Ойындарда графикалық бағдарламалау

  • Курс компьютерлік ойындардың маңызды техникалық аспектісін — графиканы рендерлеуді қамтиды. Магистранттар рендерлеудің әртүрлі құбырларының кезеңдерін және GPU-да есептеулер жүргізу үшін жазылған бағдарламалардың ерекшеліктерін зерттейді. Шейдерлерді жасау арқылы олар 3D нысандардың жарықтандыруын басқара алады. Түстік математиканы пайдалану арқылы шынайы және стильдендірілген бейне эффектілеріне қол жеткізуге болады. Графиканың жұмыс принциптерін түсіну ойындарды әртүрлі платформаларға оңтайландырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады.
  • Образовательная программа 7M06106 Бағдарламалық инженерия
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top