Жаһандық нарықтарды басқару

  • «Жаһандық нарықтарды басқару» пәні халықаралық сауда контексіндегі стратегиялық басқару мен маркетингтің негізгі аспектілерін қамтиды. Ол өз өнімдері мен қызметтерін түрлі мәдени, экономикалық және құқықтық жағдайларға бейімдей отырып, компаниялардың шетелдік нарықтарға қалай тиімді шығатынын зерттейді. Жаһандық трендтерді, бәсекелестік ортаны және тұтынушылық артықшылықтарды талдауға, сондай-ақ ұйымдарға халықаралық аренада табысты бәсекелесуге мүмкіндік беретін стратегияларды әзірлеуге баса назар аударылады. Нарықтық зерттеулер жүргізу және маркетингтік стратегияларды әзірлеу сияқты практикалық дағдылар студенттерге жаһандық нарықтардың динамикасын жақсы түсінуге және негізделген басқару шешімдерін қабылдауға көмектеседі.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top