Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қонақ психологиясы және ивент-индустриядағы клиенттік сервис
-
Пән ивент-индустриясындағы қонақтар мен клиенттердің мінез-құлықтарының психологиялық аспектілерін, оң клиенттік тәжірибені қалыптастыру және тиімді коммуникация стратегияларын зерттейді. Қызметті қабылдау қағидаттары, клиенттердің эмоцияларын басқару әдістері, шағымдар мен қақтығыстармен жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар қонақжайлылық психологиясына, жеке көзқарасқа және заманауи технологиялар мен сервис стандарттарын қолдана отырып, іс-шараларда жайлы атмосфера құруға аударылады.
-
Образовательная программа 6B11109 Ивент менеджмент
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2