Жаһандық маркетинг және басқару

  • Халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен тәжірибелерін зерттейтін пән. Ол жаһандық нарықтарды талдау, мәдени және экономикалық айырмашылықтарды түсіну және маркетингтік тәсілдерді жергілікті жағдайларға бейімдеу мәселелерін қамтиды. Студенттер әртүрлі елдердегі тұтынушыларды зерттеу әдістерін үйренеді, жаңа нарықтарға кіру стратегияларын әзірлейді және жаһанданудың бизнеске әсерін зерттейді. Брендті басқару, баға саясатын қалыптастыру және аймақтардың ерекшеліктерін ескеретін интеграцияланған коммуникациялық стратегияларды әзірлеу мәселелеріне де назар аударылады. Негізгі назар практикалық қолдануға аударылады
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top