Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жаһандық маркетинг және басқару
-
Халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен тәжірибелерін зерттейтін пән. Ол жаһандық нарықтарды талдау, мәдени және экономикалық айырмашылықтарды түсіну және маркетингтік тәсілдерді жергілікті жағдайларға бейімдеу мәселелерін қамтиды. Студенттер әртүрлі елдердегі тұтынушыларды зерттеу әдістерін үйренеді, жаңа нарықтарға кіру стратегияларын әзірлейді және жаһанданудың бизнеске әсерін зерттейді. Брендті басқару, баға саясатын қалыптастыру және аймақтардың ерекшеліктерін ескеретін интеграцияланған коммуникациялық стратегияларды әзірлеу мәселелеріне де назар аударылады. Негізгі назар практикалық қолдануға аударылады
-
Образовательная программа 7M04107 Бизнес және корпоративтік басқару (MBA)
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1