Дене шынықтыру және спорт маркетингі

  • Пән маркетингтің әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы нарықтық және нарықтық қатынастар туралы түсініктерді қамтиды. Спорт және спорт қызметтерін тиімді ілгерілету үшін спорт пен спортты лицензиялау, маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеу әдістері, зерттеулер мен нарықты сегменттеу саласындағы бизнес негіздерін зерттейді. Өткізу нарықтарының әдістерін, тауарлар мен тұтынушылардың маркетингін, Халықаралық Олимпиада комитетінің маркетингтік қызметін зерттейді.
  • Образовательная программа 7M01401 Дене шынықтыру және спорт
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top