Менеджмент жүйесіндегі PR

  • PR-менеджмент пәні ұйымдардың оң имиджін қалыптастыруға және қолдауға бағытталған қоғамдық байланыстар мен коммуникацияларды басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Магистранттар PR мақсаттарын, функциялары мен әдістерін, сондай-ақ коммуникация стратегиялары мен тактикаларын әзірлеудің практикалық дағдыларын қоса алғанда, оның теориялық негіздерін зерделейді. Мақсатты аудиторияны талдауға, контент жасауға, медиамен жұмыс істеуге, сондай-ақ дағдарыстық жағдайларды басқаруға баса назар аударылады. Бұдан басқа, курс цифрлық технологиялардың PR-ға және осы саладағы жаңа трендтерге әсерін қарастырады, бұл болашақ мамандарға коммуникациялық ортадағы өзгерістерге тиімді бейімделуге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде магистранттар теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар қоғамдық байланыстарды басқару саласындағы табысты мансап үшін қажетті практикалық дағдыларды да алады.
  • Образовательная программа 7M04104 Менеджмент (ҒПМ 2ж)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top