Кәсіпорынның ассортимент саясаты

  • Пәннің мақсаты тұтынушылардың белгілі бір типологиялық топтарына, киімге қойылатын әртүрлі талаптарды барынша ескеретін, тауарлардың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін, тауарлардың нарықтық атрибутикасына байланысты шешімдер қабылдайтын көп варианттылық қағидаты негізінде өнеркәсіптік коллекциялардың ассортименттік матрицасының ұтымды құрылымын қалыптастыру мәселелерін үйретеді. Нәтижесінде магистрант жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарына ассортимент матрицасын қалыптастыра алатын білімге ие болады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top