Медиакоммуникация және интернет-маркетинг

  • «Интернет-маркетингтегі медиа коммуникация» пәні мақсатты аудиториямен коммуникация арқылы өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін цифрлық медиа-платформаларды пайдалану тәсілдерін зерделейді. Осы пән шеңберінде әртүрлі контент түрлері, ілгерілету құралдары, талдау әдістері, сондай-ақ түрлі онлайн-арналар арқылы аудиторияға әсер ету стратегиялары зерделенеді. Бұл пәнді үйреніп жүрген студенттер тиімді жарнамалық науқандарды жасау, брендті әлеуметтік желілерде басқару, іздеу жүйелеріне арналған контентті талдау және оңтайландыру, сондай-ақ маркетингтік стратегияларды цифрландыру нәтижелерін бағалау жолдарын үйренеді.
  • Образовательная программа 6B06107 Ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top