негізгі лингвистикалық ұғымдарды нақтылауға, лингводидактикалық зерттеулердің мәселелерімен, әдіснамасымен және әдістемесімен танысуға бағытталған. Теориялық курста ағылшын тілінің лингвистикасының теориялық негіздерін, соның ішінде қарым-қатынас пен рефлексияны меңгеруге арналған лексикалық және грамматикалық тақырыптар бар. Практикалық курс лингвистика студенттерінің жалпы лингвистикалық дайындығын қалыптастыруға, жетілдіруге және тереңдетуге және Теориялық грамматика, Теориялық фонетика және ағылшын тілінің лексикологиясы, тіл теориясының маңызды мәселелері, лингвистикалық ғылым тарихы және лингвистикалық талдау әдістері туралы білім алуға бағытталған. Курстың мазмұны сонымен қатар студенттердің теориялық глоссарийін кеңейтетін практикалық жағдайларды шешуге, зерттелетін тілдің семантикасы, лексикологиясы мен грамматикалық құрылымдарының бірлігінің тұжырымдамалық көрінісін қалыптастыруға мүмкіндік беретін тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қамтиды. Курстың соңында білім алушыларда оқытылатын оқу пәндерінің тілін практикалық қолдану кезінде, оқытудың Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру кезінде қолдануға болатын ағылшын тілі жүйесінің жалпы теориялық идеялары қалыптастырылады. Практикалық сабақтар барысында студенттер әртүрлі әлеуметтік нысандарда (жеке, жұпта, топта) ағылшын фонетикасының, грамматикасының, лексикологиясының теориялық негіздерін түсінуді және оларды өз тәжірибелерінде практикалық қолдануды көрсетеді.Алынған құзыреттерді зерттелген теориялық мәселелер бойынша ауызша емтихан арқылы бағалау жоспарлануда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби сертификаттауға дайындық стратегиялары (TKT, TESOL)
Курс халықаралық деңгейдегі ағылшын тілі мұғалімдерінің әдістемелік, педагогикалық дайындығының аспектілерін қамтиды. Теориялық сабақтарда білім алушы шет тілін оқытудың тиісті ғылыми-әдістемелік терминологиясын меңгереді, ТКТ-ның үш модулімен, TESOL мазмұнымен танысады. PHP, TBL, PBL, case-study, lesson-study және т. б. жалпы қабылданған әдістермен, әдістермен, технологиялармен қолда бар білім мен оқыту дағдыларын синхрондайды. Практикалық сабақтарда студенттер қосымша оқу құралдарын, ресурстар мен материалдарды пайдалана отырып, сабақтарды жоспарлайды. Сабақтың жүргізілуі мен барысын жобалайды. Практикалық сабақтарға тәжірибеден өтіп жатқан педагогтар мен әдіскерлер шақырылуы мүмкін. Оқытылған курс бойынша қорытынды аттестаттау тест тапсырмаларын шешу форматында өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация
Пәннің мазмұны әлемнің мәдениеті мен мәдени әртүрлілігін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты: мәдени релятивизм қағидаттарын және шет тілді мәдениеттің өзіндік ерекшелігін және шет тілді қоғамның құндылық бағдарларын құрметтеуді және этноцентризмнен бас тартуды көздейтін этикалық нормаларды басшылыққа алу қабілетін қалыптастыру. Курстың теориялық бөлігі аясында білім алушы мәдениетаралық коммуникацияның теорияларымен және негізгі принциптерімен (мәдени релятивизм, Льюистің мәдениетаралық коммуникация моделі: сызықтық-белсенді, мультиактивті және реактивті мәдени нормалар; Хофстедтің мәдени өлшемдер теориясы; Холлдың әлеуметтік бірлігі және жоғары және төмен контекст мәдениеті тұжырымдамасы және т.б.) танысады. Тәжірибелік сабақтарда ол оқытылатын шет тілдері елдерінің мәдениетіне тән құндылықтар мен идеялар туралы білім жүйесін және мемлекеттік тілді ана тілінде сөйлейтіндер әлемінің тілдік бейнесін меңгереді және Қазақстан халықтарының тілдері; әлеуметтік және кәсіби байланыстардың сәйкестігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; оқушыларда орта тілдік тұлғаның ерекшеліктерін қалыптастыру, бастауыш тілдік тұлғаны дамыту, оқушылардың коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында білім беру мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдана білу. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Академиялық оқу
Пән академиялық оқу, отандық және ағылшын тіліндегі ғылыми мәтіндерді оқу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Мазмұны Пән ғылыми дискурс негіздерін, ғылыми өнім түрлерін, ғылыми стиль нысандарын, ғылыми метафораны, ғылыми әдебиеттерді, мақалаларды, монографияларды және басқа да ғылыми өнімдерді ағылшын және орыс, қазақ тілдерінде оқудың теориялық және практикалық мәселелерін іске асырады. Практикалық сабақтар барысында студенттер ғылыми сыни талдаудың әдістері мен әдістерін қолдана отырып, ғылыми мәтіндерді оқу дағдыларын жетілдіреді, ғылыми терминологиялық аппаратты кеңейтеді, ағылшын тілінде ғылыми дискурс дағдыларын меңгереді; түйіндеме жазуды үйреніңіз, Scientific Proposal, Summary and Response, academic article, academic essay etc. Білім алушылар ғылыми, квази-ғылыми мәтіндерді танып, ажырата алады, плагиатқа қарсы саясаттың, академиялық адалдықтың, ғылыми этиканың, ғылыми ашықтықтың маңызын түсіне алады. Қорытынды курс бойынша аттестаттау курстың терминологиялық коллоквиумын және ағылшын тіліндегі бейтаныс ғылыми мақаланы оқу мен талдауды, мәтінді түсіну және сыни тұрғыдан түсіну қабілеттерін қолдана отырып, емтихан алушының сұрақтарына жауап беруді қамтитын ауызша емтиханды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларды, олардың ата-аналарын, әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекеттеседі.
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды тарата отырып, білім беру және медиа кеңістігінде тұлғалық дамуды мақсатты түрде жүзеге асыра отырып, командада және сынып ұжымында жұмысты талдайды және ұйымдастырады.
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерді талдайды және жүргізеді.
- Деректерді сыни және статистикалық талдау мен оларды көрнекілендіру негізінде алынған өзінің зияткерлік қызметінің нәтижесімен жұртшылық пен ата-аналардың алдында сөз сөйлейді.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескеріп,түрлі жоспарды, білім беру процесін жобалайды,
- Шығармашылық қатысымдылық, сыни, көшбасшылықты және педагогикалық әдепті сақтай отырып және оларды онлайн мен офлайн ортада пайдаланып, цифрлық технологияларды тиімді қолданады.
- Зерттелетін тілдің әртүрлі аспектісін: грамматикалық құрылымдарды, сөйлеудің дұрыстығын, синтаксисті, фразеологиялық және лексикалық бірліктерді, тіл стильдерін қолдана отырып, тиісті деңгейде ағылшын тілі мен әдебиетін жан-жақты меңгеруді көрсетеді.
- Заманауи білім беру және медиа технологияларын, нормативтік талаптар мен құжаттамаға сәйкес келетін шет тілін оқыту әдістерін пайдалана отырып, тілдік және әдебиеттану пәндері, арнайы курстар бойынша таңдау, жинақтау арқылы әдістемелік сауатты оқу процесін қамтамасыз етеді.
- Салыстырмалы, салғастырмалы, дискриптивті талдау, Lesson Study, Case Study және Action Research дағдыларын дамыту мақсатында зерттелетін тіл мен әдебиет саласында зерттеулер жүргізеді.
- Заманауи медиа дизайн тенденциялары негізінде әлеуметтік сұраныстар мен қажеттіліктер бойынша оқытылатын тіл мен әдебиеттің білім беру контентінің аударымы үшін өзекті SMM (Popsters – әлеуметтік желілердегі мазмұнды талдау, SMM-планер – әлеуметтік желідегі автопостинг, Vidgets, Trello – мазмұнды дайындауға арналған құралдар, Мedia Space, Data Visualization және т.б.) іріктейді, бағалайды және қолданады.
- Курстар, семинарлар, workshops, вебинарлар өткізу, білім беру блогтарын жүргізу, білім алушылар, ата-аналар, оқытушылар мен стейкхолдерлердің team-building арқылы медиа сауаттылықтың оқыту әдістерін жоспарлайды және қолданады.
- Оқушыларды пәндік даярлау, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру процесінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, тіл мен әдебиетті оқытудың медиа қосымшаларын, мультимедиялық құралдарын әзірлеуге бастамашылық жасайды.