Әлеуметтік медиа маркетингінің негіздері (Minor)

  • Сандық ортада брендтерді, өнімдер мен қызметтерді жылжыту принциптерін зерттейтін пән. Курс SMM стратегияларын, мазмұн жоспарын құруды, мақсатты жарнамаларды, аналитиканы және аудиториямен өзара әрекеттесу құралдарын қарастырады. Әр түрлі әлеуметтік платформаларда жылжыту, бренд имиджін қалыптастыру және мақсатты аудиториямен жұмыс істеу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Пән цифрлық маркетинг, шығармашылық контент маркетингі және аналитикалық ойлау дағдыларын дамытады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top