Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01123 Пульмонология (ересектер, балалар) в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Пациенттерге медициналық көмек көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медицинада, ғылымда және тәжірибеде алдыңғы қатарлы инновациялық технологияларды өмір бойы қолдану және дамытуға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті жоғары білікті пульмонолог-дәрігерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R007 Пульмонология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы диагностиканың визуалды әдістері; Пульмонологиядағы патоморфология; Пульмонологиядағы фармакотерапия; Стационардағы тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)

    Пән диагностиканың визуалды әдістерін жүргізу үшін көрсеткіштерді анықтау дағдыларын игеруге; негізгі рентгенологиялық синдромдарды анықтау және оларды түсіндіруге; ересек науқастардағы пульмонологиялық ауруларды диагностикалауда кеуде қуысы органдарының шолу рентгенографиясы мен компьютерлік томографиясының маңыздылығын және ультрадыбыстық зерттеу әдістерінің (плевра қуысының, өкпенің УДЗ, ЭхоКГ) мүмкіндіктерін бағалауға мүмкіндік береді; өкпедегі әртүрлі патологиялық процестерде органдар мен тіндердегі патоморфологиялық өзгерістерді түсіндіру дағдыларын игеруге; ересек науқастардағы пульмонологиялық ауруларды диагностикалаудағы патоморфологиялық әдістердің маңыздылығынт бағалауға; ӨСОА, өкпенің бронхоэктаздық ауруы, өкпенің интерстициальды аурулары, дәнекер тінінің аурулары кезінде өкпенің зақымдануы кезіндегі патоморфологиялық диагностикалық критерийлерді анықтауға мүмкіндік береді; диагноз қоюға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді анықтау және дифференциалды диагноз жүргізу үшін синдромдарды бөліп және клиникалық көріністерді анықтаумен тыныс алу жүйесінің анатомиялық ерекшеліктерін (өкпенің сегменттік құрылымы), ауруханада ересек науқастарда тыныс алу органдарының жиі кездесетін респираторлы ауруларының патогенетикалық механизмдерін (тыныс алу органдарының қабыну, бронхобструктивті аурулары, созылмалы тыныс жетіспеушілігі, созылмалы өкпе жүрегі), денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып, стационарлық кезеңде ересек науқастарды жүргізу тактикасын білуді көрсетуге мүмкіндік береді; стационарлық кезеңде ересек науқастарды ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина мәселелерін зерделеуге мүмкіндік береді: этиотропты, патогенетикалық, симптоматикалық терапия; антибиотиктер, негізгі топтар, көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер; пневмония, сепсис, енгізу жолдары кезіндегі стационарлық кезеңде басым антибактериалды терапия; аралас антибактериалды терапия; стационарда бронхолитикалық терапияны енгізудің басым жолдары; қақырық дренажын жақсартатын препараттар; жөтелге қарсы препараттар; симптоматикалық терапия; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Стационардағы пульмонология-1, балалар (Балалар пульмонологиясындағы диагностиканың визуалды әдістері; Балалар пульмонологиясындағы фармакотерапия; Әр түрлі патогенді факторлармен байланысты аурулар; Тыныс алу жолдарының аллергиялық аурулары)

    Пән балаларда диагностиканың визуальды әдістерін жүргізу үшін көрсеткіштерді анықтау дағдыларын игеруге; негізгі рентгенологиялық синдромдарды анықтау және оларды интерпретациялау; кеуде қуысы органдарының шолу рентгенографиясы мен компьютерлік томографиясының маңыздылығын және балалардағы пульмонологиялық ауруларды диагностикалауда ультрадыбыстық зерттеу әдістерінің (плевра қуысының, өкпенің УДЗ, ЭхоКГ) мүмкіндіктерін бағалауға мүмкіндік береді; стационарлық кезеңде тыныс алу жолдарының аллергиялық ауруларымен, әртүрлі патогендік факторлармен (тыныс алу органдарының қабыну, бронх обструктивті аурулары, тыныс алу жеткіліксіздігі) байланысты ауруларымен, әртүрлі жастағы балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып болжамды анықтауға мүмкіндік береді; стационарлық кезеңде балалардағы рационалды фармакотерапия және дәлелді медицина мәселелерін зерттеуге мүмкіндік береді: этиотропты, патогенетикалық, симптоматикалық терапия; антибиотиктер, негізгі топтар, көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер; пневмония, сепсис, енгізу жолдары кезінде әртүрлі жастағы балалардағы стационарлық кезеңде басым антибактериалды терапия; аралас антибактериалды терапия; стационарда әр түрлі жастағы балаларда бронхолитикалық терапияны енгізудің басым жолдары; қақырық дренажын жақсартатын препараттар; жөтелге қарсы препараттар; симптоматикалық терапия; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық принциптерді ұстануды көрсету, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар (Бронх-өкпе ауруларды диагностикалаудың функционалды әдістері және дифференциальды диагностикасы; Амбулаториялық кезеңде балалар пульмонологиясындағы кең таралған аурулар; Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диспансерлеу; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде бойынша қызмет көрсету)

    Пән балалардағы бронх-өкпе ауруларының дифференциалды диагнозын жүргізу кезінде тексерудің функционалдық әдістерінің рөлін және олардың маңыздылығын анықтауға мүмкіндік береді; әртүрлі жастағы балалардағы тыныс алу және дем шығару механизмдерінің физиологиялық ерекшеліктерін білуді көрсетеді; пульмонологиялық ауруларымен балаларда (пульсоксиметрия, пикфлуметрия, спирография, оның ішінде бронходилатация және бронх арандатушылық сынамалары бар және т.б.) зерттеудің функционалдық әдістерін жүргізуді меңгеру және олардың нәтижелерін түсіндіру; пульмонологиялық аурулары бар балаларды диспансерлеудің негізгі қағидаттарын айқындау; амбулаториялық кезеңде олардың мониторингін жүргізуге; балалардағы созылмалы пульмонологиялық аурулар кезінде базистік терапияның тиімділігін бағалау үшін амбулаториялық кезеңде жүргізілетін қажетті диагностикалық әдістерді зерделеуға; диспансерлеу сапасының индикаторларын бағалау; балалар пульмонологиясында МӘМС және ТМККК бойынша қызметтер көрсету дағдыларын алу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді (негізгі МӘМС және ТМККК қағидаттары; МӘМС және ТМККК кіретін диагностикалық және емдеу іс- шаралары; МӘМС және ТМККК регламенттейтін нормативтік- құқықтық актілер); балалардағы тыныс алу жүйесінің анатомиялық ерекшеліктерін, клиникалық көріністерді анықтаумен және дифференциалды диагноз қою үшін синдромдарды бөліп көрсетумен және амбулаториялық кезеңде науқастарды басқару тактикасын, болжамды, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдана отырып, алдын алу мәселелерін анықтауға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді анықтаумен балалардағы кең таралған пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін білуге мүмкіндік береді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар); науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы функционалды диагностикалық әдістер; Бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидалары; Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)

    Пән пульмонологиядағы тексерудің функционалдық әдістерінің рөлін анықтауға мүмкіндік береді; тыныс алу органдары жүйесінің физиологиялық ерекшеліктерін (тыныс алу және дем шығару механизмдері, өкпе көлемі, өкпенің сегменттік құрылымы) білуін көрсетуге; пульмонологиялық аурулары бар ересек науқастарға (пульсоксиметрия, пикфлуметрия, спирография, оның ішінде бронходилатациялық және бронх арандатушылық сынамаларымен, 6-минуттық жаяу жүру сынағымен және т. б.) функционалдық зерттеу әдістерін жүргізуді меңгеруге, және олардың нәтижелерін түсіндіруге; амбулаториялық кезеңде ересек науқастарды ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина мәселелерін зерттеуге мүмкіндік береді: бронхолитикалық және антибактериалды терапияның жалпы принциптері, бронхолитиктердің және антибиотиктардың әртүрлі кластарының әсер ету механизмі; эмпирикалық және ұтымды антибактериалды терапия; ҚР амбулаториялық- емханалық пульмонологиялық көмекті ұйымдастыруды, пульмонологиялық аурулардың номенклатурасы мен жіктелуін зерделеуге мүмкіндік береді; клиникалық көріністерін айқындай отырып және дифференциалды диагноз жүргізу үшін синдромдарды бөліп көрсете отырып, пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін және диагнозды, амбулаториялық кезеңде ересек науқастарды жүргізу тактикасын, болжамды, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдана отырып, профилактика, диспансерлеу мәселелерін анықтауға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді білуді көрсету (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар); науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Бронх-өкпе жүйесінің жұқпалы аурулары кезіндегі сепсис

    Сепсисті диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Сепсис: жіктелуі; оның дамуына әкелетін бронх-өкпе жүйесінің инфекциялық ауруларының негізгі қоздырғыштары; қауіп факторлары; оның дамуының патогенетикалық буындары; диагностикалық және дифференциалды-диагностикалық критерийлер, науқастарды дәлелді медицина тұрғысынан жүргізу тактикасы. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Ауыр сепсис. Септикалық шок. Сепсиспен көп ағзалық жеткіліксіздік синдромы. Болжам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы пульмонология-2, балалар (Бронх-өкпе жүйенің туа біткен ауытқулары және балалардағы генетикалық анықталған аурулар; Балалардағы өкпенің интерстициальды аурулары; Бала жасындағы қарқынды пульмонология)

    Пән стационарлық сатыда өкпенің интерстициальды аурулары, бронх-өкпе жүйесінің туа біткен аномалиялары және генетикалық детерминацияланған аурулары бар балаларды диагностикалау мен емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық бақылауға және болжамды анықтауға; пульмонологиядағы балалардың шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалау дағдыларын меңгеру (ЖРДС, пневмоторакс, сепсис, инфекциялық токсикалық шок, анафилактикалық шок және т.б.); олардың дамуының қауіп факторларын анықтау; төтенше жағдайлардың даму механизмін, олардың диагностикалық және дифференциалды диагностикалық критерийлерін, болжамын анықтау; Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамаларына және халықаралық ұсыныстарға сәйкес стационарлық кезеңде білікті медициналық көмек көрсету; емделушімен, оның қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен жұмыс істеуде коммуникативті дағдыларды көрсетуге, этикалық принциптерге адалдық, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар (Балалардағы орфандық аурулар; Балалардағы бронх-өкпе жүйенің туа біткен ақаулары; Балалардағы өкпе мен бронхтың тұқым қуалайтын аурулары; Бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту)

    Пән амбулаториялық кезеңде өкпенің орфандық аурулары, бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ақаулары және өкпе мен бронхтардың тұқым қуалайтын аурулары бар балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, болжамды, алдын алу мәселелерін анықтауға; балалар пульмонологиясында медициналық оңалту әдістерін жүргізу дағдыларын игеруге; бронх-өкпе ауруларымен әртүрлі жастағы балаларда өкпені оңалтудың жалпы принциптерін, амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының жіті және созылмалы аурулары кезінде оңалту кезеңдерін игеруге мүмкіндік береді; пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсетуге мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Торакальды хирургиядағы дифференциалды диагностика және жедел көмек

    Торакальды профильдегі хирургиялық ауруларды диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Дәлелді медицина тұрғысынан шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу. Торакальды хирургиясындағы аз инвазивті диагностика, бейнеторакоскопия және бейнеасистирленген торакоскопия, торакоцентез және Бюлау бойынша плевра қуысын дренаждау. Дифференциалды диагноз және торакальды хирургиясындағы шұғыл көмек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми жоба

    Ғылыми зерттеулер стандарттары. Ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру, зерттеу тобында жұмыс істеу. Зерттеу жобасының элементтері. Жоспарлауға жүйелік көзқарас. Зерттеу сұрағын, гипотезаны қалыптастыру. Дизайн және зерттеу әдістемесі. Ақпаратты жинау. Дәлелді медицина. Халықаралық деректер қоры. Ақпараттық технологиялар.Деректерді өңдеу және талдау. Нәтижелерді жариялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы пульмонология-2, ересектер (Фтизиопульмонология; Онкопульмонология; Өкпенің интерстициальді және орфандық аурулары; Бронхо-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестер; Қарқынды пульмонология; Интервенциялық пульмонология)

    Пән өкпенің интерстициальді және орфанды аурулары, бронх-өкпе жүйесі дамуының аномалиялары және өкпедегі іріңді процестері бар ересек пациенттерде стационарлық кезеңде Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін (Қазақстан Республикасының қолданыстағы денсаулық сақтау саласындағы нормативтік құқықтық актілерін, ұсынымдарын) пайдалана отырып диагноз қоюға және емдеуге, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүргізуге, болжамын анықтауға; ересектердегі өкпе туберкулезін және тыныс алу органдарының онкологиялық ауруларын анықтау бойынша менеджментті жүзеге асыруға; өкпе туберкулезін және өкпе обырын, олардың негізгі формаларын, қауіп факторларын, диагностикалық критерийлерін анықтау; оларды пульмонологиялық ауруларынан ажырату; Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамаларына, халықаралық ұсынымдарға сәйкес, оның ішінде өкпе туберкулезінің және параканкрозды пневмонияның өкпе ауруларымен біріктірілген жағдайда пациентті жүргізу тактикасын анықтау; ересектердегі пульмонологиядағы шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларды диагностикалау дағдыларын меңгеру (өкпе эмболиясы, ЖРВИ, пневмоторакс, сепсис, инфекциялық токсикалық шок, анафилактикалық шок және т.б.); олардың дамуының қауіп факторларын анықтау; төтенше жағдайлардың даму механизмін, олардың диагностикалық және дифференциалды диагностикалық критерийлерін, болжамын анықтау; Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамаларына және халықаралық ұсыныстарға сәйкес стационарлық сатыда білікті медициналық көмек көрсету; ересек пациенттерде интервенциялық пульмонологияның негізгі диагностикалық және емдік процедураларын жүргізу (көмек көрсету) дағдыларын меңгеру, интервенциялық диагностикалық әдістердің нәтижелерін интерпретациялау; пациенттермен, олардың қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен жұмыс істеуде коммуникативті дағдыларды көрсету, этикалық принциптерге ұстанымға, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуға, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 26
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер (Өкпенің аллергиялық және кәсіби аурулары; Ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуы; Өкпені оңалту; Амбулаториялық кезеңде тыныс алуды қолдау)

    Пән амбулаториялық кезеңде өкпенің аллергиялық және кәсіптік аурулары бар, ұйқы кезінде тыныс алуы бұзылғаны бар ересек науқастарға диагноз қоюға және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүзеге асыруға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып, болжамды, профилактика, диспансерлеу мәселелерін айқындауға мүмкіндік береді; пульмонологияда медициналық оңалту әдістерін жүргізу дағдыларын игеруге; тыныс алу органдарының аурулары бар ересек науқастарда өкпені оңалтудың жалпы принциптерін, тыныс алу органдарының жіті және созылмалы аурулары кезінде оңалту кезеңдерін, өкпені оңалтудағы тыныс алу гимнастикасының маңыздылығын игеруге мүмкіндік береді; тыныс алу жүйесінің физиологиялық ерекшеліктерін (тыныс алу органдарының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, анатомиялық өлі кеңістікті, тыныс алуды реттеуді) білуге мүмкіндік береді; амбулаториялық кезеңде пульмонологиялық аурулары бар ересек науқастарда тыныс алуды қолдаудың принциптері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді; ұзақ мерзімді оттегі терапиясын және инвазивті емес респираторлық қолдауды, науқастарды респираторлық қолдау үшін СРАР орындарын анықтау бойынша білім алуға; инвазивті емес респираторлық қолдау режимдерін таңдау дағдыларын меңгеруге; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық принциптерді ұстануды көрсету, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Пульмонологиядағы қарқынды тыныс алу терапиясының сұрақтары

    Көмекші және мәжбүрлі респираторлық қолдау үшін клиникалық және зертханалық көрсеткіштер. Пульмонологиялық бейіндегі науқастарға респираторлық қолдау жүргізудің ерекшеліктері. Вентиляциялық протездеу кезеңіндегі өкпе мен жүрек ішілік гемодинамиканың биомеханикалық қасиеттері. Тыныс алу жеткіліксіздігі кезіндегі қанның қышқылдық- негіздік күйі. Респираторлық қолдау тиімділігінің критерийлері. Науқастарды көмекші вентиляциядан қауіпсіз және ыңғайлы шығару арналған жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өкпенің диссеминирленген аурулары кезіндегі жоғары мүмкіндікті компьютерлі томография

    Компьютерлік томографияның жалпы принциптері, компьютерлік томографтың конфигурациясы, сканерлеу режимдері, томографиялық кесінді қалыңдығы. Кеуде мүшелерінің патологиясының КТ диагностикасының негіздері. Өкпенің КТ жүргізу әдістемесі. ЖАКТ (жоғары ажыратымдылық-5-8 ретті бронхтарды бейнелеу). Өкпенің қалыпты және вариантты анатомиясы. Томограммалардағы өкпенің сегменттік құрылымы. ЖАКТ мәліметтері бойынша өкпенің таралған ауруларының диагностикалық және дифференциалды- диагностикалық критерийлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өкпе дамуының кешенді бұзылыстарынан болған туа пайда болған ақаулар

    Дәлелді медицина тұрғысынан өкпенің дамуының аралас бұзылуынан туындаған туа біткен ақауларды диагностикалау және емдеу. Жіктелуі. Өкпенің дамуының аралас бұзылуынан туындаған туа біткен ақаулардың дамуына ықпал ететін факторлар, оның дамуының патогенетикалық байланыстар. Диагностикалық және дифференциалды диагностикалық критерийлер. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Науқастарды жүргізу тактикасы. Болжам. Алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бронх-өкпе аурулары бар жүкті әйелдерді жүргізу ерекшеліктері

    Жүкті әйелдердегі бронх-өкпе ауруларын диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Жүкті әйелдің организмінде болатын физиологиялық өзгерістер. Жүкті әйелдердегі тыныс алу органдары қызметінің ерекшеліктері. Дәлелді медицина тұрғысынан жүкті әйелдердегі бронх-өкпе ауруларын диагностикалау және емдеу. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Бронхөкпе патологиясымен жүкті әйелдерді жүргізу тактикасы. Болжам. Жүкті әйелдерде бронхөкпе патологиясын алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардағы тұқым қуалайтын және туа пайда болған өкпе аурулары

    Пән балаларда туа біткен және тұқым қуалайтын өкпе ауруларын диагностикалауға, оларды емдеуге, алдын алуға, медициналық оңалтуға, динамикалық бақылауға, осы аурулардың дамуына әкелетін қауіп факторларын анықтауға, диагностикалық және дифференциалды диагностикалық критерийлерді мегеруге мүмкіндік береді; халықаралық стандарттарға сәйкес туа біткен және тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау және емдеу алгоритмдері; дәлелді медицина мәліметтеріне негізделген педиатриялық көмек көрсету; болжам; алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өкпелік гипертензиялардың ажыратпалы диагностикасы

    Өкпе гипертензиясын диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Дәлелді медицина тұрғысынан өкпе гипертензиясын диагностикалау және емдеу. Өкпе гипертензиясының жіктелуі. Өкпе гипертензиясының дамуына ықпал ететін факторлар, оның дамуының патогенетикалық байланыстары. Өкпе гипертензиясының диагностикалық/дифференциалд ы диагностикалық критерийлері. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Өкпе гипертензиясымен науқастарды жүргізу тактикасы. Болжам. Өкпе гипертензиясының алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Тыныс алу жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін; клиникалық көріністерін анықтаумен және синдромдарды бөліп көрсетумен пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін; пульмонологиялық бейіндегі аурулардың рационалды фармакотерапиясы мен дәлелді медицинасы мәселелерін білуді көрсету.
  • Медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде пульмонологиялық патологиясы бар ересек және бала жастағы науқастарға диагноз қою және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүзеге асыру; өкпе туберкулезін және тыныс алу органдарының онкологиялық ауруларын анықтау бойынша менеджментті жүзеге асыру, оларды пульмонологиялық аурулармен саралай білу.
  • Пульмонологиялық аурулар кезінде функционалдық зерттеу әдістерін жүргізу және олардың нәтижелерін түсіндіру.
  • Пульмонологиялық аурулары бар науқастарда диагностиканың визуалды әдістерін жүргізу үшін көрсеткіштерді анықтау және олардың нәтижелерін түсіндіру.
  • Әртүрлі патологиялық процестерде органдар мен тіндердегі патоморфологиялық өзгерістерді түсіндіру.
  • Интервенциялық пульмонологияның негізгі диагностикалық және емдік процедураларын жүргізу (ассистенттеу), диагностиканың интервенциялық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау; шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті медициналық көмек көрсету.
  • Көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді ескере отырып, өкпе аурулары бар науқастарда инвазивті емес тыныс алуды қолдау режимдерін таңдау және жүргізу.
  • Ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін, оның ішінде төтенше жағдайларда да өз мамандығы бойынша денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдану.
  • Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен, соның ішінде пәнаралық және кәсіпаралық командалар құрамы ретінде тиімді өзара әрекеттесуді көрсету.
  • Пульмонологиялық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін этикалық принциптерге бейілділікті көрсету және ең тиімді әдістерді қолдану.
  • Өмір бойы кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру, кәсіби команданың басқа мүшелерін оқыту және үздіксіз кәсіби дамудың әртүрлі формаларына белсенді қатысу.
  • Кәсіби әдебиеттерді бағалау, күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу.
Top