Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар (Бронх-өкпе ауруларды диагностикалаудың функционалды әдістері және дифференциальды диагностикасы; Амбулаториялық кезеңде балалар пульмонологиясындағы кең таралған аурулар; Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диспансерлеу; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде бойынша қызмет көрсету)

  • Пән балалардағы бронх-өкпе ауруларының дифференциалды диагнозын жүргізу кезінде тексерудің функционалдық әдістерінің рөлін және олардың маңыздылығын анықтауға мүмкіндік береді; әртүрлі жастағы балалардағы тыныс алу және дем шығару механизмдерінің физиологиялық ерекшеліктерін білуді көрсетеді; пульмонологиялық ауруларымен балаларда (пульсоксиметрия, пикфлуметрия, спирография, оның ішінде бронходилатация және бронх арандатушылық сынамалары бар және т.б.) зерттеудің функционалдық әдістерін жүргізуді меңгеру және олардың нәтижелерін түсіндіру; пульмонологиялық аурулары бар балаларды диспансерлеудің негізгі қағидаттарын айқындау; амбулаториялық кезеңде олардың мониторингін жүргізуге; балалардағы созылмалы пульмонологиялық аурулар кезінде базистік терапияның тиімділігін бағалау үшін амбулаториялық кезеңде жүргізілетін қажетті диагностикалық әдістерді зерделеуға; диспансерлеу сапасының индикаторларын бағалау; балалар пульмонологиясында МӘМС және ТМККК бойынша қызметтер көрсету дағдыларын алу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді (негізгі МӘМС және ТМККК қағидаттары; МӘМС және ТМККК кіретін диагностикалық және емдеу іс- шаралары; МӘМС және ТМККК регламенттейтін нормативтік- құқықтық актілер); балалардағы тыныс алу жүйесінің анатомиялық ерекшеліктерін, клиникалық көріністерді анықтаумен және дифференциалды диагноз қою үшін синдромдарды бөліп көрсетумен және амбулаториялық кезеңде науқастарды басқару тактикасын, болжамды, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдана отырып, алдын алу мәселелерін анықтауға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді анықтаумен балалардағы кең таралған пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін білуге мүмкіндік береді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар); науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.
  • Образовательная программа 7R01123 Пульмонология (ересектер, балалар)
  • Несиелер 12
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top